http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/356414-hurja-arvio-valipalan-syopariskista-mtv-purkki-jogurttia-vastaa-12-20-tupakkaa
Itse olen havainnut että naisille on jogurtin syönti tärkeää, pitää aina olla jogurttia jääkaapissa jotta sinne voi stten ripotella erilaisia terveysleseitä ym. mutta ei nekään taida tuota syöpäriskiä ulosmitata. Treffailussahan naiset myös pitää terveysasioita tärkeinä, tupakka on ehdoton turn-off mutta nytpä voikin alkaa miehet vastaavasti kyselemään jogurtin mättämisestä naamaansa.
Syötkö jogurttia? Huonoja uutisia
23
216
Vastaukset
Syön kyllä jugurttia joka aamu, mutta ajattelin silti mielummin kuolla edelliseen terveydenturmelijaan, eli lihaan.
Naisten kannattaisi korvata nuo jugurtit vaikka punaisella lihalla.
En syö jugurttia, jäätelöön ja juustoon tulee kyllä sorruttua.. Koko maitotuotteiden nauttimisen konsepti on jokseenkin outo. Minkään eläinlajin aikuiset yksilöt eivät juo maitoa, eivätkä varsinkaan jonkun toisen lajin maitoa.. saati maitotuotteita.
- Ikis__M
Juusto vahvistaa luustoa, sitä kyllä naisten kannattaa syödä niin ei tule sitten osteoporoosia vanhemmiten. Itse kyllä syön juustoa kun se on hyvää ja vaikka onkin tavallaan "luonnotonta" juon liki aina ruokajuomaksi kylmää maitoa, se kun vaan maistuu parhaalta ruuan kanssa.
Ikis__M kirjoitti:
Juusto vahvistaa luustoa, sitä kyllä naisten kannattaa syödä niin ei tule sitten osteoporoosia vanhemmiten. Itse kyllä syön juustoa kun se on hyvää ja vaikka onkin tavallaan "luonnotonta" juon liki aina ruokajuomaksi kylmää maitoa, se kun vaan maistuu parhaalta ruuan kanssa.
Kalkkia saa purkistakin.. jotkut myös kuulemma syövät munankuoria, niissä on runsaasti kalsiumia. Kuoret kannattaa kyllä varmaan keittää hyvin ennen syömistä.. Tosin en nyt tiedä onko se sitten sen luonnollisempaa, syödä jotain mikä on ollut jonkun pyllyssä.. öö..
- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
Kalkkia saa purkistakin.. jotkut myös kuulemma syövät munankuoria, niissä on runsaasti kalsiumia. Kuoret kannattaa kyllä varmaan keittää hyvin ennen syömistä.. Tosin en nyt tiedä onko se sitten sen luonnollisempaa, syödä jotain mikä on ollut jonkun pyllyssä.. öö..
Tuo kyllä kuulostaa joa itsensä kiusaamiselta kun voisi vaan laittaa juustosiivun leivän päälle, se kun olisi hyvääkin eikä se leipä sitten muuta välttämättä tarvitsekaan.
Ikis__M kirjoitti:
Tuo kyllä kuulostaa joa itsensä kiusaamiselta kun voisi vaan laittaa juustosiivun leivän päälle, se kun olisi hyvääkin eikä se leipä sitten muuta välttämättä tarvitsekaan.
Olen samoilla linjoilla, juusto on paljon maukkampaa leivän päällä kuin munankuoret.
- ripulikakka.on.hyvää
PikkuLikka kirjoitti:
Kalkkia saa purkistakin.. jotkut myös kuulemma syövät munankuoria, niissä on runsaasti kalsiumia. Kuoret kannattaa kyllä varmaan keittää hyvin ennen syömistä.. Tosin en nyt tiedä onko se sitten sen luonnollisempaa, syödä jotain mikä on ollut jonkun pyllyssä.. öö..
Ripulikakka ei maistu?
ripulikakka.on.hyvää kirjoitti:
Ripulikakka ei maistu?
Huoh.. oliko tuo sinun mielestäsi fiksu kysymys?
Ei, ripulikakka ei maistu.- Toivotontapaus
PikkuLikka kirjoitti:
Kalkkia saa purkistakin.. jotkut myös kuulemma syövät munankuoria, niissä on runsaasti kalsiumia. Kuoret kannattaa kyllä varmaan keittää hyvin ennen syömistä.. Tosin en nyt tiedä onko se sitten sen luonnollisempaa, syödä jotain mikä on ollut jonkun pyllyssä.. öö..
Muniiko kana ihan oikeasti perseestään, eikä munantuotannolle ole dedikoitua reikää? En ala selvittelemään tätä asiaa netistä, vastatkoon joku jos tietää. Jos ei niin ei kyllä ihan hirveesti kiinnostakaan!
- relevantti.kysymys
PikkuLikka kirjoitti:
Huoh.. oliko tuo sinun mielestäsi fiksu kysymys?
Ei, ripulikakka ei maistu.Fiksu? Ei. Relevantti? Kyllä.
Toivotontapaus kirjoitti:
Muniiko kana ihan oikeasti perseestään, eikä munantuotannolle ole dedikoitua reikää? En ala selvittelemään tätä asiaa netistä, vastatkoon joku jos tietää. Jos ei niin ei kyllä ihan hirveesti kiinnostakaan!
En suoraan sanottuna tiedä, mutta mitä nyt asiaa pikaisesti tutkin ja mikä perstuntuma minulla asiasta oli, niin vaikuttaa siltä, että kanoilla on ns kloaakki, eli yhteissuoli , joka hoitaa samanaikaisesti ulostamisen ja parittelun tehtäviä..
relevantti.kysymys kirjoitti:
Fiksu? Ei. Relevantti? Kyllä.
Reps .. suorastaan vedet valuu silmistä. :D Taidan olla liian väsynyt.
http://suomenterveysravinto.fi/blogi/maidon-juonti-on-haitallista-osoittavat-laadukkaimmat-tutkimukset/
"Naisilla hapanmaitotuotteiden (esim. piimän ja jogurtin) syöminen (1-2 dl päivässä) oli yhteydessä 11 prosenttia pienempään murtumariskiin. Myös kuolleisuus oli hapanmaitotuotteita nauttineilla pienempää."Vähintään litran viikossa
- Kilttiatm
Syön useinkin jugurttia. Eipä haittaa syöpä, parempikin olisi jos kuolisi äkkiä.
- vihatipunen
Syöpään ei välttämättä kyllä kuole äkkiä vaan joutuu kärsimään..
- ettäjoo
Elätkö? -100% kuolemanvaara.
- syöpä.herkkunen
joopajoo. tai värjäätkö? palaako? stressaatko? maistuuko viinakset? harrastitko seksiä. oijoi. syöpäriski kasvoi.
ihan.pikkuisen.zombie
- soija.on.not
Soijajogurttia syömällä surkastuu pallit ja kasvaa miestissit.
Tjaa.. kyllä tulee tuosta huolimatta litkittyä juglurttia litra tolkulla, vaikkei nyt päivittäin.
- juotavajugurtti
nariskrits gluglugluglu aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh röy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613