K-kaupan Anna voitti Vuoden helsinkiläinen -kisan – olematta edes ehdokaslistalla!
http://mvlehti.net/2016/01/13/k-kaupan-anna-voitti-vuoden-helsinkilainen-kisan-olematta-edes-ehdokaslistalla/
Oikealle ihmiselle meni titteli!
K-kaupan ihana Hanna vuoden helsinkiläinen!!!
42
122
Vastaukset
- hänonparhain
En hetkeäkään epäillyt että hän ei voittaisi. Mitähän mieltä Rasmus kööri ja suvakit ovat ? Heillä on yleensä niin täysi työ haukkua meitä tavallisia suomalaisia.
- täällä.vartio.hanna
Hanna voisi partioida kaduilla yksinään, pistäis isommankin matujoukon nippuun!
- Suomalainen-Veri
Lammas-sieluiset Suomalaismiehet ei pysty samaan mihin Hanna.
.
Hän on taistelia, Suomen puolustaja. - dggdf
Ja suvakit ei osaa oikeinkirjoitusta.
- väärä.palsta
Jollain kenties joku pakkomielle tuosta naisesta?
- sweet.baby
Oikea palsta!
Hanna on ansainnut tittelinsä ja pulinat pois!
- kädet-muhvissa
-Tuo on sen näköönenki notta peljättää valmiiksi!
- hienoa
Murskavoitto!
Äänistä murskaenemmistö: K-kaupan Anna valittiin Vuoden helsinkiläiseksi
Anna, 22, sai 58 prosenttia äänistä.
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/354386-aanista-murskaenemmisto-k-kaupan-anna-valittiin-vuoden-helsinkilaiseksi - Pohjoinenkalifaatti
Oikeeseen osoitteeseen meni
- DFSAJKÖVB
ONNEA ANNA!
- melkein.alkaa.ottaa
Jumatsukka miten hyvännäköinen Hanna on!
Ollapa vielä nuori!
Onnea Hannalle!- onneeeee
Se on Anna eikä Hanna
Vaatehuoneen Simo ja K-Kaupan Anna kaupallisen sektorin tähtiä - Maximus_Nussimus
onneeeee kirjoitti:
Se on Anna eikä Hanna
Vaatehuoneen Simo ja K-Kaupan Anna kaupallisen sektorin tähtiäK-kaupan Anna, Vaatehuoneen Simo ja ruumishuoneen Timo. Näiden kolmen ihmisen ansiosta jaksan vielä uskoa maamme tulevaisuuteen.
Ei sillä, mielelläni olisin sukupuoliyhdynnässä Annan kanssa. Mahtaisiko hän suhtautua ehdotukseeni suopeasti vai vetäisikö hän minua heti päin näköä? - pappaa.kuumottaa
No niinpäs onkin! Anna mmm...Mikähän hänen sukunimensä on, ei tarvitse kertoa ..Tuli vain mieleen luonnehdinta Marlene Dietrichdistä, "Hänen etunimensä on kuin hyväily ja hänen sukunimensä on kuin ruoskan sivallus"!
- dirtypaappa
Maximus_Nussimus kirjoitti:
K-kaupan Anna, Vaatehuoneen Simo ja ruumishuoneen Timo. Näiden kolmen ihmisen ansiosta jaksan vielä uskoa maamme tulevaisuuteen.
Ei sillä, mielelläni olisin sukupuoliyhdynnässä Annan kanssa. Mahtaisiko hän suhtautua ehdotukseeni suopeasti vai vetäisikö hän minua heti päin näköä?Saattaisi tulla kynsineen silmille!
Annalla täytyy olla todella erityinen mies ennen kuin Annan liikkeessä on "Avoimien ovien päivät", jos ymmärrät yskän, mutta , elämä on! Unelmia pitää olla niin kuin pappakin vielä unelmoi ja muistelee hurjaa nuoruuttaan.
- eikömiellytä
Miksi ei hesarissa, ilpaskoissa sun muissa ei ole tätä uutista ????????????????????
- mitäpä.luulet
Ei sovi agendaan.
- aikahuvittavaa
Olen huomannut saman.
Esim. IL ja IS ei ole tietävinäänkään koko asiasta. No eihän niiden mielestä saa rikollisia kohdella tuolla tavalla. Pitää vain
" ponnekkaasti helistellä avaimia ja huomauttaa "niitä etteivät pöyristy.
Että silleen.- kaikysyäsaa
aikahuvittavaa kirjoitti:
Olen huomannut saman.
Esim. IL ja IS ei ole tietävinäänkään koko asiasta.Miksi niiden pitäisi olla tietävinään asiasta? Eihän IS tai IL julkaise myöskään uutista siitä kuka on Vuoden kuopiolainen tai ranualainen.
- KOKO-HELSINKI-ONNITTELEE
SINUA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Loiset Vittuun ry
Paskasakki Helvettiin ry - Hanna_Rulez
Hyvä Hanna Huumonen! Rasistinatseille tunti turpaan ja pesäpallomailalla perseeseen!
- y35yy3y
Huumonen on pelkkä vitsi jo turuilla ja toreilla MV poikottikin kusee lukia määrät sekuin nousee huumonen itsekin taitaa siellä salaa notkua.
- Suvakinvitutus
Pidetään ANNASTA huolta että ei satu mitään, suvakit vihaa häntä kun on vieläpä kaikenlisäksi erittäin kaunis.
- wau.mikä.pakkaus
Yksikään missi ei pääse kauneudessa lähellekkään Annaa!!!
- hyysäreitävituttaa
Ihanaa , helsinkiläiset , IHANAA , kerrankin todella henkilö , joka ansaitsi tämän tittelin.
- t24t4t4tt
Hyysärit järjesti vuoden helsinkiläis äänestyksen mutta kukaan suvakkien listalta ei päätynyt voittoon kuinka noloa.
- fgfgf65
Ensi vuonna sitten ei varmaan voikaan äänestää kuin listalta löytyviä.
- Kielto
Matuille ja pakolaisille kielto kauppoihin.
- Nakukuvia
Hienoa Hanna, Playboihin seuraavaksi :)
- HÄPEÄROTTA
Törkimys, naisvihaaja - ei kaikki sankarinaiset ole halpaa riistaa ja kaupan!!!
- NollatoleranssiVarkaille
Vilpittömät onnentoivotukset sinulle ANNA!
Äänestin sinua ja tiesin, että sinä voitat - olet niin SUPERHYVÄ - olet mun idolini!
HYVÄ ANNA - Kun jatka samaan tyyliin, mustat roistot, eikä muunkaan väriset varkaat uskalla tulla teille enää ollenkaan! - rosvotlinnaan
Tästäkin tuloksesta huomaa , miten pihalla päättäjät ovat , kun poistivat rangaistusmahdollisuuden noille myymälävarkaille.
Todellakin oikeaan osoitteeseen; hän sentään pelasti kaljaa ja toiseksi tullut vain vauvan. Kyllä kansa prioriteettinsa tietää ;)
- MahtavaTeko
Kyllä suvakkeja harmittaa!
- 76543
Niin tekee.
- Jskskfkfkn
Juu ja luulen että seppo lehto voitti vuoden tamperelainen äänestyksen, mutta tulosta jouduttiin "siistimään" hieman..
- Toteanpanäin
Hanna on rehellinen ja hyvä suomalainen, joka ei pelkää rasistin leimaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437798
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684363
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363163Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2433068Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452706Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262665- 372433
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807