Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hmph.. hieno tapa huomioida naista sinulla.. mutta ainakin olet johdonmukainen. :)
01.04.2016 21:12
Kiitos.. kyllä minä ainakin muistan sinut. Lienee kuitenkin aika selvää, että en ole tässä kohtaa etsimässä seuraa, eikä kukaan täyspäinen myöskään kaipaa mun seuraa, siis tarkoitan, että mun seura ei ole tällä hetkellä semmoista seuraa, mikä olisi kenellekään hyväksi . :)
01.04.2016 21:08
Sinä ja sinun jännämiehesi.. :) pitäisköhän sun jo vieroittautua jännämieshuumeesta, kun et pysty mistään muusta puhumaan.
01.04.2016 21:02
Ei, en ole huomiohakuinen, mutta keskustelen kyllä mielelläni ihmisten kanssa.. Tämä on tosin vähän raskas aihe.. joka sinä otit taas puheeksi.
01.04.2016 20:59
Se olisikin hyvä tapa blokata kaikki heteromiehet pois laskuista, ilmoittamalla heti kärkeen, että jos tissit kiinnostaa, niin sopii jatkaa matkaa. :D
01.04.2016 20:55
erkki-täti, puhut täyttä asiaa kuten aina.. kyllähän minä nuo sanomattakin tiedän, mutta kiitos järkipuheesta. Helppohan näiden kanssa on tosiaankin elellä ja liikkua, eikä tarvii hätistellä lieveilmiöitä ympäriltä läähättämästä.
01.04.2016 20:53
No varmaankin sitten, jos ne laput on kovin pieniä, kun en ole huomannut.. vai miten minun näkökyky nyt tähän liittyy?
01.04.2016 20:48
Mistäs senkin sitten voi tietää etukäteen, mikä kukakin on miehiään.. ja miksi tissifriikki itse kiinnostuu epätissikkäästä.. Laittakaa jatkossa lappu otsaan, niin tietää kiertää kaikenmoiset tissifetissistissi... no semmoiset kaukaa.
01.04.2016 20:16
Empaattisuuttakin voi opetella.
01.04.2016 20:12
En usko, että olen ymmärtänyt väärin.. mutta se nyt on palstakuraa. Miesvalinta tai ei, siitä huolimatta ihmisen tulisi vastata omasta käytöksestään ja sanomisistaan. Monilla ihmisillä tuntuu olevan se luulo, että parisuhteessa voi sanoa ja tehdä mitä tahansa, sellaisia asioita, mitä ei ikinä tekisi tai sanoisi vaikkapa ystävälle tai sukulaiselle.
01.04.2016 19:58
Oli, on ollut teini-iästä saakka.
01.04.2016 19:54
En tiedä.. voisit suorittaa jonkun gallupin ja kysellä miehiltä. Periaatteessa kai jonkun asian pienempi koko ei tee siitä vähemmän kyseistä asiaa, esim golfpallot, tennispallot, jalkapallot ja rantapallot ovat kaikki yhtälailla palloja, joskin hieman eri käyttötarkoituksiin, mutta kaikki silti kiistatta palloja.. ilmeisesti tissehin pätee eri säännöt.
01.04.2016 19:53
En oikeastaan ota kantaa onko tuo ajatusmalli oikein vai väärin, mutta sen tulisi minun mielestäni koskea molempia sukupuolia. Ei voi olla niin, että ainoastaan naisen tulee ottaa kokonaisvastuu miesvalinnastaan ja lisäksi kyseisen miehen käytöksestä. Olisikohan fiksuinta, jos jokainen ottaisi vastuun omasta käyttäytymisestään ja valinnoistaan.
01.04.2016 19:47
No, minusta vähän tuntuu, että jotkut myös haluavat palstalla vähän lietsoa tätä asiaa ja minä sitten annan toisinaan tarpeettomastikin lietsoa itseäni.. mutta jonkinmoinen ongelmahan tässä kieltämättä on.. En minä tätä ihan joka päivä mieti, mutta luultavasti joka toinen kuitenkin. En todellakaan olisi mitään naurettavia megalolloja teettämässäkään, jos siihen päätyisin, ihan tavalliset normikokoiset vaan.
01.04.2016 19:42
Te sitten aina menette helppoon. :D
01.04.2016 19:33
Täällähän on tapana todeta silloin, kuin mies kohtelee naista tavalla tai toisella kaltoin, että se on naisen oma syy, koska oli naiselta huono päätös valita kyseinen mies. Toimii se sitten varmaan niinkin päin, että se olisi siltä uudelta mieheltä huono päätös, ja oma syy, jos valitsisi minut tämän kaiken kanssa.. Mutta ei hätää, ei tule mitään uutta miestä, niin ei tarvitse olla kenenkään onnettoman puolesta huolissaan.
01.04.2016 19:32
Vastasinkin tuossa jo ikikselle.. en kyllä lähtisi minäkään Tallinaan, koska iso päätös ja asia kuitenkin. Täytyy nyt vaan todellakin ottaa asia entistäkin vakavampaan harkintaan ja työn alle kaikin puolin.. Kiitos kommentista. :)
01.04.2016 19:24
Kyllähän minä sitä olen aika vakavasti harkinnut, mutta ei se ole niin yksiselitteinen asia, että nips naps vaan Tallinnaan ja kumpallot nahan alle. Raha on loppujen lopuksi se pienin ongelma. Ei mikään leikkaus ole pikku juttu, vaikka kauneuskirurgiaa sellaisena nykyään markkinoidaankin, leikkauksissa on aina riskinsä. Käypä huviksesi googlailememassa epäonnistuneesti leikkattuja tai tulehtuneita ja mätiviä silikonitissejä. Mulla vielä sattuu olemaan sellainen ihotyyppi, että arpia tulee helposti.. Lisäksi on sitten nämä psykologiset seikat, täälläkin on saanut lukea, että silikonien hankkiminen on melkoisen leimaavaa, sitten ollaankin " se silaribimbo" , ja mitäs sitten jos henkinen vointi ei kohenekaan.. Tosin sitten ainakin varmuudella tiedetään, ettei pahoinvoinnin syy ole tissessä, jos niin kävisi. Oletan, että vointi kylläkin kohenisi, on tätä asiaa nyt vatvottu muodossa sun toisessa jo vuosia. Viime aikaiset tapahtumat oli vaan ikään kuin viimeinen niitti.. mutta olisi sen mun mielestä silti vähän periksi antamista kuitenkin.
01.04.2016 19:21
Haha.. Mutta olin aikanani tiedostava teini, enkä vielä näinäkään päivinä käy mäkkärissä. :/
01.04.2016 19:06
Ei, puhelimet ja rahat on kummankin omat, tietokonetta voi lainata jos oma on rikka tms. Autoa minulla ei ole ikinä ollut, mutta joskus harvoin olen lainannut ja lainasin sitä myös toiselle osapuolelle.
01.04.2016 18:56
65 / 109