Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kynä..mi
profiilit
kynä..mi
kynä..mi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
96
Kommenttia
1743
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Повторение — мать учения eli kertaus on opintojen äiti. 🌹👀
25.10.2022 15:06
Olen sitä mieltä, että politiikkaa harrastakoon, kuka haluaa, mutta minulle se on yhtä vierasta kuin urheilu tai atonaalinen musiikki. En ole äänestänyt vuosikymmeniin missään vaaleissa. 🌹👀
25.10.2022 14:41
"JA VITUN VIIMEINEN KERTA kun Kynikselle vastasin! Siitä miehestä ei ole sanojensa päälle muuta kuin ikävistä naisista inisemään >:C"
Anteeksi. Olen ymmällä, en vielä nähnyt tätä, kun kirjoitin vastausta. Sen huomaan, että olet kamaloitunut, mutta en tiedä edelleenkään, mistä on kyse. 🌹👀
25.10.2022 14:14
En pelkää, enkä tunne sinua. Itse tiedät, mitä olet kirjoittanut, mutta miten minä voisin tietää, kun suuri määrä kirjoittaa samalla nikillä Anonyymi.
Koska en tiedä, kuka kirjoittajista olet, en pysty vastaamaan, miksi en ole vastannut. Sen verran YLEISESTI voinen mainita, että jos kirjoituksen sisältö viittaa siihen, että saattaisin joutua hedelmättömään väittelyyn, vastaamishalu puuttuu. En kuitenkaan tiedä, onko sinun kohdallasi kyse tästä.
Kysyt nyt, olenko käyttänyt valtaa väärin. Ei minulla ole koskaan ollut valtaa, vaan olen aina ollut siinä suhteessa pohjimmaisena, ja olen tietoisesti karttanut korkeamman aseman saavuttamista.
Kannatan TINKIMÄTÖNTÄ tasa-arvoisuutta sekä sukupuolen, seksuaalisen suuntautumisen, rotujen ja kaiken muunkin suhteen. Kartan viha-oppeja viimeiseen asti. Olen sanonut nämä MONEEN kertaan, mutta jotkut eivät usko. Minulla ei ole netitse muita keinoja kuin oma sanani. En voi TODISTAA mitään.
Maailman selittämisessä noudatan luonnontieteellistä katsantoa. Hyvää syksyä! 🌹👀
25.10.2022 14:05
Anteeksi etten osannut sanoa selkeämmin, mitä tarkoitin.
Eräät ihmiset pystyvät ajattelemaan vain OMIA sisaruksiaan, ja jos niitten kanssa ei ole syntynyt syvää rakkautta, eivät voi ymmärtää, että joillakin toisilla syntyy.
Ei pysty erottamaan 1. oman sisaruksen ajattelua, ja 2. asiaa yleensä. Jos omia sisaruksia ajatellen ei voi syntyä sisarrakkautta, asia yleensä voi kuitenkin olla A) mieluisa, tai B) epämiellyttävä.
Siinä tapauksessa, että on A) mieluisa, sekä tosikertomukset että fiktio ovat miellyttävää lukemista. Jos taas on B) epämiellyttävä, silloin se on epämiellyttävä sekä 1. omaa sisarusta ajatellen, että 2. yleensäkin.
Itse pidän asiaa erittäin miellyttävänä, mutta minulla ei ole ollut siihen mahdollisuutta. 🌹👀
25.10.2022 13:33
Useimmiten alkoholisti ei ole kännissä. Hänelle on syntynyt juodessa TOLERANSSI, eli kun hän saavuttaa oman verenalkoholinsa tason, hän käyttäytyy NORMAALEIMMALLA mahdollisella tavalla. Vasta tasonsa ylitettyään on kännissä.
Alkoholistin ylivoimaisesti suurin määrä alkoholia menee perushuoltoon, mahdollisimman normaalin tilan saavuttamiseen. Normaali-ihmiselle moinen määrä aiheuttaisi syvän humalan, jopa kuoleman. 🌹👀
25.10.2022 08:28
"Mutta voiko vaikuttaa alkoholismin alkamiseen?"
Ei voi. Alkoholismi on geneettinen sairaus. YKSI ainoa alkoholin nauttimisen kerta kertoo alkoholistille, että alkoholi poistaa AHDISTUNEISUUDEN, joka vaivaa jo ennen juomistakin alkoholistia.
Alkoholisti, joka ei ole vielä kertaakaan nauttinut alkoholia, on samassa tilanteessa kuin kuivilla oleva alkoholisti, paitsi että kuivilla oleva TIETÄÄ alkoholin auttavan, vielä juomaton ei tiedä.
Alkoholin nauttiminen on alkoholistille ITSELÄÄKINTÄÄ.
"Jos jo heti alkuvaiheessa, kun asialle voi vielä helposti tehdä jotakin, huomauttaa, että nyt alkaa mennä liiallisuuden puolelle, ja kehottaa vähentämään"
Alkoholisti saavuttaa joka tapauksessa OMAN verenalkoholinsa tason. Missään vaiheessa sen jälkeen, kun on ENSIMMÄISEN kerran nauttinut alkoholia ja huomannut, että alkoholi poistaa ahdistuneisuuden, EI OLE HELPOMPI. Peli on pelattu, ei voi vähentää, vaan saavuttaa vain oman tasonsa.
Oman tason saavuttaminen kestää eri alkoholisteilla eri pitkän ajan. 🌹👀
25.10.2022 08:15
Viisaasti puhut. 🌹👀
24.10.2022 21:40
Varmuus, ettei koskaan ryhdy sivusuhteeseen, on samaa sukua, kuin tytön usko, että rakkaus kestää, vaikka menee naimisiin etelämaalaisen miehen kanssa. Kun kerrotaan, että yli 90 % näistä liitoista kaatuu, tyttö sanoo, että hän tietää, mutta heidän rakkautensa on POIKKEUSTAPAUS ja ehdottoman varma.
Kuitenkin melkein kaikille ehdottoman VARMOILLE tytöille on käynyt, ettei ole kestänyt.
Voisi verrata myös ns. uskoontuloon. Kun heille kertoo, että miltei kaikki pettyvät ja jäävät hiljalleen pois, vastaus on VARMA: "Minä ainakin pysyn." Kuitenkin melkein kaikki joutuvat luopumaan uskoontulostaan.
Evoluution tuloksena on kehittynyt myös melkein kaikkia vaivaava PÖHÖTTYNYT ITSETUNTO. Se on kehittynyt siksi, että se on usein HYÖDYLLINEN, mutta TOSI se ei ole. 🌹👀
24.10.2022 21:37
On jokseenkin sama, mitä nimitystä meistä käytetään. Tärkeätä on se, että alkoholismista ei voi parantua, vaikka olisi ollut kuivilla pitkään. 🌹👀
24.10.2022 21:14
Anna Kontulan virheoletus on, että ihminen TIETÄISI edeltä, mitä tulee tapahtumaan, ja varautuisi siihen. Jos näin suurella pensselillä maalaisi, tukehtuisi liian moniin valmistautumisiin.
Ei ole sellaista elämänmuotoa, jossa voisi elää ilman riskejä. 🌹👀
24.10.2022 20:32
AINA on ollut niin, että mitä pitempään odottaa, sitä EPÄTODENNÄKÖISEMMÄKSI löytäminen käy. On siis kahden eri tekijän välillä punnittava. Uskaltaako riskeerata pitkittämällä, että jää ilman miestä?
Varhaisihmisellä tämä oli elämän ja kuoleman kysymys, mutta nykyaikana riskinkin ilman jäämisestä voi ottaa, koska nainen ei ole enää miehen armoilla, vaan osan tehtävistä on ottanut yhteiskunta tulontasauksen muodossa.
Varmaan tähänkin eri naiset vastaavat eri tavalla, kuin myös miehet. 🌹👀
24.10.2022 20:13
Kateelliset ja ilman jääneet miehet pilkkaavat naisten kysytyimpiä. Samaa vuodesta toiseen. 🌹👀
24.10.2022 18:32
Murteet on ihan nättejä, kun niitä käytetään oikeassa paikassa. Uhoajat luulevat, että sanoilla on ikään kuin voimakkaampi ja vitsikkäämpi vaikutus, kun käyttää murretta paikassa, jossa tavallisesti käytetään yleistä puhekieltä tai kirjasuomea.
Murteen käyttäjät paikoittuvat yleensä kahteen maakuntaan, joiden nimiä ei turvallisuussyistä voine mainita. Sen verran vihjaistakoon, että toinen on lännessä ja toinen idässä. Murretta käyttävät netissä ainoastaan poikkeuksellisen armoitetut huumorimiehet.
Jostakin kummallisesta syystä, muut eivät tunne olevansa huumorimiehiä. 🌹👀
24.10.2022 18:20
Koska geenit vaihtuvat hitaasti, meidän haluamuksemme ovat suunnilleen samat kuin alkuihmisillä ja muilla ihmisapinoilla. Erika Helin puolustaa suunnilleen ihmisille luontaisinta kantaa seksissä. 🌹👀
24.10.2022 16:04
Metsästäjät tunnetaan myös nimityksillä, eränkävijät, himotappajat, luonnonystävät ja eläinrääkkääjät. 🌹👀
24.10.2022 13:47
Tässä on tärkeä pointti. Tosikertomukset ja tarinat kuvaavat KOKONAISTA sisarusrakkautta, jossa seksuaalinenkin halu on mukana. Ne eivät kerro sinun todellisesta perheestäsi, jossa tällaista halua ei ole - ainakaan molemminpuolisesti.
Mutta jos kirjailija onnistuu luomaan uskottavan kuvan sisaruksista, joilla sellainen halu on, tai jos kerrotaan vastaavanlaista todellisista sisaruksista, niiden lukeminen on miellyttävä piipahdus mielikuvitusmaailmaan.
Yksinkertaiselle ihmiselle tulee sisarrakkaudesta mieleen TODELLISET sisarussuhteet. Hän ei pysty erottamaan sitä kerronnasta, vaikka muuten voikin eläytyä romaanien ja elokuvien kerrontaan. 🌹👀
24.10.2022 13:00
Alkoholismista ei voi toipua. Se vaivaa kuivillakin ollessa aina kuolemaan asti. 🌹👀
24.10.2022 12:32
Ei ole keinoa, millä sivusuhteeseen joutuneen saa ENNAKOLTA vakuuttuneeksi mahdollisuudesta. Silti tämä mahdollisuus on tullut MONEN AIVAN VARMAN kohdalla todellisuudeksi.
On enemmän kuin tavallista, että yhteen mennessä toinen toteaa, että se on kerrasta poikki. Silti liitto on todellisuudessa jatkunut. 🌹👀
24.10.2022 12:22
Sinulle jää valinta, jos saat selville parikkiehdokkaan historiaa. Mutta myös kavennat ehdokkaiden luvun puoleen, ehkä pienemmäksikin, koska ehdokas ei mahdollisesti pidä tentistä ja diskaa sinut.
Joka tapauksessa TULEVAISUUDESTA et voi päättää parikin etkä omalla kohdallasi. Hyvin, hyvin monelle on käynyt niin, että on ollut VARMA, ettei tule sivusuhdetta, mutta sitten, kun se on kuitenkin tullut, yllättyy perin juurin, että näinkö tässä sittenkin kävi.
Ei ole PIENINTÄKÄÄN syytä uskoa, että linjasi pysyy. Niin moni on joutunut siihen yllättäen ja vastoin OMAA luuloaan. 🌹👀
24.10.2022 12:09
37 / 88