Kun täällä aina puhutaan ulkonäöstä, rahasta, kokemuksesta ja muista kumppanin valintaan vaikuttavista syistä, niin kysytään näin:
Oletko koskaan ihastunut tai rakastunut ihmiseen, joka ei vastaa ulkoisia kriteerejäsi? Miten kävi?
Oletko koskaan tehnyt toisin?
17
65
Vastaukset
- rumamaija
Rakastuin 17-vuotiaana todella lyhyeen, mutta söpöön, mieheen (tai no, poika se silloin vielä oli). Lisäksi rakastuin 23-vuotiaana mieheen joka ei mielestäni ensitreffeillä ollenkaan säväyttänyt ulkonäöllään (tosin facebook-kuvissaan sillä oli mielestäni ihan söpöt kasvot, tavatessamme oli vain peittänyt ne inhottavan parran alle). Eka juttu ei koskaan kerinnyt suhteeksi, vaikka paljon silmäpeliä välillämme olikin. Toka juttu taas oli se onnettomasti päättynyt "aikainen" sänkyynmenojuttuni.
- Ikis__M
En oikeastaan mutta ei kai se ihan mahdotonta ole että jos oikein kunnolla tutustuisi ensin jossain muussa kuin pariutumismielessä että sitten alkaisi näkemään miellyttävämpänä vaikka alkuun ei olisi säväyttänyt.
Minä joskus tapani mukaan, sinkkuna ollessani, aloin rupatella yhden naisen kanssa. Se ei sitten yhtään vastannut kauneusihannettani. Muutaman viikonlopun jälkeen olin aivan nalkissa. Se muuttui silmissäni sammakosta prinsessaksi. Kaveritkin kehtasivat kännissä kysyä, mitä helvettiä minä siinä oikein näen.
Vaan kun se halusi kahdeksan kuukauden jälkeen leikkiä kotileikkejä ja katkera erohan siitä tuli. Elämä on.- Thisistheplace
Ratikkakuski kirjoitti:
Minä joskus tapani mukaan, sinkkuna ollessani, aloin rupatella yhden naisen kanssa. Se ei sitten yhtään vastannut kauneusihannettani. Muutaman viikonlopun jälkeen olin aivan nalkissa. Se muuttui silmissäni sammakosta prinsessaksi. Kaveritkin kehtasivat kännissä kysyä, mitä helvettiä minä siinä oikein näen.
Vaan kun se halusi kahdeksan kuukauden jälkeen leikkiä kotileikkejä ja katkera erohan siitä tuli. Elämä on.Entäs jos tuo nainen olisikin ollut kauneusihanteesi mukainen?
Ehkä silloin olisit ollut valmis kotileikkeihin hänen kanssaan. Thisistheplace kirjoitti:
Entäs jos tuo nainen olisikin ollut kauneusihanteesi mukainen?
Ehkä silloin olisit ollut valmis kotileikkeihin hänen kanssaan.Never ever. Se jätti minut ja muutin sen jälkleen ulkomaille löytääkseni Rouva Ratkan. :-)
- Thisistheplace
Ratikkakuski kirjoitti:
Never ever. Se jätti minut ja muutin sen jälkleen ulkomaille löytääkseni Rouva Ratkan. :-)
En ole vielä ulkomaita kokeillut muuta kuin lyhyen aikaa...
kiitos vinkistä!
- Thisistheplace
En ole koskaan rakastunut pinnallisiin tytsyihin enkä myöskään pyöreisiin naisiin.
Molempien kanssa olen yrittänyt suhdetta kuitenkin. - rumamaija
Pitää lisätä, että lihavaan tuskin koskaan voisin rakastua/ihastua, eli siinä menee raja. Alipainoinen saa kyllä olla (ja iso osa partnereistani on ollutkin, ainoastaan 2 on ollut lihaksikkaita voimanpesiä), ja kaikki rakkauteni kohteet ovat olleet enemmän sieltä laihasta päästä (sillä viimeisellä rakkaudenkohteellani jonka kanssa makasin paistoi jo kylkiluut...).
Muutoin rakkaus omalla kohdallani syttyy enemmänkin turvallisuuden ja hyvänolon tunteesta, jonka toinen eleillään ja käytöksellään luo. Yleensä esim. sillä ettei ole heti ensitapaamisella kähmimässä eikä koskettelemassa tai muutenkaan iholle tunkemassa. Uskonkin, että mm. tämä seikka esti molempien eksieni kohdalla rakastumisen tunteen: eka yritti tunkea ensitreffeillä puistossa kätensä haaroihini, ja toka niin ikään ensitreffien päätteeksi puristeli jo perseestä... Semmoinen ei ole omiaan luomaan riittävän romanttisia puitteita rakastumiselle. Sitten taas teinirakkauteni eivät kumpikaan koskaan koskeneet muhun, ja viimeisin rakkauden kohde eteni koskemisen suhteen aika hitaasti ja epäröivästi (sain odottaa ikuisuuden miettiessäni sitäkin suuteleeko se edes, ja sekin tapahtui vasta ihan tokan tapaamisen lopussa), sydän jatkuvasti lujaa pamppaillen sen mukaan mitä edemmäs se koskemisessaan kävi.Että kriteerisi sinullakin on, kuten meillä kaikilla. Voi, voi palstaätmejä, ei hyvin mene...
- Kilttiatm
Olet itsekkin lihava mutta lihava mies ei kelpaa
- rumamaija
Kilttiatm kirjoitti:
Olet itsekkin lihava mutta lihava mies ei kelpaa
En ole milloinkaan sanonut olevani lihava, mistä näin päättelet?
Ratikkakuski kirjoitti:
Että kriteerisi sinullakin on, kuten meillä kaikilla. Voi, voi palstaätmejä, ei hyvin mene...
Hyvin muuten sanottu.
Minulle ei ole oikeastaan ikinä käynyt niin, kukaan ei ole ollut täysin "virheetön", mutta kenessäkään ei myöskään ole ollut sellaisia ominaisuuksia, mitä olisin pitänyt täytenä turn offina. Inhimillisestä epätäydellisyydestä huolimatta olen ihastuttuani nähnyt kaikki kohteet vallan ihastuttavina ja sopivina. Ihastuminen todellakin tekee ihmeitä sen kohteena olevan henkilön ulkonäölle ja persoonalle.
- Thisistheplace
Minä olen ohittanut erilaiset kauneusvirheet kyllä naisissa (tosin en lihavuuttaa koska se on elämäntapa ja asenne ongelma), mutta lukemattoman paljon ennen kaikkea luonteeseen ja käytökseen liittyviä ehdottomia turn-offeja on tullut vastaan.
Itsekkyyttä, huomiokyvyttömyyttä, empatian puutetta, juoruämmämäisyyttä, vähätteleväisyyttä, itsensä korottamista, muiden alentamista, pinnallisuutta jne. jne .jne .jne .jne .jne.
Tuolloin on aika helppo nähdä itsensä noita naisia "parempina" tai jos ei siten niin ainakin noiden kanssa täysin epäsopivina. Thisistheplace kirjoitti:
Minä olen ohittanut erilaiset kauneusvirheet kyllä naisissa (tosin en lihavuuttaa koska se on elämäntapa ja asenne ongelma), mutta lukemattoman paljon ennen kaikkea luonteeseen ja käytökseen liittyviä ehdottomia turn-offeja on tullut vastaan.
Itsekkyyttä, huomiokyvyttömyyttä, empatian puutetta, juoruämmämäisyyttä, vähätteleväisyyttä, itsensä korottamista, muiden alentamista, pinnallisuutta jne. jne .jne .jne .jne .jne.
Tuolloin on aika helppo nähdä itsensä noita naisia "parempina" tai jos ei siten niin ainakin noiden kanssa täysin epäsopivina.No juu, kyllähän ajatus siitä, että olisi parisuhdemielessä tekemisissä jonkun sellaisen kanssa jonka persoonassa on liian suuria puutteita, on aikalailla mahdoton. Ulkonäköpuutteita on helpompi katsoa läpi sormien kuin huonoa luonnetta. Ei sietämättömän ihmisen, tai sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa ei ole mitään yhteistä, ole järkeä olla. Ei vaikka hän olisi miten täydellinen tai haluttava ulkoisesti.
- elluhallob
Kun olin oikein nuori
Saatteli poika josta en tykännyt sillain
Pussattiin...
Vannoin silloin etten ikinä suutele jos en tykkää Θ_Θ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4942452Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852439Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211541Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771502Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101450- 671343
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔381293- 271258
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2741145Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun871113