Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
sipppe
profiilit
sipppe
sipppe
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kun näin ensi kerran niin ajattelin että todella kamala. Kummasti on muuttunut kun nykyisin oppinut heittämään hymyn lopuksi, ihan nätti!
05.09.2023 00:34
Cellosta+hajosi+poresuutin+parin+vuoden+jälkeen.++Aloin+etsimään+varaosaa+-+mistään+ei+löydy!++Olisi+pitänyt+laittaa+Oras...
07.06.2022 11:30
16+vuotta+vanha+Eco-drive++käveli+hyvin+8+vuotta,+sitten+puhdistettiin+ja+uudet+öljyt.+Taas+sama+edessä,+taidan+kysyä+akun+hintaa+mutta+ainakin+puhdistus+jälleen.++Tällä+hetkellä+käy+pari+viikkoa+vuorokauden+lampun+alla+olon+jälkeen.
06.04.2018 22:17
Parikymmentä+vuotta+kesti,+ei+toiminnallisia+vikoja.+Mutta+muoviosat+(kannet)+alkoivat+halkeilla+tuossa+10+vuoden+kohdalla+ja+putken+kromaukset+hiipua.+Meni+vaihtoon+ulkonäön+takia,+uusi+mokkis+nyt+toiminut+pari+vuotta.
13.01.2018 21:35
Olen+syönyt+useammankin+Dalacin-+kuurin+viikko+-+10+päivää+kun+muu+antibiootti+ei+ole+purrut.+Dalacinistä+tavallisesti+alkaa+suussa+maistua+p-ka+jo+ensimmäisenä+päivänä.+Saletisti+noin+5:ntenä+päivänä+suuhun+iskee+hiiva+jota+saa+kurlata+pois+vaikka+Corsodylillä.+Voin+kuvitella+naisille+tulevan+alapäähän+vastaavan+vaivan.+Ripuli+ei+ole+vielä+koskaan+pahemmin+vaivannut,+tavallisesti+se+vaatii+ainakin+tuon+n.+10+päivän+kuurin.+Maitohappobakteereita,+vaikkapa+Rela+kannattaa+syödä+ja+ottaa+antibiootin+nauttimisten+puolivälissä+niin+mh-bakteereilla+on+hieman+aikaa+toimia+kunnes+seuraava+ab+niittaa+ne+taas.+Makuaistin+häiriö+tekee+esim.+kahvin+mausta+aika+kehnoa!
18.11.2017 17:08
Minne+tie,+Osmon+vie?+Kerropas+se+mulle+nyt!
+Lähden+vaan,+katsomaan+metsää+avaraa.
Mitä+siell’+metsän+tiell’+Osmo+nähdä+tahtoopi?
Karhun+vaan+luolassaan,+jänön,+oravan.
Viethän+mun+kanssas+myös+sinne+metsään+avaraan?
Kyllä+vain,+kaksin+ain’+varmempi+on+tie.
Lauloin+ko.+laulun+1956+Yleisradiossa++Mirri-tädin+Perheen+pienimmille+-+ohjelmassa+Hannele+M:n+kanssa.
28.08.2017 17:44
1 / 1