Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
elämänpeli1
profiilit
elämänpeli1
elämänpeli1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
775
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sinä+unohdat+tässä+sen,+että+nainen+ja+mies+ymmärtävät+seksin+väljähtymisen+eri+tavalla.+Mies,+joka+saa+tyytydyksen+pelkästään+yhdynnässä+kuvittelee+seksielämän+olevan+kunnossa,+kun+nainen+avaa+reitensä+säännöllisesti.+Silloin+se+tietty+kyllästyminen+ja+pahimpien+himojen+laantuminen+tapahtuu+n+5-7+vuoden+päästä.+Naisen+seksielämä+taas+on+väljähtänyt+heti,kun+hän+huomaa,+ettei+mies+osaa/viitsi/halua+keskittyä+mihinkään+muuhun+kuin+yhdyntään.+Sen+huomaamiseen+riittää+se+pari+kuukautta+ja+riippuu+naisesta,+jatkaako+suhdetta++ja+huonoa+seksiä+vaiko+jatkaa+unelmamiehen+etsintää.+Aina+voi+yrittää+kertoa+miehelle,+missä+mättää,+mutta+eipä+sekään+välttämättä+muutosta+tuo.+Jos+seksi+ei+suju,+se+alkaa+heijastua+suhteen+muihinkin+osa-alueisiin+negatiivisesti.
01.08.2017 08:02
Kyllä+se+ihan+omiin+haaveisiin+jää.+Ainahan+yrittää+saa,+mutta+pukille+pääsyyn+tarvitaan++muutakin+kuin+vain+omat+halut.
01.08.2017 07:50
Kun+ei+järkeä+ole+annettu+kuin+lusikalla,+niin+käy+just+näin.+Ja+nykypäivänä+näitä+tapauksia+on+enemmän+ja+enemmän,+otetaan+pikavippejä,+että+saadaan+ostettua+taas+jotain+kivaa,+miettimättä+yhtään,+että+ne+lankeaa+maksuunkin+aikanaan.
31.07.2017 07:08
Niinpä,+lapsia+suoltaa+maailmaan+1-2+vuoden+välein+just+tämä+tuilla+elävä+jengi.+Mutta+minkä+mallin+vanhemmat+antavat+lapsilleen,+kun+itsekään+eivät+töihin+viitsi+mennä.+Jos+ei+muu+auta,niin+haetaan+saikkua+masentuneena,+ei+pysty+töihin.+Lapsia+pitäisi+kannustaa+opiskelemaan,+mutta+moniko+varattomana+lähtee+kouluttautumaan,+kun+pitäisi+penniä+venyttää+ja+opiskella.+Työttömänä+saat+tuet+ja+voit+lorvia+kotona+samalla+tavalla+kuin+iskä+ja+äippä,+kyllä+yhteiskunta+elättää.
31.07.2017 07:02
Silmäilin+jutun+läpi+minulle+tavanomaiseen+yliolkaiseentyyliin,mutta+yksi+lause+kiinnitti+huomion+"tilaili+lapsille+lehtiä,+jotka+jäivät+maksamatta".+Tähän+samaan+törmää+kaikissa+tämäntyyppisissä+jutuissa,+ei+ole+älliä+sen+vertaa,+että+osattaisiin+karsia+ei-niin-välttämättömistä+menoista.+Niukoilla+tuloilla+eläminen+on+hankalaa,+mutta+tahallinen+yli+varojen+eläminen+on+vain+tyhmyyttä.+Siihen+päälle+vielä+masennus+kun+ei+rahat+riitä,+niin+onnea+vaan.+Ja+samaa+virttä+veisaavat+monet+muutkin,+ei+ole+rahaa,+mutta+kaikea+pitäisi+saada,+lopputulos+on+keskivaikea+masenus,+ei+voi+käydä+töissä.++Omaa+syytähän++tilanne+ei+tietenkään+ole.+Kyllä+ärsyttää+tämmöiset+jutut+ja+naisethan+näitä+lehdissä+säälin+ja+sympatian+toivossa+voivottelee.
31.07.2017 06:54
Tässähän+oli+useita+tyypillisiä+vastauksia+miehiltä,+joille+itselleen+naisen+saaminen+on+käytännössä+mahdotonta.+Katkeruus+ja+paha+mieli+suorastaan+huokuu+kommenteissa.+Paljon+huonoja+vaihtoehtoja+on+tarjolla,+mutta+ehkä+se+helmi+vielä+joukosta+löytyy.+Ei+todellakaan+pidä+tyytyä+ihan+mihin+sattuu,+vaan+etsiä+se+itselle+sopiva+kumppani.+Toki+voi+olla+tyytyväinen+suhteessa,+vaikkei+siinä+suurta+intohimoa+olisikaan,+mutta+esimerkiksi+minulle+itselleni+ei+riittäisi,+että+talous+on+kunnossa+ja+pihassa+kiiltelee+uudenkarhea+auto,+jos+parisuhteesta+puuttuu+kipinä.
31.07.2017 06:38
Tälläiset+miehet+jäävät+itsekin+ilman+naista,+vaikka+kuinka+tykkäisi+paneskella+ympäriinsä.
31.07.2017 06:28
Mielenkiintoista,+että+heti+rivien+välistä+löysit+tämänkin+tiedon.+Mistäs+aloittaja+muuten+erottaisi,+onko+mies+suhteeseen+sopiva,+ellei+koeaja.+Ja+hän+kertoo+seksin+väljähtyvän+parin+kuukauden+jälkeen,+ei+se+ole+ympäriinsä+paneskelua+vaan+yritystä+olla+suhteessa.
31.07.2017 06:24
Totta,+kukaan+ei+viitsi+lukea+sellaisia.+Pikkasen+kun+panostaa,+niin+eiköhän+se+palkitse.+Minusta+se+kuva+ainakin+on+pakollinen,+vaikka+olisikin+tavallisen+näköinen+ihminen,+niin+kuvaanhan+aina+kiinnitetään+huomiota.+Silloin+säästyy+siltä+pettymykseltä,+että+vastapuoli+lopettaa+viestittelyn+heti+kun+hänelle+laittaa+kuvan.
30.07.2017 11:40
Täydellistä+ihmistä+ei+ole+olemassakaan,+on+inhimillistä+tehdä+virheitä.+Niistä+vain+pitäisi+ottaa+opikseen.+Kaikkien+kanssa+kaveeraaminen+ei+ole+minun+juttu,+toisten+kanssa+on+helpompi+tulla+toimeen,+toiset+ovat+taas+aivan+mahdottomia.+Töissä+ja+työpaikalla+joudun+tulemaan+toimeen+kaikkien+kanssa,+pitkin+hampain,+mutta+pakko+vain+on.+Tosin+olen+sen+verran+suorasanainen+töissäkin,+että+pahimmat+nillittäjät+jättävät+rauhaan.+Olen+huomannut,+että+heidän+on+helpompi+nillittää+sellaisille,+jotka+eivät+pistä+vastaan.+Tuosta+täydellisyydestä+vielä+sen+verran,+että+yksi+ihminen+on+suhteen+alkuhuumassa+sanonut+minua+täydelliseksi,+se+oli+sellainen+lause,+että+karvat+nousivat+heti+pystyyn+kauhusta+ja+piti+ottaa+vähän+etäisyyttä.+Jos+toista+pitää+täydellisenä,+se+pettymys+tulee+olemaan+todella+raju,+kun+paljastuu,+ettei+tämäkään+ole+täydellinen.
30.07.2017 11:32
Kauheet+on+ongelmat+sullakin,+toivottavasti+ei+ainakaan+vessa+ollut+just+sillon+varattu.+Minä+en++nyt+säästäkään+pysty+valittamaan,+kun+viikon+sateiden+jälkeen+on+jo+toinen+aurinkoinen+päivä+peräkkäin.+Lapset+kyllä+tuo+elämään+erilailla+sisältöä,+joutuu+väkisinkin+unohtamaan+omat+ongelmat,+kun+keskittyy+muksuihin.+Kaikillehan+sitä+ei+suoda,+erotilanteet+mutkistaa+asioita+ja+jos+vaikka+työn+perässä+haluaisi+muuttaa+muualle+joutuu+asiat+miettimään+moneen++kertaan+lasten+kannalta.+Varsinkin+jos+se+toinen+osapuoli+on+katkera+ja+kostonhimoinen+marttyyri.
30.07.2017 11:22
Jep+ja+sitten+odottelemaan,++mitä+tapahtuu.+Mulla+vaan+on+sattunut+kiireessä+niitä+vahinkoja,+että+luen+kommentin+ja+ymmärrän+sen+väärin+ja+vastaan+sitten+ihan+mitä+sattuu.+Myöhemmin+itsekin+tajuan,+että+missä+meni+vikaan,+mut+mitäpä+niitä+selittelemään.
30.07.2017 11:11
Sullahan+on+mennyt+keskivertoa+paremmin,+olen+ymmärtänyt,+ettei+mies+saa+nettideiteiltä+seuraa+millään.
30.07.2017 11:05
Näinhän+jokainen+järkevä+ihminen+tekee,+siksi+niihin+profiileihin+kannattaa+käyttää+aikaa+ja+vaivaa.+Mutta+täällä+tuntuu+olevan+vallalla+käsitys,+että+kuvaton+ja+tekstitön+profiili+on+samalla+viivalla+kuvallisen+kanssa.++Sitten+itketään+suureen+ääneen,+kun+naiset+eivät+vastaa+yhteydenottoihin.+Miksi+vaivaantua+hakuammuntaan,+kun+voi+valita+kuvallisista+viestittelijöistä.+Nuo+sun+kriteerisi+laittaa+viestiä+ovat+ihan+normaaleilta+kuulostavia,+mutta+epätoivoinen+laittaa+viestin+aivan+kaikille+ja+katkeroituu,+kun+"Hei,+mitä+kuuluu?"+tyyppinen+viesti+ei+herätä+vastakaikua.+On+aika+epätodennäköistä,+että+kohdalle+osuu+joku+yhtä+epätoivoinen+seuranhakija.
30.07.2017 11:02
Minä+aina+vertaan+tällaisia+ihmisiä+itseeni,+mikä+heissä+on+vikana,+kun+eivät+elämäänsä+saa+järjestykseen.+Ehkäpä+juuri+siksi+minulta+ei+heru+marttyyreille+ja+itsesäälissä+rypeville+empatiaa,+kun+itse+olen+enemmän+ongelmanratkaisija+kuin+taivastelija.+Netti+on+hyvä+tapa+avartaa+maailmankuvaansa+ja+saada+tietoa,+mutta+valitettavan+moni+jämähtää+vielä+pahemmin+omiin+pieniin+kuvioihinsa+ja+poimii+vain+omaa+surkeutta+vahvistavia+juttuja+netistä.+Tunnen+sinkkuja,miehiä+että+naisia,+joille+kumppanin+etsintä+tai+seksi+ei+ole+se+elämää+ohjaava+tekijä,+vaan+ilo+ja+onni+haetaan+jostakin+muusta.+Sama+hommahan+se+on+parisuhteessa,+ei+se+elämän+ainoa+ilo+voi+olla+parisuhde,+jos+kaikki+muu+on+perseellään.
30.07.2017 10:34
Kaikkea+oppii,+kun+aikansa+kokeilee.+Tuon+verran+olen+itsekin+täällä+pyöriessä+hoksannut,+helpottaahan+se.
30.07.2017 10:21
Sääli+on+sairautta.+Rumasti+sanottu,+mutta+totta.+Kukaan+ei+voi+pelastaa++toista,+jos+se+toinen+itse+ei+halua+pelastua.+Sääliminen+ja+voivottelu+vain+lisää+itsesäälissä+rypemistä,+kunnon+potku+persauksiin+auttaa+paljon+enemmän.+Alkoholistit,+narkit,+naisettomat,+yksinäiset,+mitä+näitä+muita+onnettomia+onkaan,+itsestä+se+lähtee+tilanteen+korjaaminen.
30.07.2017 10:03
Minulla+on+se+ongelma,+etten+ehdi+päivystämään+täällä+24/7+joten+putoan+keskusteluista+pihalle+jo+senkin+takia.+En+ehdi+lukea+pitkiä+ketjuja+enkä+jaksa+jankata+mistään+itselle+päivänselvästä+asiasta.+Varmasti+on+hyviä+keskusteluja+ja+keskustelijoita,+mutta+ehkä+olen+aina+väärässä+paikassa+väärään+aikaan.+Väittely+ja+vääntö+on+ihan+ok,+silloin+kun+siihen+on+aikaa+keskittyä.
30.07.2017 09:58
Ja+kun+ei+ole+rahaa,+ei+voi+mennä+edes+maksullisiin+naisiin,+joten+elämä+on+tuhoon+tuomittu.+Näitä+juttuja+lukiessa+huomaan+aina,+miten+hyvin+asiat+minulla+itselläni+loppupeleissä+on.
30.07.2017 09:50
Sinähän+vastasit+itse+omaan+kysymykseesi,+eli+friends+with+benefits+suhteelta+kuulostaa.+Seksuaalista+vetovoimaa+on,+mutta+ei+voisi+kuvitellakaan+seurustelevansa+kyseisen+ihmisen+kanssa.
30.07.2017 09:43
31 / 39