Kiinnostava+vastaus.+Tuot+siinä+aika+selkeästi+esiin,+että+odotat+SDP:ltä+korkeampaa+moraalia+kuin+Perussuomalaisilta,+vaikka+et+suoraan+sitä+sanokaan.+Kieltämättä+on+todettava,+että+jossain+määrin+taidan+ajatella+samoin,+vaikka+ei+pitäisi.+Ehkä+siksi,+että+minun+on+todella+vaikea+kuvitella,+että+puolue+yhtä+selkeästi+tuomitsisi+vastaavan+toiminnan+tai+että+sellaiseen+syyllistynyt+tekisi+yksiselitteisen+anteeksipyynnön.Peseekö+anteeksipyyntö+mielestäsi+puhtaaksi+pulmuseksi?+Tästä+olen+kanssasi+eri+mieltä.+Eivät+al-Taeen+kirjoitukset+muutu+siitä+yhtään+sen+hyväksyttävämmiksi.+Hän+kuitenkin+itse+tuomitsee+aiemmat+puheensa+ja+pyytää+nöyrästi+anteeksi.+Se+osoittaa,+että+henkistä+kasvua+on+tapahtunut.+Minusta+on+hyvä,+ettei+puolue+vain+katso+sormiensa+läpi,+vaikka+anteeksi+onkin+pyydetty.+Asian+ohittaminen+osoittaisi+hyväksyntää,+mikä+mielestäni+tahraisi+puolueen+mainetta+melkoisesti.+Lopulta+kai+kuitenkin+kansan+ääni+tulee+hyväksyä+molempien+tapauksessa;+sekä+Halla-ahon+että+al-Taeen.
En+minä+näe+mitään+ongelmaa+rekisteröitymisessä.+Paremminhan+tämä+toimii+rekisteröityneille+muutenkin.+Toisaalta+minulla+ei+ole+tarvetta+puhua+asiattomasti,+vaan+katson,+että+mielipiteet+voi+ilmaista+varsin+hyvin+solvaamatta+ja+herjaamatta+muita.+Minulle+on+riittänyt+tämä+yksi+nimimerkki+vallan+mainiosti;+miksi+nähdä+vaivaa+kirjoittelemalla+nimimerkkejä+vaihdellen?