Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
t.nina
t.nina
t.nina
Liittynyt 5v sitten
1
aloitusta ·
312
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kukaan+ei+toimitapoliisille+väärennettyjä+tietoja.+Mutta+sellanen+kyllä+sujuu+PHlta
+Niin+paljon+oli+valehdellut+imatran+nettipoliisillekin.+Tai+ei+ehkä+valehdellut+suoranaisesti,+vaan+jätti+kertomatta+omista+häirikköviesteistään.+Syytti+vaan+muita.
10.08.2022 17:48
IsoPomo+yrittää+nyt+luikerrella+jutusta+kertomalla+valeita.+Ne+vanhemmat+on+toimitettu+2016+lopussa+poliisille.+Väitätkö+että+nekin+on+väärennöksiä?+Lopeta++jo+paskapuheet.
10.08.2022 17:07
Eiköhän+tuon+viestin+lähettäjän+kannattaisi+hakea+apua,+eikä+minun.+Tuo+PHn+lähettämä+viesti+on+ihan+sekopäinen.+Täysin+järjissään+ole+ihminen+ei+lähetä+viesteissä+tuollaisia+vuodatatuksia+ryhmän+ylläpitäjälle.+Jos+häntä+pyydettiin+takaisin+ryhmään+niin+olisi+vastanut+että+liittyy+tai+ei+liity+eikä+vastaa+tuollaisella+selostuksella.
Heippa.
09.08.2022 09:11
Nää+häiriköt+sai+meistä+sen+esiin+näillä+palstan+kirjotuksillaa.+Mutta+tässä+lisää,+en+voinu+vastustaa,+kun+tää+on+niin+hyvä+viesti.+
*PH+6.3.2015+13.26
Harkitsen+liittymistäni
Mutta+tässä+on+tullut+esiin+asioita+joita+minun+pitää+harkita+miten+näissä+edetään
TOIVON,+ETTÄ+LUET+AJATUKSELLA+JA+HARKITEN+MITÄ+SEURAAVAKSI+KERRON,+se+on+vähän+pitkä,+mutta+toivon+sinun+lukevan+tämän
Keskiviikko+iltaan+25.02.2015+asti+kaikki+oli+yksityisviestejä,+sitten+alkoi+mopo+keulimaan.
Paavo+Ruotsi+laittoi+ryhmän+seinälle+julkaisun,+jossa+minut+nimeltä+mainiten+leimattiin+häiriköksi,+sekä+uhkailtiin,+että+kaikki+minun+FB-ystävät+,+jotka+ovat+ryhmässä+mukana+erotetaan.
No+tämä+viesti+poistettiin
Mutta+sinä+julkaisit+seinällä+viestin,+jossa+kerroit+häiriköstä,+joka+on+häiriköinyt+ylläpitäjiä+jatkuvasti+tammikuun+alusta+alkaen.
Tällä+sait+luotua+vihapiirin+tuomitsemaan+moisen+menettelyn+ja+alkoi+varsinainen+lynkkaus+keskustelu
Ja,+jos+nämä+minun+luopioystäväni+ei+ilmoittaudu+tai+eroa,+niin+se+voi+johtaa+koko+ryhmän+lopettamiseen,+ja+lisää+sympatiaa+kertyi
No+tämäkin+viesti+poistettiin
Torstaina+26.02.2015+kaikki+kolme+ylläpitäjää+astui+esiin+ja+esitti+seinällä+kiinnitetyn+julkaisun+sovinnollisuuden+merkeissä,+että+kaikki+erotetut+ja+eronneet+palaisivat+takaisin+ja+alettaisiin+puhtaalta+pöydältä+unohtaen+menneet.
Mutta+vihapuheet+jatkuivat+myös+tämän+julkaisun+keskustelussa
Myös+tämä+kiinnitetty+julkaisu+poistettiin
Näillä+teitte+itse+emämunauksen,+jota+ei+voi+perua+ja+nähtävästi+huomasitte+sen+itsekin+poistamalla+nuo+julkaisut,+julkaisemalla+tuon+”hyväntahdon+julkaisun”
Mistä+tämä+meidän+viestiketju+alkoi+:
Siinä+nokittelit+minulle+02.01.2015+siitä+miten+käsittelen+omia+viestejäni+Imatra+ryhmän+seinällä
Meillä+Imatra+ryhmässä+ylläpitäjien+kesken+on+sovittu,+että+kaikki+ylläpitoa+arvosteleva+keskustelu+poistetaan+seinältä+ja+keskustelut+käydään+yksityisviesteinä
Samoin+itse+olet+ilmoittanut+tainion+säännöissä++”+Jos+ryhmän+ylläpidolle+on+jotain+huomautettavaa,+parannusehdotuksia+tai+muuta+asiaa,+voit+lähettää+ylläpitäjille+viestin.+”
Avataampa+tätä+viestiketjua+:
•+Aloitan+viestiketjun+tästä+asiasta+2.1.2015,+joka+päättyy+samana+++++++päivänä
•+Sinä+jatkat+viestiä+3.1.2015,+en+vastaa+siihen
•+Sinä+jatkat+viestiä+5.1.2015,+joka+keskusteku+päättyy+samana+päivänä
•+10,2,2015+minä+kyselen+erottamistani+ryhmästä,+joka+keskustelu+päättyy+samana+päivänä
•+Sinä+jatkat+viestiä+11.2.2015+,+en+vastaa+siihen
•+Sinä+jatkat+viestiä+12.2.2015+arvostelemalla+Imatra+ryhmässä+julkaistua+kuvaa,+joka+keskustelu+päättyy+samana+päivänä
•+Sinä+jatkat+viestiä+22.2.2015+kartasta,+joka+keskustelu+päättyy+samana+päivänä
•+Sinä+jatkat+viestiä+26.2.2015,+pyytämällä+minua+takaisen+ryhmään
Minä+avasin+ketjun+02.1.+ja+jatkoin+sitä+kerran,+sinä+jatkoit+sitä+kuusi+kertaa.+eli+kaksi+minulta,+kuusi+sinulta
Pekan+viesteistä+:
•+Pena+ilmoittaa+poistaneensa+minun+julkaisu+9.2.2015+keskustelu+jakuu+seuraavalle+päivälle
•+Pena+jatkaa+11.2+2015+neljällä+viestillä,+joihin+en+vastaa
•+Vastaan+12.2.2015+keskustelu+päätyy+samana+päivänä
•+Pena+jatkaa+13.2.2015,+en+vastaa
Eli+viestit+minä+yksi+Pena+kolme
Paavo+avaa+keskustelun+25.02.2015,+täysin+ulkopuolisena+,+nähtävästi+sinun+innoittamana+,+keskustelu+päättyy+samana+päivänä
Paavo+uutena+ylläpitäjänä+pyytää+minua+takaisin+ryhmään+26.2.2015+kun+en+vastaa+kyselee+uudelleen+27.2.2015+”+Nyt+sinulle+on+tarjottu+mahdollisuutta+liitä+ryhmään+takaisin+ja+kaikki+kaunat+ja+riidat+on+luvattu+unohtaa.+Ei+näy+kuitenkaan+kelpaava+”+++vastaan+”+Harkitsen+”
Lisäksi+kaksi+täysi+ulkopuolista+nähtävästi+sinun+yllyttämänä+lähettelee+asiasta+minulle+viestejä+(+Sonja+Lahti+ja+Nina+Torkkeli+)+
MINÄKÖ+TÄSSÄ+OLEN+JATKUVASTI+HÄIRIKÖINYT+KAKSI+KUUKAUTTA+TAMMIKUUN+ALUSTA
Pena+joka+erotti+minut+ryhmästä+ei+ole+pyytänyt+minua+palaamaan+ryhmään,+joten+hän+ei+kai+hyväksy+minua+takaisin+ryhmään
Olette+nimenneet+minut+pitkäaikaiseksi+häiriköksi+nimeltä+mainiten+tainio+ryhmän+seinällä+ja+lietsoneet+vihapuheita+ja+-mielialaa+minua+kohtaan+täysin+perusteettomasti,+valheellisesti+ja+sellaisella+paikalla,+jossa+en+pysty+edes+puolustautumaan+,+koska+pääsyni+sivulle+on+estetty
NYT+KYSYN+TEILTÄ+KAIKILTA+MILLÄ+TAVALLA++TULETTE++OIKAISEMAAN+TÄMÄN+LOUKKAUKSEN,+VALHEELLISET+PUHEET,+VIHAN+LIETSOMISEN+JA+VÄÄRYYDEN
Minulla+on+siihen+olemassa+oma+ratkaisu+,+mutta+odotan+mielenkiinnolla+mitä+te+ehdotatte
09.08.2022 08:17
Ei+somekerma+sinne+pääse,+kun+heidät+kaikki+on+estetty.+Penalla+on+aika+paljon+seuraajia,+oli+siellä+joskus+tämä+IsoPomo+pekkakin.
09.08.2022 07:36
Näin+on.+Näiden+ihmisten+olisi+kannattanut+jättää+haukkumatta+Oli+kerran+Tainionkoski+ryhmän+perustajaa.+Sekä+jättää+ne+tekstarien+lähettelyt+ja+puhelinsoitot.+
Minulle+nämä+henkilöt+ovat+myös+lähetelleet+häirikköviestejä.
09.08.2022 07:10
Minä+ne+julkasin,+ei+pena+eikä+penan+porukka.+Viestien+lähettäjät+ovat+kyllä+tienneet+että+pena+julkaisee+ne+omalla+sivullaan.+Ja+sieltä+kuka+vaan+voi+käydä+kopioimassa+ja+julkaista+ihan+missä+tahtoo.+
Jos+itse+olisin+tiennyt+et+viestejäni+julkaistaan+julkisella+sivulla,+olisin+lopettanu+niiden+lähettelyn.+Mut+eihän+nämä+häiriköt+sitä+tehneet.
09.08.2022 06:43
Siinä+vähän+faktaa,+mistä+tämä+sota+alkoi.+Häiriköt+lähetteli+Oli+kerran+Tainionkoski+ryhmän+perustajalle+viestejä,+penan+suomi24+julkaisu+oli+jatkoa+näille+häirikköviesteille.
05.08.2022 08:16
PH+2.1.15+12:21
Silloin+kun+julkaisun+alussa+on+minun+nimeni+julkaisijana,+teen+sille+julkaisulle+just+mitä+haluan,+itsenäni,+en+ylläpitäjänä.+Poistan+kohta+koko+julkaisun+ja+kitinän+siitä+voi+lopettaa+nyt
Mari+2.1.15+12:21
Joo+poista+vaan+voin+laittaa+omaan+albumiin+ne+omat+kuvat+tai+oikeastaan+laitankin+tästä+lähtien+vain+tainionkoski+ryhmän+sivulle+kuviani
-----
PH+2.1.15+12:30
Lueppa+mitä+kerrotaaa+salakuvauksesta.+Sinulla+on+aika+paljon+taloista+ja+pihoista+kuvia.+Niissä+voi+näkyä+jotain+sellaista+mitä+asukkaat+ei+nyt+haluaisi+netissä+näytellä+ja+silloin+mennään+yksityisyyden+suojan+puolelle,+mietippä+sitä
Mari+2.1.15+12:31
Osa+kuvasta+on+google+street+wiewistä+ja+se+on+ilmoitettu+aina+kuvan+kohdalla.+Vastuu+on+googlen.
Osa+kuvista+on+minun+ottaamia+ja+ne+kenen+pihoja+niissä+näkyy,+tietävät+julkaisemisesta.
Miten+tainionkoski+ryhmän+kuvat+kuuluu+imatra+ryhmän+ylläpitäjälle?
PH+2.15+12:40+
Ne+Googlen+kuvatkin+on+vähän+kyseenalaisia.+Tainionkoski+sivuun+puutuin+ihan+omana+itsenäni,+en+Imatra+ryhmän+ylläpitäjänä,+vaan+Tainionkoski+ryhmän+jäsenenä
Mari+2.1.15+13:03
Vai+niin,+se+on+sinun+mielipiteesi
PH+2.1.15+13:06
Näin+se+on+minun+mielipiteeni,+mutta+en+lähtenyt+sitä+levittelemään+Tainionkoski+ryhmän+seinälle,+vaan+yv:nä
PH+2.1.5+13:13
Jos+haluat+riidellä+täällä+EI+Imatra+ryhmän+seinällä
Mari+2.1.15+13:13
minä+vastasin+eeva+lahden+kysymykseen,+en+riidellyt
PH+2.1.15+13:17
Minä+poistan+omasta+julkaisustani+mitä+haluan+ja+nyt+loppu+tää+kitinä
Mari+2.1.15+13:51
En+ole+mielestäni+kitissyt+vaan+kirjoittanut+ihan+asiallisesti
--------
Mari+51.15+8:37
Jos+Tainionkoski+ryhmän+kuvat+ja+toimintatavat+ei+miellytä,+aina+voi+ryhmästä+erota.+Ja+jos+nuo+kuvat+rikkovat+jotain+säännöksiä,+niistä+voi+tehdä+facebookin+ylläpidolle+ilmiannon+tai+ottaa+yhteyttä+nettipoliisiin.+He+sitten+tarkistavat+ja+hoitavat+tarvittavat+toimenpiteet
PH+5.1.15+9:19
Varoitin+vain,+minua+on+kerran+kanssa+samasta+asiasta+varoitettu,+ja+sen+jälkeen+olen+ollut+varovainen+kuvien+kanssa+joissa+näkyy+ihmisten+pihoja.+
En+näe+syytä+erota.
En+laittanut+viestiä+Tainionkoski+ryhmän+seinälle+vaan+yksityisviestinä.+Sinä+taas+kommentoit+minun+tekemiä+asioita+Imatra+ryhmän+seinällä,+mikä+taas+ei+ole+kovin+korrektia.+Joten+eiköhän+nämä+asiat+ala+olla+jo+taputeltu
Mari+5.1.15+9:43
Minä+kommentoin+Imatra+ryhmän+seinällä+siksi,+kun+olit+siitä+samasta+ketjusta+poistanut+kommenttini.+Ja+monen+muunkin+jäsenen+kommentit
PS+Tainion+ryhmässä+saa+kirjoittaa+ryhmän+parannusehdotuksia+reilusti+seinälle.+Ei+niitä+tarvitse+yksityisesti+puida
-------
PH+10.2.15+5:50
Päätit+sitten+heittää+minut+ryhmästä+ulos+kun+uskalsin+varoittaa+asioista.+Olisin+voinut+tietysti+käydä+keskustelua+ryhmän+seinällä,+mutta+yksityisviesteillä+käydyistä+keskusteluista+lähdet+tällaiseen+toimenpiteeseen
Olen+hämmästynyt
On+aika+raukkamainen+teko
Ryhmässä+on+jonkun+verran+kuvia+ja+muuta+materiaalia+mihin+minulla+on+oikeudet+ja+voin+lähteä+niiden+käyttöstä+ilmiantamaan+koko+ryhmän,+siellä+olevan+kohdan+mukaan
"Mielestäni+kyseessä+voi+olla+tekijänoikeuksien+luvaton+käyttö"
Mietippä+sitä
Mari+10.2.15+5:53
Mie+en+oo+ketään+heittäny+ryhmästä+mie+oon+nukkumassa
PH+10.2.15
Sitten+sen+teki+Pekka+L
Mari+10.2.15+5:55
Itsehän+ne+kuvat+ja+kommentit+olet+sinne+laittanut,+tuskin+niitä+voi+ilmiantaa,+mieti+vähän+mitä+kirjottelet
PH+10.2.15+5:59
Mietippä+asiaa,+jos+minut+heitetään+ryhmästä+yv:nä+käytyjen+keskustelujen+perusteella+joissa+olen+pyrkinyt+olemaan+avuksi+
sanomaan+varoittavan+sanan,+niin+miettikääpä+moraalianne
Ystävällisein+terveisin+Pekka
Mari+
10.2.15+6:00
Joo+mie+mietin+mut+nyt+mie+nukun
05.08.2022 07:52
Imatran+IsoPomo+haluaa+vaan+olla+esillä,+vaikka+ei+ole+mitään+asiaakaan.
03.08.2022 15:01
pesservisseri
27.05.2018+07:06
Miettilän_miehii+kirjoitti:
Miks+hyö+ei+Vuorisalon+kanssa+perusta+ommaa+ryhmää+"Imatran+Tietäjät"+ja+kirjottele+sinne+niit+yhteisii+juttujaa.+Jos+ei+niihi+keskusteluihi+saa+muut+osallistuu.+Mut+niihä+hyö+teki+tälkii+palstal.+Kilpaa+haukku+Tainion+ryhmän+ylläpitäjii.+Oliha+siel+mukan+pari+muutakii+ainakii+yks+Varis.
Varishan+se+raakkuu+siellä+face-ryhmissäkin+ja+puuttuu+aina+sellasiin+asioihin+mitkä+ei+hänelle+kuulu+mitenkään.+Ja+oli+hämmentämässä+Tainion+ryhmien+soppaa+alusta+lähtien+ja+kirjotteli+tännekin+niitä+törkeyksiä+ihmisistä.
02.08.2022 12:07
Nyt+tulee+uusi+lista.+Onkohan+parempi+kuin+Penderin?
Feikkiprofiilit+joihi+oon+törmänny
Kuuma+karju
Sini+Makkonen/+Migu+Johtaja+/+Sanna+Korhonen
Saku+Johannes+Rintee+/+Saku+Rintee+(+löytyy+facesta+Rintee+Saku+Johannes)
Eve+Mikkonen**
Anu+Saukko
Roope+Jem+
Tapio+Jäämi+
Merja+Meikäläinen/+Merja+Kaarina
Antti+J.+Niittymäki
Heikki+Vihanti**
Risto+Laitinen**
Lasse+Laamaniemi**
Rauno+Huhtanen
Aarno+Kiljunen
Milla+Seppänen
Ensio+Suulasvuo
Veikko+Hakuilinen
Anonyymos+Contriputer
02.08.2022 11:26
Sellainen+mieshenkilö,++joka+asuu+välillä+Miettilässä+ja+välillä+Sienimäellä.+Sairas+narsisti.+Ja+kova+valehtelija.
24.07.2022 15:00
Yksinkertaisesti+ei+vaan+kiinnosta+Imatran+somekerman+mursujutut.+Idiootit+vaan+yrittää+saada+tänne+jotain+haukuttavaksi.+
Ettekö+vieläkään+ole+ymmärtäny+että+ovikelloa+soitti+sen+oikean+Aarno+naapuri+EN+MINÄ.+
Sehän+se+kun+lukemisen+ymmärtäminen+on+tollaisella+tasolla+niin+silloin+voi+kehitellä+vaikka+minkäläisia+mielikuvitustarinoita.
24.07.2022 14:41
Hessu+Hopo+haluu+IsoPomoksi+ISOPOMON+paikalle
15.07.2022 12:33
😆😁😁
01.06.2022 23:39
Imatran+idiootti+ei+näköjään+ole+vieläkään+ymmärtäny+et+pena+on+huijannu+sinua+jo+monta+vuotta.+Ihan+kaikkee+ei+kannata+uskoa+mitä+netistä+lukee.+Esim.+kukaan+ei+ole+koskaan+nähnyt+penaa+eikä+voi+mistään+tietää+hänen+ikää+eikä+muitakaan+asioita+hänestä.+
Vedätykset+on+onnistunu+todella+hyvin.
09.05.2022 10:26
Anonyymit++heittää+bensaa+liekkeihin.+Penaa+on+turha+syyttää+kaikesta
========
9.2.22+Seniori+kaipaa+aktivitettia
14.2.22+Hyvää+ystävänpäivää+Penalle
20.2.22+Miu+sivuloil+ei+oo+mittää+vinkkilöit
21.2.22+Lumi+vai+sota
====
15.3.22+Jotaako+Pena+Imatra+aluepuolustusta?
31.3.22+Papan+some+sota
====
2.4.22+Näyttäkö+Risto+eroottiset+miestissit+vappuna?
10.4.22+Tehdään+galluppi,+moniko+seniori+tunnustaa
11.4.22+Vieläkö+kopiokonenlaulaa+0.00+-+07.00
14.4.22+Hyvää+pääsiäistä+penderin+porukoille
18.4.22+Ei+vaan+nukuta
20.4.22+Imatran+mummomagneetti
29.4.22+Kouvolan+paras+kapakki
30.4.22+Pikajuna+Kouvolaan+lähetee+raiteelta+1
04.05.2022 09:11
Anonyymit++heittää+bensaa+liekkeihin.+Penaa+on+turha+syyttää+kaikesta
========
21.2.22+Lumi+vai+sota
====
31.3.22+Papan+some+sota
====
18.4.22+Ei+vaan+nukuta
04.05.2022 09:10
Ja+sama+on+jatkunut+tänä+vuonna
*
2.1.22+Mie+oon+nyt+lopentant
7.1.22+Kolhoosissa+asuva+yksilö+avaa+toistuvasti+ketjuja
7.1.22+Meillä+asuu+ekologisesti+koko+suku+saman+katon+alla
10.1.22+Onks+mittää+vinkkilöit+
12.1.22+Pena+on+satuhahmo!+Kotkan+kimulien+paljastus!
13.1.22+Joku+haluaa+huomioo
14.1.22+Kopioita+tulee+taas
14.1.22+Mikä+ihme+tuota+tyyppiä+vaivaa???
14.1.22+Jatkuva+valvominen+on+vaarallista
16.1.22+Upea+tarina+tulossa!
17.1.22+Tarina+Penasta
18.1.22+Pekka+ja+pätkä+suezin+kanavalla
18.1.22+Ostetaan+kuvakaappauksia
19.1.22+Anonyymien+mielikuvitustuotos
19.1.22+Senioreiden+some+soppa
27.1.22+Penderin+porukka+vyöryttää+laajalla+rintamalla
27.1.22+Kuka+on+isopomo?
29.1.22+Onko+Tainionkoski+fb+ryhmää+nykyään?
30.1.22+Milloi+alkaa+penanporukan
31.1.22+Minnuu+ei+nukuta
====
21.2.22+Lumi+vai+sota
====
31.3.22+Papan+some+sota
====
18.4.22+Ei+vaan+nukuta
03.05.2022 07:47
4 / 16