Kyseisen herran koira on vielä jotain isompaa rotuakin. Ei mikään söpö pikkuhauva.
Kaveri ajattelee puhtaasti omaa elämäntyyliänsä ja itseänsä. Jos joutuisi taluttamaan isoa leijonaansa hihnassa niin olisihan se hänelle ahdistavaa. Kakkapussi kourassa. Tuntisi itsensä pieneksi kääpiöksi. Egonsa ei kestäisi sellaista. Hän haluaa itsellensä ja koirallensa täyden vapauden ja maksimaalisen voimantunteen ja herruuden. Siitähän se kertoo.
Kaupassakin näkee välillä ryntääjiä jotka eivät toisia väistele. Menevät vaan ihan sutena. Itse kun kaupassa asioin niin koko ajan olen tarkkana etten tönäise toista ihmistä. Minulla on aikaa odotella. Siinä voi olla lähellä hento tai muuten hapero ihminen joka saattaa lentää nurin kun kulkureitit risteävät. /Jimmy
eilen vaihdatutin volvooni kesäpyörät alle. En enää itse pyöriä autooni laita. Ahtaassa tallissa voi tulla vahinkoja jos putoaa tunkin päältä. Talvirenkaita auton takahudlarista nostaessani olin hiukan liian rempseä otteissani. Yhdellä kädellä vempautin renkaan ulos. Nyt on ranne kipeänä. Ei heti tuntunut missän mutta aamulla herätessäni ihmettelin että mikäs nyt on kun käsi ei kestä tarttua mihinkään raskaanpaan. Nyt on kättä säästeltävä. Kokeilin haravoida kevyesti. Sekin otti ranteeseen. Muutaman päivä pakkotauko punttien nostossa ja leuanvedossa. /Jimmy