Että ätmit voi ottaa yhteyttä teihin että saavat pillua.
Laittakaa naiset numeronne tähän ketjuun
26
498
Vastaukset
- 69irmeli69
0700 IRMELI
- vihatipunen
1234567
- angry.man
Vastaa jo!
- vihatipunen
angry.man kirjoitti:
Vastaa jo!
Tuo on mun vanha numero. En siis vastaa.
- mitäsmaksat
Eikös ätmien pitänyt olla kunnollisia miehiä, eikä mitään joka mahdollisen itteään tyrkyttävän huorareiän kairaajia?
- Soitathan.mulle
666 696969
- rumamaija
Olen ihan varma, että joku seksipakkomielteinen putkiaivomies kyllä ihan oikeasti menee ja kokeilee noihin numeroihin soittamista...
Ihan varmasti, mutta kyllä minuakin uteliaana pikku marakattina kiinnostaisi tietää vastaako sieltä kukaan.
- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
Ihan varmasti, mutta kyllä minuakin uteliaana pikku marakattina kiinnostaisi tietää vastaako sieltä kukaan.
Saattaakin käydä niin että uteliaisuuksissaan palstanaiset soittaa ensin, kokeile toki :D
Ikis__M kirjoitti:
Saattaakin käydä niin että uteliaisuuksissaan palstanaiset soittaa ensin, kokeile toki :D
Siellä on ihan varmasti joku karvainen perse odottamassa, että pääsisi tekemään nousevaa ja laskevaa liikettä. :D
- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
Siellä on ihan varmasti joku karvainen perse odottamassa, että pääsisi tekemään nousevaa ja laskevaa liikettä. :D
Karvaisen perseen ovela juoni kun arvasi ettei miehenä vinkumalla soittoja saa :D No, taidan lähtä nukkumaan, hyvää yötä.
Ikis__M kirjoitti:
Karvaisen perseen ovela juoni kun arvasi ettei miehenä vinkumalla soittoja saa :D No, taidan lähtä nukkumaan, hyvää yötä.
Se on järkevä ajatus, ei täällä kannattaisi roikkua yötä myöten.. Öitä. :)
- Timpan_tytär
8876 Grrrr ;)
- gkkdbnfb
Voi helvetti, kuka laittoi numeroni tuonne? Ihan karvaperse mies olen, selvitän huomenna. Puhelin on kiinni ja nukun, mitä vittua. Hyvä pila.
- Red.Dawn
Joko IkisinkkuM soitti?
- 774877
774877
- Ensiapua
112 - kannattaa soittaa monta kertaa, niin mun kaverit tulee ihan kotoa hakemaan, niinkuin ätmit aina haaveilee.
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381319
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä38889Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad30623Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 14590
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26568Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30536Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17533- 24531
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16502