- Missä niin vannovat ?
- Siksi uskonkin kun sen on todistettavasti kirjoittaneet ihmiset kuten itsekin totesit.
- Ihan samanlainen hörhö sinä itse olet kun uskot mitä muut väittävät.
Minä en ainakaan luota ”tieteeseen” joka perustuu konsensukseen eikä rehelliseen kritiikkiin. - Sinä siinä selität ja todistat minkälainen sinä itse olet.
- Purkauksesi kertovat vain sinusta itsestäsi.
- Et myöskään keksinyt etkä rekannut. 😸
- Et sinä siitä mitään ymmärrä. Ihan turhaa esität jotain tietäväsi ja tutkineesi jotain. Olet vain päättänyt uskoa mitä muut väittävät.
- Luulet, että käyttäydyn samoin kuin sinä 😹
Olet kuule ihan omaa luokkaasi, provosoituva kuumakalle. - Se, ettei se todista mitään.
- Ihan turhaan yrität uskotella, että ymmärtäisit jotain asiasta jonka olet päättänyt uskoa.
- En muuta mieltäni. Naisen hallinta ja tasapainottaminen säästää lapsen elämän.
- Pelkkää ehdollistamista ja oletusta se on.
- Kyllä, ilmeisesti koet hallinnan negatiivisena, etkä naisen tukemisena?
- Ei todellakaan ole mitään yksimielisyyttä.
Maan iän määrittely on vain teoria eikä siitä ole mitään näyttöä. - Itsehän juuri kerroit, ettet osaa edes omaa nikkiäsi keksiä. Anoliini on Anonyymi ja profiilikuvasi pallopää.
Mistä sitten valittaisit - Missä puhuin käskeväni häntä?
- 😂 terve tiede ei tunne yksimielisyyttä.
- Myös syntymättömillä tytöillä?
- Yrittäisin puhua hänelle järkeä ja ratkaista ongelmat, ettei hänen tarvitsisi niin epätoivoiseen tekoon alentua JOS minulta tulisi apua/neuvoa pyytämään.
- Saahan tätäkin asiaa pohtia ja olla eri mieltä. Mutta riitely on kovin ylimitoitettu ilmauksesta.
Mikäs se evouskovien yksimielinen maapallon ikä olikaan?