Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kalkkia saa purkistakin.. jotkut myös kuulemma syövät munankuoria, niissä on runsaasti kalsiumia. Kuoret kannattaa kyllä varmaan keittää hyvin ennen syömistä.. Tosin en nyt tiedä onko se sitten sen luonnollisempaa, syödä jotain mikä on ollut jonkun pyllyssä.. öö..
19.01.2016 21:29
Kyllä kaikilla ihmisillä on jotain ongelmia. Minulla on paljon ongelmia, mutta siitä huolimatta myös ystäviä. Ei kauhean monia, mutta sitäkin tärkeämpiä. Joskus on ollut sellaisiakin aikoja jolloin ystäviä ei ole kauheasti ollut, osittain elämäntilanteen ja osittain oman valinnan vuoksi, olen noudattanut elämässäni ajoittain aika koviakin periaatteita.
Huono itsetunto on nimenomaan tekijä, joka jarruttaa ihmissuhteiden syntymistä. Jos ajatukset kieppuvat koko ajan sen ympärillä mitä muut mahdollisesti ajattelevat, tai haluavatko ne edes minun olevan täällä, vaikuttaa se väistämättä negatiivisesti olemukseen, ulosantiin ja käytökseen, mikä taas saa ihmiset suhtautumaan varautuneesti. Seuraa huonojen kokemusten ja ajatusten itseään ruokkiva kehä.. Kyllä se nyt vaan on valitettavasti niin, että omaan persoonaan liittyvät mahdolliset ongelmat on itse kunkin otettava ensimmäisinä työn alle.
19.01.2016 21:23
Niinhän se tekee, mutta on hyvä olla tarkkana ja muistaa, että nainen ei saa missään tapauksessa olla siinäkään tilanteessa tasonsa päällä, se olisi luonnotonta hypergamiaa.
19.01.2016 21:12
Höh, onko tuo nyt sitten tätitukka? Mulla oli joskus nuorena ei-tätinä tuollainen mutta mustana ja nyt tätinä vaaleahko pitkä.. ilmeisesti tätiyteni määrä on vakio tukka +/- ikä -kaavalla.
19.01.2016 21:07
En syö jugurttia, jäätelöön ja juustoon tulee kyllä sorruttua.. Koko maitotuotteiden nauttimisen konsepti on jokseenkin outo. Minkään eläinlajin aikuiset yksilöt eivät juo maitoa, eivätkä varsinkaan jonkun toisen lajin maitoa.. saati maitotuotteita.
19.01.2016 21:02
Vaikea uskoa, että yksinäisyys ja narsistin seura olisivat ainoat vaihtoehdot, narsisteja on kuitenkin väestöstä vain muutama prosentti.
19.01.2016 20:57
Riippuu mistä vinkkelistä asiaa tarkastelee, nainenhan on kyseisessä tilanteessa varsin konkreettisesti vallan kahvassa kiinni.
19.01.2016 20:52
Ahaa, tarkoittaako oman tasoisen miehen kelpuuttaminen sitä, että naisen ja miehen pitää olla saman tasoisia eli pituisia?
19.01.2016 20:49
Aivan niin.. Octopart.comistahan se oli..? Sieltähän saa kaiken... Tilaan heti, ja ne manuaalitkin täytyy etsiä.. aagh. Tästä ei taida tulla nyt yhtään mitään. :`(
19.01.2016 00:27
Ja rumalla naisellako muka sitten on jotain virkaa maailmassa? Tervetuloa naisten maailmaan.
Mikä tahansa itsen kehittämiseen ja oppimseen liittyvä asia on elämässä eteenpäin menemistä, uuden kielen opettelu, puoli maratoonin juokseminen, sitten täysmaratoonin juokseminen, vaikkapa jonkun soittimen soittamisen opiskelu, postimerkkeily.. mikä tahansa mikä tuo ihmisen elämään sisältöä on eteenpäin menemistä. Eteenpäin meneminen ei tarkoita aina jonkin konkreettisen asian saavuttamista, vaan sitä etä ihmisellä on syy pysyä hengissä ja henkisesti vireänä, ylipäätään tehdä jotain.
Mainittakoon vielä, että ex-jännämiestä persaukisempaa tai statuksettomampaa miestä ei olekaan..kaikille naisille sellaisilla asioilla ole oikeasti mitään merkitystä.
19.01.2016 00:21
Sulla on kyllä mielenkiintoiset teoriat, mutta minun haaveilut ja riippuvuudet tai riippumattomuudet koskevat nyt vain ihan tätä kyseistä henkilöä ja kuten sanottua, olosuhteet hankaloittavat ylipääsemistä.
Oletko itse ikinä ollut todella ihastunut tai rakastunut?
19.01.2016 00:05
Enpäs tajunnut tuota miettiä ollenkaan :O
18.01.2016 23:58
Olet varmaankin oikeassa, mutta narsistin kanssa kaveraaminen on kuvaamasi laiselle ihmiselle pahin mahdollinen kohtalo.. Todellinen narsisti sairastuttaa ennemmin tai myöhemmin kaikki ympärillään olevat, ja jo valmiiksi heikoilla olevan ihmisen selviämismahdollisuudet ovat tavallistakin huonommat.
Tämä elämishomma on valitettavasti aika rankkaa puuhaa ja välillä meinaa voimat loppua.. Vaikka päällisin puolin ehkä muulta vaikuttaakin, niin kaikilla ihmisillä on omat heikkoutensa ja murheensa. Mitään oikeudenmukaisuutta elämältä on kuitenkaan turha odottaa, vaan ihmiset joutuvat hyvin erilaisista lähtökohdista ponnistelemaan eteenpäin. Parasta olisi yrittää keskittyä omaan suoritukseen ja yrittää tehdä omasta elämästään parasta mahdollista. Narsistin kanssa hengailu ei missään tapauksessa ole sitä parasta mahdollista elämää.
18.01.2016 23:47
Ei hittolainen, tämähän menee työlääksi.. ei se sitten onnistunutkaan ihan vaan pelkästään karvalompakkoa ( = vanhanaikainen termi pillulle) viuhuttamalla.
18.01.2016 23:34
Elämän high school.. just just. Vai oliskohan kuitenkin tärkeää löytää oma paikka elämässä ja merkitys sille. Se itselle paras ja sopivin paikka ei välttämättä olekaan siellä luksusomakotitaloalueella jonkun frigidin kauneuskunigattaren kanssa..
Nythän puhuttiin ystävyyssuhteista ei parisuhteista. Ja kyllä, ne ovat eri asia, parisuhteeseen vaaditaan seksuaalista vetovoimaa, ystävyyssuhteisiin ei. Joissain tapauksissa fyysinen vetovoima painaa vaakakupissa niin paljon, että jostain muusta on kenties tingittävä.. Sitä paitsi, ei hän kohdellut minua ollenkaan huonosti, ennen kuin vasta lopuksi. Ei kylläkään kuulu sinulle mistä haaveilen, mutta joo, hän on minun mielestäni kaikesta huolimatta upein mies ikinä. On hankalaa päästä yli, kun joudutaan olemaan tekemisissä vieläkin.
18.01.2016 23:32
Okei, ihanaa, että löytyy joku osoite, mistä voi tiedustella kaikkea. Ongelma on vaan nyt siinä, että en ole kauhean tekniikkaorientoitunut.. toivottavasti paketeissa on hyvät ohjeet mukana.
18.01.2016 23:10
Niin, olisihan se helppoa ja hauskaa, jos olisi joku katolooki mistä noi kaikki saisi tilattua kaikki samasta paikasta, työn, terveyden, ulkonäköä, kavereita ja varsinkin sen haluamansa munan, ja maksuvälineenä kävisi pillu, tuosta noin vaan.. Ai että, on se naisen elämä niin helppoa.
No, en usko, että HC-Ätmel on kovin tosissaan , mutta kyllä näitä joku täällä riivaa..
varmaankin se suuri ja mahtava, omnipotentti, kaiken mahdollistava pillu.
18.01.2016 23:03
Olikos joku nettisivu tai katolooki, mistä voi tilata kaiken?
18.01.2016 22:39
Juu.. siksi varmaan hakeudunkin ilta illan perään koiperhosen lailla läppärin ruudun läpi hohkavaan perimmäisen viisauden valoon.
18.01.2016 22:38
No, odottelen täällä koska toimitus tulee, mahtaa olla iso paketti.
18.01.2016 22:30
93 / 109