Mitä neuvoja yksinäiselle?

Neliapila123180

Mitä neuvoja antaisitte henkilölle, joka on tuomittu elämään yksin?
Kaikki eivät löydä kumppania, joten jätetään ne "Neuvoisin jatkamaan yrittämistä, koska kyllä joku löytyy"-tyyppiset neuvot pois.

26

388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaisanoasaa

Mene huoriin ja pidä hauskaa vähän aikaa.

• baarritaipub

Pää täyteen ja baariin.
      Nynnyt istuu kotona ruikuttamassa.

• Yksin ei kyllä ainakaan kannata mihinkään koskaan lähteä, että parempi silloin vaan pysytellä siellä kotosalla.

• Tarkennus

Miten olet saanut ne "muutamat kymmenet naiset" 20-25 ikävuosina jos et mihinkään yksin koskaan kaverittomana lähde?

Mihin väliin kymmenet naiset ovat mahtuneet kun olet näillä palstoilla viettänyt ikävuodet 18-28?

• Aitosinkkumies-

Yksin just kannattaakin lähetä reissuun. Matkailu avartaa ja tapaat just naisia kun matkustelet.

• Mitenniin "tuomittu" elämään yksin? Ketään ei pakoteta olemaan yksin, kyllä se itsestä lähtee ja omasta asenteesta. Jos baarit, harrastukset tai muut riennot ei nappaa, niin sitten netin kautta seuraa etsimään. Eikä pidä lannistua ensimmäiseen vastoinkäymiseen, tarjontaa kuitenkin löytyy laidasta laitaan. Sitten treffeille, ihan sama minkälainen kurppa sieltä löytyy, kokeilumielessä ja harjoituksen kannalta kun treffailee, niin kyllä se taito ihmisten kohtaamiseen siitä kehittyy.

• EternalSolitudeM77

Typerä neuvo. Netistä seuran etsimisen kehoitus miehelle, on sama kuin kehoittaa lottoamaan että rikastuisi. Nettideitit eivät toimi tavallisen näköisillä miehillä. Uskokaa se jo! Se on testattu ja todettu miljardeja kertoja.

Ulkonäkö, raha, status on kemia. Tavalliset, köyhät, rumat ihmiset jäävät auttamattomasti ilman parisuhdetta. Se nyt vaan on absoluuttinen totuus eikä asialle voi paskaakaan. Niin se vaan on. Piste.

• EternalSolitudeM77 kirjoitti:

Typerä neuvo. Netistä seuran etsimisen kehoitus miehelle, on sama kuin kehoittaa lottoamaan että rikastuisi. Nettideitit eivät toimi tavallisen näköisillä miehillä. Uskokaa se jo! Se on testattu ja todettu miljardeja kertoja.

Ulkonäkö, raha, status on kemia. Tavalliset, köyhät, rumat ihmiset jäävät auttamattomasti ilman parisuhdetta. Se nyt vaan on absoluuttinen totuus eikä asialle voi paskaakaan. Niin se vaan on. Piste.

Eikun joo kannattaa ennemmin tulla valittamaan suomi24 sinkut sivuille, että asialle ei voi tehdä yhtään mitään, se auttaa. Tarpeeks kun valittaa ja itkee asiasta, niin kohta jo tupsahtaa tuttavuus elämään kuin Salelle iltapala...näin se on.

• EternalSolitudeM77 kirjoitti:

Arvasinkin, että vastaat noin. Mutta kuten sanoin, homma on kiinni omasta asenteesta, tosin sinulle tuskin mieleistä neuvoa kukaan tulee koskaan keksimäänkään. Yksinäisyyden poisto lähtee omasta itsestä, jokaisen järki sanoo, että kotona nysvätessä ei seuraa löydy. Kukaan ei tule sinua sinne kotiin viihdyttämään, jos et itse tee asian hyväksi mitään.

Harrastatko mitään? Haluatko edes harrastaa? Käytkö koskaan missään, missä tapaa ihmisiä? Ja kannattaa muistaa, sekä katkeruus että epätoivo näkyy naamasta kauas ja ovat naisia karkottavia ominaisuuksia.

• Dissident kirjoitti:

Eikun joo kannattaa ennemmin tulla valittamaan suomi24 sinkut sivuille, että asialle ei voi tehdä yhtään mitään, se auttaa. Tarpeeks kun valittaa ja itkee asiasta, niin kohta jo tupsahtaa tuttavuus elämään kuin Salelle iltapala...näin se on.

Aika moni ainakin lujasti uskoo näin käyvän.

• elämänpeli1 kirjoitti:

Aika moni ainakin lujasti uskoo näin käyvän.

Joo, kaikkien muitten vikahan se on, että ei ole edes sitä rahaa, statusta tai hyvää ulkonäköä. Ja viimekädessä naisten syy ainakin, kun ei tulla sitä pi...ua tarjoamaan ovelle. Siitähän se koko elämä vasta alkais sujumaan...

• Dissident kirjoitti:

Joo, kaikkien muitten vikahan se on, että ei ole edes sitä rahaa, statusta tai hyvää ulkonäköä. Ja viimekädessä naisten syy ainakin, kun ei tulla sitä pi...ua tarjoamaan ovelle. Siitähän se koko elämä vasta alkais sujumaan...

Ja kun ei ole rahaa, ei voi mennä edes maksullisiin naisiin, joten elämä on tuhoon tuomittu. Näitä juttuja lukiessa huomaan aina, miten hyvin asiat minulla itselläni loppupeleissä on.

• kjhgjgkjhgjgjk
        EternalSolitudeM77 kirjoitti:

Olen just TODELLA kiinnostunut tämän tyyppisestä miehestä:

-työkyvytön, vähävarainen
        -pituus 172cm
        -ikäero 7v
        -lihava
        -ei ole jännä- tai pelimies
        -ei erityisen komea

• elämänpeli1 kirjoitti:

Ja kun ei ole rahaa, ei voi mennä edes maksullisiin naisiin, joten elämä on tuhoon tuomittu. Näitä juttuja lukiessa huomaan aina, miten hyvin asiat minulla itselläni loppupeleissä on.

Joo. Ehkä se jollain huumenarkkiksellakin on jotain vastaavaa. Kohmeloon herätessä jostain asemakellarista pas..t housuissa tärisevänä, ei mieltä nosta taivaisiin. Tunnin päästä saattaa olla jo epätoivoinen, että miten saada pää äkkiä sekaisin. Elämä pyörii vaan yhden asian ympärillä ja ei näe mitään ulospääsyä siitä. Tiedän, että varmasti on vaikeaa, mutta on sitä vaikeuksia ollut itsellänkin, en jaksa ymmärtää, että mitä apua ois mun, tai muiden säälistäkään...

• Dissident kirjoitti:

Joo. Ehkä se jollain huumenarkkiksellakin on jotain vastaavaa. Kohmeloon herätessä jostain asemakellarista pas..t housuissa tärisevänä, ei mieltä nosta taivaisiin. Tunnin päästä saattaa olla jo epätoivoinen, että miten saada pää äkkiä sekaisin. Elämä pyörii vaan yhden asian ympärillä ja ei näe mitään ulospääsyä siitä. Tiedän, että varmasti on vaikeaa, mutta on sitä vaikeuksia ollut itsellänkin, en jaksa ymmärtää, että mitä apua ois mun, tai muiden säälistäkään...

Sääli on sairautta. Rumasti sanottu, mutta totta. Kukaan ei voi pelastaa toista, jos se toinen itse ei halua pelastua. Sääliminen ja voivottelu vain lisää itsesäälissä rypemistä, kunnon potku persauksiin auttaa paljon enemmän. Alkoholistit, narkit, naisettomat, yksinäiset, mitä näitä muita onnettomia onkaan, itsestä se lähtee tilanteen korjaaminen.

• elämänpeli1 kirjoitti:

Sääli on sairautta. Rumasti sanottu, mutta totta. Kukaan ei voi pelastaa toista, jos se toinen itse ei halua pelastua. Sääliminen ja voivottelu vain lisää itsesäälissä rypemistä, kunnon potku persauksiin auttaa paljon enemmän. Alkoholistit, narkit, naisettomat, yksinäiset, mitä näitä muita onnettomia onkaan, itsestä se lähtee tilanteen korjaaminen.

No tapauskohtaisesti potku voi auttaa ja sääliminenkin voi herättää, mutta taitaa olla todellisuudessa niin, että todellinen hätä vasta aiheuttaa ihmisessä jotain reaktiota.
        Onhan se niinkin, että ihmiset ajautuu pikkuhiljaa johonkin tilanteeseen, mistä sitten kohta ei löydäkään reittiä pois. Nykyaikakin mahdollistaa, että voi jämehtyä sinne kotisohvalle ja olla suurin osa valveillaoloajastaan vaan siinä tietokoneen tai puhelimen äärellä. ainoa nuora ulkomaailmaan on iltapäivälehdet ja nettimedia.

• Dissident kirjoitti:

No tapauskohtaisesti potku voi auttaa ja sääliminenkin voi herättää, mutta taitaa olla todellisuudessa niin, että todellinen hätä vasta aiheuttaa ihmisessä jotain reaktiota.
        Onhan se niinkin, että ihmiset ajautuu pikkuhiljaa johonkin tilanteeseen, mistä sitten kohta ei löydäkään reittiä pois. Nykyaikakin mahdollistaa, että voi jämehtyä sinne kotisohvalle ja olla suurin osa valveillaoloajastaan vaan siinä tietokoneen tai puhelimen äärellä. ainoa nuora ulkomaailmaan on iltapäivälehdet ja nettimedia.

Minä aina vertaan tällaisia ihmisiä itseeni, mikä heissä on vikana, kun eivät elämäänsä saa järjestykseen. Ehkäpä juuri siksi minulta ei heru marttyyreille ja itsesäälissä rypeville empatiaa, kun itse olen enemmän ongelmanratkaisija kuin taivastelija. Netti on hyvä tapa avartaa maailmankuvaansa ja saada tietoa, mutta valitettavan moni jämähtää vielä pahemmin omiin pieniin kuvioihinsa ja poimii vain omaa surkeutta vahvistavia juttuja netistä. Tunnen sinkkuja,miehiä että naisia, joille kumppanin etsintä tai seksi ei ole se elämää ohjaava tekijä, vaan ilo ja onni haetaan jostakin muusta. Sama hommahan se on parisuhteessa, ei se elämän ainoa ilo voi olla parisuhde, jos kaikki muu on perseellään.

• elämänpeli1 kirjoitti:

Minä aina vertaan tällaisia ihmisiä itseeni, mikä heissä on vikana, kun eivät elämäänsä saa järjestykseen. Ehkäpä juuri siksi minulta ei heru marttyyreille ja itsesäälissä rypeville empatiaa, kun itse olen enemmän ongelmanratkaisija kuin taivastelija. Netti on hyvä tapa avartaa maailmankuvaansa ja saada tietoa, mutta valitettavan moni jämähtää vielä pahemmin omiin pieniin kuvioihinsa ja poimii vain omaa surkeutta vahvistavia juttuja netistä. Tunnen sinkkuja,miehiä että naisia, joille kumppanin etsintä tai seksi ei ole se elämää ohjaava tekijä, vaan ilo ja onni haetaan jostakin muusta. Sama hommahan se on parisuhteessa, ei se elämän ainoa ilo voi olla parisuhde, jos kaikki muu on perseellään.

Niin, no toisaalta miksi suotta vertailla, ihminen jokseenkin elää vissiin valittamisella...kokoajan itsekin siihen syyllistyy. Koitan kuitenkin olla valittamasta muista...koitan focusoida energian omaan ja lasten elämän parantamiseen. Mutta jos ei muuta valittamista äkkisiltään keksi, niin keli on hyvä syy, tai sitten vaikka usean kahvikupin nauttimisen aiheuttama äkillinen virtsatushätä kesken kirjoittamisen aiheuttaa ärräpäitä ja manausta...että pitikö se hiton rakko just nyt täyttyä.

• Dissident kirjoitti:

Niin, no toisaalta miksi suotta vertailla, ihminen jokseenkin elää vissiin valittamisella...kokoajan itsekin siihen syyllistyy. Koitan kuitenkin olla valittamasta muista...koitan focusoida energian omaan ja lasten elämän parantamiseen. Mutta jos ei muuta valittamista äkkisiltään keksi, niin keli on hyvä syy, tai sitten vaikka usean kahvikupin nauttimisen aiheuttama äkillinen virtsatushätä kesken kirjoittamisen aiheuttaa ärräpäitä ja manausta...että pitikö se hiton rakko just nyt täyttyä.

Kauheet on ongelmat sullakin, toivottavasti ei ainakaan vessa ollut just sillon varattu. Minä en nyt säästäkään pysty valittamaan, kun viikon sateiden jälkeen on jo toinen aurinkoinen päivä peräkkäin. Lapset kyllä tuo elämään erilailla sisältöä, joutuu väkisinkin unohtamaan omat ongelmat, kun keskittyy muksuihin. Kaikillehan sitä ei suoda, erotilanteet mutkistaa asioita ja jos vaikka työn perässä haluaisi muuttaa muualle joutuu asiat miettimään moneen kertaan lasten kannalta. Varsinkin jos se toinen osapuoli on katkera ja kostonhimoinen marttyyri.

• elämänpeli1 kirjoitti:

Kauheet on ongelmat sullakin, toivottavasti ei ainakaan vessa ollut just sillon varattu. Minä en nyt säästäkään pysty valittamaan, kun viikon sateiden jälkeen on jo toinen aurinkoinen päivä peräkkäin. Lapset kyllä tuo elämään erilailla sisältöä, joutuu väkisinkin unohtamaan omat ongelmat, kun keskittyy muksuihin. Kaikillehan sitä ei suoda, erotilanteet mutkistaa asioita ja jos vaikka työn perässä haluaisi muuttaa muualle joutuu asiat miettimään moneen kertaan lasten kannalta. Varsinkin jos se toinen osapuoli on katkera ja kostonhimoinen marttyyri.

Heh. No tuli vaan mieleen. Siis sitä ihmiset tuskailee kaikenlaisista. Toiselle ne ei ole mitään, mutta itselle ne saattaa olla sillähetkellä isojakin asioita.

Erot on hankalia paikkoja isommille, mutta eniten niille pienimmille. Niitä käytetään aseenakin ja pelinappuloina. Ei nyt ihan malliero ole omallakaan kohdalla ollut, mutta toisaalta lapset ovat ottaneet sen hyvin. Lapsethan sopeutuu kaikenlaiseen, mutta kuten edellä, niin jokainen näkee vain oman tilanteen, niin lapsikin. Ero on ero, vaikka olis kuinka siisti.

Ja itse olen hoksannut, että tänne mahtuu kaikenlaista vipeltäjää. Ja ei auta kuin tulla toimeen. Exäthän on mulkkuja....eipä ne exiä muuten kai olisikaan?

• KirsiJäp

Lopeta väkisin etsiminen. Naamasta paistava puute ja epätoivo toimii naiskarkotteena. Small talkia arkiympyröissä kuten kaupassa siitä se lähtee. Tai ota iso kalahaavi ja nappaa sopiva saalis. :D

• kurppa26vuotta

Opettele olemaan sosiaalinen ja siksi just pitää lähteä ulos tapahtumiin ja voi myös matkustella. sosiaaliset ihmiset saa kumppanin.

• yllikkik

Mutta tuota sosiaalisuutta ei voi niin vaan opetella. Ihan sama kuin sanoisi että opettele kylmäksi ja kovaksi jos olet äärimmäisen herkkä.

• sosiaalinen-

Soi sitä opetella menemällä sinne missä on ihmisiä. Vaikka johonkin kurssille menee missä on naisia. Sosiaalinen voi olla vaikka menemällä urheiluseuraan ja alkaa harrastaa jotain. Kotona itkeminen ei auta mitään.

• 435434535435

Kantsii mennä jonkun mielenterveysyhdistyksen toimintaan mukaan. Ei naisia iskemään, vaan hengailemaan mukavien ihmisten kanssa. Matala kynnys, ja ystävällinen vastaanotto.

Mikä tekosyy estää tämän?

• Hanki harrastuksia..

Lemmikit on kans ihan kivoja.. Höpötä niille niin ei tarvi itekseen puhua. :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      5193
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2706
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      31
      1951
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      35
      1907
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1738
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1707
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1274
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      160
      1235
    10. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      30