Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
ehtasuomalainen
ehtasuomalainen
ehtasuomalainen
Liittynyt 8v sitten
12
aloitusta ·
205
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Saako autolla taposta nykyisin muuta enää kuin päänsilitystä... ja eikös se, jos olet vielä humalassa, ole lieventävä asianhaara...
29.09.2024 12:17
Lainmuutostahan tässä vaaditaan ja kovempia sanktioita... ja eduskuntahan lait laatii... mutta odotellaan, kyllä se hermo menee siellä Helsingissäkin jossakin vaiheessa ja löytyy oikea tie viedä asia päätökseen... pääasia, että päättäjille tulee selväksi, että kansa vaatii, että jotain on tehtävä elohöpinän kakaroiden ja samaan vaiheeseen jääneiden hommien hillitsemiseksi... meillä täällä maakunnassa ei ole mitään muuta hätää, kuin maksajan rooli...
29.09.2024 12:00
Se oli joku maahanmuuttaja, oli laittanut hiukset tiukalle... oli vielä koululainen, puheista päätellen....
26.09.2024 00:28
Ei kenenkään...muun kuin meidän kaikkien piikkiin.... uutisten mukaanhan se oli taideteos...
26.09.2024 00:18
Jos tuo sinun litania pääsee joskus valtaan, niin auta armias maamme kanssa... ei mitään tolkkua rahanjaossa, mm. ulkomaille...ja täällä mummot itkee vaipoissaan ja ilman ruokaa, kun kukaan ei auta... näinhän kävi viime hallituskaudella... nyt yritetään hiukan suitsia valtion menoja ja että jokainen pärjäisi omillaan, eikä naapurin rahoilla... ainakin itsellä pieneläkeläisenä talous kunnossa eikä euron pyörylää yhteiskunnan tukia, eikä mitkään noista valtion tekemistä tulojen kiristyksistä ole vielä osuneet... kun olen aina elänyt omillani, niin ei tule mitään tukien kiristyksiäkään... nuo ylilihavat 5:n lapsen yksinhuoltajaemännät olisivat voineet jättää tuomasta julkisuuteen taloutensa hoidon, eivät saa mitään sympatiaa... ja muutama tunnustanut, että seurustelee... ja joskus kuulemma kumppani auttaa... mutta jos jonkun kanssa seurustelee, niin sitä ollaan kyllä saman kattilan ääressä tai sitten se on jotain muuta hyväksikäyttöä... ja silloin pitää mennä itseensä... eli rahaa löytyy kyllä, mutta sossusta pitäisi saada lisää...
24.09.2024 10:37
Ihan oikein tekivät... asia oli mennä taas pride-reisille ja reitille.... siis kyse ei ollut, kuin vasemmistolaisten yrityksestä sotkea Ukrainen sota-avustuksiin pridet mukaan, kait ne oli keksineet, sitä kautta jotenkin pyöräyttään rahaa omiin kulkijaisiin.... SIIS todellakaan kyse ei ollut Ukrainan normaaliavustuksista ja niiden lopettamisesta, mutta huolimaton lukija voi sellaisenkin mielikuvan saada....
24.09.2024 10:21
Laittasin tähän nyt pelkkiä hymiöitä, mutta olen sen verran vanha mummi, etten osaa...
19.09.2024 10:19
Ovat ihan itse tuoneet elintapansa julki... ymmärrätkö, ihan itse... ei tarvitse kenenkään olla ainakaan kateellinen, lähinnä se tunne taitaa enemmistöllä olla sääli.... ainakin lasta kohtaan.. joka ei ole lelu....
19.09.2024 10:17
Tai sitten eivät... valitettavasti... se on niin kivaa alkuun leikkiä kotia, mutta kun ei ole vielä eds mitään valmista koko ihmissuhde, halutaan vain julkisuutta, niin ei mennä kyllä helpoimman mukaan aikuisuuteen, jos koskaan,,, näitähän näkyy tuolla julkisuudessa vielä kuuskymppisenä haetaan itseään...
19.09.2024 10:06
Miehellä tuntuu olevan varakas isä, niin voi itse tehdä sitten mitä huvittaa....ja Iidalla ei ole yhtään mitään.... joten siinä aloitetaan kotileikki ihan aakkosista...
19.09.2024 10:04
Lapsihan ei siitä mihinkään häviä, tulee vain kolmas osapuoli, mitä riepotella julkisuudessa...
19.09.2024 10:00
Niimpä... oli Tuksullakin kiva leikkiä aluksi, olematonta kotia, mutta sitten kiinnostus lapseen, niin kuin koiriinsakkin, hiipui ja sossulla tuli asiaa... puuttua lapsen tilanteeseen... Nuo ei kerta kaikkiaan käsitä, miten varsinkin äidin elämä pysähtyy monesi vuodeksi, kun lapsi tulee,, se on yksinkertaisesti niin sitovaa, että siitä ei bileisiin tai festareille hypitä, ellei halua sossua hoitamaan perheesi asioita...
19.09.2024 09:59
Siis jos tarkoitat tätä "Merviä ja Mattia", niin kyllä... tätä olen surrut, kun tuo Iida koko ajan höpöttää, että lapsi, lapsi, lapsi... voi pyhä jumala näiden kanssa... kun oma elämä ei ole sitten niin kuin missään järjestyksessä, niin kyllä, lapsiraukka siihen on vielä saatava kärsimään epävakaasta parisuhteesta... käy kuten tälle toiselle samanlaiselle haihattelijalle, Tuksulle... vähän aikaa meni, niin jo alkoi sossu puuttua lapsen elämään... kun joku eläinsuojelu puuttuisi vielä hänen lemmikkien elämään... Sama, kuin minun lähisukulainen, kesken ylioppilaskevään piti saada lapsi... no, kirjoitukset tietysti siirtyivät, ainakin... ja lapsen kanssa oli kivaa aikansa... sitten sille piti löytää joku hoitaja, kun ei se ollutkaan enää niin kivaa....piti päästä kesän aikana festreille sinne tänne tuonne....mutta kun oli se lapsi...
15.09.2024 20:56
Itse en kuulu kirkkoon, enkä paljon perusta uskonnosta... mutta olen aina tykännyt, nyt 76 v, tuosta suvivirrestä ja sitä oli kiva laulaa koulun päättäjäisissä... eihän sitä enää missään opistotason oppilaitoksessa laulettu, mutta alemmilla asteilla...
15.09.2024 02:15
Niin sanottu amerikkalainen sotilas... voi hyvät hyssykät...
10.09.2024 12:25
Kun nyt toisitte ensiksi takaisin edes sen 8 MILJARDIA, jonka juurikin teidän edustaja Tuppurainen pani palamaan, tehdessään Suomen Valtion varoilla pieniä kauppoja viime vaalikaudella Saksassa... Ja Mariini diskosi sillä aikaa... että sellaiset demari-tyttäret meiltä löytyy...
04.09.2024 02:15
Ei se mitään, jos mennään kävellen, mutta osa pyöräilijöistä on aivan pöljiä, kun - syöksyvät - katsomatta suuntaan tai toiseen... tässä vielä kesäkeleillä pärjää, mutta annas olla kun tulee liukkaampaa pintaa...
04.09.2024 02:00
Nimenomaan ryntäily... oletetaan, että minä minä minä menen nyt ja kaikki osaa väistää... ei ole sen vertaa itsesuojeluvaistoa, kun se käynnykkä on tärkein, ettei vain mikään viesti mene silmien ohi...
31.08.2024 10:56
Ai et ole... no, kun tarpeeksi ajat, niin ehkä tilanne tulee eteen... Itse huomasin, kun tällainen "ummikko", siis korvilla laput ja kännyssä katse, lähti tuleen punaisilla yli... pikkuisen tööttäsin, niin heräsi...
31.08.2024 10:46
Siis tuo summa on noin 42.600 eur....
13.08.2024 14:38
3 / 11