Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kynä..mi
profiilit
kynä..mi
kynä..mi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
96
Kommenttia
1743
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
N43v,+onko+sinulla+kaikki+hyvin?+Olen+ollut+vähän+huolestunut,+kun+en+ole+kuullut+sinusta,+ja+sensuuri+on+karsinut+vastauksesi+minulle.+Mutta+'vellikellossani'+oli+tieto,+että+olit+vastannut+minulle.
Nuolen+iki-ihanaa+ennestäänkin+märkää+vittuasi,+joka+on+pingottunut+äärimmilleen.+Työnnän+kyrpäni+sisääsi+ja+laukean+emättimeesi+rajusti.+Samalla+laukeat+ja+huudat+suoraa+kurkkua.+Olet+suloinen.+++🌹👀
08.09.2022 12:00
"Tavalliseen+tapaasi+lauot+välimallin+totuuksia."+
Argumentum+ad+hominem.+Epävalidit+ja+häväisevät+lauseet+on+syytä+jättää+pois,+koska+ne+ovat+keskustelua+häiritseviä+eikä+edistäviä.+++🌹👀
08.09.2022 08:49
Vaikka+ideologisoituminen+on+mitä+selvimmin+myös+idealisoitumista,+lienee+idealisoitumisesta+puhumiseni+korjattava+ideologisoitumiseksi.++Hyv´yötä!++++🌹👀
07.09.2022 22:36
"Toivoa+on+ainoastaan+jos+opimme+(ja+se+sallitaan)+muokkaamaan+keinotekoisesti+myös+ihmislajin+biologista+olemusta."
Näkyy,+että+olet+syvällisesti+käsittänyt+evoluution+luonteen.+Olet+ensimmäinen+keskustelukumppaneistani,+joka+on+ilmaissut+tajuavansa.
Sangen+mielenkiintoista.+Vaikka+kuinka+olen+puhunut+evoluution+hitaudesta+kulttuurikehitykseen+verrattuna,+erään+ideologian+kannattajat+ovat+puhuneet+vain+reaktioista+viime+aikojen+ilmiöihin.+Sovinnollisuussyistä+ja+kalabaliikin+välttämiseksi+en+ole+rohjennut+mainita+ideologian+nimeä.++++🌹👀
07.09.2022 22:08
Sheenalle+kerrankin+pisteitä.+Olisi+voinut+kuvitella,+että+olisi+sivuuttanut+merkityksettömänä+tämän+usein+mainitun+seikan,+kuten+muutkin+läpi-idealisoituneet+henkilöt+ovat+tehneet.+
Korkeasta+idealisoitumisen+asteestaan+huolimatta+tajusi,+että+liikakansoitettu+maailma+TARVITSEE+tehotuotantoa.+++🌹👀
07.09.2022 21:45
Puhuin+ihmisille+yleisestä+ilmiöstä+sokerien+ja+tärkkelysten+aistimisessa.+Ei+hermovaurio+voi+niin+yleinen+olla,+vaikka+vaurioittaakin+makuaistia.+Kyllä+minäkin+eron+huomaan+ennen+ja+jälkeen+aivoverenvuodon,+jossa+siis+tuhoutui+osa+aivoista.++++🌹👀
07.09.2022 18:36
Kiitoksia+kommenteista.+Itse+teoria+ei+näytä+ymmärtyneen.+Oikein+toimiva+makuaisti+on+evoluution+muokkaama.+Se+tarkoittaa+sitä,+että+mieluisa+maku+ON+evolutiivisesti+hyödyllinen.
Kun+pinnalta+katsoen+näyttää,+että+makuaisti+rankasti+erehtyy+sokerien+ja+tärkkelysten+tapauksessa,+on+kuitenkin+olemassa+evolutiivinen+selitys.+Mutta+mikä+se+on?++🌹👀
07.09.2022 18:22
Ihannenainen+on+herttainen.++++🌹👀
07.09.2022 11:40
Kaikki+ovat+nättejä,+mutta+pienet+ovat+nätimpiä.+Kaiken+nätimmät+ovat+kuitenkin+naisen+sukupuolielimet.++++🌹👀
07.09.2022 11:37
Palstan+nimi+on+SEKSINOVELLIT.+Nimi+ohjaa+käsittämään,+että+sisältö+on+FIKTIOTA,+ei+siis+totta.+Tietenkin+henkilökohtaiset+tiedot+tai+edes+kuvitellut+sekä+henkilöhyökkäykset+poistetaan,+mutta+mitä+perustetta+on+lapsilta+kielletyllä+FIKTIOPALSTALLA+poistaa+SEKSUAALISTA+SISÄLTÖÄ?
On+myös+palsta+TOSITARINAT,+mutta+tietenkään+nekään+eivät+yleensä+ole+TOSIA+kuin+mielikuvituksessa.+Merkillisiä+ovat+sensuurin+tiet.++++🌹👀
06.09.2022 23:06
Kullakin+ikäluokalla+on+nostalginen+vaihe.++++🌹👀
06.09.2022 19:39
On+äitejä,+jotka+vain+haukkuvat.+Veikkaan,+että+palkituistakin+äideistä+osa+on+tällaisia.+Tuli+tässä+mieleen+muuan+laulu:
:,:++Älä+äiti+aina+moiti,+tilulilu+lei.+:,:
:,:+Kehu+edes+kerran,+huh,+hah,+hei.++:,:+++🌹👀
06.09.2022 19:29
Tuttu+juttu.+Ei+kiva,+mutta+näin+se+usein+on.+++🌹👀
06.09.2022 19:19
Naiset+kilpailevat+niillä+säännöillä,+jotka+miehet+ovat+asettaneet,+ja+miehet+kilpailevat+niillä+säännöillä,+jotka+naiset+ovat+asettaneet.+Tietysti.+Ero+on+pohjimmiltaan+biologinen,+johon+kulttuuri+on+tehnyt+vain+vähäisen+vaikutuksen.++++🌹👀
06.09.2022 15:37
Näköjään+sinä+puhutkin+vain+menossa+olevasta+sodasta.+Minä+taas+loputtomasta+kiivailusta,+jota+palstalla+on+ollut+jo+monia+vuosia,+ja+on+edelleen,+vaikka+aiheet+osin+muuttuvatkin.++🌹👀
06.09.2022 14:49
Lausuin+PALSTARAUHAN+mahdollisuudesta.+Se+sota+ei+ole+osoittanut+minkäänlaista+laantumista.+++🌹👀
06.09.2022 14:36
Aapeelle.+Palstarauhaa+ei+voi+kuvitellakaan+niin+kauan,+kuin+joku+vaatii+rauhaa+sillä+verukkeella,+että+saa+oman+mielipiteensä+kuultua.+++🌹👀
06.09.2022 14:30
Jäi+vielä+sanomatta,+että+ujous+osittain+väheni+elämän+varrella,+mutta+nyt+vanhana+se+on+taas+noussut+huippuunsa.+Varmaan+monella+muullakin.+Arvelen+sen+johtuvan+etenevästä+aivojen+rappeutumisesta.+++🌹👀
06.09.2022 14:22
Useampikin+on+kirjoittanut,+miten+ujous+eri+tilanteissa+vaikuttaa+tyystin+eri+tavalla.+Minullekin+tämä+on+tuttua.+Nuorena+oli+niin+ujo.+etten+rohjennut+edes+hakea+virkatodistusta+kirkkoherranvirastosta.
Mutta+kun+matematiikanopettaja+päästeli+puppua,+ja+KOKO+luokka+asettui+hänen+puolelleen,+ujous+karisi+täysin,+koska+hän+oli+väärässä,+ja+rohkenin+sen+sanoa,+vaikka+luokkalaiset+pilkkasivat+minua+ja+sanoivat,+että+älykkyys+on+noussut+tukkaan.+Kun+matematiikanope+sitten+tuli+pyytämään+anteeksi,+olin+luokan+silmissä+sankari.+Tapahtui+useamminkin.
Toinen,+missä+ujous+karisee,+on+kun+havaitsen,+että+jotakin+pilkataan+tai+poljetaan.+Olen+useinkin+saanut+kuulla,+että+olen+huumoristajuton+tosikko.+Samoin+astun+esiin+ja+sanon+suoraan,+jos+näen+huumorin+varjolla+tarkoituksellista+eläinrääkkäystä.
Mutta+kuitenkin+olen+edelleen+pohjimmiltani+ujo,+ja+vaatii+erityistä+ponnistusta+sanoa+suoraan.+Sitten+kuitenkin+kaivelen+vanhoja+typeryyksiä+ja+tekoja,+joita+tein+lapsena,+niin+kuin+muutkin+lapset+eivät+olisi+tehneet.
Voisi+sanoa,+että+ujous+karisee,+kun+puolustan+jotakin+ehdottomasti+puolustettavaa,+henkilöä+tai+luonnontieteellistä+totuutta,+mutta+sitten+ujous+taas+voittaa.+Aika+raastavaa+heittelyä.
x+x+x+x
Karmeinta,+mitä+olen+nähnyt+ujouteen+liittyvää,+oli+kun+muuan+'huumorimies'+piikitteli+16-vuotiasta+erittäin+ujoa+tyttöä+juuri+ujoudesta,+Tyttö+oli+juuri+tullut+kaupunkiin.+Mies+oli+itse+kotoisin+maakunnasta,+jossa+toisen+piikittely+oli+'huumorin'+ainoa+laji.+Turvallisuussyistä+jätän+maakunnan+nimen+mainitsematta.+++🌹👀
06.09.2022 14:12
Kaiken+viisaampaa+on+olla+ihan+hiljaa.+Korkeintaan+sitten+kannatta+valita+puolena,+kun+ensin+on+rauhan+puolesta+käyty+sellainen+taistelu,+ettei+ole+jäänyt+kiveä+kiven+päälle.+Enkä+tiedä,+onko+enää+aiheellista.
Tuskinpa+sotaa+edes+tulee,+sielläpäin+kun+on+tapana+käyttää+kovaa+kieltä.+Uhkailevat+toisiaan.++++🌹👀
05.09.2022 21:52
72 / 88