Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TheUrbanLegends
profiilit
TheUrbanLegends
TheUrbanLegends
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
7496
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minusta seksuaalirikolliset on laitettu samalle viivalle alkuperästä riippumatta. Kritiikki ei koske syyttömiä.
15.01.2016 21:10
Lasten hyväksikäyttö on varmasti pahempi rikos, siitä olen samaa mieltä. Mistä tiedät, että nämä lapsilta seksiä ostamaan pyrkineet olisivat olleet SPR:n työntekijöitä? Itse en tällaista nähnyt.
15.01.2016 20:37
Käännyit siis todistamaan itseäsi vastaan. Jännittävä valinta.
15.01.2016 20:32
Minulla ei ole mitään kiinnostusta alkaa todistella jumalien olemattomuudesta mitään. Eikä minulla toki voi tietoa olla, jos vaikka jossakin joku jumala onkin, joka ei vain vaikuta oikein mitenkään tähän maailmaan.
Raamatun Jumalan osalta tilanne on helpompi - Raamattuhan kertoo keinoja, millä Jumalaa etsitään, ja lupaa sen löytyvän kun etsii. Raamatussa on myös muita kohtia, joiden perusteella voidaan todeta, pitääkö se paikkansa. Siten en näe mitään syytä uskoa tähänkään Jumalaan.
Hengellisiä kokemuksia on vähän joka jumalasta, että jos ne jollekin todisteeksi riittävät, niin melkoinen kirjo noita jumalia sitten tälle henkilölle on olemassa.
15.01.2016 20:03
Faktaa. Suomessa lapsiavioliitot ovat laillisia ja niitä tapahtuu.
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/lapsiasiavaltuutettu-lasten-avioliitot-kiellettava/5237410
15.01.2016 19:14
Niillä sentään on alaikäraja lapsiavioliitolle ja rangaistus sen rikkomisesta. Meillähän lapsiavioliitot ovat laillisia. Islamistako tämäkin johtuu, vai kristinuskosta, vai kulttuurista?
15.01.2016 19:00
Kai ne kristityt saavat puhua siitä, mihin tilojaan käyttävät? Tyhjilläänhän nuo pääsääntöisesti ovat, että jos nyt jotkut piispat haluavat niitä johonkin käyttöön, niin eiköhän se ole heidän asiansa.
15.01.2016 16:50
Vaikka se monia kirstittyjä riepoo, niin Suomessa on uskonnonvapaus. Tämä ei ole kristitty maa, vaikka kirkko edelleen erityisasemassa onkin.
15.01.2016 16:43
Milloinkas minä sellaista olen nyyhkyttänyt? Laita vaikka pari linkkiä näihin nyyhkytyksiini :D
Ja ei, minua ei ota päähän, kun ihmiset harrastavat seksiä. Miksi sinua ottaa?
15.01.2016 16:16
Tilastojen valossa se on varsin yleinen ilmiö. Vai mitä sanot siihen, että valtaosa tyttölapsista on kokenut seksuaalista häirintää jo 15. ikävuoteen mennessä?
15.01.2016 16:07
Juu siihen tarvitaan damage controllia, kun jotkut ovat harrastaneet seksiä :D Seksin harrastaminenhan on kauhistuttavaa, eikö vaan? SPR:n säännöt tosin kuulemma kieltävät jopa työntekijöiden keskinäiset suhteet, mikä mielestäni on melkoisen huvittavaa, joten ehkä se siellä ei niin normaalia toimintaa ole, mene tiedä.
Seksi on ihan luonnollista. Ei se ole perverssiä. Kokeile joskus.
15.01.2016 16:05
Hehe, en ole 'joku SPR:n pedofiilitantta'. Minun seksuaaliasenteeni vain eivät tule 50-luvulta tai Raamatusta, niin kuin näemmä tässä ketjussa aika monella tulevat. Suomessa aikuinen saa harrastaa aikuisen kanssa seksiä, ei sitä tarvitse kauhistella. Onhan se toisaalta koomista, miten järisyttäviä reaktioita seksiä harrastava nainen aiheuttaa.
Seksiä lasten kanssa en 'puolustele noin kiihkeästi' tai millään intensiteetillä. Meillä käytetään lapsia pöyristyttävässä määrin seksuaalisesti hyväksi ja sille asialle olisi korkea aika tehdä jotain muuta kuin hyssytellä ja piilotella ja antaa touhun jatkua.
15.01.2016 15:50
Onnittelut tästä jännittävästä ajatusten kulusta ja sen tuottamasta tyydytyksestä mielellesi :D Tarkoitat ilmeisesti turvapaikanhakijoita. Heistä tosiaan valtaosa ei ainakaan tähän saakka ole saanut myönteistä päätöstä - siksi taustat tutkitaan ja turvapaikka myönnetään vain niille, jotka sitä tarvitsevat. Minä mielipuoli en halua pitää aiheetta hakevia tai rikollisia tällä, sori siitä ;)
15.01.2016 15:19
Ja seuraava klassikko. Kiitos kunniasta, mutta valittaen on myönnettävä, että en ole vapaaehtoistyössä. Vaikea siten myöntää keksimiäsi villejä fantasioita todeksi. Hauska ajatusmaailma sinulla kuitenkin; valtava koneisto toimittamassa 'kymmeniä tuhansia lähi-itäläisiä miehiä lähinnä seksuaalisista syistä' :D
15.01.2016 14:57
Jaha saatiin vielä pedofiilisyytöksetkin tähän hässäkkään :D
Mutta kun kerran sen otit puheeksi, niin mihin tosiaan. Satoja lasten seksuaalisen hyväksikäytön tapauksia tulee vuosittain poliisin tietoon. Viime vuonna syyskuun loppuun mennessä jo 1100. Ja nämä siis niitä ihan oikeita tapauksia. Aina silloin tällöinhän noita ilmenee, miten vaikkapa kristillisissä piireissä on vuosikaudet salailtu ja peitelty ja annettu homman jatkua.
14.01.2016 11:25
Se on bordelli totta kai, kun muutama on harrastanut seksiä. Oikein orgioita siellä pitävät ja jumalatonta menoa ja ollut varmasti suunnitelma alun alkaen että perustetaanpa tällaisia ilotaloja nyt sitten. Ei jeesus oikeasti :D Kyllä nainen on lehmä, jos seksiä harrastaa. Tämä taitaa olla huvittavin ketju, mitä tällä palstalla olen nähnyt. Rankaiseeko Jumala koko kansaa nyt?
14.01.2016 10:47
Joo eihän nyt Suomessa työntekijä ja asiakas saa missään nimessä harrastaa seksiä. Kyllä meidän kulttuurissa seksi kuuluu vain avioliittoon, ainakin naisilla :D Kyllä on oikein paska tuulettimessa ja päitä oikein tippuu, kun on seksiä ollut. Jeesuskin varmasti tuomitsee ja silleen.
14.01.2016 10:26
No onpa skandaali kerrassaan :D Ihan hirvittävän kauhistuttavaa, eihän nyt nainen saa seksiä harrastaa! Ja todella yllättävääkin, kyllä tähän oikein tietäjä on tarvittu, että on arvannut, että seksisuhteitakin tulee muodostumaan.
14.01.2016 09:55
Juu kieltää varmaan, joskin minusta vähän tyhjänpäiväistä nykyaikana. Mutta tässä ketjussahan ei kauhisteltukaan sitä, että ooh, miten he noin SPR:n sääntöjä rikkovat. Tässä oli ihan muu kauhistelu käynnissä. Kun huorat ja valaat ja mustaa munaa jne. Kuulostaa kovin uskovaiselta; liekö sitten kristinuskon vai islamin peruja, mutta noissa uskonnoissahan seksuaalisesti avoin nainen on kovasti paha, ihan kuin tässä ketjussakin.
14.01.2016 09:54
Todellakin oikeaan osoitteeseen; hän sentään pelasti kaljaa ja toiseksi tullut vain vauvan. Kyllä kansa prioriteettinsa tietää ;)
13.01.2016 17:41
360 / 375