Miehet ja itsemurha-ajatukset

Nnnaaiinenn

JOKAIKINEN mies johon oon ihastunu tai rakastunu on uhkaillu itsemurhalla ja 2 sen tekikin. Toinen näistä kuolleista ei kyl ikinä tienny et oli mun ensi-ihastus teini-iässä. Mut jotenkin outoa koska äkkiseltään näitä miehiä tulee mieleen peräti 7 kpl. Ihastunko siis masennukseen taipuvaisiin miehiin vai tunteikkaisiin? Vai hulluihin? Isäpuolenikin tosin uhkasi kerran ampua aivonsa ulos kylpyhuoneessamme. Harmittaa kun ei tehnyt sitä.
Mut naiset...oletteko te tunteneet miehiä jotka on avautunu teille et kannattas päättää vaan tää elämä? Jonkinlaista huomionhakuisuuttahan se on.

90

687

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisasialooseri1

Minäpäs tiedän miehen, joka oli ihastunut naiseen ja uhkasi itsemurhalla jos nainen ei ala seurustella. Nainen ei alkanut, joten mies toteutti uhkaunsensa välittömästi hankkimalla noin 50m paksua hamppuköyttä, jonka toisen pään hän sitoi paksun männyn juureen, sitten hän meni volvoonsa, laittoi päänsä ulos kattoluukusta ja sitoi köyden toisen pään kaulansa ympärille ja ei muuta kuin usvaa putkeen, kaula katkesi kuin giljotiinissa ja polla lensi komeassa kaaressa. Siinä vasta ihailtava sanojensa mittainen tosimies, jolla oli munaa toteuttaa uhkausensa hetkeäkään epäröimättä, tuollaisia miehiä ei nykypäivän pullamössöpoikien joukosta montaa löydy. Ei ollut mikään huomionhakuinen pikkuhuora, vaan mies isolla ämmällä. Se oli 70 lukua se, silloin vielä löytyi tosimiehiä peräkyliltä.

Ja minä tunnen miehen joka on puhunut itsemurhasta jo noin 10 vuotta. ATM kaverini, hänellä kuitenkaan ei ole ollut pokkaa sitä toteuttaa vaikka onkin istunut hirttosilmukka näpeissään peräkammarinsa puukuurissa ja kerran uhkasi kännissä ajaa rekkaa päin, mutta tulikin häntä koipien välissä autollaan takaisin pihaan. Hän on myös puhunut lukuisista eri tavoista päättää päivänsä aina leipäveitsestä hyvän tulen juontiin.

• Arpeutunut

Kusipäitä nuo jotka vastaantulevan auton/rekan keulaan ajavat. Vaikka ison yhdistelmän kuljettaja ei tuossa fyysisesti loukkaantuisikaan, saattaa henkiset vammat olla pysyviä lopuniän. Jos tekee mieli viedä oma elämä, siittä vaan, jättäkää muut rauhaan.

• Arpeutunut kirjoitti:

Kusipäitä nuo jotka vastaantulevan auton/rekan keulaan ajavat. Vaikka ison yhdistelmän kuljettaja ei tuossa fyysisesti loukkaantuisikaan, saattaa henkiset vammat olla pysyviä lopuniän. Jos tekee mieli viedä oma elämä, siittä vaan, jättäkää muut rauhaan.

Ei rekan keulaan. Jos autolla, niin pakokaasulla.

• Kilttiatm

Ne miehet ei ole olleet kunnollisia kuten minä. Minä aion elää pitkä elämän vaikka ilman naista.

• Miehet ovat innokkaita optimoimaan.

• En tiedä, kannattaako tuosta vielä tehdä mitään johtopäätöksiä. Varmaan valtaosalla ihmisistä käy jossain vaiheessa elämää mielessä, ja toiset sanoo sen ääneenkin, joskohan sitä päättäisi päivänsä oman käden kautta, mutta harvempi sitä kuitenkaan tekee. Suomi on kuitenkin käsittääkseni edelleen suht korkealla itsemurhatilastoissa. Itsellä ollut sellaisia vaiheita elämässä aika tasaisin väliajoin, mutta nykyään jo tiedän, että ne ajatukset menee ohi kun ei hätiköi.. Tullakseen taas takaisin. Ehkäpä sinulla on taipumusta tietyntyyppisen persoonallisuuden omaaviin miehiin, tai sitten kyseessä on vain huono tuuri.

• Mikäs sinua niin kovin on kivestänyt?

• Mulla on näin jälkeenpäin tarkasteltuna tullut itsemurha-ajatuksia aina kun joku keskeinen juttu elämässä (koulu tms.) on ollut päättymässä eikä mitään uutta ole vielä tiedossa. Sitten jotain uutta aina tulee ja ne ajatukset unohtuvat. Nyt juttuja on enemmän kuin ehtii tehdä, eikä ne loppuisi ihan heti vaikka jäisi työttömäksi. Tätä se vanhuus teettää. :-/

• CamelBoots kirjoitti:

Mikäs sinua niin kovin on kivestänyt?

Ei siihen mitään erityistä syytä ole välttämättä ollut, vaikka toisinaan joku vastoinkäyminen on voinut toimia ainakin näennäisesti laukaisevana tekijänä. Minulla vaan on taipumusta mielialaojen heittelyyn ja olen yliherkkä, mutta mitään bipo-diagnoosia ei ole kuitenkaan saatu aikaseksi, vaikka semmoistakin on kaiketi joskus väläytelty.

• HC-ätmel kirjoitti:

Mulla on näin jälkeenpäin tarkasteltuna tullut itsemurha-ajatuksia aina kun joku keskeinen juttu elämässä (koulu tms.) on ollut päättymässä eikä mitään uutta ole vielä tiedossa. Sitten jotain uutta aina tulee ja ne ajatukset unohtuvat. Nyt juttuja on enemmän kuin ehtii tehdä, eikä ne loppuisi ihan heti vaikka jäisi työttömäksi. Tätä se vanhuus teettää. :-/

Muistan itsekin, että minulla alkoi melkoinen masennusjakso valmistumisen jälkeen.. silloin kun on liikaa aikaa miettiä asioita ja liian vähän tekemistä ongelmilla on taipumusta alkaa paisua.

• vihatipunen

Olen lukenut viime päivinä vanhoja päiväkirjojani tms. ja totesin näin jälkeenpäin, että mähän olen ollut varmaan teini-iästä lähtien kroonisesti masentunut...tai olen ajatellut sen yleensä kai niin, että olen vain alakuloisuuteen taipuvainen luonne. Mutta aika monessa kohtaa kirjoituksissani olen miettinyt "lopullisen ratkaisun" tekemistä. Mutta täällä mä edelleen räpiköin.

• vihatipunen kirjoitti:

Olen lukenut viime päivinä vanhoja päiväkirjojani tms. ja totesin näin jälkeenpäin, että mähän olen ollut varmaan teini-iästä lähtien kroonisesti masentunut...tai olen ajatellut sen yleensä kai niin, että olen vain alakuloisuuteen taipuvainen luonne. Mutta aika monessa kohtaa kirjoituksissani olen miettinyt "lopullisen ratkaisun" tekemistä. Mutta täällä mä edelleen räpiköin.

Taidat ollakin henkisesti gootti. :-/

• vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

Taidat ollakin henkisesti gootti. :-/

En tiedä mutta usein olen toivonut olevani valoisampi luonne. Aika haastavaa on elää nahoissani.

• Suomi on masentava maa jo pimeytensä ja ilmastonsa takia, sen lisäksi ihmiset ovat keskimääräistä synkempiä kuin muualla.

• Thisistheplace

"Mut naiset...oletteko te tunteneet miehiä jotka on avautunu teille et kannattas päättää vaan tää elämä? Jonkinlaista huomionhakuisuuttahan se on."

Itsemurha aikeet ja epätoivo ovat siis mielestäsi "huomiohakuisuutta".
      Ehkä tuossa asenteessa on vähän esimerkkiä siitä miksi kohdallasi tuollaista on sattunut?

• Naisasialooseri1

Kyllä se itseasiassa on huomionhakuisuutta jos ei ole munaa toteuttaa uhkaustaan. Teinihuorat harrastavat tuota jatkuvasti, kamunainenkin teinivuosinaan

• Thisistheplace
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

Kyllä se itseasiassa on huomionhakuisuutta jos ei ole munaa toteuttaa uhkaustaan. Teinihuorat harrastavat tuota jatkuvasti, kamunainenkin teinivuosinaan

Ajatustesi mukaan siis henkilö joka uhkaa jollakin asialla, mutta ei toteuta sitä on vain "huomionhakuinen".

Ei se huomionhakuisuutta ole vaan epätoivoa ja vastausten etsimistä tilanteessa, joka tuntuu epätoivoiselta.

Se on hätähuuto epätoivoissaan eikä huomionhakuisuutta.

Vähän kuin mielestäsi hukkuvan huutaminen olisi "huomiohakuisuutta".

• Nnnaaiinenn

Itsemurhalla jatkuvasti uhkailu on törkeintä henkistä väkivaltaa mitä tiedän. Ex puolisoni teki sitä 7 vuotta...jo sillon ekan kerran.kun oltiin oltu 4v yhes ja oisin halunnu erota. Mut ne loput vuosia myöhemmin, eron jälkeen. Lopetti uhkailut ku suostun näkee sitä vaan 1-2 kertaa vuodessa niin se on tosi positiivinen ja kiva. Mut hirveen ahdistavaa oli kun se aina toistuvasti joka kk uhkaili itsemurhalla, ehkä noi masennuslääkkeetki auttaa sitä kun ennen ei käyttäny mitään lääkkeitä.
        Onneks nää muut 6kpl ei oo ku kerran puhunu elämän lopettamisesta meinaan on todella paha olla ihmisen lähellä joka joka väliin uhkailee tekevänsä itsemurhan.

• Thisistheplace
        Nnnaaiinenn kirjoitti:

Itsemurhalla jatkuvasti uhkailu on törkeintä henkistä väkivaltaa mitä tiedän. Ex puolisoni teki sitä 7 vuotta...jo sillon ekan kerran.kun oltiin oltu 4v yhes ja oisin halunnu erota. Mut ne loput vuosia myöhemmin, eron jälkeen. Lopetti uhkailut ku suostun näkee sitä vaan 1-2 kertaa vuodessa niin se on tosi positiivinen ja kiva. Mut hirveen ahdistavaa oli kun se aina toistuvasti joka kk uhkaili itsemurhalla, ehkä noi masennuslääkkeetki auttaa sitä kun ennen ei käyttäny mitään lääkkeitä.
        Onneks nää muut 6kpl ei oo ku kerran puhunu elämän lopettamisesta meinaan on todella paha olla ihmisen lähellä joka joka väliin uhkailee tekevänsä itsemurhan.

Et ole tässä todellisuudessa kiinni:

Se henkilö on ollut sairas. Ei sillä henkisen väkivallan kanssa ole tekemistä.

Sinulla oli paha olla ihmisen lähellä joka uhkaili itsemurhalla epätoivoissaan?

No voivoivoi sinua.

• Nnnaaiinenn
        Thisistheplace kirjoitti:

No voivoivoi sinua.

Ei se suostunu menee hoitoon eikä tekee sitä itsemurhaa vaan terrorisoi vuosia mua ja äitiään sillä itsemurhauhkailulla. Musta sen ois pitäny mennä lääkäriin tai tehä se itsemurha, ei jatkaa sitä kidutushelvettiä lähimmäisiään kohtaan. On todella itsekästä syyllistää vuositolkulla muita uhkailemalla itsemurhalla. Kaduttaa et kattelin sitä päivääkään, siinä masentuu ja ahdistuu itse ja elää tosi kurjassa mielentilassa.

• Thisistheplace
        Nnnaaiinenn kirjoitti:

Ei se suostunu menee hoitoon eikä tekee sitä itsemurhaa vaan terrorisoi vuosia mua ja äitiään sillä itsemurhauhkailulla. Musta sen ois pitäny mennä lääkäriin tai tehä se itsemurha, ei jatkaa sitä kidutushelvettiä lähimmäisiään kohtaan. On todella itsekästä syyllistää vuositolkulla muita uhkailemalla itsemurhalla. Kaduttaa et kattelin sitä päivääkään, siinä masentuu ja ahdistuu itse ja elää tosi kurjassa mielentilassa.

siis tajuat kai että tässä puhutaan epätasapainoisesta, masentuneesta, epätoivoisesta ja selkeästi sairaasta ihmisestä?
        Tajuat kai että tällainen ihminen ei havaitse omien tekojensa seurauksia eikä varmaankaantunnista toisten pahaa oloa koska hänellä itsellään on niin huono olla?

Puhut itsekkyydestä, mutta sinusta on ok että hän olisi tappanut itsensä jotta sinulle olisi tullut parempi olo ja ettei olisi tarvinnut olla hänen kanssaan jota kuvailet "kurjaksi" mielentilaksi.

On aika uskomatonta tekstiä mitä kirjoittelet.

• Ikis__M
        Nnnaaiinenn kirjoitti:

"meinaan on todella paha olla ihmisen lähellä joka joka väliin uhkailee tekevänsä itsemurhan."

Itsehän noiden seuraan hakeudut niin se paha olo on kyllä itseaiheutettua. Vähän voi toki vaikuttaa noihin miesvalintoihisi jännäisäpuolen vaikutus ja mahdollisen jännäisän vaikutus mutta pitäisihän kai sitä järjellekin antaa jotain sijaa, kokeilisit vaikka jotain ei-potentiaalista itsensä- ja muiden tuhoajaa niin voisihan se osoittautua ihan hyväksi mieheksi.

• Naisasialooseri1 kirjoitti:

Mikset muuten itse tee itsaria, vai ei taida olla sulla kanttia moiseen.

• Naisasialooseri1
        Nnnaaiinenn kirjoitti:

Ex-miehesi osoitti rakkauttaan suurimmalla mahdollisella rakkaudenosoituksella eli olisi ollut valmis tappamaan itsensä takiasi, vaikkakin munaton oli kun ei sitä kuitenkaan tehnyt

• Nnnaaiinenn
        Ikis__M kirjoitti:

"meinaan on todella paha olla ihmisen lähellä joka joka väliin uhkailee tekevänsä itsemurhan."

Itsehän noiden seuraan hakeudut niin se paha olo on kyllä itseaiheutettua. Vähän voi toki vaikuttaa noihin miesvalintoihisi jännäisäpuolen vaikutus ja mahdollisen jännäisän vaikutus mutta pitäisihän kai sitä järjellekin antaa jotain sijaa, kokeilisit vaikka jotain ei-potentiaalista itsensä- ja muiden tuhoajaa niin voisihan se osoittautua ihan hyväksi mieheksi.

"Itsehän noiden seuraan hakeudut niin se paha olo on kyllä itseaiheutettua."

Joo no elämä ei oo niin yksinkertasta. Olin toisel puolel maailmaa ja huijasin rahat lentolippuun et ikinä pääsin sieltä suomalaisen miehen luota pois! Se oli juonu mun kaikki rahat.

Ja 6 näistä seitsemästä on vain KERRAN puhunu itsensä tappamisesta ja mulle toi kerta on ihan ok. Mutta että painostaa toista pysymään rinnalla uhkailemalla niin se on vääääriiin. Ja sairasta.

• tarralenkkari666

No voivoivoi sinua.

Kyllä se on henkistä väkivaltaa ja manipulointia, jos sen tarkoitus on manipuloida toinen jäämään.

On eri asia olla itsetuhoinen ja hakea apua lähipiiristä, kuin uhkailla itsemurhalla saadakseen haluamansa.

• Nnnaaiinennn

siis tajuat kai että tässä puhutaan epätasapainoisesta, masentuneesta, epätoivoisesta ja selkeästi sairaasta ihmisestä?
        Tajuat kai että tällainen ihminen ei havaitse omien tekojensa seurauksia eikä varmaankaantunnista toisten pahaa oloa koska hänellä itsellään on niin huono olla?

Puhut itsekkyydestä, mutta sinusta on ok että hän olisi tappanut itsensä jotta sinulle olisi tullut parempi olo ja ettei olisi tarvinnut olla hänen kanssaan jota kuvailet "kurjaksi" mielentilaksi.

On aika uskomatonta tekstiä mitä kirjoittelet.

Joo siihen tarvitaan jo melkoisen narsistinen yksilö että jaksaa vuodesta toiseen pitää perhettään hirttonarussa.

Okei...kun hänellä on huono olla eikä hoitoon suostu niin montako vuotta mielestäsi tuollaista pitäisi katella? Äitinsäkin onneksi tajusi katkaista välit koska hän lopetti valheen suoltamisen kun kukaan ei enää kuuntele sitä paskaa.

Juu me kaikki saimme vittu vakava masennus diagnoosin tämän itsemurhalla vuosia uhkailevan hullun takia joten Sinulla ei taida olla mitään käsitystä siitä mitä TUHOA, henkistä tuhoa itsemurhalla uhkaileva tekee lähimmäisilleen.

Vielä pitäisi paapoa ihmistä joka ei suostu hoitoon mutta haluaa pilata kaikkien muidenkin elämän koska hän ei ole onnellinen. Vasta nyt kun olen katkassut lähes kaiken yhteydenpidon niin olen vapaa ja onnellinen.

• Thisistheplace

"On eri asia olla itsetuhoinen ja hakea apua lähipiiristä, kuin uhkailla itsemurhalla saadakseen haluamansa."

Itseasiassa se on täysin sama asia. Eivät ne eroa toisistaan kun henkilö on epätoivoinen ja itsetuhoinen.

"Joo siihen tarvitaan jo melkoisen narsistinen yksilö että jaksaa vuodesta toiseen pitää perhettään hirttonarussa."

Eli nyt siis tämä masentunut, epätoivoinen ja itsemurhaa hautova ihminen on jo mielestäsi narsistikin?

"Juu me kaikki saimme vittu vakava masennus diagnoosin tämän itsemurhalla vuosia uhkailevan hullun takia joten Sinulla ei taida olla mitään käsitystä siitä mitä TUHOA, henkistä tuhoa itsemurhalla uhkaileva tekee lähimmäisilleen. "

Sinä olit hänen lähimmäisensä vapaaehtoisesti. Hänellä oli jo vittu vakava masennus selkeästi. Hän oli jo sen tuhon keskipisteessä.

"Vielä pitäisi paapoa ihmistä joka ei suostu hoitoon mutta haluaa pilata kaikkien muidenkin elämän koska hän ei ole onnellinen. Vasta nyt kun olen katkassut lähes kaiken yhteydenpidon niin olen vapaa ja onnellinen."

En puhunut missään minkään paapomisesta. En sanallakaan. Puhuin siitä että mielestäsi hänen olisi pitänyt tehdä itsemurha että sinä olisit vapaa.

Teidän kommentteja lukeneena en ihmettele yhtään että ihmiset voivat pahoin. Te ette ymmärrä näistä sairauksista yhtään mitään.

Narsismista puheen ollen kaikki liittyy teihin ja siihen miltä teistä tuntui kun toinen voi pahoin ja uhkaili itsemurhalla.

Vau, enpä tahtoisi teidän "lähimmäisen rakkautta" kokea.

• DarkFear kirjoitti:

Mikset muuten itse tee itsaria, vai ei taida olla sulla kanttia moiseen.

Ei NAL tule tekemään itsemurhaa, koska Naisasialooserin poikaystävä ExPUA ei pääsisi kuolemasta yli.

• Nnnaaiinennn

"On eri asia olla itsetuhoinen ja hakea apua lähipiiristä, kuin uhkailla itsemurhalla saadakseen haluamansa."

Itseasiassa se on täysin sama asia. Eivät ne eroa toisistaan kun henkilö on epätoivoinen ja itsetuhoinen.

"Joo siihen tarvitaan jo melkoisen narsistinen yksilö että jaksaa vuodesta toiseen pitää perhettään hirttonarussa."

Eli nyt siis tämä masentunut, epätoivoinen ja itsemurhaa hautova ihminen on jo mielestäsi narsistikin?

"Juu me kaikki saimme vittu vakava masennus diagnoosin tämän itsemurhalla vuosia uhkailevan hullun takia joten Sinulla ei taida olla mitään käsitystä siitä mitä TUHOA, henkistä tuhoa itsemurhalla uhkaileva tekee lähimmäisilleen. "

Sinä olit hänen lähimmäisensä vapaaehtoisesti. Hänellä oli jo vittu vakava masennus selkeästi. Hän oli jo sen tuhon keskipisteessä.

"Vielä pitäisi paapoa ihmistä joka ei suostu hoitoon mutta haluaa pilata kaikkien muidenkin elämän koska hän ei ole onnellinen. Vasta nyt kun olen katkassut lähes kaiken yhteydenpidon niin olen vapaa ja onnellinen."

En puhunut missään minkään paapomisesta. En sanallakaan. Puhuin siitä että mielestäsi hänen olisi pitänyt tehdä itsemurha että sinä olisit vapaa.

Teidän kommentteja lukeneena en ihmettele yhtään että ihmiset voivat pahoin. Te ette ymmärrä näistä sairauksista yhtään mitään.

Narsismista puheen ollen kaikki liittyy teihin ja siihen miltä teistä tuntui kun toinen voi pahoin ja uhkaili itsemurhalla.

Vau, enpä tahtoisi teidän "lähimmäisen rakkautta" kokea.

Koita käsittää yks juttu...ei se ollut allapäin, masentunut eikä mitään muuta KUIN SILLON KUN puoliso/elättäjä (minä) halusi erota. Muuten tyypillä meni loistavasti niin kauan kun kaikki tykkäsivät hänestä ja arki sujui. Meillä oli monipuolinen elämä ja yllinkyllin elämänsisältöä. Kumpikaan ei ollut masentunut. Itsemurhapuheet tuli VAIN sillon kun nainen halusi erota ja lopulta siis erosin ja sitä jatku vuosia eron jälkeenkin. Itse voin valita seurani mutta hän pilasi monta vuotta äitinsäkin elämää...kunnes äitikin ymmärsi ettei ole velvollinen kuuntelemaan niitä juttuja.
        On eri juttu olla masentunut kuin kiristää ja manipuloisa puolisoaan. Ei hän ollut pätkääkään masentunut niin kauan kun olin hänen kanssaan.

• Thisistheplace
        Nnnaaiinennn kirjoitti:

Koita käsittää yks juttu...ei se ollut allapäin, masentunut eikä mitään muuta KUIN SILLON KUN puoliso/elättäjä (minä) halusi erota. Muuten tyypillä meni loistavasti niin kauan kun kaikki tykkäsivät hänestä ja arki sujui. Meillä oli monipuolinen elämä ja yllinkyllin elämänsisältöä. Kumpikaan ei ollut masentunut. Itsemurhapuheet tuli VAIN sillon kun nainen halusi erota ja lopulta siis erosin ja sitä jatku vuosia eron jälkeenkin. Itse voin valita seurani mutta hän pilasi monta vuotta äitinsäkin elämää...kunnes äitikin ymmärsi ettei ole velvollinen kuuntelemaan niitä juttuja.
        On eri juttu olla masentunut kuin kiristää ja manipuloisa puolisoaan. Ei hän ollut pätkääkään masentunut niin kauan kun olin hänen kanssaan.

Kyllä hän kuvailemasi perusteella sairaalta vaikuttaa.

Hyvä kuulla että olet selvinnyt hänestä yli ja sillä tavalla sekä sulla on paljon hyviä kokemuksia joita jakaa 90-vuotiaana kumppanisi kanssa hänestä, heh.

Eiköhän me olla vähän eri linjoilla asian suhteen joten parempi päättää keskustelu tähän.

• HC-ATM

Minä vielä joku päivä tapan itseni koska olen alle 180cm pitkä.

• Thisistheplace

Mitä sillä on pituuden kanssa tekemistä?

• Vobovov

Kulta rakas, hanki ennemmi korokepohjakengät.

• HC-ATM

Mitä sillä on pituuden kanssa tekemistä?

Sitä että en voi saada naisseuraa, tutustua ihmisiin muutenkaan tai tehdä ylipäätään mitään järkevää. Elämä lyhyenä miehenä on pelkkää kärsimystä

• Thisistheplace
        HC-ATM kirjoitti:

Sitä että en voi saada naisseuraa, tutustua ihmisiin muutenkaan tai tehdä ylipäätään mitään järkevää. Elämä lyhyenä miehenä on pelkkää kärsimystä

Miten lyhyestä tässä puhutaan?

Sitä voi kompensoida monin eri tavoin. Olen tuo 180 cm joten en ole sitä kokenut, mutta tuntenut lukuisia lyhyitä miehiä joilla on ollut uskomattoman kauniita naisia kainalossaan.

Pyydän anteeksi etten osaa samaistua ongelmaan kuitenkaan.

• HC-ATM

Miten lyhyestä tässä puhutaan?

Sitä voi kompensoida monin eri tavoin. Olen tuo 180 cm joten en ole sitä kokenut, mutta tuntenut lukuisia lyhyitä miehiä joilla on ollut uskomattoman kauniita naisia kainalossaan.

Pyydän anteeksi etten osaa samaistua ongelmaan kuitenkaan.

Olen 175cm eli juuri niin lyhyt että ero 180 senttiin on selvästi nähtävissä. 180cm:hän on tunnetusti se minimivaatimus miehen pituuden suhteen, toki lyhyempääkin pituutta voi massilla tai statuksella kompensoida mutta kun omat opintoni ja työni ovat melko nörttimäisellä alalla niin minkäs teet.

• Thisistheplace
        HC-ATM kirjoitti:

Olen 175cm eli juuri niin lyhyt että ero 180 senttiin on selvästi nähtävissä. 180cm:hän on tunnetusti se minimivaatimus miehen pituuden suhteen, toki lyhyempääkin pituutta voi massilla tai statuksella kompensoida mutta kun omat opintoni ja työni ovat melko nörttimäisellä alalla niin minkäs teet.

Väitän melkein että se johtuu enemmän noista opinnoista ja töistä sekä siitä miten se vaikuttaa sinuun noin muuten kuin puhtaasti pituudestasi.

• HC-ATM kirjoitti:

Vedän paremmaksi. 164 senttiä eikä ole ammatillista koulutusta. Neurologin ja psykologin mielestä minulla ei ole asiaa avoimille työmarkkinoille vaikka psykiatrian erikoislääkärini minua koko ajan patistaakin ammatilliseen koulutukseen. Kuntoutustuella ja vanhempien kustannuksella elän nyt 27 vuotiaana. Rahani menee melkein kokonaan viinaan.

ENKÄ VARMASTI TAPA ITSEÄNI.

• HC-ATM

Väitän melkein että se johtuu enemmän noista opinnoista ja töistä sekä siitä miten se vaikuttaa sinuun noin muuten kuin puhtaasti pituudestasi.

En varsinaisesti ole koskaan edes yrittänyt tutusta naisiin joten ei johdu ensisijaisesti niistä opinnoista tai sen semmoisista. Sikäli tietty, että toisenlaisilla valinnoilla olisin saattanut päätyä johonkin erityisen korkean statuksen asemaan joka kompensoisi alle 180 sentin pituutta. Mutta tehty mikä tehty.

• HC-ATM
        164cmM kirjoitti:

Vedän paremmaksi. 164 senttiä eikä ole ammatillista koulutusta. Neurologin ja psykologin mielestä minulla ei ole asiaa avoimille työmarkkinoille vaikka psykiatrian erikoislääkärini minua koko ajan patistaakin ammatilliseen koulutukseen. Kuntoutustuella ja vanhempien kustannuksella elän nyt 27 vuotiaana. Rahani menee melkein kokonaan viinaan.

Jos olet tyytyväinen siihen kotona nysväämiseen ja viinan kittaamiseen niin mikäs siinä. Mullakin ollut putki päällä eilisestä asti. Mutta kuitenkin itselleni se 180 sentin pituus ja naisseura ovat ne asiat joita kaipaan kaikista kipeimmin, ja koska en voi kumpaakaan saada, niin yhtä hyvin voin vetää itseni jojoon

• HC-ATM kirjoitti:

Älä viitsi, tuo on ihan hyvä pituus miehelle. Ei kenenkään elämä tai haluttavuus ole mistään viidestä sentistä kiinni.

• HC-ATM kirjoitti:

Jos olet tyytyväinen siihen kotona nysväämiseen ja viinan kittaamiseen niin mikäs siinä. Mullakin ollut putki päällä eilisestä asti. Mutta kuitenkin itselleni se 180 sentin pituus ja naisseura ovat ne asiat joita kaipaan kaikista kipeimmin, ja koska en voi kumpaakaan saada, niin yhtä hyvin voin vetää itseni jojoon

Kokeile mustaa miestä. Siitä olen viime aikoina fantasioinut naisten ohella varsin ahkerasti.

• 164cmM kirjoitti:

Ja sinulle tiedoksi, tunnen kolme miestä, jotka ovat suurin piirtein sinun mittaisiasi:

Mies 1. ainakin 4 naista ollut ja viimeisimmän kanssa lapsia.
        Mies 2. lukuisia naissuhteita, en edes tiedä kuinka monta.
        Mies 3. en tiedä montako naista ollut, mutta on kahden lapsen isä.

Pituus ei ole ongelma, vaan nuo muut jutut mitä mainitsit.

• PikkuLikka kirjoitti:

Älä viitsi, tuo on ihan hyvä pituus miehelle. Ei kenenkään elämä tai haluttavuus ole mistään viidestä sentistä kiinni.

Sinun mielestäsi haluttavuus on ainakin kiinni pituudesta.

• 164cmM kirjoitti:

Sinun mielestäsi haluttavuus on ainakin kiinni pituudesta.

Mistä niin päättelet?

• PikkuLikka kirjoitti:

Mistä niin päättelet?

"Älä viitsi, tuo on ihan hyvä pituus miehelle. Ei kenenkään elämä tai haluttavuus ole mistään viidestä sentistä kiinni."
        Eikö muka? 175cm pituudesta kun mennään reilusti alaspäin niin kyllä alkaa tökkimään. Kenties herää jopa sääliviä tai vihamielisiä tunteita miestä kohtaan.

• 164cmM kirjoitti:

"Älä viitsi, tuo on ihan hyvä pituus miehelle. Ei kenenkään elämä tai haluttavuus ole mistään viidestä sentistä kiinni."
        Eikö muka? 175cm pituudesta kun mennään reilusti alaspäin niin kyllä alkaa tökkimään. Kenties herää jopa sääliviä tai vihamielisiä tunteita miestä kohtaan.

Kyllähän naiset usein haluavat, että mies on vähän pidempi tai vähintään saman mittainen kuin nainen. Käytännössä tämä tarkoittaa, että mitä lyhyempi mies, sitä pienemmäksi naisvalikoima käy, ( ihan konkreettisesti mitattunakin ) mutta n 160- senttisiä naisia on kyllä aika paljon, Suomessakin. Useat preferoivat pitkiä ja joillain on jopa vaatimuksena, että pitää ehdottomasti olla reilusti pidempi kuin itse on, mutta monesta vaatimuksesta ollaan valmiita joustamaan jos henkilö on muutoin sopiva ja kompensoivia ominasuuksia löytyy.

• PikkuLikka kirjoitti:

Kyllähän naiset usein haluavat, että mies on vähän pidempi tai vähintään saman mittainen kuin nainen. Käytännössä tämä tarkoittaa, että mitä lyhyempi mies, sitä pienemmäksi naisvalikoima käy, ( ihan konkreettisesti mitattunakin ) mutta n 160- senttisiä naisia on kyllä aika paljon, Suomessakin. Useat preferoivat pitkiä ja joillain on jopa vaatimuksena, että pitää ehdottomasti olla reilusti pidempi kuin itse on, mutta monesta vaatimuksesta ollaan valmiita joustamaan jos henkilö on muutoin sopiva ja kompensoivia ominasuuksia löytyy.

Eli lyhyyttä pitäisi kompensoida kaiken maailman paskalla että edes jotenkuten kelpaisi. Siinäkin tapauksessa nainen on kiinnostunut vain miehen rahoista ja statuksesta. Mies itsessään on pelkkää paskaa ja sitä puutetta tyydytetään rakastajalla, joka sekin olisi joku valkoihoinen kusipää.
        Ei kiitos, paitsi jos nainen kiinnostuisi juuri minusta ja rakastajakseen hän ottaisi mustan miehen jonka kanssa minäkin pääsisin sextailemaan.

• rumamaija
        164cmM kirjoitti:

Eli lyhyyttä pitäisi kompensoida kaiken maailman paskalla että edes jotenkuten kelpaisi. Siinäkin tapauksessa nainen on kiinnostunut vain miehen rahoista ja statuksesta. Mies itsessään on pelkkää paskaa ja sitä puutetta tyydytetään rakastajalla, joka sekin olisi joku valkoihoinen kusipää.
        Ei kiitos, paitsi jos nainen kiinnostuisi juuri minusta ja rakastajakseen hän ottaisi mustan miehen jonka kanssa minäkin pääsisin sextailemaan.

Eli olet siis biseksuaali?

• rumamaija kirjoitti:

Eli olet siis biseksuaali?

Kyllä mutta miehistä minua kiinnostaa vain mustat miehet.

• 164cmM kirjoitti:

Kyllähän kaikenlaisia puutteita pitää kompensoida muilla ominaisuuksilla. Jos on vaikka pienitissinen kuten minä, niin sitten pitää edes yrittää olla hoikka ja tyylikäs, jotta kelpaisi jollekulle. Lyhyt mies voi kompensoida olemalla fiksu, mukava ja siisti, joltain pitkältä komistukselta voi kusipäisyys ja huono hygienia mennä läpi.

Pitäsiköhän sinun kokonaan kokeilla siirtyä niihin mustiin miehiin, ei huono ratkaisu sekään?

• rumamaija
        164cmM kirjoitti:

Kyllä mutta miehistä minua kiinnostaa vain mustat miehet.

No sellainen on varmaan aika helppo löytää. Luulen, että ovat aika "kaikkiruokaisia" eli panevat miehiäkin, ainakin jos saavat itse olla saavana osapuolena. Eli siitä vaan niitä monikulttuurisia klubeja katsastamaan.

• PikkuLikka kirjoitti:

Kyllähän kaikenlaisia puutteita pitää kompensoida muilla ominaisuuksilla. Jos on vaikka pienitissinen kuten minä, niin sitten pitää edes yrittää olla hoikka ja tyylikäs, jotta kelpaisi jollekulle. Lyhyt mies voi kompensoida olemalla fiksu, mukava ja siisti, joltain pitkältä komistukselta voi kusipäisyys ja huono hygienia mennä läpi.

Pitäsiköhän sinun kokonaan kokeilla siirtyä niihin mustiin miehiin, ei huono ratkaisu sekään?

Joo mutta rahaksi en pysty muuttumaan mitä naiset hakevat. Ihannetilanteeni olisi se että olisin parisuhteessa naisen kanssa ja seksisuhteessa mustan miehen kanssa. Pelkkä muna ei riitä.

• rumamaija kirjoitti:

No sellainen on varmaan aika helppo löytää. Luulen, että ovat aika "kaikkiruokaisia" eli panevat miehiäkin, ainakin jos saavat itse olla saavana osapuolena. Eli siitä vaan niitä monikulttuurisia klubeja katsastamaan.

Tämä täytyy tehdä.

• ms-x
        164cmM kirjoitti:

Hei, ei sua kiinnostas tutustuu muhun?
        Oon sun tasoinen vuotta nuorempi nainen. Mullakin on pääkopan ongelmaa, mutta oon tosi lämmin persoona.
        Mua ei pituudet haittaa, mä tykkään olla miestä pidempi, et tunnen itseni naiselliseksi.

• Kilttiatm
        PikkuLikka kirjoitti:

Totta. Ei meitä lyhyitä miehiä naiset halua ja sitten joku tekee itsarin kun naiset hyljeksii lyhyitä miehiä. Nainen ottaa pitkän jännämiehen mielummin kuin lyhyen kunnollisen miehen

• ms-x kirjoitti:

Hei, ei sua kiinnostas tutustuu muhun?
        Oon sun tasoinen vuotta nuorempi nainen. Mullakin on pääkopan ongelmaa, mutta oon tosi lämmin persoona.
        Mua ei pituudet haittaa, mä tykkään olla miestä pidempi, et tunnen itseni naiselliseksi.

Joo anna tulla vaan, minä olen tällä nimimerkillä s24 treffit osastolla. Onhan sinulla kokemusta mustista miehistä?

• Vaikuttaa siltä, että ihastut lähinnä reppana miehiin..

• Nnnaaiinennn

Joo voi pitää osaltaan paikkansa, joko reppanoihin tai renttuihin. Mulla on todella voimakas hoivavietti mut noi itsemurhajutut...okei kerta on ok mut jos se uhkailu toistus niin en kyl ikinä tuu enää jatkamaan suhdetta jos kumppani ei suostu hoitoon heti.

• OnhanMeit

Olisi helpottavaa kertoa mitä kaikkea olen kokenut ja oppinut. Se saattaisi herättää joitakin. Mutta aapeelle sanoisin, että kannattaa tosiaan pohtia millaisia miehiä valitsee ja ehkä keskustella aiheesta jonkun ammattilaisen kanssa. Eikä kannata avautua kaikesta julkisesti, vaikka tunne on varmasti voimakas.

Olen itse alkanut tiedostaa, millaisten naisten läheisyyteen hakeudun. Teen sitä edelleen, vaikka tiedän että he eivät ole minulle hyväksi. Ne voimakkaat tunteet ja jännitys kiehtovat, mutta yritän lopettaa. Nyt elelen rauhassa, fyysisesti. Yhteyksiä en osaa katkaista.

• rumamaija

No yksi intialainen sekopää, joka uhkasi tehdä itsemurhan jos en harrasta seksiä sen kanssa. Poltti vielä sytkärillä reiän peittooni (niistä siihen kaikkein parhaaseen) siinä rähinässä (olin siis laskenut sen kylään tunnettuani sen joitain viikkoja, joo oli vitunmoinen virhe). Olin siihen aikaan vasta aloittanut juttuni vakipanon kanssa, ja se sanoikin kun kerroin sille tosta tyypistä, että mun pitäisi soittaa poliisit. Ja vakipano sitten tuon tapauksen jälkeen pesiytyi kesän ajaksi mun silloiseen kämppään sillä verukkeella että "mun pitää suojella sua", vaikka oli oikeasti vain tilannetta hyväksi käyttämään pyrkivä narsisti. Ja tottakai vakipano loisi siinä sillä ajatuksella että mun olisi pitänyt maksaa kuitenkin vuokra kokonaan itse, joten kun sanoin että sen pitää itse maksaa puolet niin vakipano sitten viimein lähti kämpästä kesän jälkeen...

• vuokranantajaXX

"...vakipano pesiytyi kämppääni...loisi..." tuon takia naiselle ei kannata vuokrata asuntoa.

• rumamaija
        vuokranantajaXX kirjoitti:

"...vakipano pesiytyi kämppääni...loisi..." tuon takia naiselle ei kannata vuokrata asuntoa.

Vuokranantaja sattuikin itseasiassa sen kesän aikana (itse olin sen kesän poissa asunnolta pitkällä reissulla) kuulemma tulemaan omilla avaimillaan kämppään, ja törmäämään vakipanooni. Vuokranantaja oli kuulemma kysynyt, että missäs minä olin. Vakipano oli sanonut, että "reissussa" ja että "mä asun täällä toistaiseksi". Onneksi en jälkeenpäin joutunut kuulemaan asiasta vuokranantajalta mitään negatiivistä, vaikka olin pelännytkin että joutuisin (vuokrasopparissa sanottiin ettei kämppää saanut vuokrata eteenpäin muille, vaikka eihän vakipano siis tosiaankaan mulle mitään vuokraa edes maksanut). Vakipano vielä väitti, että vuokranantaja olisi ollut aineissa sen visiittinsä aikana, tiedä sitten oliko edes totta.

• kelpaatmullenoin

Mulla vähän samaa. Kaikki miehet joihin olen rakastunut ovat osoittautuneet itsetuhosiksi. Noh, parempi se on kai kuin hakkaavat miehet, mutta mikä ihme siinä on että aina törmään samanlaisiin? Tykkään herkistä ja pohdiskelevista miehistä, en ollenkaan mistään luupäisistä kaiken tietävistä koviksista. Mutta miks ne ihanat herkkikset sitten haluu aina tappaa ittensä? =(

• lolvittuvettiviitonen

Et taida olla kovin hyvää seuraa.

• Lkjjhjk

Taitaa tosiaankin aloittaja ajaa kaikki miehet itsemurhan partaalle ketä tapailee. Vaarallinen nainen :-(

• Nnnaaiiinenn
        Lkjjhjk kirjoitti:

Taitaa tosiaankin aloittaja ajaa kaikki miehet itsemurhan partaalle ketä tapailee. Vaarallinen nainen :-(

No ainoastaan yhden noista 7 oon voinu ajaa itsemurhan partaalle...tosin ongelmia oli ennen muakin, en vaan tiennyt niistä mitään.
        Eli nämä 6 kertoivat toiveistaan kuolla jo ENNEN kuin seurustelin heidän kanssa enkä noiden kaikkien kans edes seurustellu. Siihen yhteen olin vain kaukaa ihastunu.

• Thisistheplace
        Nnnaaiiinenn kirjoitti:

No ainoastaan yhden noista 7 oon voinu ajaa itsemurhan partaalle...tosin ongelmia oli ennen muakin, en vaan tiennyt niistä mitään.
        Eli nämä 6 kertoivat toiveistaan kuolla jo ENNEN kuin seurustelin heidän kanssa enkä noiden kaikkien kans edes seurustellu. Siihen yhteen olin vain kaukaa ihastunu.

Eli siis he kertoivat sinulle ennen seurustelua halustaan kuolla, mutta lähdit heidän kanssaan suhteeseen eikä heitä mikään vaivannut vaan he vain kiristivät sinua suhteessa itsemurhalla?

Mitenkä olisi jos vaihtaisit nimimerkiksi "naisen logiikka"? :D

Alkaa nimittäin saavuttaa aika surkuhupaisat mittasuhteet jo.

• Nnnaaiinnenn

Eli siis he kertoivat sinulle ennen seurustelua halustaan kuolla, mutta lähdit heidän kanssaan suhteeseen eikä heitä mikään vaivannut vaan he vain kiristivät sinua suhteessa itsemurhalla?

Mitenkä olisi jos vaihtaisit nimimerkiksi "naisen logiikka"? :D

Alkaa nimittäin saavuttaa aika surkuhupaisat mittasuhteet jo.

"Eli siis he kertoivat sinulle ennen seurustelua halustaan kuolla, mutta lähdit heidän kanssaan suhteeseen eikä heitä mikään vaivannut vaan he vain kiristivät sinua suhteessa itsemurhalla?"

Häh? Ei kukaan muu näistä oo kiristäny mua itsemurhalla lukuunottamatta expuolisoani. Eli loput 6 olivat lähinnä kusseet elämänsä itse ja siksi sanoivat että voisivat kuolla (usein syynä tuore ero). Enkä nyt kaikkien ihastusten kanssa ole alkanut seurustelemaan.

Ps.i love you

• PillunPäälle

19 w miehet joka nnnainen on eli 19 ovat huomiohakuisia

• tarralenkkari666

Kaikki miehet, joihin olen koskaan ihastunut, ovat olleet masentuneita mutteivät tuohon malliin itsetuhoisia ja se masennus taitaa kaikissa kolmessa tapauksessa olla vain "liiallisen" älykkyyden lieveilmiö.

Minuun yksipuolisesti ihastuvat taas ovat silloin tällöin olleet tuota itsetuhoista sorttia. "Aion tappaa itseni tuolla haulikolla" "häh miksi et muka halua seurustella kanssani?" Ja sitten yritetään manipuloida sillä itsemurhalla ja osoitetaan vain, että olin oikeassa.

• Nnnaaaiinennnn

Sieltä tuli oikea sana: manipuloida. On todella itsekästä väkivallalla...fyysisellä tai henkisellä koittaa manipuloida ihmistä pysymään rinnalla ja välittämään itsestään. Siinä pilaa 2 tai enemmän elämää eikä kuitenkaan lopulta ole rakastettu. Ainoastaan säälitty.

• Nnnaaaiinennnn kirjoitti:

Sieltä tuli oikea sana: manipuloida. On todella itsekästä väkivallalla...fyysisellä tai henkisellä koittaa manipuloida ihmistä pysymään rinnalla ja välittämään itsestään. Siinä pilaa 2 tai enemmän elämää eikä kuitenkaan lopulta ole rakastettu. Ainoastaan säälitty.

Tuttu juttu.

On uhkailtu minuakin itsensä tappamisella.

Yhden tietämäni tytön poikaystävä ampui itsensä, kun nainen muutti opiskeluiden takia muualle. Läheisen ystäväni mies yritti tappaa itsensä kun pelkäsi tulevansa jätetyksi yms.

Mulla myös pari miestä joiden kanssa on ollut jotain ovat kertoneet harkinneensa vakavissaan itsemurhaa erinäisistä syistä. Myös mulla on todella korkea hoivavietti, joka aiheuttaa tällaista.

• Thisistheplace
        Nainen_28v kirjoitti:

Tuttu juttu.

On uhkailtu minuakin itsensä tappamisella.

Yhden tietämäni tytön poikaystävä ampui itsensä, kun nainen muutti opiskeluiden takia muualle. Läheisen ystäväni mies yritti tappaa itsensä kun pelkäsi tulevansa jätetyksi yms.

Mulla myös pari miestä joiden kanssa on ollut jotain ovat kertoneet harkinneensa vakavissaan itsemurhaa erinäisistä syistä. Myös mulla on todella korkea hoivavietti, joka aiheuttaa tällaista.

Minullakin on kokemuksia siitä että olen yrittänyt "pelastaa eksyneitä neitosia". Osa heistä on viillellyt itseään jne. ja osa tuosta käytöksestä tarttui minuunkin samaistuessa vahvasti näihin ihmisiin. He tarvitsevat apua jota parisuhde useimmiten ei heille voi tarjota.

Nykyään en lähde enää ketään hoivaamaan, palvelemaan enkä myöskään laihdutusohjeita antamaan.

Valitettavasti ammattiapu nykyään on lähinnä amatööriapua eikä tarjoa monellekkaan ratkaisua elämässä. Se parisuhde voi heille olla se viimeinen oljenkorsi joka muuttuu hirttonaruksi joko kirjaimellisesti tai sitten hitaaksi hirttämiseksi kaikille osapuolille.

Sellaista on masennuksen sairastaminen. Osa kuten tästäkin ketjusta näkee eivät ymmärrä sitä sairautena vaan jonkinlaisena henkilökohtaisena valintana olla onneton, olla epätoivoinen ja uhkailla toista itsemurhalla.

He etsivät ulospääsyä pahasta olostaan ja pelkäävät menettävänsä sen yhden hyvän asian elämässään.

• Nnnaaiinenn

Minullakin on kokemuksia siitä että olen yrittänyt "pelastaa eksyneitä neitosia". Osa heistä on viillellyt itseään jne. ja osa tuosta käytöksestä tarttui minuunkin samaistuessa vahvasti näihin ihmisiin. He tarvitsevat apua jota parisuhde useimmiten ei heille voi tarjota.

Nykyään en lähde enää ketään hoivaamaan, palvelemaan enkä myöskään laihdutusohjeita antamaan.

Valitettavasti ammattiapu nykyään on lähinnä amatööriapua eikä tarjoa monellekkaan ratkaisua elämässä. Se parisuhde voi heille olla se viimeinen oljenkorsi joka muuttuu hirttonaruksi joko kirjaimellisesti tai sitten hitaaksi hirttämiseksi kaikille osapuolille.

Sellaista on masennuksen sairastaminen. Osa kuten tästäkin ketjusta näkee eivät ymmärrä sitä sairautena vaan jonkinlaisena henkilökohtaisena valintana olla onneton, olla epätoivoinen ja uhkailla toista itsemurhalla.

He etsivät ulospääsyä pahasta olostaan ja pelkäävät menettävänsä sen yhden hyvän asian elämässään.

Esim. Yhtenä iltana vuosia sitten mieheni jäi kiinni jostain paskasta ja sanoin hänelle että haluan erota. No, hän vastasi että jos eroan hänestä hän tekee itsemurhan! Väitätkö että tämä yksittäinen hetki on masennusta? Pahaakin? Todellisuudessa hän kiristi ja manipuloi jatkamaan minua suhdetta vielä monta vuotta, kuka nyt haluaisi että exäkään tekisi itsaria. Hän hyväksikäytti kiltteyttäni. Vai saatko tämänkin kiristyksen...mikä tuli täysin yllättäen...näyttämään joltain sairaudelta? Kun jatkoin suhdetta hän oli maailman onnellisin, ei tietoakaan mistään sairaudesta.

• Thisistheplace
        Nnnaaiinenn kirjoitti:

Esim. Yhtenä iltana vuosia sitten mieheni jäi kiinni jostain paskasta ja sanoin hänelle että haluan erota. No, hän vastasi että jos eroan hänestä hän tekee itsemurhan! Väitätkö että tämä yksittäinen hetki on masennusta? Pahaakin? Todellisuudessa hän kiristi ja manipuloi jatkamaan minua suhdetta vielä monta vuotta, kuka nyt haluaisi että exäkään tekisi itsaria. Hän hyväksikäytti kiltteyttäni. Vai saatko tämänkin kiristyksen...mikä tuli täysin yllättäen...näyttämään joltain sairaudelta? Kun jatkoin suhdetta hän oli maailman onnellisin, ei tietoakaan mistään sairaudesta.

Jos näin oli niin ehkä se että olit tyypin kanssa kertoo sinusta jotakin hyvin syvällistä verrattuna tähän exääsi?

• Nnnaaiinenn

Jos näin oli niin ehkä se että olit tyypin kanssa kertoo sinusta jotakin hyvin syvällistä verrattuna tähän exääsi?

Joo sen kertoo että olen ylikiltti helposti manipuloitavissa oleva nainen.

• Kilttiatm

Ne on sellasii jännämiehii ne itsarii hautovat johon naiset rakastuu. Niistä pitäis kertoo miehen omaisille ja poliisille mutta ei naiset uskalla.

• Nainen uhkailee avioerolla jos mies ei tee asioita kun nainen käskee.

Nainen kohdistaa mieheen psyykkistä väkivaltaa ja mies uhkailee naista fyysisellä väkivallalla jos nainen ei lopeta. Nainen uhkailee miestä avioerolla jos mies käyttää fyysistä väkivaltaa.

Mies uhkailee itsemurhalla jos nainen eroaa.

• Thisistheplace

Naiset voivat uhkailla avioerolla tai painostaa seksin vähenemisellä.

Erona on siinä että nuo miesten itsetuhoiset ajatukset ja itsemurhauhkailut ovat merkki sairaudesta joka voidaan diagnosoida.

Kuka diagnosoisi naisten ajatukset ja painostuskeinot sekä henkisen väkivallan?

• Thisistheplace kirjoitti:

Naiset voivat uhkailla avioerolla tai painostaa seksin vähenemisellä.

Erona on siinä että nuo miesten itsetuhoiset ajatukset ja itsemurhauhkailut ovat merkki sairaudesta joka voidaan diagnosoida.

Kuka diagnosoisi naisten ajatukset ja painostuskeinot sekä henkisen väkivallan?

"Erona on siinä että nuo miesten itsetuhoiset ajatukset ja itsemurhauhkailut ovat merkki sairaudesta joka voidaan diagnosoida."

Itsetuhoinen henkilö ei välttämättä halua mitään diagnoosia tai ei masentuneena jaksa mennä hakemaan apua. Jos näin käy, niin mieleltään terveet alkavat "potkia maassa makaavaa" ja syyllistää siitä ettei masentunut tee asialle mitään. Myös masennuksen syylle kannattaisi tehdä jotain, eikä turruttaa aivoja joillain lääkkeillä tai kehottaa masentunutta ajattelemaan asiat eri tavalla "koitahan nyt piristyä ja olla vähän hauskempi".

"Kuka diagnosoisi naisten ajatukset ja painostuskeinot sekä henkisen väkivallan?"

Tuskin kukaan tässä feminismin pilaamassa yhteiskunnassa.

• Thisistheplace
        super-atm kirjoitti:

"Erona on siinä että nuo miesten itsetuhoiset ajatukset ja itsemurhauhkailut ovat merkki sairaudesta joka voidaan diagnosoida."

Itsetuhoinen henkilö ei välttämättä halua mitään diagnoosia tai ei masentuneena jaksa mennä hakemaan apua. Jos näin käy, niin mieleltään terveet alkavat "potkia maassa makaavaa" ja syyllistää siitä ettei masentunut tee asialle mitään. Myös masennuksen syylle kannattaisi tehdä jotain, eikä turruttaa aivoja joillain lääkkeillä tai kehottaa masentunutta ajattelemaan asiat eri tavalla "koitahan nyt piristyä ja olla vähän hauskempi".

"Kuka diagnosoisi naisten ajatukset ja painostuskeinot sekä henkisen väkivallan?"

Tuskin kukaan tässä feminismin pilaamassa yhteiskunnassa.

Olet ihan oikeassa.
        Nämä lääkkeet ja terapiat ovat vain jonkinlainen hätäensiapu jotka eivät tarjoa pitempiaikaista ratkaisua ennen kuin henkilön elämäntilanne muuttuu kokonaisuutena.

On aika hälyttävää lukea tästä ketjusta kuinka käytännössä nämä naiset syyttävät miestä omasta pahasta olostaan kun toinen uhkailee itsemurhalla.

Tietysti asialle on hankala tehdä mitään jos henkilö ei hae apua eikä halua sitä, mutta tuo asenne joka paistaa noista kommenteista läpi "se sai mulle huonon olon ja masentuneeksi kun uhkaili itsemurhalla" on jotain täysin käsittämätöntä.

• Nnnnainenn

Olet ihan oikeassa.
        Nämä lääkkeet ja terapiat ovat vain jonkinlainen hätäensiapu jotka eivät tarjoa pitempiaikaista ratkaisua ennen kuin henkilön elämäntilanne muuttuu kokonaisuutena.

On aika hälyttävää lukea tästä ketjusta kuinka käytännössä nämä naiset syyttävät miestä omasta pahasta olostaan kun toinen uhkailee itsemurhalla.

Tietysti asialle on hankala tehdä mitään jos henkilö ei hae apua eikä halua sitä, mutta tuo asenne joka paistaa noista kommenteista läpi "se sai mulle huonon olon ja masentuneeksi kun uhkaili itsemurhalla" on jotain täysin käsittämätöntä.

Koita nyt tajuta, ei hänellä ollut muuta sairautta kun tämä: "jollet pysy puolisonani, teen itsemurhan". En tiedä diagnoosia, sinä varmaan tiedät. Yleensä masennus ilmenee koko elämässä eikä katoa kuin tuhka tuuleen kun kumppani ei jätäkään.

• Thisistheplace
        Nnnnainenn kirjoitti:

Koita nyt tajuta, ei hänellä ollut muuta sairautta kun tämä: "jollet pysy puolisonani, teen itsemurhan". En tiedä diagnoosia, sinä varmaan tiedät. Yleensä masennus ilmenee koko elämässä eikä katoa kuin tuhka tuuleen kun kumppani ei jätäkään.

No ei tietenkään ollut, sinähän olet selkeästi alan asiantuntija.

• Nnnnainenn kirjoitti:

"Koita nyt tajuta, ei hänellä ollut muuta sairautta"

En ole niin väittänytkään.

• keittiötsygootti

Yrität ratkoa omia traumojasi hakeutumalla tuollaiseen seuraan. Uudestaan ja uudestaan, kunnes uskallat kohdata oman huomionhakuisen itsesi, jolla on ns. hoivavietti, vaikka toivoisi vain tulevansa hoivatuksi.

• Nnnaaiinenn

Multa puuttuu lapset, siks on hoivavietti.

• keittiötsygootti

En suosittele lasten hankintaa.

• ruma-ätmi

Jos ei saa pillua niin ei siinä ole mutta mahdollisuutta kun ajaa rekkaa päin- mitä sitä ilman seksiä elämään koko elämää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      66
      4500
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3208
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2628
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2523
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      197
      1913
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1552
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1418
    Aihe