Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

312

  1. Kukaan+ei+toimitapoliisille+väärennettyjä+tietoja.+Mutta+sellanen+kyllä+sujuu+PHlta+Niin+paljon+oli+valehdellut+imatran+nettipoliisillekin.+Tai+ei+ehkä+valehdellut+suoranaisesti,+vaan+jätti+kertomatta+omista+häirikköviesteistään.+Syytti+vaan+muita.
  2. Nää+häiriköt+sai+meistä+sen+esiin+näillä+palstan+kirjotuksillaa.+Mutta+tässä+lisää,+en+voinu+vastustaa,+kun+tää+on+niin+hyvä+viesti.+*PH+6.3.2015+13.26Harkitsen+liittymistäniMutta+tässä+on+tullut+esiin+asioita+joita+minun+pitää+harkita+miten+näissä+edetäänTOIVON,+ETTÄ+LUET+AJATUKSELLA+JA+HARKITEN+MITÄ+SEURAAVAKSI+KERRON,+se+on+vähän+pitkä,+mutta+toivon+sinun+lukevan+tämänKeskiviikko+iltaan+25.02.2015+asti+kaikki+oli+yksityisviestejä,+sitten+alkoi+mopo+keulimaan.Paavo+Ruotsi+laittoi+ryhmän+seinälle+julkaisun,+jossa+minut+nimeltä+mainiten+leimattiin+häiriköksi,+sekä+uhkailtiin,+että+kaikki+minun+FB-ystävät+,+jotka+ovat+ryhmässä+mukana+erotetaan.No+tämä+viesti+poistettiinMutta+sinä+julkaisit+seinällä+viestin,+jossa+kerroit+häiriköstä,+joka+on+häiriköinyt+ylläpitäjiä+jatkuvasti+tammikuun+alusta+alkaen.Tällä+sait+luotua+vihapiirin+tuomitsemaan+moisen+menettelyn+ja+alkoi+varsinainen+lynkkaus+keskusteluJa,+jos+nämä+minun+luopioystäväni+ei+ilmoittaudu+tai+eroa,+niin+se+voi+johtaa+koko+ryhmän+lopettamiseen,+ja+lisää+sympatiaa+kertyiNo+tämäkin+viesti+poistettiinTorstaina+26.02.2015+kaikki+kolme+ylläpitäjää+astui+esiin+ja+esitti+seinällä+kiinnitetyn+julkaisun+sovinnollisuuden+merkeissä,+että+kaikki+erotetut+ja+eronneet+palaisivat+takaisin+ja+alettaisiin+puhtaalta+pöydältä+unohtaen+menneet.Mutta+vihapuheet+jatkuivat+myös+tämän+julkaisun+keskustelussaMyös+tämä+kiinnitetty+julkaisu+poistettiinNäillä+teitte+itse+emämunauksen,+jota+ei+voi+perua+ja+nähtävästi+huomasitte+sen+itsekin+poistamalla+nuo+julkaisut,+julkaisemalla+tuon+”hyväntahdon+julkaisun”Mistä+tämä+meidän+viestiketju+alkoi+:Siinä+nokittelit+minulle+02.01.2015+siitä+miten+käsittelen+omia+viestejäni+Imatra+ryhmän+seinälläMeillä+Imatra+ryhmässä+ylläpitäjien+kesken+on+sovittu,+että+kaikki+ylläpitoa+arvosteleva+keskustelu+poistetaan+seinältä+ja+keskustelut+käydään+yksityisviesteinäSamoin+itse+olet+ilmoittanut+tainion+säännöissä++”+Jos+ryhmän+ylläpidolle+on+jotain+huomautettavaa,+parannusehdotuksia+tai+muuta+asiaa,+voit+lähettää+ylläpitäjille+viestin.+”Avataampa+tätä+viestiketjua+:•+Aloitan+viestiketjun+tästä+asiasta+2.1.2015,+joka+päättyy+samana+++++++päivänä•+Sinä+jatkat+viestiä+3.1.2015,+en+vastaa+siihen•+Sinä+jatkat+viestiä+5.1.2015,+joka+keskusteku+päättyy+samana+päivänä•+10,2,2015+minä+kyselen+erottamistani+ryhmästä,+joka+keskustelu+päättyy+samana+päivänä•+Sinä+jatkat+viestiä+11.2.2015+,+en+vastaa+siihen•+Sinä+jatkat+viestiä+12.2.2015+arvostelemalla+Imatra+ryhmässä+julkaistua+kuvaa,+joka+keskustelu+päättyy+samana+päivänä•+Sinä+jatkat+viestiä+22.2.2015+kartasta,+joka+keskustelu+päättyy+samana+päivänä•+Sinä+jatkat+viestiä+26.2.2015,+pyytämällä+minua+takaisen+ryhmäänMinä+avasin+ketjun+02.1.+ja+jatkoin+sitä+kerran,+sinä+jatkoit+sitä+kuusi+kertaa.+eli+kaksi+minulta,+kuusi+sinultaPekan+viesteistä+:•+Pena+ilmoittaa+poistaneensa+minun+julkaisu+9.2.2015+keskustelu+jakuu+seuraavalle+päivälle•+Pena+jatkaa+11.2+2015+neljällä+viestillä,+joihin+en+vastaa•+Vastaan+12.2.2015+keskustelu+päätyy+samana+päivänä•+Pena+jatkaa+13.2.2015,+en+vastaaEli+viestit+minä+yksi+Pena+kolmePaavo+avaa+keskustelun+25.02.2015,+täysin+ulkopuolisena+,+nähtävästi+sinun+innoittamana+,+keskustelu+päättyy+samana+päivänäPaavo+uutena+ylläpitäjänä+pyytää+minua+takaisin+ryhmään+26.2.2015+kun+en+vastaa+kyselee+uudelleen+27.2.2015+”+Nyt+sinulle+on+tarjottu+mahdollisuutta+liitä+ryhmään+takaisin+ja+kaikki+kaunat+ja+riidat+on+luvattu+unohtaa.+Ei+näy+kuitenkaan+kelpaava+”+++vastaan+”+Harkitsen+”Lisäksi+kaksi+täysi+ulkopuolista+nähtävästi+sinun+yllyttämänä+lähettelee+asiasta+minulle+viestejä+(+Sonja+Lahti+ja+Nina+Torkkeli+)+MINÄKÖ+TÄSSÄ+OLEN+JATKUVASTI+HÄIRIKÖINYT+KAKSI+KUUKAUTTA+TAMMIKUUN+ALUSTAPena+joka+erotti+minut+ryhmästä+ei+ole+pyytänyt+minua+palaamaan+ryhmään,+joten+hän+ei+kai+hyväksy+minua+takaisin+ryhmäänOlette+nimenneet+minut+pitkäaikaiseksi+häiriköksi+nimeltä+mainiten+tainio+ryhmän+seinällä+ja+lietsoneet+vihapuheita+ja+-mielialaa+minua+kohtaan+täysin+perusteettomasti,+valheellisesti+ja+sellaisella+paikalla,+jossa+en+pysty+edes+puolustautumaan+,+koska+pääsyni+sivulle+on+estettyNYT+KYSYN+TEILTÄ+KAIKILTA+MILLÄ+TAVALLA++TULETTE++OIKAISEMAAN+TÄMÄN+LOUKKAUKSEN,+VALHEELLISET+PUHEET,+VIHAN+LIETSOMISEN+JA+VÄÄRYYDENMinulla+on+siihen+olemassa+oma+ratkaisu+,+mutta+odotan+mielenkiinnolla+mitä+te+ehdotatte
  3. PH+2.1.15+12:21Silloin+kun+julkaisun+alussa+on+minun+nimeni+julkaisijana,+teen+sille+julkaisulle+just+mitä+haluan,+itsenäni,+en+ylläpitäjänä.+Poistan+kohta+koko+julkaisun+ja+kitinän+siitä+voi+lopettaa+nytMari+2.1.15+12:21Joo+poista+vaan+voin+laittaa+omaan+albumiin+ne+omat+kuvat+tai+oikeastaan+laitankin+tästä+lähtien+vain+tainionkoski+ryhmän+sivulle+kuviani-----PH+2.1.15+12:30Lueppa+mitä+kerrotaaa+salakuvauksesta.+Sinulla+on+aika+paljon+taloista+ja+pihoista+kuvia.+Niissä+voi+näkyä+jotain+sellaista+mitä+asukkaat+ei+nyt+haluaisi+netissä+näytellä+ja+silloin+mennään+yksityisyyden+suojan+puolelle,+mietippä+sitäMari+2.1.15+12:31Osa+kuvasta+on+google+street+wiewistä+ja+se+on+ilmoitettu+aina+kuvan+kohdalla.+Vastuu+on+googlen.Osa+kuvista+on+minun+ottaamia+ja+ne+kenen+pihoja+niissä+näkyy,+tietävät+julkaisemisesta.Miten+tainionkoski+ryhmän+kuvat+kuuluu+imatra+ryhmän+ylläpitäjälle?PH+2.15+12:40+Ne+Googlen+kuvatkin+on+vähän+kyseenalaisia.+Tainionkoski+sivuun+puutuin+ihan+omana+itsenäni,+en+Imatra+ryhmän+ylläpitäjänä,+vaan+Tainionkoski+ryhmän+jäsenenäMari+2.1.15+13:03Vai+niin,+se+on+sinun+mielipiteesiPH+2.1.15+13:06Näin+se+on+minun+mielipiteeni,+mutta+en+lähtenyt+sitä+levittelemään+Tainionkoski+ryhmän+seinälle,+vaan+yv:näPH+2.1.5+13:13Jos+haluat+riidellä+täällä+EI+Imatra+ryhmän+seinälläMari+2.1.15+13:13minä+vastasin+eeva+lahden+kysymykseen,+en+riidellytPH+2.1.15+13:17Minä+poistan+omasta+julkaisustani+mitä+haluan+ja+nyt+loppu+tää+kitinäMari+2.1.15+13:51En+ole+mielestäni+kitissyt+vaan+kirjoittanut+ihan+asiallisesti--------Mari+51.15+8:37Jos+Tainionkoski+ryhmän+kuvat+ja+toimintatavat+ei+miellytä,+aina+voi+ryhmästä+erota.+Ja+jos+nuo+kuvat+rikkovat+jotain+säännöksiä,+niistä+voi+tehdä+facebookin+ylläpidolle+ilmiannon+tai+ottaa+yhteyttä+nettipoliisiin.+He+sitten+tarkistavat+ja+hoitavat+tarvittavat+toimenpiteetPH+5.1.15+9:19Varoitin+vain,+minua+on+kerran+kanssa+samasta+asiasta+varoitettu,+ja+sen+jälkeen+olen+ollut+varovainen+kuvien+kanssa+joissa+näkyy+ihmisten+pihoja.+En+näe+syytä+erota.En+laittanut+viestiä+Tainionkoski+ryhmän+seinälle+vaan+yksityisviestinä.+Sinä+taas+kommentoit+minun+tekemiä+asioita+Imatra+ryhmän+seinällä,+mikä+taas+ei+ole+kovin+korrektia.+Joten+eiköhän+nämä+asiat+ala+olla+jo+taputeltuMari+5.1.15+9:43Minä+kommentoin+Imatra+ryhmän+seinällä+siksi,+kun+olit+siitä+samasta+ketjusta+poistanut+kommenttini.+Ja+monen+muunkin+jäsenen+kommentitPS+Tainion+ryhmässä+saa+kirjoittaa+ryhmän+parannusehdotuksia+reilusti+seinälle.+Ei+niitä+tarvitse+yksityisesti+puida-------PH+10.2.15+5:50Päätit+sitten+heittää+minut+ryhmästä+ulos+kun+uskalsin+varoittaa+asioista.+Olisin+voinut+tietysti+käydä+keskustelua+ryhmän+seinällä,+mutta+yksityisviesteillä+käydyistä+keskusteluista+lähdet+tällaiseen+toimenpiteeseenOlen+hämmästynytOn+aika+raukkamainen+tekoRyhmässä+on+jonkun+verran+kuvia+ja+muuta+materiaalia+mihin+minulla+on+oikeudet+ja+voin+lähteä+niiden+käyttöstä+ilmiantamaan+koko+ryhmän,+siellä+olevan+kohdan+mukaan"Mielestäni+kyseessä+voi+olla+tekijänoikeuksien+luvaton+käyttö"Mietippä+sitäMari+10.2.15+5:53Mie+en+oo+ketään+heittäny+ryhmästä+mie+oon+nukkumassaPH+10.2.15Sitten+sen+teki+Pekka+LMari+10.2.15+5:55Itsehän+ne+kuvat+ja+kommentit+olet+sinne+laittanut,+tuskin+niitä+voi+ilmiantaa,+mieti+vähän+mitä+kirjotteletPH+10.2.15+5:59Mietippä+asiaa,+jos+minut+heitetään+ryhmästä+yv:nä+käytyjen+keskustelujen+perusteella+joissa+olen+pyrkinyt+olemaan+avuksi+sanomaan+varoittavan+sanan,+niin+miettikääpä+moraalianneYstävällisein+terveisin+PekkaMari+10.2.15+6:00Joo+mie+mietin+mut+nyt+mie+nukun
  4. Nyt+tulee+uusi+lista.+Onkohan+parempi+kuin+Penderin?Feikkiprofiilit+joihi+oon+törmännyKuuma+karjuSini+Makkonen/+Migu+Johtaja+/+Sanna+KorhonenSaku+Johannes+Rintee+/+Saku+Rintee+(+löytyy+facesta+Rintee+Saku+Johannes)Eve+Mikkonen**Anu+SaukkoRoope+Jem+Tapio+Jäämi+Merja+Meikäläinen/+Merja+KaarinaAntti+J.+NiittymäkiHeikki+Vihanti**Risto+Laitinen**Lasse+Laamaniemi**Rauno+HuhtanenAarno+KiljunenMilla+SeppänenEnsio+SuulasvuoVeikko+HakuilinenAnonyymos+Contriputer
  5. 😆😁😁