Että ätmit voi ottaa yhteyttä teihin että saavat pillua.
Laittakaa naiset numeronne tähän ketjuun
26
492
Vastaukset
- 69irmeli69
0700 IRMELI
- vihatipunen
1234567
- angry.man
Vastaa jo!
- vihatipunen
angry.man kirjoitti:
Vastaa jo!
Tuo on mun vanha numero. En siis vastaa.
- mitäsmaksat
Eikös ätmien pitänyt olla kunnollisia miehiä, eikä mitään joka mahdollisen itteään tyrkyttävän huorareiän kairaajia?
- Soitathan.mulle
666 696969
- rumamaija
Olen ihan varma, että joku seksipakkomielteinen putkiaivomies kyllä ihan oikeasti menee ja kokeilee noihin numeroihin soittamista...
Ihan varmasti, mutta kyllä minuakin uteliaana pikku marakattina kiinnostaisi tietää vastaako sieltä kukaan.
- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
Ihan varmasti, mutta kyllä minuakin uteliaana pikku marakattina kiinnostaisi tietää vastaako sieltä kukaan.
Saattaakin käydä niin että uteliaisuuksissaan palstanaiset soittaa ensin, kokeile toki :D
Ikis__M kirjoitti:
Saattaakin käydä niin että uteliaisuuksissaan palstanaiset soittaa ensin, kokeile toki :D
Siellä on ihan varmasti joku karvainen perse odottamassa, että pääsisi tekemään nousevaa ja laskevaa liikettä. :D
- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
Siellä on ihan varmasti joku karvainen perse odottamassa, että pääsisi tekemään nousevaa ja laskevaa liikettä. :D
Karvaisen perseen ovela juoni kun arvasi ettei miehenä vinkumalla soittoja saa :D No, taidan lähtä nukkumaan, hyvää yötä.
Ikis__M kirjoitti:
Karvaisen perseen ovela juoni kun arvasi ettei miehenä vinkumalla soittoja saa :D No, taidan lähtä nukkumaan, hyvää yötä.
Se on järkevä ajatus, ei täällä kannattaisi roikkua yötä myöten.. Öitä. :)
- Timpan_tytär
8876 Grrrr ;)
- gkkdbnfb
Voi helvetti, kuka laittoi numeroni tuonne? Ihan karvaperse mies olen, selvitän huomenna. Puhelin on kiinni ja nukun, mitä vittua. Hyvä pila.
- Red.Dawn
Joko IkisinkkuM soitti?
- 774877
774877
- Ensiapua
112 - kannattaa soittaa monta kertaa, niin mun kaverit tulee ihan kotoa hakemaan, niinkuin ätmit aina haaveilee.
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?1912471Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä711222Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1775132Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa353760Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963574Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss523208Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092924Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132538Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie552195Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191995