Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onhan niitä.. mutta monilla on omat kiireensä ja minulla omani ja aikataulujen yhteen sovittaminen on hankalaa. Asiat jää myös helposti puheen tasolle, olisi kiva.. mutta sitten ei kuitenkaan saada aikaiseksi. Keikoille on hankalaa saada em syistä kaveria, mutta myös siksi, että oma musiikkimaku poikkeaa monien kaveritätien musiikkimausta... mutta voishan sitä joskus mennä kaverisetien kanssa.
14.02.2016 00:38
Se on järkevä ajatus, ei täällä kannattaisi roikkua yötä myöten.. Öitä. :)
14.02.2016 00:32
Muistan itsekin, että minulla alkoi melkoinen masennusjakso valmistumisen jälkeen.. silloin kun on liikaa aikaa miettiä asioita ja liian vähän tekemistä ongelmilla on taipumusta alkaa paisua.
14.02.2016 00:24
Ei siihen mitään erityistä syytä ole välttämättä ollut, vaikka toisinaan joku vastoinkäyminen on voinut toimia ainakin näennäisesti laukaisevana tekijänä. Minulla vaan on taipumusta mielialaojen heittelyyn ja olen yliherkkä, mutta mitään bipo-diagnoosia ei ole kuitenkaan saatu aikaseksi, vaikka semmoistakin on kaiketi joskus väläytelty.
14.02.2016 00:20
Siellä on ihan varmasti joku karvainen perse odottamassa, että pääsisi tekemään nousevaa ja laskevaa liikettä. :D
14.02.2016 00:14
Ihan varmasti, mutta kyllä minuakin uteliaana pikku marakattina kiinnostaisi tietää vastaako sieltä kukaan.
14.02.2016 00:03
Minulle ei ole oikeastaan ikinä käynyt niin, kukaan ei ole ollut täysin "virheetön", mutta kenessäkään ei myöskään ole ollut sellaisia ominaisuuksia, mitä olisin pitänyt täytenä turn offina. Inhimillisestä epätäydellisyydestä huolimatta olen ihastuttuani nähnyt kaikki kohteet vallan ihastuttavina ja sopivina. Ihastuminen todellakin tekee ihmeitä sen kohteena olevan henkilön ulkonäölle ja persoonalle.
13.02.2016 23:59
En tiedä, kannattaako tuosta vielä tehdä mitään johtopäätöksiä. Varmaan valtaosalla ihmisistä käy jossain vaiheessa elämää mielessä, ja toiset sanoo sen ääneenkin, joskohan sitä päättäisi päivänsä oman käden kautta, mutta harvempi sitä kuitenkaan tekee. Suomi on kuitenkin käsittääkseni edelleen suht korkealla itsemurhatilastoissa. Itsellä ollut sellaisia vaiheita elämässä aika tasaisin väliajoin, mutta nykyään jo tiedän, että ne ajatukset menee ohi kun ei hätiköi.. Tullakseen taas takaisin. Ehkäpä sinulla on taipumusta tietyntyyppisen persoonallisuuden omaaviin miehiin, tai sitten kyseessä on vain huono tuuri.
13.02.2016 23:35
Niin, käsittääkseni kirkaat värit ei oikein suomessa myy naistenkaan vaatteissa, saati miesten. Kirkaan värinen takki on kyllä hyvä piriste, jos sattuu löytämään itselleen mieluisan värin. Itsellä on se ongelma, että usein innostun jostain väristä hillittömästi ja sitten kun innostus menee ohi ei kyseistä vaatekappaletta kykene enää käyttämään.. siispä valitsen lähes aina ajattoman ja ihanan kutsuvan mustan. Mustia vaatteita on myös helppo yhdistellä, piristeenä voi sitten hillitysti käyttää vaikkapa pilkku- tms kuvioita.. ja aina niin pirteää harmaata myös. :D
13.02.2016 23:20
Kyllä meillä aina oli joku reitti tai kohde valmiiksi mietittynä, mutta majoituksia ei varattu etukäteen juuri siitä syystä että jos ei jaksanutkaan ajaa tarpeeksi pitkälle, tai halusi poiketa reitiltä, niin oli mahdollista muuttaa suunnitelmia. Tai jos eksyy.. :D
13.02.2016 23:05
Onhan totta tuokin, mutta silti ei tunnu oikein mielekkälle ajatukselle.. Yksin oleminen ei sinänsä haittaa, eipä tarvitse kuunnella muiden mielipiteitä tai neuvotella menemisistä, mutta olen muuten vähän arka liikkumaan itsekseni tietyissä paikoissa, en esimerkiksi tykkää missään keikoilla tai baarissakaan käydä itsekseni.
13.02.2016 23:00
Maastonvihreä on aina hyvä vaihtoehto takin väriksi jos ei muuta keksi.. aika perus, mutta hyvä.. Häiritsi minua se kaulahuivinkin, se oli jotenkin liian ohut ja ärsyttävästi aseteltu. Yksivärinen olisi parempi kuin tuolla tavalla raidallinen.
13.02.2016 22:42
Minusta oli kyllä ihan kiva, että ei tarvinnut sen kummemmin miettiä tullaanko reissulta takaisin kaikki raajat tallessa, vai peräti pussissa kilon paloina.
Olen haaveillut pidemmästä autoreissusta brittein saarille, siellä riittää varmasti kaikenlaista katsottavaa pidemmäksikin aikaa, mutta en oikein tiedä, uskaltaisiko siellä ajaa, kun on se kirottu vasemman puoleinen liikenne. Ketmin kanssa tehtiin muutama ajoreissu Euroopassa ja Amerikassakin ja ne oli kyllä kivoja, vaikka tulihan niillä reissuilla välillä riideltyäkin.
13.02.2016 22:25
Eka oli minusta kiva, hyvällä tavalla arkinen perusasu. Ei kylläkään herättäisi sen suurempia intohimoja, mutta ei missään tapauksessa turn off. Tuosta jälkimmäisestä en tykännyt, johtui varmaankin ruutupaita tungettu housuihin -lookista.. takki oli kylläkin ihan ok. Ruutupaidan tilallee sitten vaikka joku neule, tai vaikka siisti hupparikin, kun tässä ei kerran olla hienostelemassa.
13.02.2016 22:18
En viitsi vastata tuollaisiin kyselyihin, siitä voisi seurata vino pino pahaa mieltä.. sille onnettomalle rapsutettavaksi nimetylle siis.
13.02.2016 22:11
Niin söpöä, olisi kiva rapsuttaa tuon kuonoa.. Siis koalan.
13.02.2016 22:00
Olen ollut kerran Irlannissa, mutta se oli vain lyhyt viikoloppureissu Dubliniin. Dublin oli vähän pettymys, kun olin silloin haaveillut Irlannista pitkään ja odotukset oli ehkä turhankin korkealla. Siis ei mitään valittamista, leppoisa tunnelma, mutta ei myöskään mitään erityistä. Laajempi reissu ajan kanssa olisi varmasti antoisampi. Olut oli toki taivaallista. :)
13.02.2016 21:57
Joo ihan homoa.. Tiedän kyllä jo mistä sinä et tykkää. :D
13.02.2016 21:48
Itseasiassa olen kyllä jo vuosia pitänyt kuvailemastani tyylistä, kauemmin kuin kehtaan myöntää.. muistathan, että olen täti-ihminen. Muoti on eri asia kuin tyyli, tyyli muodostuu klassikkovaateista, joihin ihminen yhdistelee omien mieltymystensä, mahdollisesti myös trendien, mukaan erilaisia elementtejä, muoti taasen on sitä, mitä jokaisesta kaupasta kulloisenakin sesonkina löytyy.
Ei tietenkään kukaan tuolla tavalla päivittäin pukeudukaan, muotikuvat ovat hyvin kärjistettyjä. Nythän puhuttiin vain yleisesti tyylistä ja arkikäytössä on tietysti arkisempi versio mistä tahansa esillä olleesta tyylistä.
Voi sinua. :D Kannattaisi kuitenkin näyttää, koska sitten piirakkaa sataisi ikkunoista ja ovista.. mutta et taida haluta, joku on saattanut jo pureskella niitä vähän. :D Mutta onneksi sulla ei ole urheilusukkia. Jos naisten nudet sukkahousut on seksintappaja, niin sitä on myös urheilusukat.
13.02.2016 21:47
Eiköhän tuo kyseinen homma onnistu ihan hyvin epäsosiaaliselta vinkuheinältäkin, ei tarvita sen kummempaa osaamista tai kontaktia naiseen, sen kun vaan lykkii menemään.
13.02.2016 21:32
79 / 109