Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kynä..mi
profiilit
kynä..mi
kynä..mi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
96
Kommenttia
1743
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+sinun+pitäisi+kertoa.+Mikä+on+miellyttävämpää+kuin+kauneuden+katselu?+++🌹👀
04.09.2022 13:01
Inhoan+juutalais-+ja+talonpoikaisvastaista+Lutheria+kuin+saastaista+tautia,+mutta+joskus+sokeakin+kana+voi+löytää+jyvän.
Kirjoittaessaan+käskystä,+joka+kieltää+lausumasta+'väärää+todistusta'+hän+suoraan+neuvoo+VALEHTELEMAAN+POSITIIVISESTI:+"...+selitämme+kaiken+parhain+päin."++++🌹👀
04.09.2022 12:57
Kunnianloukkauksestakin+rangaistaan,+vaikka+olisi+levittänyt+vain+totta,+mutta+se+olisi+omiaan+halventamaan+toista.++++🌹👀
04.09.2022 12:41
Meni+haukkuminen+vähän+liian+pitkälle.+Ylipäänsä+parasta+rehellisyyttä+on+puolin+ja+toisin,+ettei+kumpikaan+hauku+ollenkaan.++🌹👀
04.09.2022 12:26
Sekin+on+kaunista.+Minä+miehenä+en+kuitenkaan+osaa+eläytyä+toisen+miehen+rooliin,+joten+katselen+VAIN+naiskauneutta.+++🌹👀
04.09.2022 12:05
Oon+välillä+tuurannu+ny+eläkkeellä+oleessaki+kalmismaalla+yövuoroo.+Mä+oon+huudellu+puskista+niin+vertahyytäväl+ja+nariseval+äänel.+et+buuu-uu-uuu,+et+siellon+ollu+ihan+esimerkillinen+järjestys,+ku+lurjukset+on++kamaloitunu+pystyyn.+++👻
03.09.2022 23:35
Mut+ei+kantsi+olla+tääl+kauaa.+Sitä+sit+kamaloituu,+ja+soon+niiku+raumalaises+merimieslaulus+sanotaan,+dylkki+ja+totinem+baik.+++👻
03.09.2022 20:04
Se+on+sellainen,+että+se+pyrkii+räkimällä+kamaloittamaan+kaiken+herttaisen,+mutta+epäonnistuu,+koska+räkii+vastatuuleen.+++🌹👀
03.09.2022 18:44
Näin+se+kyllä+on,+että+kun+vähän+pintaa+raaputtaa,+sieltä+se+mustasukkaisuus+pilkistää.+
Me+taas+uskomme,+että+varmasti+kuulumme+yhteen,+mutta+niin+kuin+vaimoni+on+herttaillut+muutamille+miehille,+myös+muutamat+naiset+ovat+voineet+herttailla+minulle.+Ei,+ei+tämä+kuitenkaan+kaikille+ole.+Mustasukkaisuus+on+ehdoton+este.++++🌹👀
03.09.2022 18:39
Olisikohan+vika+just+herttaisuuden+kohdalla?++Ei+mustasukkaisuus+herttaisuutta+korvaa.+Harjoitusta+vielä+kaipaa.++++🌹👀
03.09.2022 18:25
Ei+KAIKILLE,+vaan+ITSE+valitsemilleen.++++🌹👀
03.09.2022 18:07
Herttainen+tyttö+avaa+kauneimpansa+niin+auki,+että+voi+näyttää+myös+emätintään+ja+supistella+sitä+suloisesti,+ei+vain+omalleen,+vaan+kaikille+itse+valitsemilleen+miellyttäville+miehille.+++🌹👀
03.09.2022 17:55
Keijun+näkönen+ehta..pimunen.+Moikka!+Missä+sää+oot+piileksiny?+Mullonollu+ihan+ikälä.+Päätellen+siitä,+et+sun+nikisson+nykysi+stereopiste+välissä,+näyttääpi+siltä,+et+soot+välillä+ollu+pois+ja+yrittänykin+olee+pois.++
Nii,+ja+terkkui+myös+niiku+Kynikseltä.+Meillon+yhteinen+tietokone.+Silki+on+kaksospiste.+Terveisin+Kyöpeli+++++👻
03.09.2022 16:35
Useakin+voi+hyvin+mielellään+olla+ilman+kännykkää,+mutta+ajatteleekin+asiaa+muitten+kannalta.+Entä,+jos+toisella+on+asiaa,+mutta+ei+saa+kiinni?+Sen+sijaan,+jos+itsellä+on+asiaa+toiselle,+ei+kuin+katkaisee+puhelinhiljaisuuden+milloin+tahansa.+++🌹👀
03.09.2022 16:21
Kyllä+se+on+totta,+että+koulutus+on+kova+sana+parisuhteessa,+mutta+kova+sana+se+on+myös+miehen+suhteessa+naiseen.+Nainen+vain+joutuu+usein+tekemään+valinnan+perhe-elämän+ja+koulutuksen+välillä.+Siksi+korkeasti+koulutetut+naiset+eivät+usein+edes+ole+avioliittomarkkinoilla.+++++🌹👀
03.09.2022 16:11
"Seksiä+harrastetaan+koko+ajan,+kaikkialla+ja+jokaisessa+mahdollisessa+käänteessä.+Seksi+on+bonoboille+tapa+tervehtiä,+sopia+riitoja+ja+juhlistaa+uusien+ruokapaikkojen+löytymistä."++
Luonnossa+ei+ole+poikkeavaa,+että+ilmiö,+joka+on+syntynyt+toteuttamaan+jotakin+funktiota,+saa+myös+sivufunktioita.+Siten+lisääntymisfunktio+lienee+saanut+seurakseen+myös+kauneuden+kokemisen,+vaikka+edellinen+onkin+jälkimmäisen+syy.+Osittain+kauneuden+kokemus+on+syntynyt+myös+ravinnon+saamisen+funktiosta.
Ihminen+on+keksinyt+lisääntymiselle+lukuisia+sivufunktioita,+kuten+bonobotkin.++++🌹👀
03.09.2022 15:54
Olen+käyttänyt+sanaa+moniavioisuus.+Se+ei+oikein+jäämättömästi+kuvaa+ihmisen+seksikäyttäytymistä,+joka+sisältää+sekä+halua+aitoon+moniavioisuuteen+että+irtoseksiin.+Jäämätön+ei+ole+myöskään+sana+promiskuiteetti,+tai+sana+irtoseksi,+koska+ne+taas+eivät+ota+huomioon+ihmisen+aitoa+halua+pitkiin+suhteisiin.
Oikein+hyvää+sanaa+ei+löydy,+mutta+erityisesti+olen+pyrkinyt+kuvaamaan,+että+sekä+naisilla+että+miehillä+on+halu+pariutua+tai+paritella+MONEN+kanssa.+Mikä+olisi+parempi+sana,+kuin+usein+käytetty+moniavioisuus?+++++🌹👀
03.09.2022 15:39
Sekä+miehet+että+naiset+noudattavat+oman+sukupuolensa+Gaussin+käyrää+eli+normaalijakaumaa+kussakin+ominaisuudessa,+tässä+tapauksessa+seksihalukkuudessa.+Sukupuolen+sisällä+ero+on+suuri,+mutta+käyrät+ovat+melko+yhtenevät.++++🌹👀
03.09.2022 14:39
Jos+vielä+haluat+terästää+sanomaasi,+sano:+"Mä+tykkään+susta."++Seivattuna+ottaa+etumatkaa+luomuun+verrattuna.++🌹👀
03.09.2022 13:00
Kun+on+menettänyt+terveytensä,+sellainenkin,+joka+on+muuten+halunnut+elää,+ei+enää+halua.+Olin+kirkossa+paljon+vanhusten+kanssa+tekemisissä.+Tavallisin+lause+oli:+"Kunpa+jo+pääsisin+täältä+pois."+Siis+ei+kukaan+sanonut+'sinne'+vaan+'täältä+pois'.+Vanhuksista+melkein+kaikki+ovat+menettäneet+terveytensä,+moni+muukin.++++🌹👀
03.09.2022 10:56
74 / 88