Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JorkkaKivi
profiilit
JorkkaKivi
JorkkaKivi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin+mutta+jos+se+pelikielto+on+esim+3+viikkoa,+niin+se+ilmoitus+ei+hyödytä+mitään,+koska+yleensä+kestää+aika+monta+kuukautta,+ennen+kuin+saadaan+rikospoliisi+tutkimaan+asiaa,+joten+vaikka+mä+saisin+siitä+jonkun+vahingonkorvauksen+vanhemmilta,+niin+siitä+huolimatta+minä+häviän+sen+3+viikkoa+ilman+pelejä,+joten+se+ei+olisi+reilua.
13.12.2021 17:11
Eli+ilmeisesti+voin+siis+tällaisesta+rikoksesta+soittaa+poliisit,+vaikka+kyseessä+onkin+kiireettömämpi+tapaus??+Koska+itse+myös+mietin,+että+eihän+ole+muutakaan+tapaa+saada+poliisiin+suoraa+yhteyttä,+kuin+hätäkeskus,+koska+Suomessa+poliisilla+ei+ole+enää+sitä+omaa+24/7+numeroa,+mikä+oli+ennen.
13.12.2021 16:49
No+mäpä+kerron+sulle.+Syyrian+sota+lähti+käyntiin+siitä,+kun+jo+vuonna+2010+Syyrian+valtion+omat+kansalaiset+alkoivat+tekemään+mielenosoituksia+Syyrian+hallitusta+vastaan,+koska+ne+oli+tyytymättömii+johonki+lainsäädäntöö+kuulemma.+Sit+sen+jälkee+Syyrian+armeija+kielsi+ja+esti+kaikki+mielenosotukset+koko+maassa,+jonka+jälkee+sitte+Syyrian+kansalaiset+alkoivat+aseistettuina+sotimaan+omaa+maatansa+vastaan+ja+suurin+osa+kansalaisista+perusti+omii+sellasii+pienii+tahoi+tai+järjestöi,+jotta+he+voisivat+sotia+paremmin.+Sit+sen+jälkeen+vuonna+2011+syttyi+Syyrian+kansalaisten+sekä+Syyrian+hallituksen+väline+sisällissota.+Sisällissodan+ois+pitäny+päättyy+jo+aikoi+sitte,+mutta+syy,+et+miks+se+jatku+vaa+pidemmälle,+niin+siitä+me+saamme+syyttää+jihadi-terroristijärjestöö,+joka+on+nimeltää+ISIS.+Kun+Syyriassa+alkoi+sisällissota+vuonna+2011,+niin+silloin+ISIS+jostain+syystä+hyötyi+siitä+ja+liittyi+myös+mukaan+sotaan.+Kun+ISIS+liittyi+mukaan+Syyrian+sisällissotaan,+niin+Syyrian+kansalaiset+olisivat+jo+halunneet+lopettaa+sotimisen,+mutta+ISIS+sai+heidät+väkisin+jatkamaan+sotimist,+koska+ISIS+onnistu+myös+valtaamaan+vuonna+2014+Syyrian+hallituksen+itelleen,+jonka+takii+Syyrian+sota+jatkui+vaan+vielä+pidemmälle.+Syyrian+sodan+lisäksi+Irakissa+soditaan+myös,+joka+on+osittain+myös+ISIS-järjestön+syytä.+Nyt+mä+kerron+oman+mielipiteeni+siit,+et+millä+tavalla+saataisiin+Syyrian+sekä+Irakin+sota+loppumaan+täysin+lopullisesti.+Enne+ku+mä+kerron+ja+julkasen+tänne+tän+mun+mielipiteen+kaikkien+nähtäviks,+niin+mä+todellaki+toivon,+et+kukaa+ei+tuomitse+mun+mielipidettä,+vaikka+se+olisi+jonku+mielest+negatiivine,+enkä+mä+myöskää+häpee+mun+mielipidettä.+No+nii,+nyt+sit+ite+siihe+asiaan.+Mun+mielest+siinä+pitäs+toimii+nii,+et+jos+me+ajatellaa+sillee,+et+ISIS-järjestön+johtajat+on+suurimmaks+osaks+syypäitä+sotien+lietsomisee+ja+Syyrian+sekä+Irakin+valtaamisee,+niin+sillo+sodan+lopullinen+päättymine+on+erittäin+helppoo+ja+hyvinki+lähellä.+Ratkaisu+olis+siis+se,+et+Syyriassa+olevan+ISIS-järjestön+ryhmän+johtaja+tapetaan+ja+sama+tehtäis+myös+Irakin+ISIS-järjestön+ryhmän+johtajal.+Miten+se+sit+toteutettais?+No,+koska+Syyria+ja+Irak+eivät+ite+siihen+valtioina+kykene+eliminoimaan+ISIS-järjestöä,+nii+sillohan+Syyria+ja+Irak+tarttevat+siihen+muitten+valtioiden+apuu.+Mä+ajattelen+sillee,+et+jos+ny+vaik+esimerkiksi+Yhdysvaltojen+sota-armeijan+määrä+on+ny+vaik+esim.+2+000+000+sotilast+ja+Venäjän+sota-armeijan+määrä+esim.+4+000+000+sotilast,+nii+Yhdysvallat+vois+lähettää+vaik+esim.+200+000+sotilast+tonne+Irakii+ja+toiset+200+000+tonne+Syyriaa+tappamaa+ISIS-järjestöö+ja+Venäjä,+jolla+on+todennäkösest+enemmä+armeijaa+ku+Yhdysvalloil,+nii+vois+lähettää+tonne+Irakii+500+000+sotilast+ja+tonne+Syyriaa+500+000+sotilast+myös.+Mutta+koska+Yhdysvallat+ja+Venäjä+on+nii+idioottei,+et+ne+ei+todellakaa+älyy+sitä,+et+Syyria+ja+Irak+tarttee+oikeest+apuu+ISIS-järjestön+voittamises,+nii+mä+luulen,+et+tää+mun+ajatus+ei+tuu+koskaa+ikin+toteutuu.+Kiitos!
05.09.2019 11:55
Mä+löysin+myös+sly+kakkosest+iha+sika+jännän+jutun!!+Menkää+sinne+jakso+neloseen+(eli+siis+sinne+kreivittären+ekaa+paikkaa).+Alottakaa+myös+peli+alust,+koska+tää+temppu+ei+muute+toimi.+Ostakaa+bentleyl+varasverkost+sen+leijuntareppu+enne,+ku+meette+siihen+jakso+nelosen+ekaa+keikkaa,+mis+bentleyn+pitää+salakuunnella+kreivitärtä.+Sit+ku+te+meette+sil+bentleyl+sinne+keikan+hologrammin+luo,+minkä+sijainti+on+sen+yhen+vanhan+talon+olevan+lautasantennin+kohal,+jonne+pääsee+sen+verkkotrampoliinin+avul.+Samal,+ku+hyppäätte+silt+verkkotrampalt+siihe+lautasantennin+keikan+hologrammil,+nii+jättäkää+pommi+siihe+lautasantennin+pääl+enne,+ku+se+bentleyn+osumine+siihe+hologrammii+käynnistää+sen+keikan+alottaa+sen+keikan+alkuvälinäytöksen.+Sit,+ku+se+bentley+on+samal+jättäny+sen+pommin+siihe+lautasantennil,+nii+sit+se+keikan+välinäytös+voi+alkaa.+Sen+välinäytöksen+aikana+sen+pommin+pitäs+räjähtää+vahingoittamatta+tietenkään+bentleyä.+Sit,+ku+se+välinäytös+on+ohi,+nii+älkää+alkako+ampuu+sitä+kreivitärtä+niil+bentleyn+unitikoil,+vaa+tulkaa+kokonaa+pois+sielt+lautasantennin+päält,+etsikää+sen+kreivittären+vankilan+katol+reitti+ja+menkää+sinne+sen+bentleyn+leijuntarepun+avul.+Sit+koittakaa+valita+joku+niist+paikoist,+mihi+se+kreivitär+välil+tulee+ja+pysykää+siel+ja+joka+kerta,+ku+se+kreivitär+tulee+sinne,+nii+antakaa+vaa+palaa+ja+vetäkää+sitä+turpaa+nii+paljo+ku+mahollist.+Muistakaa+se,+et+bentleyn+pommit+ei+tehoo+ollenkaa+kreivittäree,+mut+bentley+pystyy+kyl+sen+varsijousel+sitä+vahingoittaa,+eikä+kreivitär+pysty+myöskää+ollenkaa+vahingoittaa+bentleyä.+Kannattaa+testaa+tätä+kikkaa,+toimi+ainaki+mul
14.06.2019 08:10
Peli+My+Talking+Angela+on+Outfit7-nimisen+firman+julkasema+lapsille+suunnattu+mobiilipeli,+josta+voin+sen+verra+todeta,+et+se+ei+todellakaa+oo+millää+taval+varalline+kellekkää.+Outfit7+firmaha+on+keskittyny+julkasemaa+paljo+muitaki+pääasias+lapsil+suunnattui+mobiilipelii,+ja+se+onki+julkassu+vaik+kuin+mont+muutaki+My+Talking+Angelal+hyvin+samankaltast+mobiilipelii,+kute+vaik+esim.+My+Talking+Tom,+My+Talking+Hank,+Talking+Ben+the+Dog+ja+Talking+Pierre+the+Parrot,+eikä+yhessäkää+näis+mun+mainitsemis+mobiilipeleis+oo+mitää+vakoilukameraa+niitte+hahmoje+silmis,+jote+miks+vitus+Outfit7-nimine+firma+laittas+vaa+pelkästää+My+Talking+Angelaa+sellase??+Oon+myös+aika+paljo+kattellu+muutenki+tietoo+Outfit7+firman+toiminnast,+eikä+se+firma+mitenkää+ainakaa+julkisuudes+näyttäydy+minää+kauhee+vaarallisena,+uhkaavana+tai+pelottavana.
05.06.2019 11:21
1 / 1