Että ätmit voi ottaa yhteyttä teihin että saavat pillua.
Vastaukset 26
- 69irmeli69
0700 IRMELI
- vihatipunen
1234567
- angry.man
Vastaa jo!
- vihatipunen
angry.man kirjoitti:
Vastaa jo!
Tuo on mun vanha numero. En siis vastaa.
- mitäsmaksat
Eikös ätmien pitänyt olla kunnollisia miehiä, eikä mitään joka mahdollisen itteään tyrkyttävän huorareiän kairaajia?
- Soitathan.mulle
666 696969
- rumamaija
Olen ihan varma, että joku seksipakkomielteinen putkiaivomies kyllä ihan oikeasti menee ja kokeilee noihin numeroihin soittamista...
Ihan varmasti, mutta kyllä minuakin uteliaana pikku marakattina kiinnostaisi tietää vastaako sieltä kukaan.
- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
Ihan varmasti, mutta kyllä minuakin uteliaana pikku marakattina kiinnostaisi tietää vastaako sieltä kukaan.
Saattaakin käydä niin että uteliaisuuksissaan palstanaiset soittaa ensin, kokeile toki :D
Ikis__M kirjoitti:
Saattaakin käydä niin että uteliaisuuksissaan palstanaiset soittaa ensin, kokeile toki :D
Siellä on ihan varmasti joku karvainen perse odottamassa, että pääsisi tekemään nousevaa ja laskevaa liikettä. :D
- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
Siellä on ihan varmasti joku karvainen perse odottamassa, että pääsisi tekemään nousevaa ja laskevaa liikettä. :D
Karvaisen perseen ovela juoni kun arvasi ettei miehenä vinkumalla soittoja saa :D No, taidan lähtä nukkumaan, hyvää yötä.
Ikis__M kirjoitti:
Karvaisen perseen ovela juoni kun arvasi ettei miehenä vinkumalla soittoja saa :D No, taidan lähtä nukkumaan, hyvää yötä.
Se on järkevä ajatus, ei täällä kannattaisi roikkua yötä myöten.. Öitä. :)
- Timpan_tytär
8876 Grrrr ;)
- gkkdbnfb
Voi helvetti, kuka laittoi numeroni tuonne? Ihan karvaperse mies olen, selvitän huomenna. Puhelin on kiinni ja nukun, mitä vittua. Hyvä pila.
- Red.Dawn
Joko IkisinkkuM soitti?
- 774877
774877
- Ensiapua
112 - kannattaa soittaa monta kertaa, niin mun kaverit tulee ihan kotoa hakemaan, niinkuin ätmit aina haaveilee.
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm881388- 561141
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s471084Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k76991Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää73943Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.360898Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte21774Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta
Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi12763- 40747
Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani183689