Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
laukkasonni
profiilit
laukkasonni
laukkasonni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Anoonyymi+ei+uskalla+sanoa+nimeänsä.+Naurettava+pelle.
24.06.2020 22:11
Antaa+mennä+vaan.+Katostaan+sitten+riitatilanteessa+faktat.+Kehotan+varomaan+OPlein+maahantuojaa.+Takuuasioihin+suhtautuvat+välinpitämättömästi.+EYhteydenottoihin+ei+vastata.+Auto+odottlee+diagnostiikkaa+3+viikkoa.+Tiedutseluihin+ei+vastata.+Kysyjälle+sanoisin,+että+yritätkö+kieltää+kritiikin.+Mikä+on+motiivi?
24.06.2020 22:10
Kannattaa+varoa+erityisesti+nyt+Opel-takuuta.+Takuusta+vastaa+maahantuojana+Länsiauto.+Takuun+aikana+autoomme+tuli+vika,+ilmeisesti+moottoriin+liittyvä.+Tietyt+asiat+viittatavat+siihen,+että+Länsiauto+on+menossa+konkkaan,+ja+takuuasiat+jäävät+hoitamatta.+Auto+jätettiin+maahantuojan+valtuuttamaan+korjaamoon.+Kahden+viikon+kohdalla+ei+vielä+oltu+päästy+edes+tutkimaan+vikaa.+Korvausautoa+ei+järjestetty.+Kahden+viikon+kohdalla+korjaamoa+vaihdettiin+maahantuojan+toimesta!+Itse+emmme+sitä+vaatineet!+Auto+siis+kuskattiin+toiseen+korjaamoon.+Epäilen+Länsiauton+maksukyvyttömyyttä,+Olen+tiedustellut,+missä+auto+on+ja+mikä+on+korjauksen+vaihe.+Kirjeet+lähetettiin+paitsi+takuuasioista+vastaavalle+johtajalle,+niin+myös+Länsiauton+toimarille.+Mitään+vastausta+ei+tule,+vaikka+olen+vaatinut+takuusta+vastaavaa+johtajaa+vastaamaan+tiedusteluun.+Olen+jopa+uhannut,+että+teen+ilmoituksen+auton+katoamaisesta+poliisille.+Tähänkään+ei+ole+reagoitu.+Varokaa+siis+Opel-takuuta,+Opel-takuu+on+katteeton+lupaus,+ja+varmaan+näemme+kohta+konkurssin.+Älkää+luottako+Opel-takuuseen.+Suomalainen+takuusta+vastaava+taho+tullee+vaihtumaan,+minkähänlainen+se+on....
17.06.2020 21:20
Hehehehe....
Suuseksin antaminen... mitähän se sitten on...kuka antaa kenelle/mitä...tehdä mitä...
Yrittäkää nyt kertoa, mitä tällä epämäärisellä ilmaisulla kullonkin tarkoitatte, kun valittelette sitäsuntätä...
07.04.2012 21:57
No...ostelen hiukka yli vuoden vanhoja alle 30 donaa ajettuja mersuja. Suomessa autoliikkeet myy niitä uuden hinnalla. Ku tuo sakuista, 25-30% pois uuden hinnasta. Autoliikkeet sucks.
25.02.2011 22:40
1 / 1