Vapaa kuvaus

Aloituksia

8

Kommenttia

637

  1. NÄIN+SE+JATKUI+Pekka+5.08Tein+korjauksen---Risto+5.08Ja+jatkossa+viestit+päivällä+EI+YÖLLÄ!---Pekka+5.08+OK--Risto+5.35+tuo+sinun+kirjehän+kannattaa+laitta+ryhmän+sivuille+et+kaikki+tietä+missä+mennään+=+D--Pekka+5.51Laitetaan+harkintaa,+mutta+kaikki+mikä+ei+liity+varsinaiseen+aiheeseen+on+minusta+täysin+turhaa--Risto+5.52Pitäähän+ryhmällä+olla+kuvaus+ja+säännöt+🙂--Pekka+5.54Säännöt!!+eipä+niitä,+sääntöjä+on+ihan+tarpeeksi.+Kuvaus+riittää.+Kuvaus+on+ryhmän+nimessä+🙂+🙂--Risto+5.56Mistä+ihmiset+sitten+tietää+ne+kielletyt+aiheet+jos+niitä+ei+kue+missään.+Tai+mistä+yleensä+saa+kirjoittaa.+Ja+olithan+sinä+ehdottanut+Oli+kerran+Tainionkoski+ryhmällekin+sääntöjä.'Nyt+lopetan+ja+lähden+työpaikalle.+Kun+tässä+olen+nyt+jo+ollu+pari+tuntia+herillä+niin+ajan+voi+käyttää+hyödyllisemminkin+kuin+keskustelemalla+sinun+TAINIONKOSKI+HISTORIAA+JA+NYKYPÄIVÄÄ+ryhmästä.--Pekka+6.06Olen+mukana+yhdessäkin+ryhmässä+ryhmässä+missä+säännöt+ovat+n.+4+paperiarkkia+ja+ryhmässä+missä+on+alkukuulustelu,+miksi+pyrit+ryhmään+ja+jne.+Nämä+ovat+täysin+turhia+ollaan+vain+aitoja+ihmisiä+ja+viestitellään+keskenämme+aidosti,+rehellisesti+ja+avoimesti.+Ei+näistä+tarvitse+tehdä+byrokratiaa,+ainoastaan+keskustelua.+Joudun+ihan+tarpeekis+käymään+byrokraattisia+keskusteluja+työssäni,+en+tarvitse+niitä+FB:ssa+Soty+tulee+kirjoitusvirheitä,+johtuu+langattomasta+näppäimistöstä,+pitää+nähtävästi+ostaa+uusi
  2. TÄSTÄ+SE+ALKOI+SINÄ+YÖNÄPekka.+3.5.17+3.56Olen+poistanut+kaikki+häiriköintiin,+feikkeihin,+trolleihin+liittyvät+julkaisut+ryhmän+seinältä.+Ja+tulen+tekemään+sen+jatkossa.+Ryhmän+julkaisut+liittyvät+vain+ja+ainoastaan,+sen+nimen+mukaiseen+keskusteluun+TAINIONKOSKI+HISTORIAA+JA+NYKYPÄIVÄÄ+asioita+voidaan+olla+erimieltä+mutta+niistä+ei+käydä+riitelemään---Risto+4.21ok+kertoisitko+siellä+omassa+ryhmässäsi+että+meidän+ryhmä+ei+ota+enää+jäseniä+koska+lopetamme.+---Pekka+4.27Jos+niin+haluat+teen+senTervehdys!Olen+laittanut+tämän+viestin+usealle+ryhmäläiselle,+jotka+haluavat+muistella+ja+kertoa+asioista+sanoin+ja+kuvin.+Poistin+kaikki+häiriköintiin,+feikkeihin+ym+liittyvät+julkaisut+TAINIONKOSKI,+HISTORIAA+JA+NYKYPÄIVÄÄ+ryhmästä,+ne+eivät+kuulu+meidän+ryhmään.+Enkö+tule+sallimaan+tämän+tyyppisiä+julkaisuita+myöskään+tulevaisuudessa,+tulen++poistamaan+ne+heti+kun+huomaan+näitä.+Pyrin+siihen,+että+ryhmä+on+sopuisa+ja+keskittyy+vain+ja+ainoastaan+ryhmän+aiheeseen.+Asioista+voidaan+olla+erimieltä+onko+se+näin+vai+toisin.+Onko+kuva+tästä+paikasta+tai+muualta.+Näistä+ei+riidellä+vaan+keskustellaan+ja+sekin+sopuisasti.+Näin+saadaan+kaikki+mahdolliset+muistot+talteen+tekstinä+ja+kuvina.---Risto+4.51ai+luulin+et+kirjoitat+sinne+sivulle+ettei+kannasta+hakee+miks+laittaa+tieto+vaan+muutamille---Pekka+4.53Ei+vaan+päin+vastoin+minusta+on+hyvä+olla+Tainio+ryhmä,+ihan+sama+kuka+sitä+ylläpitää.+Laitoin+viestin+näille+krittisille,+jotta+kestäisivät+kuosissa---Risto+4.55Mut+pyysin+ilmoittamaan+ryhmässä+etteivät+laita+enää+hakemuksia,+koska+lopetamme+oman+ryhmän.+EN+MUUTA!---Pekka+5.08Tein+korjauksen
  3. AIKASEMPI+OSA+KEKSUSTELUSTAPekka+7.15Töitä+pitää+pitää+tehdä,+tosin+nykyisin+itse+teen+töitä+vain+omasta+vapaasta+tahdosta+vain+silloin+kun+haluan,+jopa+viikonloppuisin.+Mutta+se+on+vain+työtä,+jonka+ajan+ja+ajankohdan+voin+kyllä+täysin+itse+määrätä---Risto+7.17Anna+tulla+lisää+viisauksiasi+ja++mietteitäsi.+Täällä+mein+työporukka+innokkaana+oottaa,+Työkin+sujuu+rattoisammin+kun+on+kivaa+luettavaa--Pekka+7.27No,+odottaakaa,+mutta+turhaan+käyn+koiruuden+kanssa+kävelyllä+ja+elän+elämää.+Palataan+ehkä+illalla+tai+huomenna+tai+ei+koskaanTämän+viestittelyn+voit+lopettaa+,+HYVÄSTI----Risto+7.27En+minäkään+täällä+NYT+olisi+mutta+kun+herätit+jo+klo+4.+Ja+ihan+vapaaehtoisesti+tämä+meidän+porukkakin+täällä+ahertaa---Pekka+7.31Nyt+lähden+koiruuden+kanssa+lenkille+LIITE+koiran+kuva---Risto+7.32Ai+kun+näyttää+hyvältä+tuolla+issolla+screenilläJa+vie+ihmees+jo+kuselle+se+koiruus--Pekka+7.40Roope+herra+on+sisäsiisti+ja+kun+haluaa+kuselle+pyytää+pästä+ulos--Pekka+8.18En+ole+nyt+Pekka,+mutta+älä+kerro+ryttyule+sille--Risto+8.19Kenelle+???..Pekka+8.22Pekka+on+ulkona+koiran+kanssa,+älä+ryttyile+sen+kanssa+se+osaa+ollla+paha+ja+tietääasioista--Risto+8.23Kukas+sinä+sitten+olet?--Pekka+8.26Pekan+kone+on+auki+mia+oon+vaan+täällä+vhinkossa+älä+kerro+täst+pekalle,+se+suuttuu--Risto+8.26Ok,+minä+annan+meidän+tyttöjen+jatkaa+töstä.+Täällä+on+paljon+mukavia+tyttöjä+jotka+haluaa+tutustua+Pekkaan+lähemmin--Pekka+8.27kitos---Risto+8.29Ja+en+kerro+Pekalle,+eihän+se+varmaan+huomaa+et+joku+on+kirjottanut+tähän+🙂+🙂--Pekka+8.29miten+nää+daa+poistetuase+suuttuu+näistä
  4. AIKASEMPI+OSA+KESKUSTELUSTA+Pekka+7.15Töitä+pitää+pitää+tehdä,+tosin+nykyisin+itse+teen+töitä+vain+omasta+vapaasta+tahdosta+vain+silloin+kun+haluan,+jopa+viikonloppuisin.+Mutta+se+on+vain+työtä,+jonka+ajan+ja+ajankohdan+voin+kyllä+täysin+itse+määrätä---Risto+7.17Anna+tulla+lisää+viisauksiasi+ja++mietteitäsi.+Täällä+mein+työporukka+innokkaana+oottaa,+Työkin+sujuu+rattoisammin+kun+on+kivaa+luettavaa--Pekka+7.27No,+odottaakaa,+mutta+turhaan+käyn+koiruuden+kanssa+kävelyllä+ja+elän+elämää.+Palataan+ehkä+illalla+tai+huomenna+tai+ei+koskaanTämän+viestittelyn+voit+lopettaa+,+HYVÄSTI----Risto+7.27En+minäkään+täällä+NYT+olisi+mutta+kun+herätit+jo+klo+4.+Ja+ihan+vapaaehtoisesti+tämä+meidän+porukkakin+täällä+ahertaa---Pekka+7.31Nyt+lähden+koiruuden+kanssa+lenkille+LIITE+koiran+kuva---Risto+7.32Ai+kun+näyttää+hyvältä+tuolla+issolla+screenilläJa+vie+ihmees+jo+kuselle+se+koiruus--Pekka+7.40Roope+herra+on+sisäsiisti+ja+kun+haluaa+kuselle+pyytää+pästä+ulos--Pekka+8.18En+ole+nyt+Pekka,+mutta+älä+kerro+ryttyule+sille--Risto+8.19Kenelle+???..Pekka+8.22Pekka+on+ulkona+koiran+kanssa,+älä+ryttyile+sen+kanssa+se+osaa+ollla+paha+ja+tietääasioista--Risto+8.23Kukas+sinä+sitten+olet?--Pekka+8.26Pekan+kone+on+auki+mia+oon+vaan+täällä+vhinkossa+älä+kerro+täst+pekalle,+se+suuttuu--Risto+8.26Ok,+minä+annan+meidän+tyttöjen+jatkaa+töstä.+Täällä+on+paljon+mukavia+tyttöjä+jotka+haluaa+tutustua+Pekkaan+lähemmin--Pekka+8.27kitos---Risto+8.29Ja+en+kerro+Pekalle,+eihän+se+varmaan+huomaa+et+joku+on+kirjottanut+tähän+🙂+🙂--Pekka+8.29miten+nää+daa+poistetuase+suuttuu+näistä
  5. Varmaan+harmittaa+kun+täällä+ei+voi+laittaa+estoa++päälle.+Hah+haa....
  6. Saattaa+tullakin+🤩
  7. 🤣🤣😃