Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hentilas
profiilit
hentilas
hentilas
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mulla 1v uroslabbis ja ulkoilu oli vähän samanlaista kun kuvailit.Kokenut koiraystäväni auttoi koiran käsittelyssä ohitustilanteissa ja itse huomasin jännittäväni tilanteita johon koirakin reagoi koska aisti jännitykseni.Myös riittävä liikunta ja koiran kanssa harrastaminen helpottaa kummankin elämää.Omalle koiralleni on tullut uhma-ikä eikä se ole enää puistossa kaikkien kaveri.Koiraani ei ole kastroitu ja sen kanssa harrastetaan enkä anna sen lenkillä haistella muita vaikka se haluaisi.Sillä on kuitenkin koirakavereita.Meillä oli myös kyse johtajuudesta ja vaikka labbista pidetään helppona perhekoirana olen minäkin huomannut että ei kaikki aina mene kuin Strömsöössä!
04.02.2016 23:15
Järki hoi älä jätä!
Oliko pakko hankkia koira tuollaiseen elämäntilanteeseen?Koiran pentu pitää kasvattaa,se tarvitsee virikkeitä,ulkoilua,leluja ja aikaa koko elämänsä ajan!
Olisitte miettineet miksi koiran otatte!
31.01.2015 18:41
Menetimme rakkaan tyttäremme vain 8kk sitten.Hän ilmeisesti vahingossa veti överit.Hän teki juuri muuttoa omaan kotiin ja oli suunnitelmia kesken jäänneiden opiskelujen jatkamisesta,elämä edessä.
Hänen kuolemallaan ei ollut mitään merkitystä kenellekkään,se jätti vain surua ja ikävää.Hän olisi täyttänyt joulupäivänä 24v.Niin turha oli hänen kuolema,jätti vain kysymyksiä ja tuskaa,jos päätät päiväsi,ajattele mitä jätät jälkeenjääville,mitä syyllisyyttä?Ei tämä elämä ole kenelläkään herkkua,mutta se on vain otettava ja kestettävä mitä se tuokin eteen.Luuletko että mulla on ollu hauskaa kun olen menettänyt paljon rakkaita ihmisiä ja elämä on päähän potkinut?Voi kun tyttäreni olisi vielä täällä niin kertoisi miten häntä rakastan ja miten tärkeä hän on tässä maailmankaikkeudessa!Voimia sulle kuitenkin jatkaa tätä elämää!
03.01.2015 19:33
1 / 1