Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

5

  1. atarax on lääke ahdistukseen.. itelle kans määrättiin sitä just hetki sitten paniikkihäiriöön . mutta ei ole vielä kokeiltu. itse huomasin nielemisvaikeudet 3vko sitten ja on tosi haitalliset