Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JaksuhaIi
profiilit
JaksuhaIi
JaksuhaIi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
962
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miten+selvän+asian+voisi+enää+selvemmin+selittää.
Et+vain+halua+ymmärtää+yksinkertaista+asiaa,
16.06.2022 10:19
Aikuisten+vastuuseen+kuuluu+aidosti+vastat+tekojensa+seurauksista+eikä+uhrata+syntymättömän+lapsen+elämää+siihen.
Surmatun+lapsen+etuja+ei+kukaan+voi+ajaa.+Siksi+onkin+käsittämätöntä,+että+sinä+teet+abortille+menneestä++naisesta+uhrin+etkä+surmatusta+viattomasta+ja+puolustuskysyttömästä+++lapsesta.
16.06.2022 10:17
Eikös+se+vaikuta+jokaisen+elämään+jos+pitää+alkaa+valehdella,+että+Maija+on+mies+ja+Pekka+nainen?
16.06.2022 09:59
Ei+vaan+koska+pojalla+on+pojan+hormonit,+solut+ja+kromosomit+++hänellä+on+pippeli.
Älä+siis+tee+tyhmyyksiä....+😹
16.06.2022 09:58
Kyllä+koko+Raamattu+on+kirjaimellisesti+luettavissa+ja+ymmärrettävissä.
Kerro+toki+mitä+sinä+tulkitset+ja+mikä+sinulla+on+siinä+korkeampi+auktoriteetti+kuin+koko++Jumalan+sana?
16.06.2022 09:56
Sen+takia+mummo+ei+vastaakaan+vaan+siirtelee+maaleja++koska+luulee,+etteivät+kaikki+vielä+tunne+häntä.
16.06.2022 09:41
Ne+jotka+hukkuivat+vedenpaisumuksessa+eivät+todellakaan+tehneet+mitään+kiinalaisia+kirjaimia.
16.06.2022 09:40
Lapsikin+tietää,+että+tytöillä+on+pimppi+ja+pojilla+pippeli.
16.06.2022 08:42
Ethän+sinä+mitään+kumonnut.+😹
16.06.2022 08:38
Eikö+kaikki+nuo+ryhmät+ole+Jeesuksen+Kristuksen++seurakunnan+jäseniä+vai+mitkä+eivät+sinun+mielsetäsi+ole?
16.06.2022 08:10
Isä+,+Poika+ja+Pyhä+Henki+yhdessä+ovat+Jumala.
Mene+nyt+sinne+rippikouluun+niin+opit+edes+alkeet+kristinuskosta.
16.06.2022 08:09
On+sairasta+jos+lapsen+oikeus+elämään+olisi+vanhempien+päätettävissä.+Vanhemmilla+on+VASTUU+lapsesta+jonka+ovat+alulle+laittaneet.+Kysymys+on+ihmisen+elämästä+ja+vastuusta.
Ennen+kuun+voit+edes+vaatia+auttamaan+lapsia+ja+äitejä+lapsen+pitää+antaa+syntyä+eikä+surmata+häntä+äitinsä+kohtuun.
16.06.2022 08:06
Lapsikin+tietää,+elää+uroksella++on+pippeli+ja+naaraalla+pimppi+ihan+luonnostaan.+😹
Älä+ihan+hölmöjä+puhu.
16.06.2022 08:03
Tottakai+Pyhä+Henki+auttaa,+mutta+kenellä+se+on,+onkin+sitten+toinen+kysymys.+Sinulla+ei+ainakaan+koska+yrität+koko+ajan+kumota+Jumalan+Pyhän+sanan.
Mutta+ota+toki+vaikka+pari+asiaa+mistä+tällä+palstalla+on+erilaisia+tulkintoja+ja+ketkä+niitä+esittävät+niin+tarkastellaan+niitä+lähemmin.
Aivan+oikein,+Pyhä+Henki+on+Jumala+eikä+Häntä+voi+kukaan+omistaa+mutta+Hänen+voi+saada+sydämeensä+ja+opastajakseen.+Kuten+Jeesus+sanoi+kun+kertoi+lähettävänsä+Hänet+olemaan+omiensa+kanssa+ja+opastamaan+heitä+++kun+itse+menee+ylös+Isän+luokse.
Joh+16
Kuitenkin++minä+sanon+t+e+i+l+l+e+totuuden:+t+e+i+l+l+e++on+hyväksi,+että+minä+menen+pois.+Sillä+ellen+minä+mene+pois,+ei+Puolustaja+tule+t+e+i+d+ä+n++tykönne;+mutta+jos+minä+menen,+niin+minä+h+ä+n+e+t++teille+lähetän.+
Ja++kun+h+ä+n+tulee,+niin+h+ä+n++n+ä+y+t+t+ä+ä+maailmalle+todeksi+synnin+ja+vanhurskauden+ja+tuomion:+synnin,+koska+h+e+eivät+usko+minuun.
Minulla+on+vielä+paljon+sanottavaa+t+e+i+l+l+e+,+mutta+te+ette+voi+n+y+t+sitä+kantaa.+
Mutta+k+u+n+hän+tulee,+totuuden+Henki,+johdattaa+hän+teidät+kaikkeen+totuuteen.+
Sillä+se,+mitä+hän+puhuu,+ei+ole+hänestä+itsestään;+vaan+minkä+hän+kuulee,+sen+hän+puhuu,+ja+tulevaiset+hän+teille+julistaa.+
H+ä+n+++on+minut+kirkastava,+sillä+hän+ottaa+minun+omastani+ja+julistaa+teille.+
Kaikki,+mitä+Isällä+on,+on+minun;+sentähden+minä+sanoin,+että+h+ä+n+ottaa+minun+omastani+ja+julistaa+t+e+i+l+l+e.
16.06.2022 08:01
Kiitos+Tuhkamuna+komentistasi.
Mutta+Jumala+ei+tee+yhtää+keskenmenoa,+vaan+elinkelvottomat+sikiöt+menevät+ihan+itsestään+kesken+koska+niillä+ei+ole+edellytyksiä+elää.
15.06.2022 20:23
En+kumpikaan,+olen+ihminen.
Entä+sinä?
15.06.2022 20:21
Ennen+kuin+voit+ketään+rakastaa+tottakai+sinun+on+tunnettava+hänet.
Minä+käyn+säännöllisesti+seurakuntani+tilaisuuksissa.+Entä+sinä?
Minusta+on+kerrassaan+hupaisaa+väite,++että+homoja+pelättäisiin.+😹
Homostelu+kieltämättä+kuulostaa+vastenmieliseltä+ja+luonnottomalta.+Mutta+homojen+syrjintä+kuten+muidenkaan+syntisten+on+absurdi+väite.
15.06.2022 17:28
Eikös+se+olekin++kehitysvamma+jos+ihminen+väittää+syntyneensä+väärään+kehoon?+😸
15.06.2022 17:11
Otahan+nyt+joku+esimerkki+Luominen-julkaisusta+ja+kumoa+se+argumentein.
15.06.2022 17:06
Kirkon+tutkimuskeskus+itse+on+tutkinut+tänä+keväänä,+että+75%+evlut+kirkon+jäsenistä+ei+usko+Jumalaan.+Taitaa+määrä+koko+ajan+lisääntyä+kun+uskovat+jättävät+homottavan+kirkon.
15.06.2022 17:05
18 / 49