Ihkuin tätitukka

104

1487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikis__M
      • Tuo oli mielestäni oikein kaunis.

• Ikis__M
        Ratikkakuski kirjoitti:

Tuo oli mielestäni oikein kaunis.

Niin minustakin, jotenkin 50-lukulainen.

• Ikis__M kirjoitti:

Niin minustakin, jotenkin 50-lukulainen.

Jep. Vaatii vain pitkän tukan ja siron niskan, jotka kumpikaan eivät tunnu olevan muodissa nykyisin... :-(

• Ikis__M
        Ratikkakuski kirjoitti:

Jep. Vaatii vain pitkän tukan ja siron niskan, jotka kumpikaan eivät tunnu olevan muodissa nykyisin... :-(

Niinpä, tästä asiasta koetaan varmaan me miehet ihan globaalisti murhetta näinä ankeina aikoina :(

• 2626

Tuollaista käytän usein, todella helppo, mutta jos hiustenpesuväli on mennyt turhan pitkäksi on natsi- tai flamenconuttura parempi.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Aika harvalla suomalaisnaisella on noin paljon ja noin paksuja hiuksia. Mutta senpä takia suominaisten kannattaisi tehdä lapsensa paksutukkaisten miesten kanssa. Tulee kauniita, tuuheatukkaisia tyttäriä ja yhtä lailla paksutukkaisia poikia. Kun vielä valitsee lasten isäksi pitkän ja tuuheatukkaisen tumman miehen, niin on todennäköisempää että sillä pojallakin käy aikanaan flaksi ;)

• 2626
        helka kirjoitti:

Aika harvalla suomalaisnaisella on noin paljon ja noin paksuja hiuksia. Mutta senpä takia suominaisten kannattaisi tehdä lapsensa paksutukkaisten miesten kanssa. Tulee kauniita, tuuheatukkaisia tyttäriä ja yhtä lailla paksutukkaisia poikia. Kun vielä valitsee lasten isäksi pitkän ja tuuheatukkaisen tumman miehen, niin on todennäköisempää että sillä pojallakin käy aikanaan flaksi ;)

Aivan. Parin sukupolven kuluttua ätminkäisongelma on hiipunut luonnollisesti :D

• Ikis__M
        helka kirjoitti:

Surullista että naiset ajattelee asioita itsekkäästi lasten kustannuksella, tuossakin viaton lapsii maksaa äitinsä valinnoista:

http://www.iltalehti.fi/perhe/2016011920981010_pr.shtml

Tuolla sinun logiikalla tietysti suomimiestenkin pitäisi valita älykkäitä & kauniita aasialaisnaisia mikä kieltämättä ainaki älypuolella toisi paljon lisää toisin kuin naisten valitsema pelkkä paksutukkaisuus.

• 2626
        Ikis__M kirjoitti:

Surullista että naiset ajattelee asioita itsekkäästi lasten kustannuksella, tuossakin viaton lapsii maksaa äitinsä valinnoista:

http://www.iltalehti.fi/perhe/2016011920981010_pr.shtml

Tuolla sinun logiikalla tietysti suomimiestenkin pitäisi valita älykkäitä & kauniita aasialaisnaisia mikä kieltämättä ainaki älypuolella toisi paljon lisää toisin kuin naisten valitsema pelkkä paksutukkaisuus.

Hihii, nyt siis naiset ajattelevat itsekkäästi kuunneltuaan ensin jatkuvaa toitotusta tätitukasta, rekkalesbotukasta, ohuesta hiirenhäntätukasta.... Oi miehen logiikka, tuo ehtymätön huvituksen lähde!

• helka kirjoitti:

Helkan äpärälapsi on sekarotuinen mulatti.

• että.silleen
        2626 kirjoitti:

Tuollaista käytän usein, todella helppo, mutta jos hiustenpesuväli on mennyt turhan pitkäksi on natsi- tai flamenconuttura parempi.

Kuten jo mainitsitkin on hiukset saatavissa "siistin näköisiksi" vielä neljäntenäkin päivänä pesusta.
        "Flaminkonutturalla" kukkanipistimen avustuksella. Vaikka puhtaat ne hiukset eivät kyllä ole, käsin kosketeltaessa sen tuntee sormissaan.

Kampaus on näyttävä...ei maksa mitään kun sen opettelee tekemään itse. Osaava kietaisee tuollaisen siistin nutturakampauksen 5 minuutissa itselleen kukkanipistimen avulla.
        Lenkkien, pinnien, hengettömien ja lakan avulla n.15min. kääntöä, vääntöä, tuperausta, harjausta, kiinnitystä pinneillä, säätöä hengettömillä ja lakkaa., mutt se onkin jo juhlakampaus silloin ja korkeampi kiharainen nuttura.

"Sutturanuttura" on helpoin tehdä ja onnistuu aika lyhyeilläkin hiuksilla.Pari lenkkiä ja pari puupuikkoa mulla on usein silloin käytössä. Tupeerauksen teen sormilla, en kammalla enkä ainakaan harjalla.
        Tarvitaan kaksi peiliä ja viikko aikaa harjoitteluun...ja jokainen nainen sen oppii!
        Netistä löytyy ohjeita miten tehdä, jos jotakuta kiinnostaa.

• 2626
        että.silleen kirjoitti:

Kuten jo mainitsitkin on hiukset saatavissa "siistin näköisiksi" vielä neljäntenäkin päivänä pesusta.
        "Flaminkonutturalla" kukkanipistimen avustuksella. Vaikka puhtaat ne hiukset eivät kyllä ole, käsin kosketeltaessa sen tuntee sormissaan.

Kampaus on näyttävä...ei maksa mitään kun sen opettelee tekemään itse. Osaava kietaisee tuollaisen siistin nutturakampauksen 5 minuutissa itselleen kukkanipistimen avulla.
        Lenkkien, pinnien, hengettömien ja lakan avulla n.15min. kääntöä, vääntöä, tuperausta, harjausta, kiinnitystä pinneillä, säätöä hengettömillä ja lakkaa., mutt se onkin jo juhlakampaus silloin ja korkeampi kiharainen nuttura.

"Sutturanuttura" on helpoin tehdä ja onnistuu aika lyhyeilläkin hiuksilla.Pari lenkkiä ja pari puupuikkoa mulla on usein silloin käytössä. Tupeerauksen teen sormilla, en kammalla enkä ainakaan harjalla.
        Tarvitaan kaksi peiliä ja viikko aikaa harjoitteluun...ja jokainen nainen sen oppii!
        Netistä löytyy ohjeita miten tehdä, jos jotakuta kiinnostaa.

Ei mene minulla varttia nutturan tekoon, olen petraantunut, se on sipsap, joko valkki kammoilla, palmikkonuttura, sutturanuttura, syömäpuikkonuttura... Tupeeraamaan en ole koskaan oppinut, yleensä riittää, kun annan hiusten kuivua rauhassa itsestään, silloin niistä tulee loivasti luonnonkiharat ja kelpo nutturamatskua.

Hassuinta on, että hienoin nuttura usein on "kylpynuttura". Kun sitaisen hiukset ylös kylvyn ajaksi siitä jostain syystä tulee upea, sitten taas kun menen oopperaan ei tuu mitään :D

Totta, likaisethan ne hiukset ovat (harvemmin ihan oikeasti likaiset, mutta häiritsevät), mutta kehtaa näyttäytyä kun vetää sileästi päätä pitkin flamenconutturalle ja ehkä sipaisee vielä geeliä päälle. Kukkapinni vielä vie huomion itseensä, tosin en osaa käyttää talvisin, minulle se on kesäkoru.

Hiukseni pysyvät hyvinä noin viiden päivän pesuvälein, on sekin onni, jotkut ystävistäni joutuvat pesemään päivittäin.

• 2626

Aina muuten oppii jotain uutta, eilen esimerkiksi sen, etteivät muoviset nutturaneulat kestä pakkasta.

• että.silleen
        2626 kirjoitti:

Aina muuten oppii jotain uutta, eilen esimerkiksi sen, etteivät muoviset nutturaneulat kestä pakkasta.

Vinkiksi niille joiden pitää pestä pitkiä hiuksiaan jatkuvasti: kietaise ne flmingonutturalle, älä pese moneen päivään! Pestyäsi hiukset pidät päivän niitä taas vapaina ja muutaman päivän flamingolla kunnes peset ne.
        Hiuspohja tottuu kyllä pidempiin pesuväleihin eikä rasvoitu enää niin nopeaan. Kampaaja mulle kertoi ja neuvoi tekemään näin.
        Asia pitää `kutinsa´ ainakin minun kohdallani. Kesällä minunkin on pestävä hiukset useammin koska päänahka hikoilee paksujen hiusten alla. Kutina on kiusallinen jos en pese joka kolmas päivä vähintään, joskus on pestävä jopa seuraavana päivänä jos saunon.
        Meillä luonnonkiharapäillä on joskus etuakin näistä säkkyröistä,hiuksia on tarpeeksi vaikka ei vaivautuisi tupeeraamaan niitä ja kampaus on helpompi tehdä.
        (kuten myös permanentattuihin hiuksiin)

Kokeiles joskus: jätät muutaman pitkän suortuvan roikkumaan siitä nutturasta. Kierrät ne kosteina pienelle tarrapaplarille jätä nostamatta ne nutturalle, jotta saat ne pois! Kun hiukset ovat kuivaneet irroita paplarit hellästi ja jätät muutaman korkkiruuvikiharat pikkasen roikkumaan sieltä sun täältä! Attachant!

Mulla on rikkoontunut muutama kukkanipistin -10 pakkasella! -9€ /tappio aina.

• 2626
        että.silleen kirjoitti:

Vinkiksi niille joiden pitää pestä pitkiä hiuksiaan jatkuvasti: kietaise ne flmingonutturalle, älä pese moneen päivään! Pestyäsi hiukset pidät päivän niitä taas vapaina ja muutaman päivän flamingolla kunnes peset ne.
        Hiuspohja tottuu kyllä pidempiin pesuväleihin eikä rasvoitu enää niin nopeaan. Kampaaja mulle kertoi ja neuvoi tekemään näin.
        Asia pitää `kutinsa´ ainakin minun kohdallani. Kesällä minunkin on pestävä hiukset useammin koska päänahka hikoilee paksujen hiusten alla. Kutina on kiusallinen jos en pese joka kolmas päivä vähintään, joskus on pestävä jopa seuraavana päivänä jos saunon.
        Meillä luonnonkiharapäillä on joskus etuakin näistä säkkyröistä,hiuksia on tarpeeksi vaikka ei vaivautuisi tupeeraamaan niitä ja kampaus on helpompi tehdä.
        (kuten myös permanentattuihin hiuksiin)

Kokeiles joskus: jätät muutaman pitkän suortuvan roikkumaan siitä nutturasta. Kierrät ne kosteina pienelle tarrapaplarille jätä nostamatta ne nutturalle, jotta saat ne pois! Kun hiukset ovat kuivaneet irroita paplarit hellästi ja jätät muutaman korkkiruuvikiharat pikkasen roikkumaan sieltä sun täältä! Attachant!

Mulla on rikkoontunut muutama kukkanipistin -10 pakkasella! -9€ /tappio aina.

Totta, hellekesinä jopa kahdesti päivässä... Hiusten pesu siis. Poikkeustila.

• Taas joutuu kyselemään tyhmiä, kun ei vauvapalstakaan osaa kertoa:

Mikä tekee tukasta tätitukan? Pituus? Malli? Väri? Täti tukan kasvatusalustana?

• Polkkatukka_

Kai se on lähinnä se pituus... Naistukka on pitkä. Tätitukka taas lyhyt.

• iso.ero

• Kristahan leikkasi tuon lyhyen tukan johonkin rooliin ja päätti pitää sen. Seuraavaan rooliin se vissiin lihottaa parikymmentä kiloa ja päättää pitää kilotkin.

• Ikis__M
        Ratikkakuski kirjoitti:

Kristahan leikkasi tuon lyhyen tukan johonkin rooliin ja päätti pitää sen. Seuraavaan rooliin se vissiin lihottaa parikymmentä kiloa ja päättää pitää kilotkin.

Jep, siinä onkin se ohjaaja ihmeissään kun Krista nyt vakiinnuttuaan päästää luovuutensa oikein valloilleen.

• Ikis__M kirjoitti:

Jep, siinä onkin se ohjaaja ihmeissään kun Krista nyt vakiinnuttuaan päästää luovuutensa oikein valloilleen.

Onnea vaan Antti Jokiselle valitsemallaan tiellä! ;-)

Onnea vaan Antti Jokiselle valitsemallaan tiellä! ;-)

Onhan niillä nyt sentään sellainen turvallinen 15 vuoden ikäero. Painaisiko 1 vuosi ehkä osapuilleen saman kuin 1 kilo läskiä.

• scrg kirjoitti:

Onhan niillä nyt sentään sellainen turvallinen 15 vuoden ikäero. Painaisiko 1 vuosi ehkä osapuilleen saman kuin 1 kilo läskiä.

Enpä ole aikaisemmin tullut ajatelleeksi, mutta kilo per vuosi kuulostaa ihan kelvolliselta korjaustaulukolta. ;-)

• karvatsiellä

Katso housuihisi siellä sulla tätitukka.

• pitkätukka78
        Polkkatukka_ kirjoitti:

Kai se on lähinnä se pituus... Naistukka on pitkä. Tätitukka taas lyhyt.

Ei se pitkä liehuletti aina naisellisin ole. 50-luvulla naisilla oli lyhyet hiukset enimmäkseen tai korkeintaan puolipitkät kiharretut. Ei Marilyn Monroellekaan sopinut pitkä peffaan asti ylettyvä tukka (kuten oli leffassa river of no return) vaan juuri se vaalea söpö tukka mikä hänellä olikin. Hänestä tuli jotenkin herkemmän ja nukkemaisemman näköinen sillä lyhyellä tukalla.
        Ihan täysin kynittyä mietukkaa en itsekään ymmärrä naisilla, joillain vielä pulisongitkin päälle, mutta jokainen tehköön mitä tykkää.

• Polkkatukka_
        pitkätukka78 kirjoitti:

Ei se pitkä liehuletti aina naisellisin ole. 50-luvulla naisilla oli lyhyet hiukset enimmäkseen tai korkeintaan puolipitkät kiharretut. Ei Marilyn Monroellekaan sopinut pitkä peffaan asti ylettyvä tukka (kuten oli leffassa river of no return) vaan juuri se vaalea söpö tukka mikä hänellä olikin. Hänestä tuli jotenkin herkemmän ja nukkemaisemman näköinen sillä lyhyellä tukalla.
        Ihan täysin kynittyä mietukkaa en itsekään ymmärrä naisilla, joillain vielä pulisongitkin päälle, mutta jokainen tehköön mitä tykkää.

No itsehän siis pidän polkkatukasta ja mielestäni se on pikemmin tyttömäinen kuin tätimäinen, mutta usein tätitukaksi mielletään lähes kaikki jotka ei yllä vähintään olkapäille.

• mitätinävavvoja

Mitä tinä tiellä vavvapalttalla teet? Vauvvojako kattelet.

• En tiedä, mutta edellisen kuvan Kristen Bell menisi vaikka kokonaan ilman hiuksia. :3

• Ainakin näin naisen näkökulmasta on söpö, kaunis ja symppis.
        Mutta mikä tosiaan on tätitukka? Tädeillä kun on nykyään sivukaljuja ja kaikkea.. ihme tätejä ::)

• Kaapparilaiva kirjoitti:

Ainakin näin naisen näkökulmasta on söpö, kaunis ja symppis.
        Mutta mikä tosiaan on tätitukka? Tädeillä kun on nykyään sivukaljuja ja kaikkea.. ihme tätejä ::)

Ennen tätitukka oli "nuorekkaasti" lyhyeksi leikattu, punaiseksi värjätty ja permanentattu. Sellainen, joka naisista itsestään näytti sähäkältä ja nuorekkaalta ja miehistä juuri täti-tukalta, totaaliselta turn-offilta.

Siinä on tyypillinen tätitukka, tosin nuoressa päässä:

http://1.bp.blogspot.com/-Yq_1zalRL4c/UGtYEZ5Cn4I/AAAAAAAAALQ/g0pBayjWfDA/s1600/frodo.jpg

Ennen tätitukka oli "nuorekkaasti" lyhyeksi leikattu, punaiseksi värjätty ja permanentattu. Sellainen, joka naisista itsestään näytti sähäkältä ja nuorekkaalta ja miehistä juuri täti-tukalta, totaaliselta turn-offilta.

Siinä on tyypillinen tätitukka, tosin nuoressa päässä:

http://1.bp.blogspot.com/-Yq_1zalRL4c/UGtYEZ5Cn4I/AAAAAAAAALQ/g0pBayjWfDA/s1600/frodo.jpg

Itselle tulee mieleen sellainen lyhyt, paplareilla laitettu tukka joka on kammattu auki. Takaraivo unohtaen. Tai jos aviomies on aamulla ollut kovin romanttinen ennen töihinlähtöä, on takaraivolla ns. "naimatakku", jota ei kiireessä ole huomattu suoria, mutta naapurit, kanssamatkustajat ja koko office varmasti ovat asian huomanneet. Sellaisia ne tädit.

• Ikis__M
        Kaapparilaiva kirjoitti:

Ainakin näin naisen näkökulmasta on söpö, kaunis ja symppis.

Minulla syntyy mielikuva tummanpunasävyisestä mutta suorasta hieman korvien päälle ulottuvasta mallista johon yhdistetään mustasankaiset tai punaiset "nuorekkaat" silmälasit, pyöreä naama ja tukeva kroppa, niistä on suomitäti tehty.

Itselle tulee mieleen sellainen lyhyt, paplareilla laitettu tukka joka on kammattu auki. Takaraivo unohtaen. Tai jos aviomies on aamulla ollut kovin romanttinen ennen töihinlähtöä, on takaraivolla ns. "naimatakku", jota ei kiireessä ole huomattu suoria, mutta naapurit, kanssamatkustajat ja koko office varmasti ovat asian huomanneet. Sellaisia ne tädit.

Naimatakku, panopörröistä puhumattakaan, ei koskaan mene muodista! ;-)

• Ikis__M kirjoitti:

Minulla syntyy mielikuva tummanpunasävyisestä mutta suorasta hieman korvien päälle ulottuvasta mallista johon yhdistetään mustasankaiset tai punaiset "nuorekkaat" silmälasit, pyöreä naama ja tukeva kroppa, niistä on suomitäti tehty.

Aivan kuin valtakunnan seksisymboli Tarja Halosella.

• Komea.uros
        Ikis__M kirjoitti:

Tuollaisia noi kaikki suomilehmät on ihan poikkeuksetta, ei tuu kadulla yhtään poikkeusta vastaan. Voi mua suomipoikaraasua, mä meen ihan hukkaan täällä persjalkasten horojen maassa. Thaikuissa mun löysää ja punakkaa ihoa, alkavaa kaljua, pientä munaa ja haljunsinisiä siansilmiä sentään osataan arvostaa eikä edes maksa paljoa.

• Ikis__M
        Ratikkakuski kirjoitti:

Aivan kuin valtakunnan seksisymboli Tarja Halosella.

Joo suunnilleen semmoinen mutta tummempi ja vähän nuoremmassa rungossa, mallihan ei sitten muutukaan sen kummemmaksi, väri välillä vähän vaihtuu, voi joskus olla raitojakin ja vanhemmiten tulee hillitymmät lasit päähän.

• Ikis__M kirjoitti:

Joo suunnilleen semmoinen mutta tummempi ja vähän nuoremmassa rungossa, mallihan ei sitten muutukaan sen kummemmaksi, väri välillä vähän vaihtuu, voi joskus olla raitojakin ja vanhemmiten tulee hillitymmät lasit päähän.

Miesten silmää yleensä miellyttävät pitkät hiukset naisilla ajaisi kampaajat, stylistit ja muotilehtien toimittajat konkurssiin. Siksipä nuorekkaaksi ja muodikkaaksi väitetään kampauksia, joita pitää jatkuvasti värjätä, kihastaa ja nyrhiä.

Mutta naisethan muutenkin tekevät jotain ulkonäölleen vain itsensä tai korkeintaan toisten naisten mieliksi. ;-)

Miesten silmää yleensä miellyttävät pitkät hiukset naisilla ajaisi kampaajat, stylistit ja muotilehtien toimittajat konkurssiin. Siksipä nuorekkaaksi ja muodikkaaksi väitetään kampauksia, joita pitää jatkuvasti värjätä, kihastaa ja nyrhiä.

Mutta naisethan muutenkin tekevät jotain ulkonäölleen vain itsensä tai korkeintaan toisten naisten mieliksi. ;-)

Itse käyn kampaajalla muutaman vuoden välein, tukka on pitkä, paksu ja luonnonkihara.
        Mutta miksi miehet himoavat ja hankkivat uusia hienoja autoja, ihan pelkästään käyttömukavuuden vuoksi? Silloinhan sitä (stadilainen) kulkisi vain sporalla ;)

Itse käyn kampaajalla muutaman vuoden välein, tukka on pitkä, paksu ja luonnonkihara.
        Mutta miksi miehet himoavat ja hankkivat uusia hienoja autoja, ihan pelkästään käyttömukavuuden vuoksi? Silloinhan sitä (stadilainen) kulkisi vain sporalla ;)

Hyvä sinä! ;-)

Miehet vaihtavat autoa tietysti tehdäkseen naapurit ja kaverit kateelliseksi. Vastahakoiselle vaimolle uutta ja perheen talouden kaatavaa citymaasturia tietysti perustellaan vaimon ja lasten turvallisuudella...

Minä yleensä kävelen joka paikkaan (kuten Helsingin kestustaan) ja hätätilassa sitten käytän bussia, metroa tai sitä sporaa. Mutta kun spora ei kulje sinne, minne työt vievät eikä metrolla pääse mökille. Mieluusti käyttäisin autoon kuluvat rahat johonkin muuhun.

Hyvä sinä! ;-)

Miehet vaihtavat autoa tietysti tehdäkseen naapurit ja kaverit kateelliseksi. Vastahakoiselle vaimolle uutta ja perheen talouden kaatavaa citymaasturia tietysti perustellaan vaimon ja lasten turvallisuudella...

Minä yleensä kävelen joka paikkaan (kuten Helsingin kestustaan) ja hätätilassa sitten käytän bussia, metroa tai sitä sporaa. Mutta kun spora ei kulje sinne, minne työt vievät eikä metrolla pääse mökille. Mieluusti käyttäisin autoon kuluvat rahat johonkin muuhun.

Minä olen luullut että ahkera rahan laittaminen autoon on iloisen sosdem veronmaksajan merkki.:) Tavoite on että auton pitää verottomina km-korvauksena tienata vähintään hintansa ja kaikki kulunsa. Vaikea yhtälö, muttei mahdoton.

• scrg kirjoitti:

Minä olen luullut että ahkera rahan laittaminen autoon on iloisen sosdem veronmaksajan merkki.:) Tavoite on että auton pitää verottomina km-korvauksena tienata vähintään hintansa ja kaikki kulunsa. Vaikea yhtälö, muttei mahdoton.

Silloin pitäisi ajaa halvalla, toimivalla ja vähän kuluttavalla dieselillä aivan helvetisti. Mutta tokihan tuo mahdollista on.

• Ikis__M
        scrg kirjoitti:

Minäpä luulen että se liittyy jotenkin miehen lannistettuun itsetuntoon, että voi edes jollain tontilla päteä:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14075511/palstatotuudet-aletaan-myontamaan---

• Höh, onko tuo nyt sitten tätitukka? Mulla oli joskus nuorena ei-tätinä tuollainen mutta mustana ja nyt tätinä vaaleahko pitkä.. ilmeisesti tätiyteni määrä on vakio tukka /- ikä -kaavalla.

• Harmi ettei ole enää. :-(

• HC-ätmel kirjoitti:

Harmi ettei ole enää. :-(

Niinhän se vähän on..

Minusta kyseinen malli on tyylikäs ja persoonallisempi kuin pitkät hiukset, mutta teki minusta entistäkin vaikeammin lähestyttävämmän oloisen.. ainakin mustana. Ja nykyään olisinkin tuolla kampauksella vaan uber-täti.

• Nainen_28v

Tumma polkka tällä hetkellä. Pitkään lettiin meni hermo.

• vihatipunen

Jaa. Mikäs vika tuossa nyt sitten on? Jos sopii niin ihan hyvä malli. Mä en kyllä aio pitkähköjä hiuksiani pätkäistä enää ikinä...tai siis latvoja täytyy kyllä siistiä säännöllisin väliajoin (nyt se väliaika on kyllä venähtänyt turhan pitkäksi ja on runsaasti vähintään kymmenhaaraisia)

• Kannattaa tehdä irtiotto ja nipsaista tuollainen polkkatukka. :3

• vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

Kannattaa tehdä irtiotto ja nipsaista tuollainen polkkatukka. :3

En halua.

• vihatipunen kirjoitti:

En halua.

Kantsis haluta. >:-(

• vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

Miksi? Ei mun otsiskaan ole vielä tarpeeksi kasvanut pois.

• vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

Ja tätitukka kuulostaa negatiiviselta.

• HC-ätmel kirjoitti:

Kannattaa tehdä irtiotto ja nipsaista tuollainen polkkatukka. :3

Oli joskus..nuorempana, mutta on aika työläs malli, pitää aina pesun jälkeen muotoilla kuumalla.
        http://www.ourdisappearingplanet.com/images/glynis-barber

• 2626

Sama täällä, niin kauan kun päässä pysyvät ne ovat pitkät. En ymmärrä, miksi ihmeessä ihmisten pitäisi leikata hiuksensa jonkin ikävuosivirtsanpylvään mukaan.

• Tyylitöntätosiaan
      • Ikis__M

• Pilleriäposkeen
        Ikis__M kirjoitti:

"Kyllä 50 -luvulla asiat oli paremmin ja naisetkin vielä naisia."

Totta, minulla mummotukkahakuun tuli yksi kauniskin malli, kuinka ollakaan:

http://www.fashiongonerogue.com/wp-content/uploads/2015/09/Elizabeth-Taylor-Short-Hairstyle-1950s.jpg

Noi sun ihannenaiset on olleet todella kauniita. Muistaakseni myös _jokusen_ kerran naimisissa ja aika kovia leidejä ottamaan kuppia ja nappia. Mutta mitäs pienistä, kunhan on kaunis 50-luvun kaunotar. :-D Kiva huomata ettei Ikis sittenkään ole oikeasti nirso, vaan ongelman ydin on naisten ulkonäkö.

• Ikis__M
        Pilleriäposkeen kirjoitti:

Noi sun ihannenaiset on olleet todella kauniita. Muistaakseni myös _jokusen_ kerran naimisissa ja aika kovia leidejä ottamaan kuppia ja nappia. Mutta mitäs pienistä, kunhan on kaunis 50-luvun kaunotar. :-D Kiva huomata ettei Ikis sittenkään ole oikeasti nirso, vaan ongelman ydin on naisten ulkonäkö.

Kyllä sillä edustavalla ulkonäöllä tosiaan voi tasoittaa monia kuoppia jotka muuten voisivat olla ylitse pääsemättömiä :)

• vihatipunen
        Ikis__M kirjoitti:

Kyllä sillä edustavalla ulkonäöllä tosiaan voi tasoittaa monia kuoppia jotka muuten voisivat olla ylitse pääsemättömiä :)

Sen takia me naisetkin tykätään komeista alkoholosteista...vai mites se nyt olikaan.

• Kauniskakku
        Ikis__M kirjoitti:

Olisinpa siis ampiaisvyötäröinen juoppo kotiäiti. Kyllä olisi vientiä!

• Saisko mallia myös setätukasta: millainen sen pitää olla?

• siinämalliatukasta

Sinun kyrpä!

• pyöreätuttavuus

Oletko sinkkumies? Kelpaako sinulle nainen jolla on pyöreä mehukas pylly ja on rintava ja antava. Haluaa tutustua sinuun miehekäs mies.

• Aika järkyttävää huomata olevansa hiusten osalta HC-ätmin mielestä söpö ja tyttömäinen. Kampaajani kyllä viimeksi jo vihjasi, että lyhyt niska on passé ja nyt pitäisi olla tasainen polkka sen sijaan. Olisi varmaan kannattanut suostua...

• Pyh_nyt_oot_väärässä

Älä dissaa ätmeliä. Se on palstan ainut kiva nikillä kirjoittava tyyppi... Sitäpaitsi sen aloituksista muodostuu yleensä kivoja ja hauskoja, eikä jotain vajaaälyistä toistensa haukkumista, kuten kaikista muista.

• ATM-automaatti

• "Kampaajani kyllä viimeksi jo vihjasi, että lyhyt niska on passé"

Tottakai kehui, koska "sen lauluja laulat kenen leipää syöt". Lisäksi vanhan suomalaistantan persjalkaiseen vartaloon sopii varmasti lyhyt ja ihrainen niska.

• säälimeitänaisia
      • vihatipunen

Kyllä. Kaikilla sedillä pitäisi olla pitkä tukka. Siis jollei ole mallia "hiirenhäntä" tai "juicetukka".

• vihatipunen kirjoitti:

Kyllä. Kaikilla sedillä pitäisi olla pitkä tukka. Siis jollei ole mallia "hiirenhäntä" tai "juicetukka".

Vain naisilla on tukka. Tukka = pimppikarvat.

• vihatipunen
        super-atm kirjoitti:

Vain naisilla on tukka. Tukka = pimppikarvat.

Toi on niin 70/80-lukua...Silloin kun täti oli lapsi/nuori hihiteltiin tukka-sanaa. En kyllä tiennyt, että joku vieläkin niin tekee.

• vihatipunen kirjoitti:

Toi on niin 70/80-lukua...Silloin kun täti oli lapsi/nuori hihiteltiin tukka-sanaa. En kyllä tiennyt, että joku vieläkin niin tekee.

Hassut jutut säilyy vuosikymmenien ajan.

• Toivotontapaus
        vihatipunen kirjoitti:

Tukkani pysyy päässä, on väriltään tummanruskea ja kasvaa vahvasti kaikkialta, mutta se on niin herkästi rasvoittuvaa sorttia, että jo tämän pituisena se näyttää ällöttävältä:

http://www2.pictures.stylebistro.com/pc/Perez Hilton Short Hairstyles Caesar Cut 9LxHDUa4J1Hl.jpg

No... tässä vähän esimakua siitä miltä se mahtaisi näyttää: http://www.jgkp.com/images/chow/22Feb06.jpg

...haluatko kenties tarkentaa mielipidettäsi?

• Setä_onkin_täti-tukka
      • Tukkakutukka

Asenteesi oli forbidden... Että mitä häpykarvojen kuvia lienet linkkaillut?

• Notforbidden
        Tukkakutukka kirjoitti:

Asenteesi oli forbidden... Että mitä häpykarvojen kuvia lienet linkkaillut?

Voit kopioida osoitteen ja avata itse uudella välilehdellä, näkyy ihan hyvin.

• Tukkakutukka
        Notforbidden kirjoitti:

Voit kopioida osoitteen ja avata itse uudella välilehdellä, näkyy ihan hyvin.

No sehän oli söpö.

• Luolamadonna
    • nimimerkitönj
      • Lesboilla ja "räväköillä" maakuntien tädeillä on tuollaisia.

• nimimerkitönj
        super-atm kirjoitti:

Lesboilla ja "räväköillä" maakuntien tädeillä on tuollaisia.

No lesboksi en ryhdy, joten joudun olemaan räväkkä maakunta täti. :)

• kivamalli
        nimimerkitönj kirjoitti:

No lesboksi en ryhdy, joten joudun olemaan räväkkä maakunta täti. :)

Onko sinulla tuollainen tukka?

• Nainen_28v

Mikä on täti-ikä?

• nimimerkitönj
        Nainen_28v kirjoitti:

Mikä on täti-ikä?

Palstapoikiin uskominen (huom. mukana leikkiminen) se on siinä 40 tienoolla. Elikkä meikäläisen iässä pääset täti-kerhoon jäseneksi. :)

• nimimerkitönj
        kivamalli kirjoitti:

Onko sinulla tuollainen tukka?

Joo.

• Nainen_28v
        nimimerkitönj kirjoitti:

Palstapoikiin uskominen (huom. mukana leikkiminen) se on siinä 40 tienoolla. Elikkä meikäläisen iässä pääset täti-kerhoon jäseneksi. :)

Itse ajattelen olevani jo täti koska olen täti parille pienelle miehelle :D

• Totuudenkertojatar

Mitämitä täällä tapahtuu? Ihaillaan hiuksia ja vielä ihan kohtuupositiiviseen tyyliin pitkä ketju? Jotkut tehneet uudenvuodenlupauksia?

Mullapa onkin paksu tukka ja tyyli sit varmaan tuollainen täti. Välillä on kivaa vaihtelua, yleensä kasvatan piiiitkäksi, niin taas nyt.

• erkki-täti

Ei mulla muuta sanottavaa tähän ketjuun oikeastaan ole, kuin että polkkatukka oli miesten oma suosikkikampaus aika monta vuosisataa tuossa keskiajalla ja siitä eteenpäin.
      https://en.wikipedia.org/wiki/Richard_II_of_England

Sitten tulikin ne ihkut peruukit, joita puuteroitiin. Ne olikin sitten ihan hirmu sexyjä isoja hiuspehkoja kun Aurinkokuningas näytti miehen mallia muille!

1980-luvulla oli tupeerattuja hiuspehkoja aika monilla, esim. bonjovilla ja muilla levy-yhtiöiden marioneteilla. Jak.

Aiemmin 1960 ja 1970-luvuilla isohiuksiset miehet sentään olivat AITOJA.

https://www.youtube.com/watch?v=YEaJWYV_wXQ

• munatätivittusetä

Anneli-setä ja Erkki-täti mitä he tekivät?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7594
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3193
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      37
      2466
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      7
      2080
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      34
      2034
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      22
      1962
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1887
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1673
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      61
      1611
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18