Syötkö jogurttia? Huonoja uutisia

Ikis__M

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/356414-hurja-arvio-valipalan-syopariskista-mtv-purkki-jogurttia-vastaa-12-20-tupakkaa

Itse olen havainnut että naisille on jogurtin syönti tärkeää, pitää aina olla jogurttia jääkaapissa jotta sinne voi stten ripotella erilaisia terveysleseitä ym. mutta ei nekään taida tuota syöpäriskiä ulosmitata. Treffailussahan naiset myös pitää terveysasioita tärkeinä, tupakka on ehdoton turn-off mutta nytpä voikin alkaa miehet vastaavasti kyselemään jogurtin mättämisestä naamaansa.

23

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syön kyllä jugurttia joka aamu, mutta ajattelin silti mielummin kuolla edelliseen terveydenturmelijaan, eli lihaan.

    • Naisten kannattaisi korvata nuo jugurtit vaikka punaisella lihalla.

    • En syö jugurttia, jäätelöön ja juustoon tulee kyllä sorruttua.. Koko maitotuotteiden nauttimisen konsepti on jokseenkin outo. Minkään eläinlajin aikuiset yksilöt eivät juo maitoa, eivätkä varsinkaan jonkun toisen lajin maitoa.. saati maitotuotteita.

      • Ikis__M

        Juusto vahvistaa luustoa, sitä kyllä naisten kannattaa syödä niin ei tule sitten osteoporoosia vanhemmiten. Itse kyllä syön juustoa kun se on hyvää ja vaikka onkin tavallaan "luonnotonta" juon liki aina ruokajuomaksi kylmää maitoa, se kun vaan maistuu parhaalta ruuan kanssa.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Juusto vahvistaa luustoa, sitä kyllä naisten kannattaa syödä niin ei tule sitten osteoporoosia vanhemmiten. Itse kyllä syön juustoa kun se on hyvää ja vaikka onkin tavallaan "luonnotonta" juon liki aina ruokajuomaksi kylmää maitoa, se kun vaan maistuu parhaalta ruuan kanssa.

        Kalkkia saa purkistakin.. jotkut myös kuulemma syövät munankuoria, niissä on runsaasti kalsiumia. Kuoret kannattaa kyllä varmaan keittää hyvin ennen syömistä.. Tosin en nyt tiedä onko se sitten sen luonnollisempaa, syödä jotain mikä on ollut jonkun pyllyssä.. öö..


      • Ikis__M
        PikkuLikka kirjoitti:

        Kalkkia saa purkistakin.. jotkut myös kuulemma syövät munankuoria, niissä on runsaasti kalsiumia. Kuoret kannattaa kyllä varmaan keittää hyvin ennen syömistä.. Tosin en nyt tiedä onko se sitten sen luonnollisempaa, syödä jotain mikä on ollut jonkun pyllyssä.. öö..

        Tuo kyllä kuulostaa joa itsensä kiusaamiselta kun voisi vaan laittaa juustosiivun leivän päälle, se kun olisi hyvääkin eikä se leipä sitten muuta välttämättä tarvitsekaan.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Tuo kyllä kuulostaa joa itsensä kiusaamiselta kun voisi vaan laittaa juustosiivun leivän päälle, se kun olisi hyvääkin eikä se leipä sitten muuta välttämättä tarvitsekaan.

        Olen samoilla linjoilla, juusto on paljon maukkampaa leivän päällä kuin munankuoret.


      • ripulikakka.on.hyvää
        PikkuLikka kirjoitti:

        Kalkkia saa purkistakin.. jotkut myös kuulemma syövät munankuoria, niissä on runsaasti kalsiumia. Kuoret kannattaa kyllä varmaan keittää hyvin ennen syömistä.. Tosin en nyt tiedä onko se sitten sen luonnollisempaa, syödä jotain mikä on ollut jonkun pyllyssä.. öö..

        Ripulikakka ei maistu?


      • ripulikakka.on.hyvää kirjoitti:

        Ripulikakka ei maistu?

        Huoh.. oliko tuo sinun mielestäsi fiksu kysymys?

        Ei, ripulikakka ei maistu.


      • Toivotontapaus
        PikkuLikka kirjoitti:

        Kalkkia saa purkistakin.. jotkut myös kuulemma syövät munankuoria, niissä on runsaasti kalsiumia. Kuoret kannattaa kyllä varmaan keittää hyvin ennen syömistä.. Tosin en nyt tiedä onko se sitten sen luonnollisempaa, syödä jotain mikä on ollut jonkun pyllyssä.. öö..

        Muniiko kana ihan oikeasti perseestään, eikä munantuotannolle ole dedikoitua reikää? En ala selvittelemään tätä asiaa netistä, vastatkoon joku jos tietää. Jos ei niin ei kyllä ihan hirveesti kiinnostakaan!


      • relevantti.kysymys
        PikkuLikka kirjoitti:

        Huoh.. oliko tuo sinun mielestäsi fiksu kysymys?

        Ei, ripulikakka ei maistu.

        Fiksu? Ei. Relevantti? Kyllä.


      • Toivotontapaus kirjoitti:

        Muniiko kana ihan oikeasti perseestään, eikä munantuotannolle ole dedikoitua reikää? En ala selvittelemään tätä asiaa netistä, vastatkoon joku jos tietää. Jos ei niin ei kyllä ihan hirveesti kiinnostakaan!

        En suoraan sanottuna tiedä, mutta mitä nyt asiaa pikaisesti tutkin ja mikä perstuntuma minulla asiasta oli, niin vaikuttaa siltä, että kanoilla on ns kloaakki, eli yhteissuoli , joka hoitaa samanaikaisesti ulostamisen ja parittelun tehtäviä..


      • relevantti.kysymys kirjoitti:

        Fiksu? Ei. Relevantti? Kyllä.

        Reps .. suorastaan vedet valuu silmistä. :D Taidan olla liian väsynyt.


    • Vähintään litran viikossa

    • Kilttiatm

      Syön useinkin jugurttia. Eipä haittaa syöpä, parempikin olisi jos kuolisi äkkiä.

      • vihatipunen

        Syöpään ei välttämättä kyllä kuole äkkiä vaan joutuu kärsimään..


    • ettäjoo

      Elätkö? -100% kuolemanvaara.

      • syöpä.herkkunen

        joopajoo. tai värjäätkö? palaako? stressaatko? maistuuko viinakset? harrastitko seksiä. oijoi. syöpäriski kasvoi.
        ihan.pikkuisen.zombie


    • soija.on.not

      Soijajogurttia syömällä surkastuu pallit ja kasvaa miestissit.

    • Tjaa.. kyllä tulee tuosta huolimatta litkittyä juglurttia litra tolkulla, vaikkei nyt päivittäin.

    • juotavajugurtti

      nariskrits gluglugluglu aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh röy

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe