Että ätmit voi ottaa yhteyttä teihin että saavat pillua.
Laittakaa naiset numeronne tähän ketjuun
26
484
Vastaukset
- 69irmeli69
0700 IRMELI
- vihatipunen
1234567
- angry.man
Vastaa jo!
- vihatipunen
angry.man kirjoitti:
Vastaa jo!
Tuo on mun vanha numero. En siis vastaa.
- mitäsmaksat
Eikös ätmien pitänyt olla kunnollisia miehiä, eikä mitään joka mahdollisen itteään tyrkyttävän huorareiän kairaajia?
- Soitathan.mulle
666 696969
- rumamaija
Olen ihan varma, että joku seksipakkomielteinen putkiaivomies kyllä ihan oikeasti menee ja kokeilee noihin numeroihin soittamista...
Ihan varmasti, mutta kyllä minuakin uteliaana pikku marakattina kiinnostaisi tietää vastaako sieltä kukaan.
- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
Ihan varmasti, mutta kyllä minuakin uteliaana pikku marakattina kiinnostaisi tietää vastaako sieltä kukaan.
Saattaakin käydä niin että uteliaisuuksissaan palstanaiset soittaa ensin, kokeile toki :D
Ikis__M kirjoitti:
Saattaakin käydä niin että uteliaisuuksissaan palstanaiset soittaa ensin, kokeile toki :D
Siellä on ihan varmasti joku karvainen perse odottamassa, että pääsisi tekemään nousevaa ja laskevaa liikettä. :D
- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
Siellä on ihan varmasti joku karvainen perse odottamassa, että pääsisi tekemään nousevaa ja laskevaa liikettä. :D
Karvaisen perseen ovela juoni kun arvasi ettei miehenä vinkumalla soittoja saa :D No, taidan lähtä nukkumaan, hyvää yötä.
Ikis__M kirjoitti:
Karvaisen perseen ovela juoni kun arvasi ettei miehenä vinkumalla soittoja saa :D No, taidan lähtä nukkumaan, hyvää yötä.
Se on järkevä ajatus, ei täällä kannattaisi roikkua yötä myöten.. Öitä. :)
- Timpan_tytär
8876 Grrrr ;)
- gkkdbnfb
Voi helvetti, kuka laittoi numeroni tuonne? Ihan karvaperse mies olen, selvitän huomenna. Puhelin on kiinni ja nukun, mitä vittua. Hyvä pila.
- Red.Dawn
Joko IkisinkkuM soitti?
- 774877
774877
- Ensiapua
112 - kannattaa soittaa monta kertaa, niin mun kaverit tulee ihan kotoa hakemaan, niinkuin ätmit aina haaveilee.
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu5913050Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu892572Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211641Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771562Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101490Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔451446- 691414
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3141322- 271308
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901193