Millainen on miesten ihanne nainen?

Naiset voi myös kirjoittaa millainen on ihanne mies?

49

837

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihanne ihminen on sellainen jonka kanssa jakaa arvomaailman, on riittävästi samankaltainen ja sopivasti erilainen. Jonka kanssa elämä on mielekkäämpää, kun yksinään.

      • Ihanne ihminen on myös persoonana miellyttävä. Käsittää enemmän positiivisia henkisiä ja psyykkisiä piirteitä, kun ulkomuoto on joustavampi. Ei tarkkoja kriteereitä sen suhteen.


    • Anonyymi

      Kaunis tietenkin, pienet tissit, 165 cm mun pituinen.

      • Anonyymi

        Eipäs kun 180centtinen uhkea muotoinen Blondi!


      • Anonyymi

        Pienet tissit! Really? En ole koskaan ennen kuulluut, että joku pitäisi pienistä tisseistä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pienet tissit! Really? En ole koskaan ennen kuulluut, että joku pitäisi pienistä tisseistä..

        Tässä on toinen joka pitää. Ei isoissakaan mitään vikaa sinänsä ole, mutta ne lähes poikkeuksetta roikkuvat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pienet tissit! Really? En ole koskaan ennen kuulluut, että joku pitäisi pienistä tisseistä..

        Kaikki ovat nättejä, mutta pienet ovat nätimpiä. Kaiken nätimmät ovat kuitenkin naisen sukupuolielimet. 🌹👀


    • Anonyymi

      Tärkeintä on tietysti luonne. Pitää olla empaattinen, rauhallinen, luotettava, eikä siveyskään pahasta ole. Tarkoittaa siis, että yksi mies pitää riittää. Ei nätti ulkonäkökään pahasta ole, mutta sisäinen kauneus kyllä kompensoi sitä. Tottakai myös älykkyyttä sekä maalaisjärkeä tulisi olla.
      Mikään ei ole kamalampaa kuin nalkuttava nainen, joka ei pysty ymmärtämään miehen näkökulmaa asioihin, ja jonka kanssa ei voi keskustella syvällisiä.

      • Anonyymi

        Narsisti on out


      • Anonyymi

        Kuin omasta näppäimistöstä kirjoitettu 🤭 Liikun paljon, joten ulkoilma ihminen enempi mulle mieleen. Elämän arvot ja samanhenkisyys. Terveelliset elämän tavat aina parempi. Viina ja tupakka ei sovi mun ihanteelliseen naiseen. Sporttisuus on hyvästä. Sovitteleva mielummin kuin riitaa haastava. Riitelijät tuntuvat enemmän pelureilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin omasta näppäimistöstä kirjoitettu 🤭 Liikun paljon, joten ulkoilma ihminen enempi mulle mieleen. Elämän arvot ja samanhenkisyys. Terveelliset elämän tavat aina parempi. Viina ja tupakka ei sovi mun ihanteelliseen naiseen. Sporttisuus on hyvästä. Sovitteleva mielummin kuin riitaa haastava. Riitelijät tuntuvat enemmän pelureilta.

        Lisään vielä, nainen jonka mielipiteisiin on helppo samaistua.


    • Anonyymi

      Hyvä kysymys!

      Ulkoisesti Sean Bean nuorena.

    • Anonyymi

      Yllättävän laadukkaita kommenteja tähän mennessä.

      kyllähän se on tosiaan tuo korvienväli se kaikista olennaisin juttu. Ihanneihmisen kanssa on hyvä olla. Hänen kanssaan ollaan samaa mieltä tärkeistä asioista. Muutoinkin on sopivasti samanlainen, ettei tule turhaa vääntöä, mutta sopivasti erilainen, ettei tunnu, että olis parisuhteessa itsensä kanssa. Sellanen ihminen, joka täydentää elämää ja jonka kanssa yhdessä tuntuu kivemmalta kuin yksikseen.

      • Anonyymi

        Hyvin kuvattu, asiaa!


      • Anonyymi

        Kommenttien laadukkuus johtunee siitä, että tämä ketju on avattu tänään kello 15:49. Veikkaisin, että huomenna kello 7:00 on jo aika paljon asiatonta kommenttia, kun yöllä valvovat sekopäät ovat jättäneet näkemyksensä...


    • Anonyymi

      Luotettava, jalat maassa-tyyppi. Huumorintajuinen, mutta jonka kanssa voisi keskustella vaikeistakin asioita. Vaikka seisonkin omilla jaloillani ja vaikka ollaan tasavertaisia, niin toisaalta tykkään, että minusta myös huolehditaan.

      Minulle on tärkeää persoona, ulkoiset asiat ovat toissijasia. Silmiin ja siihen miten kantaa itsensä, kiinnitän huomiota. Toki myös toivon, että elämäntavat ovat samantyyliset, esim. että mies tykkäisi liikkua, viihtyisi luonnossa, arvostaisi samoja asioita kuin minä.

      Status ei ole minulle tärkeää, tärkeintä on että omaa sydämen sivistystä. Toivon, että mies osaisi katsoa asioita monesta eri näkökulmasta, ehkä se voisi olla jonkinlaista herkkyyttäkin. Sellainen, joka saa sukat pyörimään jaloissa 🙂.

      • Tämä on melkein kun minun suusta kirjoitettu😃


      • Minusta tuo on hurskastelua. Jos puhutaan IHANNE naisesta tai miehestä. Silloin ei tarvitse tehdä kompromisseja, vaan saa sekä luonteen että ulkonäön.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Minusta tuo on hurskastelua. Jos puhutaan IHANNE naisesta tai miehestä. Silloin ei tarvitse tehdä kompromisseja, vaan saa sekä luonteen että ulkonäön.

        En näe kuvaamiani piirteitä kompromisseinä. Kukin tyylillään, sä voit ajatella asiasta mitä tykkäät 👍.


    • Anonyymi

      Ihanne mies on tummatukkainen, ei kovin paljon minua nuorempi, eikä kovin paljoa pidempi. Osaa keskustella, osaa näyttää tunteensa, meillä on yhteisiä harrastuksia.

    • Just mulle kääpänen! 🤣

      • Anonyymi

        Rakas <3

        -UTR ei kirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakas <3

        -UTR ei kirj-

        Hyvä huomio utr. Kyllä sen pitää olla rakas just! 😁👌


    • Ei sitä vaan voi selittää muutamalla adjektiivilla.

      Ns. miellyttäviä ominaisuuksia oli tuossa jo muut listanneet hyvin kattavasti, itse voisin nostaa niistä erikseen tähän esille henkilön, jonka kanssa on mukava olla ja puuhailla yhdessä. Avarakatseisuus ei myöskään olisi pahitteeksi.

      Kyllä sen tietää onko joku ihannenaisensa kun sen tapaa.

      • Anonyymi

        Semmonen ku sä

        Ku esitit kivaa


      • randombypasser
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmonen ku sä

        Ku esitit kivaa

        Esitin kivaa? :)


    • Minulla ei oikeastaan ole ihannetta miesten suhteen.
      En oikeastaan jaksa vaivata päätäni noin turhanpäiväisellä asialla.

      Sen sit tietää, kun kolahtaa.

      • Anonyymi

        Mutta ajattele jos ei ole elämässä koskaan kolahtanut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ajattele jos ei ole elämässä koskaan kolahtanut.

        No ei ole, ei.


    • Anonyymi

      Tätä on kyselty täällä aika paljon ja mitä enemmän tätä mietin, sitä vähemmän osaan vastata 😄

      Ihannemiehen kanssa kaikki vaan osuu kohdilleen, luonteet, arvot, kemia.. Ihannemiehen kanssa on helppo olla, voi olla ihan oma itsensä niin hyvinä kuin huonoina päivinä. On paljon keskustelua, naurua, yhteisiä juttuja, rakastelua, hellyyttä.. Sellainen kiva mies joka saa hymyn huulille 😊

    • Anonyymi

      Ihanne nainen. Mukava, rehellinen ja avoin. Pitä olisi kiva yli 180 cm. Suht nätti jne.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Rehellinen vastaus.

        En usko hetkeäkään, ettei ihannemiehen ulkonäöllä ole naisille merkitystä.

        Se merkitsee, miten on valinnut.

        Kenenkään ex ei taatusti ole ollut vastenmielisen ruma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rehellinen vastaus.

        En usko hetkeäkään, ettei ihannemiehen ulkonäöllä ole naisille merkitystä.

        Se merkitsee, miten on valinnut.

        Kenenkään ex ei taatusti ole ollut vastenmielisen ruma.

        Kenenkään miehen ulkonäöllä ei ole mulle mitään merkitystä.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Kenenkään miehen ulkonäöllä ei ole mulle mitään merkitystä.

        Nykyisenikään ei ole ihannemies ulkonäöltään, mutta tykkään silti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rehellinen vastaus.

        En usko hetkeäkään, ettei ihannemiehen ulkonäöllä ole naisille merkitystä.

        Se merkitsee, miten on valinnut.

        Kenenkään ex ei taatusti ole ollut vastenmielisen ruma.

        Tuohon nyt jää melko iso valikoima näiden väliin onko unelma vai vastenmielisen ruma.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Nykyisenikään ei ole ihannemies ulkonäöltään, mutta tykkään silti.

        Ennen se ainakin oli sanojesi mukaan komea hunksi. Ihmiset oikein ihmettelivät, miten olet noin komean saanut.

        Joo, väliin jää paljon.

        Silti kukaan ei voi sanoa, "ettei ulkonäöllä ole mitään väliä", kun puhutaan unelmien miehestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ennen se ainakin oli sanojesi mukaan komea hunksi. Ihmiset oikein ihmettelivät, miten olet noin komean saanut.

        Joo, väliin jää paljon.

        Silti kukaan ei voi sanoa, "ettei ulkonäöllä ole mitään väliä", kun puhutaan unelmien miehestä.

        Onhan se yleiseen naismakuun istutettuna komea hunksi. Kelpaisi varmasti usealle tummista, sopusuhtaisista, pitkistä ja maskuliineista miehistä pitävälle naiselle. Olen nyt aika monia vuosia seurannut naisten miesmakua ja sen pohjalta puhuen.

        Itse opin tykkäämään hänen naamastaan yhden söpön kuvan jälkeen, mikä sulatti mun sydämen. Tirsohan hänellä on juuri mun miesmakuni mukainen, harteikas.

        Niin, mulla vaan ei enää ole miesunelmia, joten ei ole unelmamiehiäkään. Naisunelmakin on hyvin monivivahteinen, kun mua kiinnostas eniten tosiaan se korvienväli. Ulkoisesti nyt lähinnä naisellisuus, lanteet ja peppureisi seutu erityisesti. Oikein lsihat ei vaan viehätä yhtään, olkoon mannekiineja vaan. Eikä hirmuisen lihavat sen enempää.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Onhan se yleiseen naismakuun istutettuna komea hunksi. Kelpaisi varmasti usealle tummista, sopusuhtaisista, pitkistä ja maskuliineista miehistä pitävälle naiselle. Olen nyt aika monia vuosia seurannut naisten miesmakua ja sen pohjalta puhuen.

        Itse opin tykkäämään hänen naamastaan yhden söpön kuvan jälkeen, mikä sulatti mun sydämen. Tirsohan hänellä on juuri mun miesmakuni mukainen, harteikas.

        Niin, mulla vaan ei enää ole miesunelmia, joten ei ole unelmamiehiäkään. Naisunelmakin on hyvin monivivahteinen, kun mua kiinnostas eniten tosiaan se korvienväli. Ulkoisesti nyt lähinnä naisellisuus, lanteet ja peppureisi seutu erityisesti. Oikein lsihat ei vaan viehätä yhtään, olkoon mannekiineja vaan. Eikä hirmuisen lihavat sen enempää.

        Torso.. Ei tirso. Mä sitten inhoon hipaisunäppäimiä.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Torso.. Ei tirso. Mä sitten inhoon hipaisunäppäimiä.

        Tuosta ei ole pitkä matka nirsoon :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta ei ole pitkä matka nirsoon :)

        Heh, tirso nirso. Hyvin hoksattu. 😛👍


    • Anonyymi

      Paljon rahaa ja antaa reilusti tilaa.

      • Anonyymi

        Oikeastaan tila ja raha riittää, vaikka naista ei näkyisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeastaan tila ja raha riittää, vaikka naista ei näkyisi.

        Sittenhän minä olen se oikea, rahaa on mukavasti, mutten jouda tapailla ketään.


    • Anonyymi

      Sellainen mininainen, joka pitää kädestä kiinni, roikkuu kaulassa ja istuupi sylissä.
      Naisen läheisyys on tärkein ominaisuus.
      t. Mies, joka ei ole saanut naisen kosketusta koskaan elämänsä aikana.

    • Ihannenainen on herttainen. 🌹👀

    • Anonyymi

      Sopivan väljällä mielenlaadulla varustettu, avoimesti asioihin suhtautuva, tuomitsematon, enemmän ehkä intuitioon kallellaan oleva kuin järjestelmällinen, huumorintajuinen rauhantuoja. Kun ulkoisesta ihanteesta on kyse niin Karitaa en vaihda mihinkään :D

      • Anonyymi

        Kiva, että Karita Mattilan kypsyys kiehtoo 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva, että Karita Mattilan kypsyys kiehtoo 🥰

        Eikun se toinen Karita, tumma versio T.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kivitippu: Avajaiset suunnitteilla jo syksyn aikana

      Kivitipulle uudet omistajat https://ilkkapohjalainen.fi/talous/kivitipulle-uudet-omistajat-avajaiset-suunnitteilla-jo-s
      Lappajärvi
      66
      3093
    2. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1293
    3. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      26
      1223
    4. Sehän on vain kymppi kuussa

      Ministeri Mykkäsen mukaan sähköautojen ajoneuvovero nousee vain alle10 eur/kk. Samaanaikaan muut ministeröt ovat veronma
      Maailman menoa
      103
      1201
    5. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      91
      1015
    6. Onko kukaan koskaan sanonut

      Sinulle nainen että olet vaikea luonne? Minusta sinä olet vähän vaikea mutta ehkä elämä on opettanut sinua varautumaan j
      Ikävä
      59
      908
    7. Juontaja Roope Salminen lataa rajua tekstiä juopottelustaan: "Ei mulla oikeastaan ollut..."

      Roope Salminen on elänyt viime vuodet päihteetöntä elämää ja puhunut päihteettömyydestä avoimesti. Voimaa ja iloa Roopel
      9
      864
    8. Miten tämän kaipuun saa loppumaan?

      En jaksaisi enää kaivata, on mennyt liiankin pitkä aika kaipaamiseen. Olen elänyt vain puolittain ja se harmittaa. Ei a
      Ikävä
      75
      840
    9. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      69
      824
    10. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      36
      809
    Aihe