- Eli olet joku näistä HV, KM, PP.
- JATKUU..
Pekka 6.07
Keskustelu on aina rakentavaa, vaikka yöllä 🙂
--
Risto 6.08
Keskellä yötä viestien lähettely on kyllä kotirauhan häirintää....
--
Pekka 6.13
Viestien lähetys ei ole kotirauhan häirintää, jos on vermeet mitkä kertovat viesteitä koko ajan on eri asia. Silloin kun en halua ottaa viestejä minulla on laitteet kiinni. Se on valinta kysymys miten haluaa ottaa vastaan viestejä.
--
Risto 6.21
Vlitettavasti joudun pitämään työasioiden takia linjat auki ja tästedes tiedän laittaa sinun viesteille eston.
--
Pekka 6.21
Kun nyt pistän tämän lootan kiinni niin viestit ei häiritse minua, näen ne sitten kun taas avaan. Se on valinta. Kysymys miten haluat vastaanottaa viestejä jos sinulla on loota auki koko ajan. Pitää ostata ottaa oma rauha silloinkun haluat. Tätä tämä on nykyisin tässä viestinnän ihmeellisessä maailmassa
--
Risto 6.51
Huom. minulla viestit tulevat kännykkään ei lootaan. J työviestejä vain hätätilanteessa. Mut näihin turhiin yöviesteihin en osannu varautua mutta jatkossa olen viisaampi.
Eikoöhän ryhmän asiat voi hoitaa päiväsaikaan. Tuskin ne niin kiireellisiä on että vaativat öisiä viestejä
----
Pekka 6.51
Loota kuin loota, loota sen on puhelinkin. Vanhetessa viisastuu 🙂
---- - NÄIN SE JATKUI
Pekka 5.08
Tein korjauksen
---
Risto 5.08
Ja jatkossa viestit päivällä EI YÖLLÄ!
---
Pekka 5.08
OK
--
Risto 5.35
tuo sinun kirjehän kannattaa laitta ryhmän sivuille et kaikki tietä missä mennään = D
--
Pekka 5.51
Laitetaan harkintaa, mutta kaikki mikä ei liity varsinaiseen aiheeseen on minusta täysin turhaa
--
Risto 5.52
Pitäähän ryhmällä olla kuvaus ja säännöt 🙂
--
Pekka 5.54
Säännöt!! eipä niitä, sääntöjä on ihan tarpeeksi. Kuvaus riittää. Kuvaus on ryhmän nimessä 🙂 🙂
--
Risto 5.56
Mistä ihmiset sitten tietää ne kielletyt aiheet jos niitä ei kue missään. Tai mistä yleensä saa kirjoittaa. Ja olithan sinä ehdottanut Oli kerran Tainionkoski ryhmällekin sääntöjä.'
Nyt lopetan ja lähden työpaikalle. Kun tässä olen nyt jo ollu pari tuntia herillä niin ajan voi käyttää hyödyllisemminkin kuin keskustelemalla sinun TAINIONKOSKI HISTORIAA JA NYKYPÄIVÄÄ ryhmästä.
--
Pekka 6.06
Olen mukana yhdessäkin ryhmässä ryhmässä missä säännöt ovat n. 4 paperiarkkia ja ryhmässä missä on alkukuulustelu, miksi pyrit ryhmään ja jne. Nämä ovat täysin turhia ollaan vain aitoja ihmisiä ja viestitellään keskenämme aidosti, rehellisesti ja avoimesti. Ei näistä tarvitse tehdä byrokratiaa, ainoastaan keskustelua. Joudun ihan tarpeekis käymään byrokraattisia keskusteluja työssäni, en tarvitse niitä FB:ssa Soty tulee kirjoitusvirheitä, johtuu langattomasta näppäimistöstä, pitää nähtävästi ostaa uusi - TÄSTÄ SE ALKOI SINÄ YÖNÄ
Pekka. 3.5.17 3.56
Olen poistanut kaikki häiriköintiin, feikkeihin, trolleihin liittyvät julkaisut ryhmän seinältä. Ja tulen tekemään sen jatkossa. Ryhmän julkaisut liittyvät vain ja ainoastaan, sen nimen mukaiseen keskusteluun TAINIONKOSKI HISTORIAA JA NYKYPÄIVÄÄ asioita voidaan olla erimieltä mutta niistä ei käydä riitelemään
---
Risto 4.21
ok kertoisitko siellä omassa ryhmässäsi että meidän ryhmä ei ota enää jäseniä koska lopetamme.
---
Pekka 4.27
Jos niin haluat teen sen
Tervehdys!
Olen laittanut tämän viestin usealle ryhmäläiselle, jotka haluavat muistella ja kertoa asioista sanoin ja kuvin. Poistin kaikki häiriköintiin, feikkeihin ym liittyvät julkaisut TAINIONKOSKI, HISTORIAA JA NYKYPÄIVÄÄ ryhmästä, ne eivät kuulu meidän ryhmään. Enkö tule sallimaan tämän tyyppisiä julkaisuita myöskään tulevaisuudessa, tulen poistamaan ne heti kun huomaan näitä. Pyrin siihen, että ryhmä on sopuisa ja keskittyy vain ja ainoastaan ryhmän aiheeseen. Asioista voidaan olla erimieltä onko se näin vai toisin. Onko kuva tästä paikasta tai muualta. Näistä ei riidellä vaan keskustellaan ja sekin sopuisasti. Näin saadaan kaikki mahdolliset muistot talteen tekstinä ja kuvina.
---
Risto 4.51
ai luulin et kirjoitat sinne sivulle ettei kannasta hakee
miks laittaa tieto vaan muutamille
---
Pekka 4.53
Ei vaan päin vastoin minusta on hyvä olla Tainio ryhmä, ihan sama kuka sitä ylläpitää. Laitoin viestin näille krittisille, jotta kestäisivät kuosissa
---
Risto 4.55
Mut pyysin ilmoittamaan ryhmässä etteivät laita enää hakemuksia, koska lopetamme oman ryhmän. EN MUUTA!
---
Pekka 5.08
Tein korjauksen - AIKASEMPI OSA KEKSUSTELUSTA
Pekka 7.15
Töitä pitää pitää tehdä, tosin nykyisin itse teen töitä vain omasta vapaasta tahdosta vain silloin kun haluan, jopa viikonloppuisin. Mutta se on vain työtä, jonka ajan ja ajankohdan voin kyllä täysin itse määrätä
---
Risto 7.17
Anna tulla lisää viisauksiasi ja mietteitäsi. Täällä mein työporukka innokkaana oottaa, Työkin sujuu rattoisammin kun on kivaa luettavaa
--
Pekka 7.27
No, odottaakaa, mutta turhaan käyn koiruuden kanssa kävelyllä ja elän elämää. Palataan ehkä illalla tai huomenna tai ei koskaan
Tämän viestittelyn voit lopettaa , HYVÄSTI
----
Risto 7.27
En minäkään täällä NYT olisi mutta kun herätit jo klo 4. Ja ihan vapaaehtoisesti tämä meidän porukkakin täällä ahertaa
---
Pekka 7.31
Nyt lähden koiruuden kanssa lenkille
LIITE koiran kuva
---
Risto 7.32
Ai kun näyttää hyvältä tuolla issolla screenillä
Ja vie ihmees jo kuselle se koiruus
--
Pekka 7.40
Roope herra on sisäsiisti ja kun haluaa kuselle pyytää pästä ulos
--
Pekka 8.18
En ole nyt Pekka, mutta älä kerro ryttyule sille
--
Risto 8.19
Kenelle ???
..
Pekka 8.22
Pekka on ulkona koiran kanssa, älä ryttyile sen kanssa se osaa ollla paha ja tietääasioista
--
Risto 8.23
Kukas sinä sitten olet?
--
Pekka 8.26
Pekan kone on auki mia oon vaan täällä vhinkossa älä kerro täst pekalle, se suuttuu
--
Risto 8.26
Ok, minä annan meidän tyttöjen jatkaa töstä. Täällä on paljon mukavia tyttöjä jotka haluaa tutustua Pekkaan lähemmin
--
Pekka 8.27
kitos
---
Risto 8.29
Ja en kerro Pekalle, eihän se varmaan huomaa et joku on kirjottanut tähän 🙂 🙂
--
Pekka 8.29
miten nää daa poistetua
se suuttuu näistä - AIKASEMPI OSA KESKUSTELUSTA
Pekka 7.15
Töitä pitää pitää tehdä, tosin nykyisin itse teen töitä vain omasta vapaasta tahdosta vain silloin kun haluan, jopa viikonloppuisin. Mutta se on vain työtä, jonka ajan ja ajankohdan voin kyllä täysin itse määrätä
---
Risto 7.17
Anna tulla lisää viisauksiasi ja mietteitäsi. Täällä mein työporukka innokkaana oottaa, Työkin sujuu rattoisammin kun on kivaa luettavaa
--
Pekka 7.27
No, odottaakaa, mutta turhaan käyn koiruuden kanssa kävelyllä ja elän elämää. Palataan ehkä illalla tai huomenna tai ei koskaan
Tämän viestittelyn voit lopettaa , HYVÄSTI
----
Risto 7.27
En minäkään täällä NYT olisi mutta kun herätit jo klo 4. Ja ihan vapaaehtoisesti tämä meidän porukkakin täällä ahertaa
---
Pekka 7.31
Nyt lähden koiruuden kanssa lenkille
LIITE koiran kuva
---
Risto 7.32
Ai kun näyttää hyvältä tuolla issolla screenillä
Ja vie ihmees jo kuselle se koiruus
--
Pekka 7.40
Roope herra on sisäsiisti ja kun haluaa kuselle pyytää pästä ulos
--
Pekka 8.18
En ole nyt Pekka, mutta älä kerro ryttyule sille
--
Risto 8.19
Kenelle ???
..
Pekka 8.22
Pekka on ulkona koiran kanssa, älä ryttyile sen kanssa se osaa ollla paha ja tietääasioista
--
Risto 8.23
Kukas sinä sitten olet?
--
Pekka 8.26
Pekan kone on auki mia oon vaan täällä vhinkossa älä kerro täst pekalle, se suuttuu
--
Risto 8.26
Ok, minä annan meidän tyttöjen jatkaa töstä. Täällä on paljon mukavia tyttöjä jotka haluaa tutustua Pekkaan lähemmin
--
Pekka 8.27
kitos
---
Risto 8.29
Ja en kerro Pekalle, eihän se varmaan huomaa et joku on kirjottanut tähän 🙂 🙂
--
Pekka 8.29
miten nää daa poistetua
se suuttuu näistä - NÄIN MENI SE KESKUSTELU
Riston luuri 8.34
Liite tissikuva
Misut ja tisut tääl oottelee Pekkaa... Mis Pekka viipyy
--
Pekka 8.38
apuu miten nää saa pois se suuttuu miulle ja se tulee kohta takasi
--
Riston luuri 8.45
Taitaa lätty lätistä kohta
HYVÄ SHOW....TEATTERIKORKEA KUTSUU 🙂
--
Riston luuri 8.52
Mona tääl. Pekkaaa ajelehan Kouvolan suuntaan. Et arvaakkaan miten hyvää hoitoo täällä saa ja tylsyys häviää. Ei enää tarvii viestejä lähetellä keskellä yötä eikä keskellä päivää. Me kyllä keksitään ihan muuta tekemistä
---
Riston luuri 8.56
Sepi täällä. Ja jos poikaseksi kiinnostaa niitäkin löytyy
---
Laita Pekka kuva tulemaan. Jos vaik pyydän treffeille
Reija täällä se uhohtu. tää on hyvä idea et asiakkaatkii saa osallistuu
9.20 huhhu onks siel ketää???
9.21 Pekkaa alko ujostuttaa
9.24 Ei oo kivaa kun et vastaa ❤
9.24 Hei me mennään terassin puolelle aurinkoon jos et haluu jutella.... - Nyt kaikki Imatran anonyymit ottamaan kuvakaappauksia ja jlkaisemaan niitä omalla facebook sivulla. Se on nyt muotia .
Aikoinaanhan eräs vanha yp kehu, että on kopionu kaikki kuvat sieltä vanhan tainion ryhmäs sivuilta. Ja olihan sillä kopio Penan profiilikuvastakin. - Etkö ymmärtäny. Nuo oli erään penderinlistalaisen vanhoja kirjoituksia facebook ryhmässä.
- Tuo oli yhden penderilistalaisen kirjoitus muutama vuosi sitten.
- Tämä ei ole valittamista eikä kiusantekoa, tässä puhutaan porukalla sitä mitä olemme saaneet vuosien mittaan kärsiä ja kestää. Kyseess siis pikemminkin terapiakeskustelua kuin mitään muuta. Myöskään kenenkään trollin nimiä tai edes nimimerkkejä ei ole mainittu, joten se kenen omatutunto on puhdas ei voi tästä keskustelusta loukkaantua.
- Oli puhetta niistä trolleista, jotka ovat muutamia vuosia eri imatra-aiheisissa ryhmissä ja hiema laajemmaltikin herättäneet pahennusta, inhoa ja pahaa mieltä. Jos ei oikeasti ja todella se peli lopu, olisi kai jo aika ryhmänvetäjien tehdä niistä ilmoitus vaikkapa tuonne poliisin tutkintaporukoille. Se kenellä on puhtaat jauhot pussissaan ei sellaista pelkää, oikeat trollipeikot sen sijaan voisivat polisiin ottaessa yhteyttä vaikka hieman jo rauhoittua ja ottaa opikseenkin. Minullekin on tullut vaikka en ole edes minkään ryhmän ylläpitäjänä yksityisesti ja julkisesti ilkeitä viestejän muutamilta trolleilta tässä vuosien mittaan. Seuraavan kerran jos vielä tulee, käännän joka viestin poliisin tutkittavaksi ja ne vanhatkin törkyviestit ovat tallella eli sitten saman tien nekin. Niin, en puhu nyt siis koulukiusaamisesta vaan aikuisten aikuisille tekemästä ilkeilystä
- Varmaan harmittaa kun täällä ei voi laittaa estoa päälle. Hah haa....
- Ei olla poistettu mitää. Pena kirjoitti just sivulleen sen poistetun viestin kommentteihin: "Mikshä miun pitäis hiljentää nää anonyymit 🤔 sikshä mie näit ketjui teen et imatran idiootit pääsee purkamaa pahaa mieltää 🤣🤣😭😭"
- Näitä samoja juttuja on täällä jauhettu jo monta vuotta. Hankkikaa itsellenne jotain muuta sisältöä elämään.
- No jos mies oli lähetelly viestejä jo vuorokauden ajan, eikä osannu lopettaa niin se oli sille ihan oikein. Haluatko lisää tissikuvia? Voin lähettää 🤣
- Anonyymi sekos taas kyn tuli puheeksi TISSIT. Arka aihe anonyymille, ei ehkä ole koskaan nähny naisten tissejä.
- Saattaa tullakin 🤩
- Onks meillä facebook ryhmäkin 🤣🤣🤣
- 🤣🤣😃