Mies ei pidä suuseksin antamisesta

Unconfident

Heippa lukijat.

Tiedän, lukemattomia kertoja tätäkin puitu näillä palstoilla. En vain löytänyt juuri minun tapaukseeni yhtenevää keskustelua, mikä voi hyvinkin johtua tämän hetkisestä turhautuneisuudestani ja osaamattomuudestani hakea. Ongelmani on mieheni haluttomuus antaa minulle suuseksiä.

Olen seurustellut mieheni kanssa n. 2 vuotta ja seksielämämme on hyvin aktiivista ja nautin siitä. Tunnen, että olen ensimmäistä kertaa "vapautunut" kunnolla seksuaalisesti ja innokas kokeilemaan uusia asioita, mitä aiemmissa suhteissa en niinkään välittänyt tehdä. Esimerkiksi mieheni kanssa olen ollut halukas koittamaan erilaisia harvinaisempiakin asentoja ja paikkoja, joissa olemme seksiin päätyneet. Mieheni on myös ensimmäinen, jolta olen ottanut suihin, aluksi epävarmana, mutta tänä päivänä nauttien suuseksin antamisesta todella paljon tietäen täsmälleen, miten saan mieheni nautinnon huipulle. Tätä mieheni on kommentoinut, että olen suuseksillä antanut hänelle todella intensiivisiä orgasmeja, mitä hän ei ole kokenut koskaan ennen.

Pyysin miestäni noin vuosi sitten antamaan minulle suuseksiä, jota en ollut koskaan ennen kokenut. Sitä ennen keskustelimme asiasta ja mieheni kertoi, ettei nauttinut asiasta yhtään exänsä kanssa emättimen pahan hajun ja maun takia, eikä muutenkaan. Hän kuitenkin lopulta antoi minulle suuseksiä, mistä nautin sanoinkuvaamattoman paljon. Kysyin myös, että maistuinko tai haisinko pahalle ja kerroin, että jos, niin asia olisi korjattavissa (mahd. hiivasienen hoito, pesu juuri ennen seksiä jne.) Mieheni vaikutti yllättyneeltä, etten maistunutkaan "miltään" kertoen myös, että olisi valmis antamaan minulle suuseksiä jatkossakin, koska kokemus ei ollut hänelle vastenmielinen.

Kerroin hänelle monesti, kuinka paljon suuseksin saamisesta myös nautin, mutta seuraavan kerran sain suuseksiä häneltä vasta puolen vuoden päästä lomamatkalla, jolloin kyselin syitä, minkä takia hän ei ole ollut halukas sitä minulle antamaan. Mieheni silloin kierteli aihetta ja sanoi, että voi antaa suuseksiä minulle, jos siitä nautin.

Eilen, reilusti yli puoli vuotta matkamme jälkeen, sain taas suuseksiä, jota olen yrittänyt vihjailla haluavani useaan otteeseen lomamatkamme jälkeen kertoen hänelle, että hänen antama suuseksi tuntuu ihanalta. Tunsin pientä häpeää eilen, enkä pystynyt kunnolla rentoutumaan, sillä en ollut osannut odottaa suuseksiä, joten en käynyt illalla ennen nukkumaanmenoa pesulla (kävin aiemmin päivällä) ja pystyin kuvittelemaan, kuinka miestäni etoisi hajuni ja makuni. Mieheni nuoleminen tuntui silti taivaalliselta ja voihkin paljon, mutta estin itseltäni kunnon orgasmin, koska tunsin edellä kuvattua häpeää ja epävarmuutta. Tämän jälkeen etenimme yhdyntään ja mieheni laukesi, mistä seurasi pitkä hiljaisuus ja kävimme kummatkin nopealla pesulla, jonka jälkeen menimme nukkumaan. Otin sängyssä epävarmuuteni puheeksi ja kysyin taas, mitä mieltä hän siitä oli ja kerroin, että saatoin maistua/haista epämiellyttävältä, sillä en ollut illalla käynyt pesulla. Mieheni lopulta sanoi:

"En pitänyt siitä. Tämä ei ole mitään henkilökohtaista, mutta en vain pidä suuseksin antamisesta ja jos sitä annan, haluni katoavat heti. Et maistu miltään, joten vika ei ole sinussa. Tiedän, että olisi epäreilua vaatia sinulta suuseksin antamista, jos en sitä itsekään ole halukas antamaan, joten ehdottaisin, että jätettäisiin suuseksin antaminen meidän seksielämästämme kokonaan pois."

Nämä sanat tulivat minulle yllätyksenä ja reagoin todella raskaasti tuntien oloni erittäin vastenmieliseksi. Vastasin kuitenkin, että mieheni on ensimmäinen, joka on antanut minulle suuseksiä ja saanut sen tuntumaan niin hyvältä, joten tuntuisi niin pahalta totutella ajatukseen, etten enää saisi kokea sitä tunnetta. Tähän mieheni vastasi:

"Ei tuo kuitenkaan pitäisi olla syy eroon. Mielestäni se vain on epämiellyttävää enkä siitä pidä, mutta tärkeintähän on, että siitä nautit, joten silloin tällöin voin suuseksiä antaa, mutta usein sitä ei tule tapahtumaan."

Tämän jälkeen olin hetken hiljaa ja yritin ilmaista mielipahaani, mutta mieheni oli ilmeisesti nukahtanut sillä välin, joten keskustelu päättyi siihen. Nukuin koko viime yön todella huonosti ja ajattelin tulla purkamaan tuntemuksiani tänne, sillä tunnen tarvetta keskustella tästä jonkun kanssa, mutta olen liian häpeissäni koko asiasta puhumaan kasvotusten.

Rakastan miestäni ja on sanomattakin selvää, että haluaisin vain saada hänet edes hiukan pitämään suuseksin antamisesta, jotta voisimme jatkossakin antaa nautintoa toisillemme. Eniten vain pelkään, että asian uudelleen puheeksi ottaessani koen torjunnan ja taas itsetunnon kolauksen.

Mitä ajatuksia tämä teissä herättää? Mitä tekisitte tilanteessani?

Kiitos jokaisesta vastauksesta.

56

5802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unconfident

      Lisään vielä, että rakastan miestäni, enkä halua hänen tekevän mitään, mistä hän ei pidä tai nauti. Päässäni sotiikin lähinnä nyt seuraavanlaisia ajatuksia:

      - Pitäisikö minun opetella olemaan kaipaamasta suuseksiä?
      - Olisiko vielä toivoa yrittää saada mieheni hiljalleen pitämään siitä esim. makuliukuvoiteiden avulla tai yrittämällä saada hänet nuolemaan minua esim. esileikin aikana ilman orgasmin tavoittelua?
      - Onko viksahtanutta, että päässäni kävi jo ajatus, kuinka joku toinen henkilö seurustelukumppanina voisi pitääkin suuseksin antamisesta minulle?
      - Olisiko se lopulta edes reilua unohtaa suuseksin antaminen miehelleni vain sen takia, etten häneltä suuseksiä saa?

      • Tanjuska

        Hmm Kyl varmaa harmittaa ... Mut jos toinen ei halua .... Niin Oisko paree ottaa iisisti ja nauttia siitä mitä on . Puhua vaikka parinvaihdosta tai kimpasta ;)


      • Annastina

        meillä tilanne on niin päin, että minä itse en nauti lainkaan suuseksistä. En halua mieheni antavan sitä minulle, mutta minä taas annan sitä kyllä mielelläni hänelle.
        On sen verran huonot muistot asiasta nuoruudesta, että ei sytytä yhtään tippaa ja mieheni saa tyytyä siihen. Ei ole koskaan valittanut, että ei saa antaa minulle suuseksiä, kun on tyytyväinen siihen, että saa itse.
        Jos joku nyt ihmettelee minua, niin siitä vaan, mutta väkivalta, joka liittyi asiaan ei unohdu.


      • Ei todellakaan kannata olla haluumasta sitä. Mä itse nautin ku saan tuottaa naisele orgasmin nuolemalla häntä..kerro hänelle kuin nautit siit ja mistä ja kuin haluut hänen tekevän sen.. kun on kunnolla kiihottunut niin et sinä maistu (miltään ) ihanalta korkeintaan nam !


    • 10 + 10

      Noh, tässähän on monta pähkinää purtavaksi, koetan vasta oman mielipiteeni mukaan joka ei toki sitten ole mikään ohjenuora;

      - Pitäisikö minun opetella olemaan kaipaamasta suuseksiä?
      Parisuhteessa on joskus tehtävä uhrauksia, mutta onhan tämä ihan omissa pääteltävissäsi, että onko suuseksin saaminen sinulle iso vai pieni uhraus. Muilta osin suhteesi tuntuu olevan hyvin ja seksikin kulkee muutoin joten sun pitää vain päättää, että kestätkö vai ei. Tähän ei siis oikein voi kukaan antaa mitään vastausta, ihan itse joudut päättämään.

      - Olisiko vielä toivoa yrittää saada mieheni hiljalleen pitämään siitä esim. makuliukuvoiteiden avulla tai yrittämällä saada hänet nuolemaan minua esim. esileikin aikana ilman orgasmin tavoittelua?
      Ainahan voit kokeilla, mutta tämähän vaatii sen, että avaat vain rohkeasti ja torjuntaa pelkäämättä asian esille. Kysyt olisiko se mahdollista joskus jossain vaiheessa vain kokeilla olisiko parempaa näin. Ihan sama tapahtuuko se huomenna vai vuoden päästä, osta jotain hyvää makuvoidetta jo valmiiksi ja ehdota sitä sitten sopivalla hetkellä. Älä jankuta tai anele! Yhden kerran sopivalla hetkellä vain kysyt ja pyydät mielipidettä. Jo lupauskin mahdollisuudesta on parempi kuin ei mitään.
      Ketään ei kuitenkaan voi pakottaa tekemään sellaista mistä ei pidä ja rakasta ihmistä haluaa vielä vähemmän pakottaa sellaiseen.

      - Onko viksahtanutta, että päässäni kävi jo ajatus, kuinka joku toinen henkilö seurustelukumppanina voisi pitääkin suuseksin antamisesta minulle?
      Eiköhän se ole ihan sallittua noin ajatella. Muista kumminkin ennen kuin annat ajatuksen kasvaa suuremmaksi, että pistä vaikka paperille miehesi hyvät ja huonot puolet (niin seksin kuin muunkin saralla) ja mieti sitten, että jos päädyt valitsemaan toisen miehen joka tykkää antaa sinulle suuseksiä ja josta ehkä itsekin tykkäisit, niin olisivatko ne muutkin puolet sitten kunnossa?

      - Olisiko se lopulta edes reilua unohtaa suuseksin antaminen miehelleni vain sen takia, etten häneltä suuseksiä saa?
      Jos nautit itse suuseksin antamisesta miehellesi ja hänkin ilmeisesti siitä nauttii niin mikset voisi antaa, vaikka tietäisitkin, ettet sitä itse saa? Eihän sen antaminen ole mitään vaihtokauppaa jolla kiristetään toistakin antamaan vaan eiköhän siinä ole päällimmäisenä ajatuksena nautinnon antaminen toiselle josta sitten itsekin nauttii.
      Voitte miehesi kanssa etsiä jonkin toisen tavan kuin suuseksin annon sinulle joka lähettää sut toiseen atmosfääriin ja jonka antamisesta mieskin nauttisi.

      Loppujen lopuksi siis sun nyt vaan pitää itse miettiä, että voitko mahdollisesti luopua tai vain tyytyä saamaan suuseksia harvemmin kuin haluat vai onko se niin suuri ja turhauttava kynnyskysymys, että olisit valmis eroamaan muutoin hyvästä miehestä?

      Ajatus voi toki katkeroittaa ja mahdollisesti tuhota teidän hyvän suhteen ja seksin, mutta vain jos annat ajatuksen tehdä näin.

      • Herr Lederhose

        Hyviä vastauksia, melkein kuin omasta suustani. Vain yhdestä asiasta olen hieman eri mieltä.
        "Olisiko vielä toivoa yrittää saada mieheni hiljalleen pitämään siitä esim. makuliukuvoiteiden avulla tai yrittämällä saada hänet nuolemaan minua esim. esileikin aikana ilman orgasmin tavoittelua?"

        Minusta tuo on aika epätodennäköistä. Jos hän on kertonut menettävänsä halunsa nuollessaan sinua, niin silloin hänen ihnonsa asiaa kohtaan on aika syvällä. Selvästi hän on yrittänyt kovasti, mutta ei vaan kykene nauttimaan siitä. Mielestäni sinun täytyy vain hyväksyä se, että saat suuseksiä aika harvoin, mutta kuitenkin saat.


      • asdafasfdasf

        Mielestäni aloittajan ei kannata jatkaa suuseksin antamista miehelleen, vaikka molemmat siitä nauttisivatkin. Alkuun se saattaa ollakin niin, ajan kanssa siitä ei nauti enää ollenkaan jos aina tulee mieleen että tässä sitä taas annetaan muttei koskaan saa itse. Tuollainen pointti tuli mieleen. Ajan kanssa sitä voi oikeasti katkeroitua, vaikka kuinka nauttisi suuseksin antamisesta toiselle. Kokemusta on. Se ihana mies saattaa alkaa pikkuhiljaa näyttää enemmän ja enemmän itsekkäältä. Oli kyseessä sitten haluttomuus tai kyvyttömyys suuseksiä antaa, voin taata että se alkaa nyppiä jos siitä itse nauttii suunnattomasti.

        En jaksaisi suhteessa jossa suuseksi olisi yksipuolista. Suuseksi on minulle tärkeä asia, pidän sen antamisesta (ja olenkin taitava), mutta myös saamisesta. Jos toinen ei halua antaa, tulee helposti tunne ettei se oma kaikkein pyhin ole miellyttävä, vaan pahimmillaan ällöttävä alue toisen mielestä. Tyytymättömyys seksiin taas heijastuu koko suhteeseen myöhemmin. Varsinkin se että miehen halut nollaantuvat nuollessa! Ei kiitos. Itse haluan miehen joka nauttii kehoni joka osasta, rakastaa niitä kuten minäkin rakastan hänen kehoaan, hyväksyen sen sellaisenaan.


      • Enpä usko teihin
        asdafasfdasf kirjoitti:

        Mielestäni aloittajan ei kannata jatkaa suuseksin antamista miehelleen, vaikka molemmat siitä nauttisivatkin. Alkuun se saattaa ollakin niin, ajan kanssa siitä ei nauti enää ollenkaan jos aina tulee mieleen että tässä sitä taas annetaan muttei koskaan saa itse. Tuollainen pointti tuli mieleen. Ajan kanssa sitä voi oikeasti katkeroitua, vaikka kuinka nauttisi suuseksin antamisesta toiselle. Kokemusta on. Se ihana mies saattaa alkaa pikkuhiljaa näyttää enemmän ja enemmän itsekkäältä. Oli kyseessä sitten haluttomuus tai kyvyttömyys suuseksiä antaa, voin taata että se alkaa nyppiä jos siitä itse nauttii suunnattomasti.

        En jaksaisi suhteessa jossa suuseksi olisi yksipuolista. Suuseksi on minulle tärkeä asia, pidän sen antamisesta (ja olenkin taitava), mutta myös saamisesta. Jos toinen ei halua antaa, tulee helposti tunne ettei se oma kaikkein pyhin ole miellyttävä, vaan pahimmillaan ällöttävä alue toisen mielestä. Tyytymättömyys seksiin taas heijastuu koko suhteeseen myöhemmin. Varsinkin se että miehen halut nollaantuvat nuollessa! Ei kiitos. Itse haluan miehen joka nauttii kehoni joka osasta, rakastaa niitä kuten minäkin rakastan hänen kehoaan, hyväksyen sen sellaisenaan.

        Voi ei...

        Seksi on kyllä todella tylsää ilman suuseksiä ja iso nautinto jää saamatta. Mutta sille et voi mitään, jos mies ei sitä halua tehdä vaikka hankkisit minkälaiset makuvoiteet...varsinkin kun mies on sanonut suoraan nuolemisen olevan vastenmielistä.

        Mutta sitten sinä...jäät paitsi naisen isoimmasta nautinnosta. Vaikka mies sua nuolisi, mutta tekee sen vastentahtoisesti...tiedät sen, etkä osaa suuseksistä silloin nauttia täysillä. Asia ei ehkä vaivaa nyt sua, mutta pystyn sanomaan varmuudella, että muutaman vuoden päästä näet märkiä päiväunia nuolemisesta...

        Mun mies ei nuollut mua koskaan. Asiasta tuli mulle vuosien myötä pakkomielle. Katselin postinkantajaakin sillä silmällä...ja vieraisiinhan mä menin. En koskaan enää edes olisi toista yötä miehen kanssa, joka ei nuole ja kunnolla ja innolla :) Suuseksi on niin nautinnollinen asia mulle, enkä enää suostu ilman sitä olemaan.


    • Kummallinen äijä. Mä oon 34v mies ja tykkään nuolla naista. Alapää kannattaa huuhdella ennen seksiä niin ei maistu virtsalle. Mä tykkään kun nainen istuu kasvoille ja "nuolettaa" itseään. Siinä tuntee samalla naisen vallan ja kiihottumisen.

      Jos nainen makaa esim. pehmeällä vuoteella voi nuoleminen olla hankalaa ( sattuu pitemmän päälle niskaan ) kannattaa laittaa tyyny naisen pepun alle jolloin alapää on paremmin tarjolla.

      Mä nuolen myös naisen välilihan ja analin.
      Naiset sanoo monesti ettei tykkää mistään anali jutuista mutta kun nuolee sieltä niin alkaa mieli muuttua.

    • etovalovi

      "Tunsin pientä häpeää eilen, enkä pystynyt kunnolla rentoutumaan, sillä en ollut osannut odottaa suuseksiä, joten en käynyt illalla ennen nukkumaanmenoa pesulla (kävin aiemmin päivällä) ja pystyin kuvittelemaan, kuinka miestäni etoisi hajuni ja makuni. Mieheni nuoleminen tuntui silti taivaalliselta ja voihkin paljon, mutta estin itseltäni kunnon orgasmin."

      Siis miehesi ilmeisesti ei ole suuri pillun nuolemisen ystävä ja et käynyt pesulla kun kerrankin hän ryhtyi toimeen ja annoit raukan saada lisää traumoja.

      Ei tuo ainakaan auta.

    • mikä siinä on

      niin vitun vaikeata tajuta, jos toista ei turskanhajuinen toosan
      nuuhkiminen kiinnosta niin ei kiinnosta.
      Olisko kaikki arvon naiset myös valmiita tarjoamaan miehelleen
      persettä?????

    • Kessu122333

      Ei minuakaan kiinnosta pätkän vertaa kenenkään tavaran nuoleskelu. Olen miehesi kanssa samaa mieltä: vastenmielistä touhua.

      • Eroottinen nainen

        Et ole itse saanut kokea sitä nautintoa . . . se vaan on tosi ... !!


      • justpleasure

        Voi teitä vanhoja katkeria miehiä....


      • epäeroottista touhua
        Eroottinen nainen kirjoitti:

        Et ole itse saanut kokea sitä nautintoa . . . se vaan on tosi ... !!

        Eikö sitä samaa nautintoa saa vaikkapa käsillä?
        Mikä siinä kielessä on ihmeellistä?


    • RajatPitää

      Kyllä se on tarkoitettu se kulli sinne pilluun työntää eikä mikään kieli, Ettekös ole sitä oivaltaneet. Oksettaa ajatuskin että pitäisi nuolla jonkin "lehmän" kusista pillua.

      • justpleasure

        Etkö lukenut viestiä? Nainen oli pessyt itsensä, ei siis kusta. Ja olet ymmärtänyt naisen anatomian täysin väärin: orgasmi EI tule sieltä mistä pissa tulee, vaan siitä pissi reijästä himpun verran ylempää... ja kieltä ei työnnetä sinne samaan paikkaan välttämättä kuin se miehen vehjettä. G-pisteestä on sinulle edes alkaa puhua. Missä olet oppinut rakastelemaan? Navetassa?


    • Nyt vapaa sinkku, mutta kyllä olen naisiltani saanut sen verran hyvää nautintoa heidän antamastaan suuseksistä että ei olisi tullut mieleenkään kieltää heiltä suuseksin nautintoja paitsi jos he olisivat itse sitä pyytäneet.

    • - äippä 49 v. -

      Suuseksi on tosi tärkeää ja nautin sen antamisesta miehelle, mutta myös sen saamisesta ... Seksi on tärkeä osa parisuhdetta - jos ollaan "sorttisia" .... kannattanee etsiä se oikea ;)

      • äippä 49 v.

        ei olla saman "sorttisia" ....


    • Hyi hemmetti

      Yäk, yäk ja yäk. Ei kenenklään pidä harjoittamaan suuseksiä. Suuseksi lisää kurkkusyöpää, eikä mikään ihme, kun se on suurta syntiä. Ihminen on luotu elämään normaalisti, eikä suuseksin harjoittajat ole normaaleja, vaan prostitoituja.

      • Mami

        Synnittömäthän ne synnillisiä herjaa :P


      • Aina on saatava
        Mami kirjoitti:

        Synnittömäthän ne synnillisiä herjaa :P

        Ei se ole MIES eikä mikään. Joka ei nuole ennen ja jälkeen.


    • justpleasure

      Ensinnäkin ihana, että olet löytänyt itsesi ja suhteen jossa saat toteuttaa seksuaalisuuttasi.

      En jaksanut lukea kaikkia kirjoitettuja viestejä loppuun, joten voi olla että asia on tullut jo puheeksi, mutta koska itse tunnut olevan kaunopuheinen, ja sanot, että nautit suunnattomasti vihdoin saadessasi suuseksiä. Niin kysyn nyt ihan suoraan, että oletko saanut "normaali yhdynnässä" eli penetraatiossa orgasmia, tai onko se sinulle vaikeampaa?

      Kysyn, koska itselläni asia on niin, että orgasmi on vaikeampi saavuttaa perinteisesti, ja todennäköisesti rakenteellisista seikoista johtuen, eli, että klitoris on niin paljon korkeammalla kuin emättimen aukko. En voisi sen vuoksi kuvitellakaan suhdetta, jossa ei olisi suuseksiä (myös tietysti seksin monipuolisuuden vuoksi).

      Ja voihan olla, että vaikka sinulla ei ole niitä pahoja hajuja (tai miehesi ei halua pahoittaa mieltäsi ja verrata eksään) niin ne voiteet, tai kermavaahto tmv. hauska leikki voisi auttaa miestäsi tutustumaan suuseksiin. Rakastelun pitää kuitenkin olla hauskaa!! Hankki kuohuviiniä, mansikoita ja kermavaahtoa ja laittele sitä kaikkiin paikkoihin, ensin hänelle, sitten sinulle, rintoihin ja sitten vasta klitorikseen. Eihän sitä emätintä tarvitse imeä (ja sieltähän ne hajut ja nesteet tulevat jos jostain tulevat) Kuohuviini voi auttaa häntä rentoutumaan... Ja jokin eri asento voi olla hänelle mukavampi, vaikka 69 tai että olet hajareisin hänen kasvoillaan. Ja mieti onko karvasi koko ajan hänen suussaan, voisiko vähän trimmata jos ei kutiavaa posliinia niin hiukan siistintää??

      Toinen vaihtoehto on ostaa joku kiva pörriäinen tai muu klitorista kiihoittava vehje ja yllättää hänet, vaikka penisrenkaalla jossa on yhteydessä se klitoriksen pattereilla toimiva kiihoitin. Kyllähän alkaa tapahtua.

      En tiedä olivatko ehdotukseni jo läpikäytyjä, mutta toivottavasti niistä olisi iloa. Onnellista seksielämää!

    • Hehehehe....
      Suuseksin antaminen... mitähän se sitten on...kuka antaa kenelle/mitä...tehdä mitä...
      Yrittäkää nyt kertoa, mitä tällä epämäärisellä ilmaisulla kullonkin tarkoitatte, kun valittelette sitäsuntätä...

    • Kunnolla kusetettu

      taitaapa olla mies jolla on estoja,kyllä naiselle antaa mielellään suusexsiä hyvä tavaton sehän on kiva esileikki ja mukavasti kiihdyttää, itselläni on hyvin estoinen emäntä se ei koskaan ottanut suihin eikä antanut nuolla itseään , pimeässä peiton alla koira asennossa piti tehdä ja harvoi silloinkin, itse kävi kreikassa ja etelä euroopassa ja luulen että oli paikallisia maksusta hoitelemassa hommia, sitten sairastui ja lempi loppui ,syyttelyä synnytyksellä ja sen reuman aiheuttajana. pääsispä eroon mutta kun sai houkuteltua että omaisuus on sen nimissä jäisi suuri osa sille, olen ollut tyhmäää.

      • Himonuolija

        Aloittajalle antaisin vinkkiä myös ,että kun otat mieheltäsi suihin ja hän kertomasi mukaan siitä myös kovasti nauttii, menkää nk.kuusysi asentoon eli asetut hajareisin hänen oäälleen niin ,että hän pystyy nuolemaan pilluasi samalla ,kun imutat häntä. Itse nimittäin rakastan naisen jalkovälin nuolemista ja varsinkin kiihottuneena. Minulle on aivan sama milloin se on pesty tai milloin sillä on pissattu. Pillu maistuu aina vaan paremmalle , mitä enemmän sitä käsittelee suulla ja myös sormetkin kannattaa ottaa avuksi. Kuusysi asennossa suuseksi on todella antoisaa ja se kiihottaa molempia.
        Et tainnut mainita esileikeistänne siitä ,miten hän muuten sinua hyväilee ennen yhdyntäänne. Suuteletteko te tai kiihottaako hän sinua sormillaan? Koskettelu ja hyväily tietyistä kehon kohdista kiihottaa ja tuntuu todella kivalta myös. Miten hän sytyttää sinut seksiin vai pitääkö sinun sytyttää hänet , siis noin yleensä?
        Minun vaimoni ei anna minun nuolla häntä lainkaan niin usein kuin tahtoisin , mutta toisaalta hän ei myöskään hyväile minua tai hiplaa kiihottavasti juuri koskaan eikä oikein koskaan tee aloitettakaan seksin suhteen. Siispä ei oma seksielämänikään ole lähelläkään täydellistä , mutta sen vuoksi en ole koskaan avioeroa harkinnut. Usein joudun tyydyttämään itse itseni ,mutta sellaista ja tällaista elämä on. Olen joskus elänyt suhteessa , jossa seksielämä on ollut täydellistä ja yltäkylläistä vaan eipä sekään suhde ikuinen ollut. Vaimoni kanssa olen ollut yhdessä jo 12 vuotta.
        Seksielämä on varmasti parannettavissa ,jos muu yhteiselo sujuu. Luulempa vain ,että tuo suuseksi tuntuu myös sitä paremmalta , mitä enemmän sen antaja sitä itse himoitsee tehdä. Kaikki riippuu himosta. Ehkäpä pillun maustaminen esim.valkoviinillä tai vaikkapa kermavaahdolla voisi saada miehesi himoitsemaan enemm´än sitä nuolemista. Mutta toisaalta :Ei pidä pakottaa tai edes painostaa sellaiseen ,josta toinen ei pidä. jotkut tykkäävät esim.peppuseksistä yli kaiken ja toisia se suorastaan kuvottaa.
        Hyvää kevättä!


    • shaisse

      No mies ei halua nuolla, ymmärrän häntä. Hyvin harvat miehet haluavat nuolla ja ne jotka haluavat ovat yleensä pieni munaisia. Jos miehesi tykkäisi pissa ja kakka leikeistä, olisitko valmis niihin.

      • Tuuliakukka

        Sinullahan on sitten kokemusta munista. oletko sitä mieltä että just pienimunaiset miehet haisevat hyvälle, varsinkin kun kurkistat esinahan alla olevaa smegmaa, namia, eikö niin. haiseekin sillille jopa ruotsalaiselle syrströmmingille, eli jo ennestään hapatettuun ja ... yäk. Pesulle vaan suitsait. Shaisse tai tai itse haisset.


    • dewfjwef

      Pillu on sellanen aromipesä ettei sitä voi nuolla vaikka miten olisi puhdistettu, muna on hygeenisempi.

      • Tulipunakukka

        Siis sun muna ja sun muna. Sepä just in bakteeripesä. Ota kalusi käteen ja tutki miten paljon iljettävää smegmaa sun esinahan alta löytyy. Olet varmaan se tyyppi joka pakottaa naisensa nuolemaan ällöä kaluasi. Ai niin sä oletkin homo. Hyi hitto, mieti miltä naisesta tuntuu kun olet pannut munasi jonkun toisen miehen perseeseen, jos olet bi, hyi hitto mitä itsekkyyttä.


      • hehehheeheheh
        Tulipunakukka kirjoitti:

        Siis sun muna ja sun muna. Sepä just in bakteeripesä. Ota kalusi käteen ja tutki miten paljon iljettävää smegmaa sun esinahan alta löytyy. Olet varmaan se tyyppi joka pakottaa naisensa nuolemaan ällöä kaluasi. Ai niin sä oletkin homo. Hyi hitto, mieti miltä naisesta tuntuu kun olet pannut munasi jonkun toisen miehen perseeseen, jos olet bi, hyi hitto mitä itsekkyyttä.

        Jos joku ei halua haisevaa toosaa nuolla niin tarviiko se ottaa henkilökohtaisesti :D Ehkä sulla on just sellainen haiseva toosa ja siksi miehet eivät nuole ja siksi olet kuin myrkkyä niellyt HAHAHHA


    • Likaisin paikka

      Naisen alapää todellisuudessa taitaa olla yksi likaisimmista paikoista erilaisten hiivojen, hajun, vuotojen, kokkelipiimän yms tulehdusten vuoksi.

      Itse olen ollut sellaisessa paikassa työssä ja kansliassa kesällä oli sellainen "pahan sillin haju" jatkuvasti nenässä. Eli todella kuvottava ja epämiellyttävä haju.

      Eikä naiset pese värkkiään kunnolla vai missä vika? Onhan heillä sitä rasvaa ja erilaisia poimuja alakerta kokonaan, joten sinne kertyy kyllä kaikkia mahdolliset taudit ja bakteerit. Ja käytetään stringejä, eikö se hankaa pillua ja enstisestään lisää hajuhaittoja kun kaikki mönjät tulee housuihin tai istuimille.

      Luulen, että kaikki nämä herpekset, klamydiat yms veneeriset sairaudet ovatkin naisten levittämiä tauteja.

      • Kukkaketonen

        OLET VÄÄRÄSSÄ! Tutki omaa munaasi ja esinahan alla olevaa ällöSMEGMAA!!!!. Sieltä te ukot meille naisille annatte ne "taudit" Pesu on teille ukoille varmaan epänormaalia, mutta paneminen miesten p....seen on muka normaalia. Nyt puhun likaisista homoparoista ja niistä ukoista jotka paneskelee sitten omaa muijaansa.


      • Likaista on!
        Kukkaketonen kirjoitti:

        OLET VÄÄRÄSSÄ! Tutki omaa munaasi ja esinahan alla olevaa ällöSMEGMAA!!!!. Sieltä te ukot meille naisille annatte ne "taudit" Pesu on teille ukoille varmaan epänormaalia, mutta paneminen miesten p....seen on muka normaalia. Nyt puhun likaisista homoparoista ja niistä ukoista jotka paneskelee sitten omaa muijaansa.

        "Kukkaketoselle" tiesitkö kuinka paljon on bi/ukm, jotka panevat myös miehiä.
        Mutta kyllä suurin osa ukm panee alituiseen myös omaa eukkoaan hanuriin. Kyllä siinä taudit js jonkinlaiset hiivat leviävät.

        Ilmeisemmin tavara löystynyt ja hanuri tiukempi. Mutta onko hanuri puhdas ei ole.

        Mitä tulee suuseksiin niin kyllä suu on myös ihmisen yksi likaisimmista paikoista.
        Katsokaa myös kumpaninne hampaita millaisessa kunnossa ne ovat.

        Kuulemma miehen takapuoli on parempi ja kiinteämpi kuin naisen. Mies myöskin ottaa paremmin suuhun kun nainen mieheltä. Tälläisiä bi/ukm on paljon!


    • paljonkokeillut 40.

      No mulla taas on sillai et en ole ikinä tykännyt jos nainen ottaa suihin minulta se ei tunnu miltään enkä laukea ollenkaan mulla ei ole sillai tuntoa kalussa varmaankaan ollut ikinä,kun normaalipanossakin on ihme jos tulee mutta itse kyllä tykkään nuolla.

      • Oral seksiä.

        Suuseksi.

        Muistaaksein suuseksivillityksen käynniosti Monika Lewski, joka otti Kennedyltä suihin, joka jostaisyystä tallentui videolle ja levisi ympäri maailmaa.

        Tässä ilmainen seksivideo kesto 15 minuuttia 37 sekunttia

        Katsokaa kuunnelkaa ja opetelkaa suuseksin saloja.

        Ihastuin suuseksiin, kun olin eräissä talkoissa ja menimme emännän kanssa saunaan ja otti yllätten suihin, sooseineen päivineen. Oli todella mahtava kokemus, johonka ei tavallisella seksillä pääse.

        Annoin suuseksiä myös hänelle.
        Linkissä löytyy lisää ostettavia seksivideoita.


        Katso ja kuuntele.

        http://www.seksivideot.tv/view_video.php?viewkey=42ed16b7d8fbf2c740e0
        --------


      • Tulipunakukkanen
        Oral seksiä. kirjoitti:

        Suuseksi.

        Muistaaksein suuseksivillityksen käynniosti Monika Lewski, joka otti Kennedyltä suihin, joka jostaisyystä tallentui videolle ja levisi ympäri maailmaa.

        Tässä ilmainen seksivideo kesto 15 minuuttia 37 sekunttia

        Katsokaa kuunnelkaa ja opetelkaa suuseksin saloja.

        Ihastuin suuseksiin, kun olin eräissä talkoissa ja menimme emännän kanssa saunaan ja otti yllätten suihin, sooseineen päivineen. Oli todella mahtava kokemus, johonka ei tavallisella seksillä pääse.

        Annoin suuseksiä myös hänelle.
        Linkissä löytyy lisää ostettavia seksivideoita.


        Katso ja kuuntele.

        http://www.seksivideot.tv/view_video.php?viewkey=42ed16b7d8fbf2c740e0
        --------

        Onko historia sulle "oral seksiä" nimimerkille hakusessa. Tytön nimi oli Monica Lewinski ja hän ei ottanut ketään Kennedyä suihin vaan, arvaa ketä tyttönen otti suihin? Bill Clinton. Onko nimi tuttu? Olet sen verran nuori, sen huomaa teksistäsi että annan anteeksi. Vai niin silloinko se suuseksi "käynnistyi" Olet varmaan vasta- aloittelija sen näkee ja toteaa sun jutustasi. Ihmiset ovat ottaneet suihin siitä asti kun meitä maapallolla ovat asustaneet. No oppia ikä kaikki.


    • Heteromies44

      Yleensä normaali heteromies tykkää naisensa nuolemisesta ja saa siitä hirmuiset sävärit. Jätä se mies kaappiinsa ja etsi sellainen puhdas heteromies, joka nauttii naisen mausta ja haluaa häntä. Puhtaus on puoli ruokaa, mutta muuten pitäisi kyllä olla mutkatonta menoa.

    • tulipunakukka

      On aivan hyvä asia, että sänkysiat hoituu joillakin pareilla suuseksin avulla tai ilman. Mä en antais kenenkään hiplailla mua, jo ajatuskin on ällö. Miesten esinahan alla oleva ILJETTÄVÄ SMEGMA on se aine joka aiheuttaa naisille erilaisia alapään tauteja ja se haju on niin karsee että mulla on halut veksa samantien. Eli se ukko joka tuossa aiemmin kertoi että naisten alapää aiheuttaa tauteja ON VÄÄRÄSSÄ. MIEHET AIHEUTTAVAT NAISILLEEN TAUTEJA!!!!!!!!!!!!

      • fgsggdsgdsdgds

        Ei taida olla kaikki inkkarit kanootissa? Smegma tms. on joku pakkomielle, jota pitää avohoitopotilaan käydä täällä raivoamassa.


    • Mies2398563

      Mies on mies eikä koira.

    • man_86_rmk

      No en tiedä mutta luulen että olet tehny liian suuren ongelman tuosta suuseksistä. Jos rakkauta ja lämpöä muuten on niin ei kai tuo mikään ongelma ole. Tämä viesti saa taas roppakaupalla miinukia naisilta mutta sanon sen uhallaki että kannattaa vähän sheivailla karvoja alapäästä. Siis ihan oikeasti. Mies kiihottuu voimakkaasti visuaalisesta ärsykkeestä, paljon voimakkaammin kuin nainen, nainen kiihottuu kaunosanoista jne. Toki olen kyllä sitä mieltä että kyllä sen miehen tulee antaa sinulle suuseksiä jos sinä suostut miehen toiveisiin. Jos hommat menevät fifty-fifty niin ollaan melko hyvällä pohjalla. Jos mies ei tätä puhumalla ymmärrä niin kannattaa kyllä muutenkin alkaa miettimään suhteen jatkoa. Ei pelkästään tämän asian johdosta vaan ihan muutenkin yleisesti kannattaa miettiä kumppanit arvoja. Ja sama tietysti toisinpäin. En voi ymmärtää mikä siinä suuseksin antamisessa voi olla muka alistavaa. Se että _minä_ saan kumppanini nautinnon huipulle niin se tekee omalle itsetunnolla erittäin hyvää. Naisilla tosin taitaa olla yleisempää tuo että polvillaan ollessa kokee jotenkin alistuvansa miehelle kun ottaa suihin. En tosin tätäkään ymmärrä. Se mieshän on täysin naisen hallittavissa sillä hetkellä, kun huohottaa, tärisee ja sätkii orgasmin tullessa. Sama myös toisinpäin. Eli suuseksin antajalla se todellinen voima on.

    • rfthrthjrtj

      Naiset ottavat täällä pultteja, koska tietävät, että pillu on oikeasti aika saastainen hajulompakko.

      • hygienia on taito

        hahah...no en nyt menis noinkaan yleistämään, mutta jos sitä ei pese ja huolla niin ehkä miehillä voi yrjö olla lähellä eikä tule suuseksi mieleen ellei sitten ole kauhea humala puuduttamassa hajuaistia :D


    • Mielipide tämäkin

      Ei naisen tarvitse hävetä pimpsan makua tai hajua! Entinen kumppani joskus väitti pimpsansa haisevan pahalle, mutta ei tosiaankaan haissut minun nenässäni. En ole koskaan haistanut tai maistamut pahaa pimpsaa, saa leidi tulla vaikka kuselta suoraan mun kielihoitoon!

      Jotkut miehet vaan, ehkä jopa itsekkyyttään, pitävät sitä sietämättömänä että "vain" nainen nauttii... Onhan niitä toisaalta, kuulemma, naisiakin jotka eivät koskaan ota mieheltä suihin (tosin tonkin väittämän mulle esitti nainen, joka saattaa olla hiukan naisvihaaja itse...). Kyllä sellainen tervejärkinen mies nauttii naisensa nautinnosta, eli aina hiukan vaikuttaa kurjalta nää tarinat...

      Kerran ruotsinlaivalla aamuyöstä pääsin kolmekymppisenä nuolemaan viiskymppisen rouvan pimpsaa. Molemmat tykättiin kovasti ja oli tosi ikävä kuulla ettei rouvan aviomies nuole häntä koskaan. No saipahan ainakin yhden nautinnon reissullansa. Pitäsikö suositella muillekin vieraissakäyntiä kielihoidossa..?

    • Nda

      Täytyy ihan ihmetellä mistä ihmeestä olet löytänyt tuollaisen "miehen", joka ei tykkää nuolla..? Alkoi epäilyttää, lieneekö edes totta...Toivottavasti tämä juttu on keksitty!!!

      • faktat_

        Nimimerkki Nda:lle tiedoksi että aika monilla eri sivustoilla naiset valittavat että mies ei halua nuolla. Varsinkin mitä vanhempi mies, sitä yleisempää että eivät nuole.
        Todellisia prosenttilukuja ei tiedä kukaan, mutta todellisuudessa ne miehet jotka tykkäävät nuolemisesta ovat eniten näitä nuorempia miehiä, jotka myös käyttävät nettiä ja kertovat siten muille että he kyllä nuolevat. Mutta nämä vanhemmat miehet, jotka muodostavat kuitenkin suuremman osan miesväestöstä kuin nuoret miehet....he eivät nuolemisesta innostu niin usein.


    • Yeps

      Jos ei anna suuseksiä, et sinäkään anna, yksinkertaista!

    • potari

      Pese römpsäs

    • Senkin pervot

      HAHA! TÄÄ ON TÄYNNÄ TROLLEJA! Ei tosi elämässä kukaan maistele toistensa kusivehkeitä! Erottakaa porno todellisuudesta, haloooooo!

      • lipi lipi

        sinähän olet varsinainen seksi asiantuntija, vetele vaan kuivia.


    • Onko teillä ikinä ollut elämässänne murheita? Minullakin oli aiemmin, mutta jo itsemurhan partaalla tapasin ihmisen jota kutsun enkeliksi. Hän oli pelastajani.

      Kukako hän oli? No, hän oli Leelia Lystikäs, monilahjakkuus ihmisen elämän ongelmissa. Kysyin, josko hän laittaisi internetiin sivut joilla kaikki muutkin voisivat hakea keskusteluseuraa tai vastauksia kysymyksiinsä, ja nyt Leelia sai ne tehtyä! Kannattaa ehdottomasti tutustua niihin osoitteessa www.leelialystikas.suntuubi.com ja jutustella Leelian kanssa. Hän on sydämestään ihana ihminen.

      Leelia puhuu kymmentä kieltä ja löytyy melkein kaikilta sivustoilta. Onko muilla kokemuksia Leeliasta, tai muista pelastavista arjen enkeleistä?

    • suihinottaja

      Ei voi kun ihmetellä miestäsi??? Minä ainakin nautin suuseksin antamisesta suunnattomasti ja minusta kiihottunut nainen maistuukin tosi hyvältä! Harmi puolestasi...yksi iso asia puuttuu elämästäsi....

    • qwertyui56789

      Kiva olisi kuulla miten aoittajalla menee nykyään! Mutta minulla on täysin samanlainen tilanne ja tein sen pahan virheen mitä ei olisi saanut tapahtua. Petin miestäni. Toinen mies antoi minulle suuseksiä. Jos tykkää suuseksin saamisesta ja tuntuu, ettei ilman sitä halua elää niin ainahan voi ottaa puheeksi, jos kävisit vieraissa? Suhde on jokatapauksessa tuhoontuomittu jos kumpainenkin ei saa sitä mitä haluaa. Rakkautta ei voi kieltää eikä ero välttämättä tule kuuloonkaan mutta ei seksistä tarvitse tinkiä. Otat vain reilusti puheeksi, älä petä kuten minä tein :/

    • Kikkeliskok

      Mielenkiintoinen ketju! Olisi tosiaan kiinnostava kuulla, miten aloittajalla nykyään menee.
      Ja yleisemminkin. Onkohan ylipäätään tuollaisesta seksuaalisten halujen tai mieltymysten epäsuhdasta paluuta? Tiedän yhden tapauksen, jossa rouva päätti, että hän ei anna suhteensa kariutua siihen, että hän on miehensä mielestä muuttunut ajanmyötä pihtariksi, myös suuseksin osalta. Tuo oivallus ja kelkan tietoinen kääntäminen pelasti suhteen ainakin heillä. Itsellä aiempi pitkäaikainen suhde päättyi ainakin osin seksuaalisten halujen, mukaanlukien suuseksin antaminen kumppanille, epäsuhtaan. Sen myötä monet muutkin asiat alkoivat hiertää ja lopulta suhde oli romuna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

      "Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      2078
    2. Jos voisit kääntää kelloa taaksepäin

      Mihin hetkeen palaisit?
      Ikävä
      123
      1243
    3. Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen

      Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta
      Maailman menoa
      134
      1198
    4. Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?

      Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei
      Ikävä
      9
      1066
    5. Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle

      Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      982
    6. Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.

      Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta
      Lappajärvi
      36
      883
    7. Mukava nainen on

      Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm
      Ikävä
      54
      770
    8. Mikä oli se suurin syy, ettet kertonut tunteistasi?

      Olisitko voinut tai halunnut?
      Ikävä
      62
      767
    9. Lauantai aaumua

      Silmät aukesivat todellisuuteen. Hyvää huomenta. ☕🍁😊❤️
      Ikävä
      142
      756
    10. Pertikki out

      Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall
      70 plus
      188
      754
    Aihe