Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
elämänpeli1
profiilit
elämänpeli1
elämänpeli1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
775
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aika+huvittavaa,+että+mietit+välittömästi+miesten+välistä+seksiä,+kun+puhutaan+miesten+välisestä+ymmärryksestä.+Seksin+tarve+siis+ajaa+miehen+ja+naisen+suhteeseen,+sitähän+sinä+varmaan+tässä+ajat+takaa.+Mutta+ajattelumalli,+että+mies+ja+nainen+ovat+eri+planeetoilta+on+kyllä+kivikautinen,+silloin+miehen+ja+naisen+asema+oli+täysin+erilainen+kuin+nykyaikana.+Saman+sukupuolen+sisälläkin+on+eroja+ajattelussa+ja+samaa+sukupuolta+olevatkaan+eivät+välttämättä+ymmärrä+toisiaan.+On+helppo+yleistää,+kun+kaikki+naiset+sitä,+kaikki++miehet+tätä,+vaikka+jokainen+tekee+yksilönä+päätökset.++Laumakäyttäytyminen+ei+ole+fiksun+ihmisen+ajatusmalli.
08.08.2017 07:12
Minkä+ihmeen+takia+kukaan+sitten+menee/joutuu/haluaa+parisuhteeseen,+jos+on+jo+vuosisatoja+tiedetty,+ettei+eri+sukupuolet+ymmärrä+toisiaan?+Pitäisi+sitten++naisten+pariutua+keskekenään+ja+miesten+keskenään,+niin+kohan+alkais+ymmärrystä+riittää.
07.08.2017 12:15
Mielenkiintoinen+näkökulma,+mutta+lähinnä+siksi,+että+odotatko+sinä+malttamattomana+40-50+ikää,+jolloin+sinusta+yhdessä+yössä+tulee+komistus+ja+pääset+valkkaamaan+parikymppisistä+naisista+mieleisesi?
07.08.2017 12:04
Autoa+ostaessa+ajatellaan+vain+ja+ainoastaan+itseään+sillä+hetkellä+kun+ollaan+autokaupoilla.+Jos+ei+perhettä+tai+edes+sitä+naista+ole,+niin+piruakos+varten+mies+ostaisi+isomman+auton+kuin+itse+tarvitsee?
07.08.2017 11:55
Jos+ei+menneistä+virheistään+ota+oppia,+niin+melkoisen+tyhmä+pitää+olla.+Itsesuojeluvaisto+lisääntyy+vanhetessa+muissakin+asioissa+kuin+parisuhteissa,+tai+ainkim+pitäisi+lisääntyä.
07.08.2017 10:37
Siinähän+se+maailman+helpoin+selitys+on,+kun+mies+ei+ymmärrä+naista.+Ei+ne+naiset+kuitenkaan+eri+planeetalta+ole+kotoisin+tai+puhu+ymmärtämätöntä+kieltä,+joten+kyllä+se+miehessä+itsessään+on+vika,+jos+ei+viitsi+ottaa+asioista+selvää+ymmärtääkseen.+Mutta+jos+ei+älli+riitä+ottamaan+naista+huomioon+päätöksissä,+niin+silloin+voi+syyttää+vain+itseään.
07.08.2017 10:24
Liian+helppoa,+ei+tulis+ikinä+toimimaan.+Tyhmyysgeeninkin+voisi+muunnella+fiksuusgeeniksi.....
07.08.2017 10:14
Paljon+on+tullut+hyviä+kommentteja,+samoja+ajatuksia+mitä+minullakin+on.+Katsoin+talvella+dokkarin+jenkkien+geenimanipuloidusta+ruuasta,+mahdollisimman+paljon+kasvatetaan+halvalla+ja+nopeasti.+Väestö+lisääntyy+ja+ruuantarve+kasvaa,+sitä+ongelmaahan+siinä+yritetään+ratkaista.+Mutta+kun+geenimanipuloitu+ruoka+on+muutaman+ihmisen+miljoonabisnestä+ja+kun+on+kyse+rahasta,+sitä+pitää+saada+mahdollisimman+paljon,+mahdollisimman+vähillä+tappiolla.+Silloin+ei+mietitä+pienen+ihmisen+asemaa+tai+toimeentuloa,+mietitään+vain+suurta+tuottoa.+Kyllä+minä+mieluummin+syön+kotimaista+ruokaa,+kun+tiedän,+ettei+nautasikaani+ole+kasvatettu+niin,+ettei+sen+lihakset+mahdu+nahan+sisään+vaan+iho+repeilee+kasvavan+massan+takia.
05.08.2017 09:04
Totta,+mutta+miten+laji+kehittyy,+siihen+me+pystymme+vaikuttamaan+etsimällä+kumppanin,+jolla+on+itseä+miellyttävät+ominaisuudet.
04.08.2017 09:26
Historialla+on+paha+tapa+toistaa+itseään+ja+maapallon+suurin+vihollinen+onkin+ihminen+itse.+Vaikkei+meidän+elinaikanamme+suuria+muutoksia+tapahtuisi,+jälkipolvet+joutuvat+kestämään+meidän+tekojemme+seuraukset.+Monikaan+ei+tunnu+ymmärtävän,+että+elämää+on+meidän+jälkeemmekin,+ellei+nyt+tule+jokin+valtava+katastrofi,+joka+posauttaa+koko+pallon+paskaksi.+
Vanhuksia+kunnioitettiin+suuren+tietomäärän+takia,+kuten+tuossa+aikaisemmin++sanotaankin.+Ainoa+keino+siirtää+tietoa+eteenpäin+oli+kuunnella+vanhempia+ja+kokeneempia,+saattoi+olla+kuolemaksi,+jos+ei+kuunnellut.+Nykyään+kaikki+tieto+löytyy+netistä+ja+elämänkokemusta+ei+arvosteta.+Vanhukset+unohdetaan+tai+laitetaan+laitoksiin+vieraiden+ihmisten+hoitoon,+kun+oma+elämä+on+niin+kiireistä,++ettei+hyödytön+vanhus+mahdu+siihen.+Perhearvoissa+ollaan+menty+huonompaan+suuntaan,+kun+ennen+kaikki+asuivat+lähekkäin+ja+se+turvaverkko+oli+koko+ajan+saatavilla.+Nyt+levittäydytään+ympäri+maailmaa+ja+yhteyttä+pidetään,+jos+ehditään.+Omiin+vanhempiin+ei+ehdi+pitää+yhteyttä+ja+annetaan+samalla+esimerkki+omille+lapsille,+ettei+vanhemmat+ole+tärkeitä.+Siinä+on+sitten+turha+vanhainkodissa+ihmetellä,+miksei+ne+lapset+käy+katsomassa.
04.08.2017 09:20
Jos+yhden+hengen+taloudet+vain+lisääntyvät,+se+tarkoittaa+kaupunkien+ja+asutuskeskusten+laajentumista,+kun+tarvitaan+kaikille+asuntoja.+Suomalainenhan+ei+asu+kommuunissa.+Samalla+maaseudut+hiljenee+entisestään,+kun+loputkin+sinkut+muuttavat+työn+perässä+muualle.+Jotenkin+tämä+tulevaisuudenkuva+on+surullinen,+lähinnä+se++takia,+että+ruoka+tulee+maataloudesta.+Jos+kukaan+ei+tuota+ruokaa,+joudutaan+syömään+jenkkilän+malliin+geenimanipuloitua+viljaa+ja+lihaa.
04.08.2017 09:01
Tavallisesti+tälläinen+valituskirjoitus+saisi+ihmisvihani+nostamaan+päätään+ja+tuhahtelisin+kahvikuppiini+kaiken+maailman+idiootetteja+sitä+pitääkin+olla.+Mutta+minulle+harvinainen+tunne+heräsi,+ehkä+se+on+sympatiaa,+ehkä+jotain+muuta,+en+tiedä.+Tuossa+joku+leidi+sanoi+haluavansa+rutistaa+sinua,+heti+nousi+mieleen+kuva+povekkaasta++mammasta,+joka+tempaisee+sun+pään+rintojensa+väliin+ja+silittää+hiuksia..+.+Itse+ehkä+kuitenkin+taputtaisin+selkään+"noh+noh+poika,+kyllä+se+siitä"+tyylillä.+Mutta+opiskelu+kannattaa+aina,+ei+se+ikään+katso.+Ja+kun+saat+lukion+suoritettua,+niin+sitten+voit+jatkaa,+jatko-opiskelupaikoissa+onkin+kaiken+ikäisiä,+joten+sitten+pitäisi+ikäkriisinkin+helpottaa.+Jos+yhtään+lohduttaa,+niin+mulla+on+tuttu,+joka+päälle+4-kymppisenä+meni+samaan+ensimmäisen+asteen+koulutukseen+kuin+hänen+lapsensa.+Tilanne+oli+lapselle+suorastaan+traumaattinen,+kun+mamma+tuli+samalle+luokalle,+mutta+niinpä+vain+täti+valmistui+etuajassakin+vielä.+Olet+alle+30,+joten+melko+nuori+vielä,+ehdit+vaikka+mitä.+Pipari+tietenkin+helpottaisi+tuskaa,+mutta+sen+saantiin+ei+valmista+kaavaa+ole,+joten+en+edes+yritä+neuvoa,+että+mene+ulos,+harrasta+jotain,+etköhän+sinäkin+nämä+keinot+tiedä.
04.08.2017 08:43
Nyt+on+tunnustettava,+että+koskaan+en+ketään+ole+kehottanut+parisuhteeseen,+päinvastoin,+en+sinua,+en+ketään+muutakaan.+Minusta+parisuhde+on+sen+verran+vakavasti+otettava+asia,ettei+siihen+pidä+ryhtyä,+ellei+ole+täysin+varma+itsestään+ja+omista+tunteistaan.+Itse+olen+suhteissa+pettynyt+monesti,+kun+on+ollut+liian+suuret+odotukset+niille+omille+tunteille.+Muutaman+erehdyksen+jälkeen+osaa+jo+kuunnella+tuntojaan,+että+kannattaako+edes+yrittää.+Tunnustan,+että+seksin+takia+on+muutama+suhde+alkanut,+kun+toinen+osapuoli+ei+ole+tyytynyt+pelkkään+panosuhteeseen.+Mutta+jos+en+itse+ole+sitoutunut+suhteeseen,+niin+erimielisyyksistä+tulee+massiivisia+riitoja+jo+senkin+takia,+ettei+toisen+tunteet+jaksa+kiinnostaa.
04.08.2017 08:02
Aijaijai,+ihmisviha+iski!+Toiset+vaan+on+tolloja!!!+Saunan+takana+olis+tilaa....
03.08.2017 22:34
Sellaisen+minäkin+ymmärrän,+kun+tulee+fyysisiä+oireita,+henkiset+oireet+taas+yleensä+johtuu+luulotaudista.+Eikä+se+minuakaan++haittaa,+jos+itse+ymmärtää+rajoitteensa+ja+toivoo+muiden+toimivan+sen+mukaan.+Minua+alkaa+ärsyttää+siinä+vaiheessa,+kun+minun+elämääni+aletaan+rajoittamaan+omien+harhaluulojen+mukaan,+vaikka+luuloille+ei+ole+mitään+muita+perusteita+kuin+oma+mutu-tuntuma.+Tottakai+toiset+ovat+herkempiä+luonnostaan,+mutta+senkin+voi+vetää+överiksi.
Eli+maailmaan+mahtuu+sinunkin+tarkan+seulan+selvittäviä+naisia,+vahinko+että+ovat+varattuja...+Parisuhteet+osaavat+olla+rasittavia,+jos+ajatusmaailma+ei+kohtaa.+On+helppo+luiskahtaa+suhteeseen,+mutta+eroon+pääsemimen+onkin+sitten+työlästä,++parempi+olla+varuillaan.+Minäkin+olen+varmasti+melkoinen+skitso+ja+itsekeskeinen+monen+mielestä,+mutta+kun+on+oma+tupa+ja+oma+lupa,+niin+miksi+alkaa+taistelemaan+jonkun+kanssa+arkipäivän+asioista.
03.08.2017 22:31
Sulla+se+on+sana+hallussa.
03.08.2017 21:16
Erityisherkkyys,+tämä+on+masennuksen+rinnalle+nostettu+toinen+muotitauti.+Murto-osa+ihmisistä+oikeasti+on+erityisherkkiä+tai+sairastuu+vakavaan+masennukseen,mutta+on+helppo+kerätä+säälipisteitä+ja+huomiota+kanssaihmisiltä,+kun+tekee+numeron+omasta+kyvyttömyydestään+kohdata+vastoinkäymisiä.+Piiloteltu+ihmisvihani+nousee+pintaan+aina+tämmöisiä+lukiessa/kuunnellessa.+Itse+en+pidä+massatapahtumista,+en+jaksa+riidellä+tai+olla+muutenkaan+pitkiä+aikoja+ihmisten+kanssa,+mutta+minä+pystyn+nämä+ongelmani+käsittelemään+ihan+itseksenikin.
03.08.2017 21:15
Mut+eihän+se+haittaa,+jos+sitä+on+kiva+katella?+Tosin+jos+oikeesti+on+tarkoitus+töitä+tehdä,+niin+tuommosen+työkaverin+kanssa+palais+hihat+hyvin+nopeaan.
03.08.2017 19:04
Eli+netistä+seuraa+etsii+rumat+naiset+ja+komeat+miehet???+En+kyllä+usko.+Naisellehan+se+on+kolaus+itsetunnolle,+jos+baaripoka+ei+lämpene,mutta+mies+nostaa+housujaan,+tilaa+uuden+oluen+ja+käy+taas+taistoon.+On+siinä+vissi+ero.
03.08.2017 19:00
Samasta+syystähän+naisetkin+jättävät+vastaamatta+miehille,+kun+ovat+lihavia,+vaikka+sporttista+etsitään.+Mutta+se+on+niin+väärin+se,+ei+ole+naisella+oikeutta+arvostella+miehen+ulkonäköä.
03.08.2017 18:52
28 / 39