- Anoonyymi ei uskalla sanoa nimeänsä. Naurettava pelle.
- Antaa mennä vaan. Katostaan sitten riitatilanteessa faktat. Kehotan varomaan OPlein maahantuojaa. Takuuasioihin suhtautuvat välinpitämättömästi. EYhteydenottoihin ei vastata. Auto odottlee diagnostiikkaa 3 viikkoa. Tiedutseluihin ei vastata. Kysyjälle sanoisin, että yritätkö kieltää kritiikin. Mikä on motiivi?
- Kannattaa varoa erityisesti nyt Opel-takuuta. Takuusta vastaa maahantuojana Länsiauto. Takuun aikana autoomme tuli vika, ilmeisesti moottoriin liittyvä. Tietyt asiat viittatavat siihen, että Länsiauto on menossa konkkaan, ja takuuasiat jäävät hoitamatta. Auto jätettiin maahantuojan valtuuttamaan korjaamoon. Kahden viikon kohdalla ei vielä oltu päästy edes tutkimaan vikaa. Korvausautoa ei järjestetty. Kahden viikon kohdalla korjaamoa vaihdettiin maahantuojan toimesta! Itse emmme sitä vaatineet! Auto siis kuskattiin toiseen korjaamoon. Epäilen Länsiauton maksukyvyttömyyttä, Olen tiedustellut, missä auto on ja mikä on korjauksen vaihe. Kirjeet lähetettiin paitsi takuuasioista vastaavalle johtajalle, niin myös Länsiauton toimarille. Mitään vastausta ei tule, vaikka olen vaatinut takuusta vastaavaa johtajaa vastaamaan tiedusteluun. Olen jopa uhannut, että teen ilmoituksen auton katoamaisesta poliisille. Tähänkään ei ole reagoitu. Varokaa siis Opel-takuuta, Opel-takuu on katteeton lupaus, ja varmaan näemme kohta konkurssin. Älkää luottako Opel-takuuseen. Suomalainen takuusta vastaava taho tullee vaihtumaan, minkähänlainen se on....
- Hehehehe....
Suuseksin antaminen... mitähän se sitten on...kuka antaa kenelle/mitä...tehdä mitä...
Yrittäkää nyt kertoa, mitä tällä epämäärisellä ilmaisulla kullonkin tarkoitatte, kun valittelette sitäsuntätä... - No...ostelen hiukka yli vuoden vanhoja alle 30 donaa ajettuja mersuja. Suomessa autoliikkeet myy niitä uuden hinnalla. Ku tuo sakuista, 25-30% pois uuden hinnasta. Autoliikkeet sucks.