Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
FuckYouBitch
profiilit
FuckYouBitch
FuckYouBitch
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
233
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Juu+niin+on+kohdallasi+tullut+:D+On+se+sinulle+muka+niin+"viisaana"+vaikeaa+ohittaa+toisten+kommentteja,+mielummin+vaan+haastat+riitaa+ja+trollaat+minkä+ehdit.+Ja+noita+typeriä+kommentteja+sinulta+vasta+löytyykin+pilvin+pimein.
14.01.2018 16:14
Olet+ollut,+kyllä+muistamme+hyvin+100%homo+kautesi.+Sitä+meuhkaamista+ei+todellakaan+voi+unohtaa,+se+oli+sangen+eeppistä.
Voi+kiesus+tekstiäsi!+Etkö+oikeasti+osaa+antaa+asian+vaan+olla,+jos+se+ei+maailmankatsomukseesi+sovi?+Onko+oikeasti+pakko+kirjoittaa+tuollaista+törkyä+tänne?+Et+millään+tapaa+edes+halua+yrittää+nähdä+erilaisia+tapoja+elää,+koska+ei+ole+kuin+sinun+tapasi,+joka+on+ainoa+oikea.
Jos+kaksi+ihmistä+rakastuu,+se+on+aina+kaunis+asia.+Rakkaus+on+todella+moninainen+asia,+kuten+aloittajan+sekä+muutaman+muun+kertomuksesta+huomaa.+Kaikilla+elämä+ei+mene+samaa+rataa,+ossa+muuttuu+myös+seksuaalisuus+vastaantulevan+ihmisen+myötä.+Siinäkään+ei+ole+mitään+pahaa.+Toisilla+taas+asiat+ovat+muuttumattomina+elämän+läpi.+
Itse+uskon+kirjoittajan+kertoneen+ihan+totuuden,+joten+en+heitä+bisseiksi+ala+lokeroimaan.+Minulla+ei+siihen+oikeutta+ole.+Jos+he+ovat+lapsia+saaneet,+niin+mitä+se+todistaa?+Ei+mitään.+Onhan+homo/lesbopareillakin+lapsia+jo+muutenkin,+kun+lapsia+voi+saada+useammalla+tavalla.+Ja+millä+perusteella+lapset+huostaanottaa+pitäisi?+Mitkä+kriteerit+täyttyvät?+Jos+heilla+on+rakastavat+vanhemmat,+ei+ole+yhtään+mitään+perustetta+kyseiselle+toimelle.+Ja+miten+helvetissä+tähän+pedofilia+liittyy??+"Järjenjuoksuasi"+on+ihan+mahdoton+ymmärtää.+Eli+sinusta+siis+jokainen+pariskunta,+jolla+on+lapsia,+on+taipuvainen+pedofiliaan?+Mietihän+kaksi+kertaa+tätä+väitettäsi+ja+miten+se+osuu+omaan+nilkkaasi.
14.01.2018 12:28
Mahtavaa+kuulla!+:)+Onnea+teille+molemmille!+Hienoa+joskus+kuulla+jotain+positiivista,+eikä+aina+samaa+negailua.+Minusta+ainoa+pysyvä+asia+elämässä+on+muutos.
14.01.2018 12:20
Voi+kiesus+kanssasi,+miten+voit+vääntää+kaiken+päälaelleen.+Sinun+suvussa+asia+on+noin,+fine.+Yritä+silti+edes+ymmärtää+toisilla+kulttuurin+olevan+erilainen.+On+muitakin+tapoja+elää+kuin+omasi.
Tuo+oli+yksi+teoria.+Jos+hän+on+tuon+käsityksen+saanut+toimistasi,+niin+se+selittäisi+tilanteen.+Mikset+kysynyt+häneltä+suoraan+mikä+on+todellinen+syy?+Ensimmäinen+oletusarvosi+on+aina+naiset,+jotka+ovat+sinulle+todella+huutavanpunainen+vaate.+Sinusta+kaikki+vika+on+heissä.
14.01.2018 12:19
Ihan+varmana+olisit,+kun+sait+heteromieheltä+pakit.+Se+oli+toinen+iso+traumasi.+Sinä+se+keskenkasvuinen+tässä+olet.+Kannattaisi+päästä+yli+noista+traumoista+ja+jatkaa+elämääsi.
14.01.2018 12:16
Usko+pois+että+avautuu+loppuelämänsä+ajan.
Mitä+pahaa+on+ystävän+halaamisessa?+Miksei+kaksi+ystävää+voi+jakaa+parivuodetta+hotellissa?+Etenkin+jos+muuta+vaihtoehtoa+ei+ole+saatavilla?+Pitäiskö+toisen+nukkua+sinusta+lattialla?+Miksi+liität+ystävyyteen+samantien+seksuaalisen+väreen?+Onko+sinulla+ollut+vain+panokavereita?
Olen+hotellissa+nukkunut+samassa+sängyssä+ystäväni+kanssa+(ei+yhtään+mitään+lääppimistä),+koska+huoneessa+oli+ainoastaan+parivuode.+Asia+ei+ollut+mikään+ongelma.+Ystävät+ovat+ystäviä,+joihin+ei+liity+seksuaalinen+kiinnostus+(osalla+toki+voi+liittyä).
Siinä+tulikin+taas+yksi+naisvihan+syy+esiin.+Olet+kateellinen+naisille.+Ehkä+tuo+henkilö+oli+kuullut+tarpeeksi+ulinoitasi+ja+piti+sinua+rasittavana?+Ehkä+hän+oikeasti+ei+ehtinyt+sillä+hetkellä+kun+pyysit+pelaamaan+tai+oletti+sinun+olevan+iskemässä+häntä.+Ensin+ihastuit+heteroon+ja+nyt+et+saanut+heterosta+frisbee+golf+kaveria,+niin+vika+on+aina+naisissa+ja+se+selittääkin+naisvihasi.
13.01.2018 20:54
Osaatko+joskus+lopettaa+mukahauskan+näsäviisastelusi?+Vai+olisiko+elämäsi+aivan+tyhjää+ilman+netissä+trollaamista?+Enpä+ole+yhtään+homoa+tainnut+tavata,+joka+ei+yhden+yön+suhteen+jälkeen+olisi+innolla+menossa+ovesta+ulos+tyydytyksen+saatuaan.+Ja+ei,+heidän+kanssaan+ei+ole+ollut+puhetta+foorumeista+tmv,+ennenkuin+nallevaari+sen+heiton+lisää.+Taitaa+llistassa+olla+muutama+poikkeus+sentään,+mutta+vähemmistönä+ovat+ne,+jotka+läheisyyttä+osasivat+arvostaa.
13.01.2018 20:47
Et+siis+osaa+erottaa+tiettyyn+henkilöön+kohdistuvaa+antipatiaa+koko+sukupuoleen+kohidstuvasta?+Olet+typerämpi+kuin+osasin+edes+odottaa+:D
13.01.2018 20:44
Kyllä+sinun+on+paha+olla,+kannattaisiko+vaikka+hankkia+elämä?+Silloin+voisi+pakkomielteinen+vainoamisesi+hellittää+vahingossa.
13.01.2018 14:27
Etkö+osaa+muuta++tehdä+kuin+jankata?+En+vieläkään+vihaa+naisia,+montako+kertaa+pitää+sanoa+että+viesti+menee+perille?+Ilmeisesti+sangen+monta,+kun+sahanpurusi+ovat+kärähtäneet+pahemman+kerran.+Minulla+ei+vieläkään+ole+naisia+vastaan+mitään+ja+aivan+sama+mitä+ajattelet+nimimerkistäni.+Et+minua+tunne+etkä+tule+tuntemaankaan+:)+voisit+omasi+vaihtaa+bear.is.the.worst+niin+se+olisi+totuudenmukainen.
13.01.2018 13:49
Just+just,+johan+oli+taas+asiallinen+kommentti.+Muttei+sinulta+muuta+voi+odottaakaan....+Itse+asiassa+ei+selvinnyt,+koska+se+ei+edes+asiaan+kuulunut.+Sen+sijaan+myöhemmin+selvisi+heidän+olevan+varattuja+toiselle+miehelle+ja+siksi+kiire+kotiin.
13.01.2018 13:47
Kyllä+osalla+on+todella+kova+kiire+päästä+sängystä+pois+ja+asunnosta+ulos.
13.01.2018 12:34
Rakkautta+on+montaa+erilaista+ja+tapoja+elää+on+yhtä+monta+kuin+meitä+ihmisiä.+Sinulle+tuo+on+kammoamaasi+kulissielämää,+heille+taas+kyseessä+on+rakkaus.+Kerran+he+rakastavat+toisiaan,+olen+onnellinen+heidän+puolestaan.+Mies+on+alunperin+kertonut+jo+suuntauksestaan,+joten+hän+ei+ole+valehdellut+naiselle+missään+vaiheessa.+En+itse+näe+mitään+ongelmaa+tässä,+tuo+on+heidän+oma+valintansa.+Kovasti+taas+se+naisviha+puskee+sinulla+läpi.+Voi+voi.+Minulla+ei+todellakaan+ole+mitään+kyseistä+sukupuolta+vastaan.+Heistä+löytyy+erittäin+mukavia+tapauksia+ihan+samalla+tavalla+kuin+miehistäkin.
13.01.2018 12:34
Itseäsihän+närästi+aiempi+nimimerkkini,+joten+piti+vaihtaa+toiseen.++Ai+noinko+on?+:D+Enpä+tässä+ole+mitään+moista+kirjoittanut,+en+vain+ymmärrä+kapeakatseisuutta+toisten+elämäntapaa+kohtaan.+Jos+asian+kritisointi+on+juupas-eipäs,+niin+sitten+on.
OIkein+syväluotaavaa+analyysiä+tällä+kertaa+:D+Näe+asia+noin,+jos+haluat,+ei+ole+minulta+pois.+Naisia+vastaan+minulla+ei+ole+yhtään+mitään,+he+ovat+oikein+mukavia+ihmisiä.
13.01.2018 12:30
Hohhoijjaa+jauha+vaan+jos+on+kerran+pakko+:)+Sinä+et+tiedä+asioistani+yhtään+mitään,+joten+et+voi+sanoa+ettei+mikään+ole+muuttunut.+Toisaalta+asiani+myöskään+eivät+kuulu+sinulle+millään+tapaa,+mutta+kovasti+näemmä+kiinnostavat+sinua.+Monikin+asia+kuule+täällä+on+mennyt+eteenpäin,+kun+kerran+sinua+niin+kauhiasti+kiinnostaa,+mutta+mieti+rauhassa+vaan+mitkä+:)
Eipä+sinunkaan+kohdallasi+ole+mitään+muutosta+tapahtunut.+Samaa+näsäviisastelua+täällä+jauhat+joka+kerta.+Taidat+itse+junnata+paikallasi+:)
13.01.2018 12:27
Voi+kun+näsäviisauden+kuninkaalla+on+vaikeaa+taas.+Tiedän+kyllä+tasan+omat+suuntautuneisuuteni,+mutta+siinähän+mietit+asiaa+oikein+urakalla,+kun+noin+kiinnostaa+:D+Piti+luoda+uusi+alias,+kun+vanha+aiheutti+niin+kovia+närästyksiä+sinussa+:)+Hauskaa+miten+syytät+muita+trollaamisesta+vaikka+itse+täällä+eniten+sitä+teet.
12.01.2018 22:18
Kannattaa+Aapon+vaan+pitää+lukua+omista+feikkitileistään.+Siinä+on+ihan+tarpeeksi+hälle+puuhaa
12.01.2018 22:16
Hohhoijjakkaa.+Taas+yrität+määräillä+toisten+seksuaalisuutta+ja+tuomita+toisten+tavan+elää.+Jos+heillä+tuo+toimii,+miksi+se+sinua+haittaa?+Onko+se+sinulta+pois+vai+käykö+noin+pahasti+kateeksi?
12.01.2018 11:16
Ja+taas+eräs+pursuaa+pyhää+naisvihaansa.+Taitaa+kovin+käydä+kateeksi,+kun+kaksi+ihmistä+rakastuu+ja+menee+naimisiin.+Ei+pitäisi+olla+sinulta+pois.
11.01.2018 22:29
Suuret+onnittelut+sinulle!!+Jos+tuo+on+sinulle+oikea+ratkaisu,+anna+mennä+välittämättä+muiden+mielipiteistä.
11.01.2018 10:23
11 / 12