Varmaan seisoo vaikka palstan naiset olis rumia.
Seisooko teillä kun ajattelette palstan naisia
32
522
Vastaukset
- 876
En ole koskaan ajatellut palstan naisia. Järki seisoo aina kun ajattelen lukemiani palstan juttuja.
- kaisanoasaa
Minulla seisoo aina.
- EdesUnissa
Minä taas en ajattele kun mulla seisoo, joten avauksen kysymykseen pitää vastata kieltävästi.
Seksuaalisessa mielessä ei ole seissut, mutta saattaahan Muhkis pläjäyttää välillä orgastisen vitsin tai lohkaisun joka viiltää munaskuissa asti. Eräs hyvä oli taannoin mustalaisketjussa. Vieläkin päänsä syönyt tanssii harava listossaan bamboleijoa mun sielunsilmissä... hah..
- rumille.seisoo.kyllä
Kyllä seisoo, vaikka ovat rumia.
- Kroonikkoätmi
Ei tlää ole naisa. :(
- Wulwawa
Miten tulikin mieleen nimimerkki jk. jonka ensimmäinen havainto oli, että hän on sinku. Toinen havainto on ilmeisesti tuo, että täälä ei ple nasia. Toinen havainto johtuu varmaan siitä, että jk. on huomannut, että ensimmäinen havainto pitää edelleen paikkansa, mikä ei voisi olla mahdollista, jos täälä oikeasti olisi nasia.
Ps. Mulla ainakin seisoo järki heti kun tulen palstalle.
- ätminki
Ei seiso
- kaisanoasaa
Minulla on aina temmi tämmissä.
Vaikka olen nainen minulla nousee joskus halut pilviin puheista
- kaikysyäsaa
Panetko usein miestäs?
kaikysyäsaa kirjoitti:
Panetko usein miestäs?
Tänä aamuna otin sen ja suihkussa sit puran jos ei ukko ota kun minä haluan useammin kuin hän tarvii
- kaisanoasaa
Olet sinä outo
Hyvinkin mahdollista
Hyvinkin mahdollista
- tiputupuna
Pelimies tuplaa panokset.
tiputupuna kirjoitti:
Pelimies tuplaa panokset.
Näin on, tärkeät viestit voikin lähteä tuplana
Palstan naiset ovat palstan miesten mukaan rumia ja lihavia, joten ei pitäisi kellään seisoa. Mutta toisaalta rumankin voi kuvitella kauniiksi, kun käyttää tarpeeksi mielikuvitusta. Minäkin jaksan uskoa, että jonakin päivänä täällä vielä syntyy oikeaa keskustelua.
No mistä haluaisit, että tulis hyvä keskustelu? Ja miten sen kuuluisi mennä? Tietenkin täällä on näitä älyttömiäkin juttuja paljon, mutta on täällä ihan fiksuakin keskustelua. Kaikki eivät vaan katso samaa asiaa samasta näkökulmasta, mikä aiheuttaa paljonkin väittelyä ja vääntöä, mutta eipä se minun mielestä ainakaan keskustelua huononna. Monella tuntuu menevän hermo ja joko lopetetaan keskustelu siihen tai aloitetaan vastakkainasettelu. Sitten ei keskustelua voi käydä rakentavasti loppuun.
Dissident kirjoitti:
No mistä haluaisit, että tulis hyvä keskustelu? Ja miten sen kuuluisi mennä? Tietenkin täällä on näitä älyttömiäkin juttuja paljon, mutta on täällä ihan fiksuakin keskustelua. Kaikki eivät vaan katso samaa asiaa samasta näkökulmasta, mikä aiheuttaa paljonkin väittelyä ja vääntöä, mutta eipä se minun mielestä ainakaan keskustelua huononna. Monella tuntuu menevän hermo ja joko lopetetaan keskustelu siihen tai aloitetaan vastakkainasettelu. Sitten ei keskustelua voi käydä rakentavasti loppuun.
Minulla on se ongelma, etten ehdi päivystämään täällä 24/7 joten putoan keskusteluista pihalle jo senkin takia. En ehdi lukea pitkiä ketjuja enkä jaksa jankata mistään itselle päivänselvästä asiasta. Varmasti on hyviä keskusteluja ja keskustelijoita, mutta ehkä olen aina väärässä paikassa väärään aikaan. Väittely ja vääntö on ihan ok, silloin kun siihen on aikaa keskittyä.
elämänpeli1 kirjoitti:
Minulla on se ongelma, etten ehdi päivystämään täällä 24/7 joten putoan keskusteluista pihalle jo senkin takia. En ehdi lukea pitkiä ketjuja enkä jaksa jankata mistään itselle päivänselvästä asiasta. Varmasti on hyviä keskusteluja ja keskustelijoita, mutta ehkä olen aina väärässä paikassa väärään aikaan. Väittely ja vääntö on ihan ok, silloin kun siihen on aikaa keskittyä.
No eipä täällä tarvitsekaan päivystää 24/7. Sullahan on rekattu nikki, niin kirjoittamaasi vastatut näkyy ilmoitusosiossa. Ajankanssa oppii sitäkin hyödyntämään.
Dissident kirjoitti:
No eipä täällä tarvitsekaan päivystää 24/7. Sullahan on rekattu nikki, niin kirjoittamaasi vastatut näkyy ilmoitusosiossa. Ajankanssa oppii sitäkin hyödyntämään.
Kaikkea oppii, kun aikansa kokeilee. Tuon verran olen itsekin täällä pyöriessä hoksannut, helpottaahan se.
elämänpeli1 kirjoitti:
Kaikkea oppii, kun aikansa kokeilee. Tuon verran olen itsekin täällä pyöriessä hoksannut, helpottaahan se.
Joo. Siitä on apua, pystyy käymään pitkiäkin keskusteluja, mutta riippuu tietysti keskustelukaverista, että minkälaisia rimpsuja tulee. Tuo ilmoituskäytäntö myös antaa kivasti aikaakin miettiä ja pohtia, että mitä vastaa. Itsekin tekis joskus hyvää, kun miettisi asiaa pitempään, ennenkuin laittais eetteriin vastauksen. Mutta sepä onkin niin helppoa nykyään. Mättää tänne vaan mietteet ja nappasee tuota "lähetä"-painiketta...
Dissident kirjoitti:
Joo. Siitä on apua, pystyy käymään pitkiäkin keskusteluja, mutta riippuu tietysti keskustelukaverista, että minkälaisia rimpsuja tulee. Tuo ilmoituskäytäntö myös antaa kivasti aikaakin miettiä ja pohtia, että mitä vastaa. Itsekin tekis joskus hyvää, kun miettisi asiaa pitempään, ennenkuin laittais eetteriin vastauksen. Mutta sepä onkin niin helppoa nykyään. Mättää tänne vaan mietteet ja nappasee tuota "lähetä"-painiketta...
Jep ja sitten odottelemaan, mitä tapahtuu. Mulla vaan on sattunut kiireessä niitä vahinkoja, että luen kommentin ja ymmärrän sen väärin ja vastaan sitten ihan mitä sattuu. Myöhemmin itsekin tajuan, että missä meni vikaan, mut mitäpä niitä selittelemään.
elämänpeli1 kirjoitti:
Jep ja sitten odottelemaan, mitä tapahtuu. Mulla vaan on sattunut kiireessä niitä vahinkoja, että luen kommentin ja ymmärrän sen väärin ja vastaan sitten ihan mitä sattuu. Myöhemmin itsekin tajuan, että missä meni vikaan, mut mitäpä niitä selittelemään.
Joo, ei kai täällä kukaan ole täydellinen? Ja miks pitäis olla? Tietty ei tarviis ihan porsastellakaan, mutta eipä sitäkään voi määrättömiin estää... Kaikkien kanssahan se on irl;kin tultava toimeen.
Täydellistä ihmistä ei ole olemassakaan, on inhimillistä tehdä virheitä. Niistä vain pitäisi ottaa opikseen. Kaikkien kanssa kaveeraaminen ei ole minun juttu, toisten kanssa on helpompi tulla toimeen, toiset ovat taas aivan mahdottomia. Töissä ja työpaikalla joudun tulemaan toimeen kaikkien kanssa, pitkin hampain, mutta pakko vain on. Tosin olen sen verran suorasanainen töissäkin, että pahimmat nillittäjät jättävät rauhaan. Olen huomannut, että heidän on helpompi nillittää sellaisille, jotka eivät pistä vastaan. Tuosta täydellisyydestä vielä sen verran, että yksi ihminen on suhteen alkuhuumassa sanonut minua täydelliseksi, se oli sellainen lause, että karvat nousivat heti pystyyn kauhusta ja piti ottaa vähän etäisyyttä. Jos toista pitää täydellisenä, se pettymys tulee olemaan todella raju, kun paljastuu, ettei tämäkään ole täydellinen.
elämänpeli1 kirjoitti:
Täydellistä ihmistä ei ole olemassakaan, on inhimillistä tehdä virheitä. Niistä vain pitäisi ottaa opikseen. Kaikkien kanssa kaveeraaminen ei ole minun juttu, toisten kanssa on helpompi tulla toimeen, toiset ovat taas aivan mahdottomia. Töissä ja työpaikalla joudun tulemaan toimeen kaikkien kanssa, pitkin hampain, mutta pakko vain on. Tosin olen sen verran suorasanainen töissäkin, että pahimmat nillittäjät jättävät rauhaan. Olen huomannut, että heidän on helpompi nillittää sellaisille, jotka eivät pistä vastaan. Tuosta täydellisyydestä vielä sen verran, että yksi ihminen on suhteen alkuhuumassa sanonut minua täydelliseksi, se oli sellainen lause, että karvat nousivat heti pystyyn kauhusta ja piti ottaa vähän etäisyyttä. Jos toista pitää täydellisenä, se pettymys tulee olemaan todella raju, kun paljastuu, ettei tämäkään ole täydellinen.
Ehkä hänen olisi pitänyt sanoa, että hänelle olet täydellinen ja sillä hetkellä. Itseki olen joskus sanonut noin. Sitä ei vaan ole voinut paremmin kuvata. Kaikki ei osaa kuvata tunteitansa heti täsmällisen oikein. Silti, pitääkö jättää jakamatta tunnetila?
Itsekin ehkä nyt osaan kuvata itseäni paremmin, mutta sama ihmien minä silloinkin olin.
Itse yritän jatkossa enemmän kysyä kuin vetäytyä. Kyllä sen toisen tunteen tavoittaa, kun sen oikeen keksii yhdessä etsiä. Pitää vaan löytää sellainen ihminen, jonka kanssa haluaa nuo tunteet toisistaan tunnistaa...tavalla jos toisella. Taidat utsekin tietää muitakin tapoja kuin puhuminen...mitä oon sun juttuja lukenut.
Otsikossa oikeastaan hyvä vinkki, jos alkaa jossain sosiaalisessa tilanteessa jöpöttämään ei tarvitse ajatella kuin palstanaisia niin selviää tukalasta tilanteesta.
- Iaskin..väärin
Esimerkiksi muhkee_muhkua, jonka häppäriton kuin norsuvauvan korvat :/
- piiupaul
Kuka sun jöpötystä haarniskan läpi huomaisi? Tai sitten on melkoinen pora. :D
- undulaatti69
Seisoo. Rakastuin nähkääs M-nainen_ei-ap.-ei-Mia nimiseen naiseen ensisilmäyksellä. <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165163
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182696- 301910
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351877Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301708Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81244Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1591230
- 301005