Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PuIiukko
profiilit
PuIiukko
PuIiukko
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
27
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kone-sellainen,+joo.
18.12.2018 00:03
"Läheisellä+rakennustyömaalla+työskentelevä+rakentaja+saattaisi+puukko+tupessa+vyöllä+kaupassa+pistäytyäkin,+mutta+ei+sekään+ole+Tuomelan+mielestä+suositeltavaa.
Yhtä+lailla+kiellettyjä+yleisellä+paikalla+ovat+muut+vaaralliset,+toisen+vahingoittamisen+mahdollistavat+esineet+kuten+nyrkkirauta+tai+patukka."
Joka+toisella+on+kävelysauvat+ja+osa+ei+yksinkertaisesti+uskalla+lähteä+ilman+kättä+pidempää+pimeille+kaduille.+Itsellänikin+on+laillinen+revolveri+usein+mukana+jo+pelkästään+susien+pelosta,+kun+ne+tuppaavat+tuolla+Laihian+suunnalla+ängetä+jo+portaille+ateriaa+kärkkymään.
17.12.2018 23:36
Kylläpä+kateellisia+nyt+vituttaa.+Pankaa+sontaluukku+kiinni+jos+ette+osaa+vaihtaa+kanavaa.
17.08.2018 02:54
Et+tiedä+kuinka+paljon+kyläläiset+kaipaavat+edes+jonkinlaista+palvelupistettä!+Osaatko+yhtään+arvata+paljonko+Ruhalaasen+myynnistä+oli+kaljaa?+Posti+ja+pankki+eivät+ole+niin+tärkeitä,+mutta+kaljaa+pitää+saada.+Omassa+kylässä+kukaan+ei+kysele+että+millä+tulit.+
Oi+niitä+aamuja+jolloin+sai+istuskella+mäyräkoiran+kanssa+ongella!
18.02.2018 15:14
Mä+olen+ryypännyt+12-vuotiaasta+viisikymppiseksi,+hoitanut+työni+ettei+ryyppyrahaan+ole+tullut+katkosta.+
Viidenkympin+jälkeen+oli+pakko+siirtyä+enenevässä+määrin+muihin+aineisiin+koska+koneet+ei+vain+kestä+loputonta+viinanjuontia.+Iso+osa+kavereista+on+jo+kauan+maannut+haudassa.+
Minun+ryyppäämisestäni+et+tiedä+mitään,+koska+olen+naamioinut+sen+juhlimiseksi+tai+ryypännyt+kavereiden+kanssa+kotona+tai+jonkun+mökillä+keskellä+päivää+näyttäytymättä+kenellekään.
Jos+joku+on+nähnyt+sekakäyttöni,+olen+sanonut+olevani+sairas+ja+vetäytynyt+pois.+
Kyllä+meitä+päänsekoittajia+on+paljon+enemmän+kuin+ennen,+mutta+juoppoudella+ei+ole+enää+sellaista+gloriaa+kuin+Valtsun+aikana,+joten+ollaanpa+vain+hiljaa+hissukseen.++Enää+ei+kukaan+kiertele+tanssipaikan+kulmilla+kyselemässä+jokaiselta+vastaantulijalta+'haluatko+turpaan?'
18.02.2018 14:52
Saa.+Kerran.++(+Toista+kertaa+tuskin+uskallat?+)
24.05.2017 23:11
Hyvin+on+pullat+uunissa+kuortaneella.
24.05.2017 22:39
2 / 2