Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
DrWhoo
profiilit
DrWhoo
DrWhoo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
2583
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Millä+selaimella+operoit?+Tietsikan+Foxi+ainakin+miulla+tuntuu+pitävän+kirjautumisen+voimassa+jo+toista+viikkoa+yhtä+perää.
Tällä+luurin+Foxilla+taas+tippuu+pöydältä+tunnissa+parissa..mutta+että+jo+yhden+viesti+kirjoittamisen+aikana?+Tai+sitten+olet+kyllä+hämeen+hitain+kirjoittaja..
25.10.2020 12:10
Jep,+minunkin+puolestani+toki+Ali+saa+kirjoitella+vapaasti+tässäkin+ketjussa.+Mutta+jos+tekee+sen+anonyyminä+yrittäen+salata+kuka+oikeasti+on,+sellaiset+yritykset+ammutaan+alas+kuten+monta+kertaa+aikaisemminkin.
25.10.2020 11:49
Juu,+moninaiset+ovat+viruksen+oireet+kun+estää+myös+järjenkäytön+kellon+siirtelyasiassa.+Senhän+piti+olla+jo+likipitäen+selvä+asia+EU:n+puoleltakin.+EU+komissio+esitti+Suomen+aloitteesta+jo+2018+että+siirtelystä+luovutaan+2019.
Toisaalta,+onhan+tuon+asian+merkitystä+vähän+liioiteltukin,+mutta+uniongelmaisille+ehkä+jotain+lisäharmia+tuleekin.
25.10.2020 11:29
Vielä+lisäys+papukaija-aiheeseen.+Oletkin+kukaties+mustasukkainen+Ceelle,+kun+hänelläpä+onkin+myöntämäni+hieno+kuvaannollinen+papukaijamerkki..
25.10.2020 10:52
Ahaa,+nythän+mä+vasta+hokasin+että+tarkoitit+papukaijalla+Ceetä.+
Ja+mitä+tulee+keljuiluun,+sinä+olet+siinä+suhteessa+jotenkin+niin+antoisa+kohde..toisaalta+mielestäni+en+ole+tänä+viikonloppuna+keljuillut+lainkaan.+Mutta+sehän+on+aina+siitä+kiinni+miten+kukin+lukemaansa+tulkitsee.
25.10.2020 10:47
En+nyt+ihan+tarkkaan+tiedä+mistä+taannoisista+tuomioistani+puhut+(luultavasti+ansaittuja+jos+mie+ne+olen+langettanut),+mutta+rupesi+kiinnostamaan+tuo+"papukaijasankaritar".+Kukas+hän+on?
Ja+juu,+kettumaista+väkeä+olemme+me+V-Suomalaiset(kin).
25.10.2020 10:32
Joskus+tuntuu+että+sinä+Edson+olet+melkein+ainut+täällä+(minun+lisäkseni+tietenkin)+joka+on+likipitäen+kartalla+siinä+missä+mennään.+Mutta+ehkä+se+johtuukin+siitä+että+muut+ovat+vain+niin+hienotunteisia,+että+ovat+olevinaan+hoksaamatta+ihan+kaikkea..
25.10.2020 10:14
"Minusta+voisimme+"väljentää"+sääntöä,+että+anonyymilla+on+aina+pahat+mielessä.+Vaikka+tottahan+se+on,+että+"joka+kerran+keksitään,+sitä+aina+epäillään".
Ihan+miten+vain+haluatte,+luulen+kyllä+että+useimmat+täällä+ymmärtävät+anonyymiyden+ongelmat.
Se,+että+otat+itseesi+noin+vahvasti+asiassa+joka+ei+koske+sinua+(tällä+kertaa)+lainkaan,+osoittaa+että+sinulla+on+kuitenkin+huono+omatunto+asian+suhteen.+
Olenpas+nyt+hempeällä+tuulella+kun+epäilen+sinullakin+jonkinlaisen+omatunnon+olevan..
Ja+tämän+aiheen+loppukaneettina+totean,+että+otaksuisin+kaikille+jo+olevan+selvää+kuka+tuo+"anonyymi"+on?+Onko+asialla+sitten+merkitystä?+Minulle+kyllä+on,+koska+arvostan+tietynlaista+rehellisyyttä+näissäkin+puitteissa.
25.10.2020 09:47
Joskus+sitä+on+hieman+hämmästynyt..no+jaa,+yritän+ihan+rautalangasta+vääntäen:++Sinä+puhut+jostain+printtereistä,+minä+puhun+anonyyminä+kirjoittamisen+tarkoitusperistä.+Ymmärsitkö+nyt?
Ja+epäilenpä+että+muutkaan+täällä+kannattavat+anonyymiksi+ryhtymistä.+Aika+erikoista+"palstakemiaa"+olisi+semmoinen.
24.10.2020 20:35
Taitaa+nyt+Aurora+olla+ulkona+itse+asiasta+kuin+lumiukko.
Mitä+tulee+itse+asiaan,+toki+saa+kuka+tahansa+kirjoittaa+yleiselle+saitille,+mutta+anonyymiyden+taakse+piiloutuminen+varsinkin+tutun+kirjoittajan+kohdalla+on+aina+vähintäinkin+epäilyttävä+juttu.+Se+jos+mikä+on+riidan+haastamista.+Minä+ainakin+ammun+alas+sellaiset+yritykset+ilman+armoa.
24.10.2020 18:17
Oletko+tosissasi?+Sinun+piti+olla+se+porukan+fiksuin..no,+mitäs+tuo+oikeastaan+miulle+kuuluu.
24.10.2020 16:18
Heh+heh,+mahtaneeko+tuo+"anonyymin"+vedätys+upota+johonkuhun,+ainakin+Cee+taitaa+olla+vähän+pihalla.+Ihmettelen+myös+Auroran+reaktiota,+tai+sen+puutetta.
24.10.2020 15:58
Miepäs+olen+maininnut+useinkin+Alin+nimen.+Siksi+olenkin+niin+suosittu+Alin+piireissä.
18.10.2020 20:05
Soisin+sinun+pääsevän+jo+Ali+traumoistasi.+Suo+meille+ja+itsellesi+Alivapaa+keskusteluketju.+Suotta+täällä+jostain+Alista+keskustellaan,+suotavampaa+olisi+suosiolla+keskustella+ihan+muusta,+suosin+itse+muita+aiheita,+niitä+suosittelen+myös+sinulle.
18.10.2020 19:03
Ehkä+robo+ei+tykkää+mustasta+makkarasta,+nääs.+Sehän+on+kyllä+ihan+hyvää+verrattuna+turkulaiseen+rusinamakkaraan,+joka+on+kertakaikkinen+kauhistus.
18.10.2020 15:31
Miä+olen+aina+ihaillut+immeisiä+jotka+jeesaavat+muita+tavalla+tai+toisella,+ilman+muuta+palkkaa+kuin+auttamisen+ilo.+
Itse+kyllä+olen+skeptinen,+jopa+kyynisyyteen+taipuvainen+luonne.+Voisi+olla+vaikeaa+uskoa+-+jos+avun+tarpeessa+olisin+-+että+joku+haluaisi+auttaa+ilman+taka-ajatuksia.+Tiedän+kyllä+olevani+väärässä+tässä,+kyllä+oikeasti+hyvää+tarkoittavia,+ja+muille+hyviä+asioita+ilman+sen+kummempaa+oman+edun+tavoittelua+tekeviä+on.+
Mitö+muuten+tarkoitit+Alin+"suosikeilla"?
18.10.2020 13:55
Kyseisillä+asemilla+ei+kaikilla+mene+kovin+hyvin,+uusia+ei+ole+rakennettu+pitkään+aikaan.+Olemassa+oleviakin+on+myyty+kahvilatoimintojen+osalta+ulkopuolisille.
Mie+välttelen+noita+nykyisin,+sen+verran+huonoksi+on+palvelu+käynyt.+Ainakin+joinakin+vuorokauden+aikoina+saa+H.Moilasena+ihmetellä+jäähtyvän+tonkka-kahvikuppinsa+kanssa+kahvilan+kassalla,+kun+paikan+ainut+työntekijä+on+esim+myymälän+kassalla.+Tai+sitten+tauolla+takahuoneessa.
18.10.2020 13:22
Taitaa+sitten+olla+umpisokea+jos+ei+pyöräilijää+hirvestä+tms+erota.+Hutikuti+varmaan,+mutta+varomatonta+on+homma+jos+ei+varmistuta+100%+että+ampumalinjalla+ei+ole+ketään.
18.10.2020 13:03
Joo,+kaikilla+meillä+lienee+murteet+sekoittuneet+toisiinsa+enemmän+tai+vähemmän.+Se+on+metka+juttu+kun+joskus+on+joutunut+kuuntelemaan+omaa+vapaata+puhettaan+joltain+nauhoitteelta,+siinä+ei+juuri+omasta+murteesta+paljon+jäljellä+ole.+E-Pohjalainen+rouva+W+tosin+väittää,+että+turkulaisesta+nuotistani+ei+voi+erehtyä.
Tossa+testissä+oli+helpointa+edetä+poissulkemalla+mahdottomat+vaihtoehdot,+jäljelle+jäävä+on+sitten+lähinnä+oikea.
18.10.2020 12:50
No+et+ole+sitten+mistään+kotoisin+jos+et+ole+mihinkään+murteisiin+kallellasi...poliittiset+kallistukset+ovat+sitten+tietty+oma+lukunsa.
18.10.2020 12:38
90 / 130