Miehelle valehtelu

Anonyymi

Olen valehdellut, ettei koolla ole väliä, ettei seksikumppanin penis ole liian pieni ja ettei seksi eksän kanssa ollut parempaa.

121

928

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naiset nyt valehtelee miesten mieliksi vaikka mitä. Yleensä liittyen just seksiin ja pelivehkeisiin. Ei miesten kanssa tahdo tulla toimeen, jos on vilpittömän rehellinen. Ne ottaa itseensä ja lukkiutuu. Murjottaa ja vittuilee sitten, kun rehellisyys loukkaa.

• Ryyppää suruunsa ja kikkeli kutistuu lisää vaan.

• Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

Ryyppää suruunsa ja kikkeli kutistuu lisää vaan.

Äh. Totuudet kehiin vaan.
        Se ei ole mies eikä mikään joka ei elämän raakuutta kestä.

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Äh. Totuudet kehiin vaan.
        Se ei ole mies eikä mikään joka ei elämän raakuutta kestä.

-keinovaginamies-

Niin se on kuitenkin aina mennyt. Halutaan rehellisyyttä ja suututaan, kun ollaa rehellisiä. Oikeesti miehet haluaa kuulla ylistystä vehkeistään ja seksitaidoistaan, jos niissä onkin jotain korjaamista ja sen kertoo, niin kylläpä on kova pala.

Takas tulee tavalla tai toisella, ei se rehellisyys kelvannutkaan.

• PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

Niin se on kuitenkin aina mennyt. Halutaan rehellisyyttä ja suututaan, kun ollaa rehellisiä. Oikeesti miehet haluaa kuulla ylistystä vehkeistään ja seksitaidoistaan, jos niissä onkin jotain korjaamista ja sen kertoo, niin kylläpä on kova pala.

Et vaiks miehet prinsessattelee naisia, niin ovat itsekin prinsessoja näissä asioissa, oikeen erityisherkkiä ovatkin.

Et vaiks miehet prinsessattelee naisia, niin ovat itsekin prinsessoja näissä asioissa, oikeen erityisherkkiä ovatkin.

Kerran on mies lähtenyt sängystä kortsut paukkuen, kun nauroin väärässä kohtaa. 😁

• Anonyymi

Älä höpötä. Sielun koko on huomattavasti ratkaisevampi kuin mulkun koko.

Olet ollut pikkusielujen kanssa suhteissa.

Jos ei saa rehellistä palautetta, ei voi kehittyä paremmaksi rakastajaksi.

-keinovaginamies-

Kerran on mies lähtenyt sängystä kortsut paukkuen, kun nauroin väärässä kohtaa. 😁

Kisko munaltaan kortsun siis niin rehvakkaasti kiukkupäissään, että se kirjaimellisesti paukahti. Saatto sattua meisseliin. Kuminauha läpsy. 😂

• Anonyymi

Kisko munaltaan kortsun siis niin rehvakkaasti kiukkupäissään, että se kirjaimellisesti paukahti. Saatto sattua meisseliin. Kuminauha läpsy. 😂

😁
        -keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Älä höpötä. Sielun koko on huomattavasti ratkaisevampi kuin mulkun koko.

Olet ollut pikkusielujen kanssa suhteissa.

Jos ei saa rehellistä palautetta, ei voi kehittyä paremmaksi rakastajaksi.

-keinovaginamies-

En ole mulkun kokoa ikinä arvostellut, en ole niin pikkumainen. Ei se mitään auttas, se on mitä on. Mutta vääränlaista tekniikkaa on joskus tullut koitettua neuvoa, että se tuntuis minustakin joltain ja silloin on pieni sielu suuttunut. Ei nyksä, se on edustyksellinen mies. Ei tarvi neuvoja ja kuuntelee jos neuvonkin, suuttumatta.

• Anonyymi

Mä olen todennut, että omasta mielestään panomiehet ja wannabe panomiehet ovat tuollaisia. He eivät kestä kritiikkiä tai eriävää mielipidettä "tekniikoistaan" edes teoriatasolla ja keskustelussa. Totaalisia diivoja noissa asioissa, vaikka todelliset tiedot ja taidont olisivat lähes nolla. Jos nainen ei tykkää jostain mitä he tekevät "tyydyttääkseen" ja sanoo mistä tykkäisi, niin tuollainen mies joko a) alkaa inttää vastaan tai b) loukkaantuu. Hei eivät kestä rehellisyyttä.

Itse olen saanut parhaan seksini suht kokemattomilta miehiltä, joilla ei ole ollut diivan elkeitä.

En ole mulkun kokoa ikinä arvostellut, en ole niin pikkumainen. Ei se mitään auttas, se on mitä on. Mutta vääränlaista tekniikkaa on joskus tullut koitettua neuvoa, että se tuntuis minustakin joltain ja silloin on pieni sielu suuttunut. Ei nyksä, se on edustyksellinen mies. Ei tarvi neuvoja ja kuuntelee jos neuvonkin, suuttumatta.

On kyllä nauramisesta just vääräs kohtaa suuttunut joskus muinoin.

Eihän pillukaan pienene eikä suurene, vaikka kuinka valittaa. Olis tyhmää valittaa toisen sukuelimistä. Tekniikoista sen sijaan pitäskin voida neuvotella, jotta seksi tuntuukin joltain.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä olen todennut, että omasta mielestään panomiehet ja wannabe panomiehet ovat tuollaisia. He eivät kestä kritiikkiä tai eriävää mielipidettä "tekniikoistaan" edes teoriatasolla ja keskustelussa. Totaalisia diivoja noissa asioissa, vaikka todelliset tiedot ja taidont olisivat lähes nolla. Jos nainen ei tykkää jostain mitä he tekevät "tyydyttääkseen" ja sanoo mistä tykkäisi, niin tuollainen mies joko a) alkaa inttää vastaan tai b) loukkaantuu. Hei eivät kestä rehellisyyttä.

Itse olen saanut parhaan seksini suht kokemattomilta miehiltä, joilla ei ole ollut diivan elkeitä.

Jep. Kuulostaa oikealta diagnoosilta. 👍

• Anonyymi kirjoitti:

😁
        -keinovaginamies-

Arvaa nauroinko kahta kauheemmin? Kyllä kaviot lohti kattoa pylly hyllyen hirnuin. 😂

Jep. Kuulostaa oikealta diagnoosilta. 👍

Naisten haluttomuus johtunee pitkälti siitä ettei mies kuuntele naisen toiveita, vaan touhuaa ihan oman päänsä mukaan. Kun minun kikkelistä tuntuu kivalle, niin kyllähän nyt naisestakin täytyy tämä olla kivaa. Tai nainen ei just edes uskalla kertoa mitään, kun pelkää konfliktia miehen kanssa ja esittää, että hyvin menee, toivoen ettei seksiä tarvi piakkoin taas harrastaa.

Naiset jopa jättää miehi, koska nämä puupäät eivät kuuntele naisen toiveita ei seksissä eikä oikein missään muussakaan asiassa. Kyllähän minä nyt osaan....

Naisten haluttomuus johtunee pitkälti siitä ettei mies kuuntele naisen toiveita, vaan touhuaa ihan oman päänsä mukaan. Kun minun kikkelistä tuntuu kivalle, niin kyllähän nyt naisestakin täytyy tämä olla kivaa. Tai nainen ei just edes uskalla kertoa mitään, kun pelkää konfliktia miehen kanssa ja esittää, että hyvin menee, toivoen ettei seksiä tarvi piakkoin taas harrastaa.

Naiset jopa jättää miehi, koska nämä puupäät eivät kuuntele naisen toiveita ei seksissä eikä oikein missään muussakaan asiassa. Kyllähän minä nyt osaan....

Toki muitakin syitä haluttomuuteen on, mutta nämä on vaiettuja tabuja.

Toki muitakin syitä haluttomuuteen on, mutta nämä on vaiettuja tabuja.

Monesti naiset jopa kejuu, jotta omat pisteet nousee miehen silmissä tai miesten, muttei ainakaan laskisi. Vaikka oikeasti vituttais koko touhu.

• Anonyymi

Arvaa nauroinko kahta kauheemmin? Kyllä kaviot lohti kattoa pylly hyllyen hirnuin. 😂

Olet kauhea. Joku nuori mies sai elinikäisen trauman. :)

Kyllähän sitä nuorena tuli kaikenlaista kohellettua.
        Kerran meinasi mennä vakavaksi, niin vetäisin kortsun päähäni ja puhalsin nenällä täyteen ilmaa. Vähä tunnelma keveni :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Parhaat tai pahimmat naurut sain, kun ex tyylillään pumppasi ilmaa sinne ja kyllähän tiedätte mikä ääni siitä sitten lähtee.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet kauhea. Joku nuori mies sai elinikäisen trauman. :)

Kyllähän sitä nuorena tuli kaikenlaista kohellettua.
        Kerran meinasi mennä vakavaksi, niin vetäisin kortsun päähäni ja puhalsin nenällä täyteen ilmaa. Vähä tunnelma keveni :)

-keinovaginamies-

Hän oli about 27? 28?

Just juu. 😏

• Anonyymi

Ainakin sen mukaan mitä itse naisia tunnen, niin juuri noin se menee. Kuka nyt tylsää ja huonoa seksiä haluaisi yhtään pakollista enempää harrastaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Parhaat tai pahimmat naurut sain, kun ex tyylillään pumppasi ilmaa sinne ja kyllähän tiedätte mikä ääni siitä sitten lähtee.

Juu, tuttua. Pimppapierut. Multa joskus yks ex kysy, että pierasitko sä? Vastasin, että et vissiin tuntenut mitään, itsehän pumppast ilmaa sinne. 😁

Ai mitä minne? Daah minne nyt tökit...

• Anonyymi kirjoitti:

Ainakin sen mukaan mitä itse naisia tunnen, niin juuri noin se menee. Kuka nyt tylsää ja huonoa seksiä haluaisi yhtään pakollista enempää harrastaa?

Niinpä. Ei kukaan rajaansa pidempään. Alkuun voi olla kohtelias, mutta loittonee kyllä kun kokee mahdottomaksi tilanteen.

• Anonyymi

Myöskin se, kun miehet valittavat naisen passiivisuutta seksissä ja "lahnailua" johtuu pitkälti juuri tuosta samasta asiasta. Jos ei siitä aktiivisuudesta saa ite mitään, vaan sen ainoa tarkoitus on tyydyttää miestä, niin kuka sitä kauaa viitsii? Lähes nainen kuin nainen on aktiivinen seksissä, jos hän saa tehdä mitä itse haluaa ja mikä tuntuu hänestä itsestään hyvältä. Oman kokemukseni mukaan sama tuppaa kyllä tuntumaan mieshestäkin erittäin hyvältä, kun mies vaan lakkaa kuvittelemasta tietämästä kaiken seksistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Myöskin se, kun miehet valittavat naisen passiivisuutta seksissä ja "lahnailua" johtuu pitkälti juuri tuosta samasta asiasta. Jos ei siitä aktiivisuudesta saa ite mitään, vaan sen ainoa tarkoitus on tyydyttää miestä, niin kuka sitä kauaa viitsii? Lähes nainen kuin nainen on aktiivinen seksissä, jos hän saa tehdä mitä itse haluaa ja mikä tuntuu hänestä itsestään hyvältä. Oman kokemukseni mukaan sama tuppaa kyllä tuntumaan mieshestäkin erittäin hyvältä, kun mies vaan lakkaa kuvittelemasta tietämästä kaiken seksistä.

Kyllä, tämä on fakta homma. 👍

Jos nainen saa seksistä iloa itselleenkin, niin kyllä hän lisääkin haluaa sitä taas. Jos taas ei, niin välttelee koko hommaa. Ja jos mies on yhden naisen kanssa ollutkin loistava, ei tarkoita että kaikkia osaa tyydyttää ja miellyttää vaivautumatta oppimaan uusia yksilön mieltymyksiä.

• Anonyymi

Hän oli about 27? 28?

Just juu. 😏

Ai et usko vai?
        Tosi juttu. Seksi on aina ollut iloinen asia. Sen voi pistää tosissaan leikiksikin, jos ei muuten suju. Molemmat sai ainakin naurut :)

-keinovaginamies-

Kyllä, tämä on fakta homma. 👍

Jos nainen saa seksistä iloa itselleenkin, niin kyllä hän lisääkin haluaa sitä taas. Jos taas ei, niin välttelee koko hommaa. Ja jos mies on yhden naisen kanssa ollutkin loistava, ei tarkoita että kaikkia osaa tyydyttää ja miellyttää vaivautumatta oppimaan uusia yksilön mieltymyksiä.

Ja miehille nyt on luonnollisesti helpompaa se orgasmin saaminen eri variaatioin kun ne tärkee osaset on aina siellä työssä. Naisilla on tarkempaa löytää oikeet kohdat, kulmat, asennot että toimii.

• Anonyymi kirjoitti:

Ai et usko vai?
        Tosi juttu. Seksi on aina ollut iloinen asia. Sen voi pistää tosissaan leikiksikin, jos ei muuten suju. Molemmat sai ainakin naurut :)

-keinovaginamies-

Venyykö kumi muka sun päähäsi? 😂

• Anonyymi

Ja miehille nyt on luonnollisesti helpompaa se orgasmin saaminen eri variaatioin kun ne tärkee osaset on aina siellä työssä. Naisilla on tarkempaa löytää oikeet kohdat, kulmat, asennot että toimii.

Ja suurin osa "pihtaavista" naisista ja "lahnailevista" naisista masturboi. Kyse ei siis ole siitä, ettei seksi kiinnosta. Kyse on siitä, että se tarjolla oleva seksi ei kiinnosta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja suurin osa "pihtaavista" naisista ja "lahnailevista" naisista masturboi. Kyse ei siis ole siitä, ettei seksi kiinnosta. Kyse on siitä, että se tarjolla oleva seksi ei kiinnosta.

Niin kyllä. Totta varmasti tuokin. Seksi voi olla turnoff siksikin, että mies käyttäytyy arjessa mäntisti jolloin enää hyväkään seksi ei kiinnosta.

• Anonyymi

Ite olen jokaiselle kumppanilleni sanonut ihan suoraan, että kun minä olen päällä, niin minä päätän mitä silloin tapahtuu. Jos ei käy, niin homma loppuu tähän ja mä rupean nukkumaan. Juu, mä olen todella itsekäs joskus, muttei yksikään ole jälkeenpäin valittanut asiasta.

• Anonyymi

Niin kyllä. Totta varmasti tuokin. Seksi voi olla turnoff siksikin, että mies käyttäytyy arjessa mäntisti jolloin enää hyväkään seksi ei kiinnosta.

No en tiedä. Moni tykkää sovintoseksistäkin. Jos seksi on tosi hyvää, niin seksiä voi harrastaa ja jatkaa murjottamista taas sen jälkeen xD

Ja sekin on naisen vika, kun mies on mäntti. 😆😇

• Anonyymi

Ja siis tietenkin, on pihtaaminen osalle vallankäyttöäkin. En mä sitä kiellä. Vaan jos seksistä tykkää ja se on hyvää, niin ei se pihtaaminen sillon kauhean järkevältä vallankäytöltä tunnu.

• Anonyymi kirjoitti:

Ite olen jokaiselle kumppanilleni sanonut ihan suoraan, että kun minä olen päällä, niin minä päätän mitä silloin tapahtuu. Jos ei käy, niin homma loppuu tähän ja mä rupean nukkumaan. Juu, mä olen todella itsekäs joskus, muttei yksikään ole jälkeenpäin valittanut asiasta.

Ei minusta lainkaan paha asia. 👍

• Anonyymi

Venyykö kumi muka sun päähäsi? 😂

Kyllä se venyy sinunkin päähän.

https://youtu.be/wFhA75ILlMg

Temppu on ikivanha. Jo ennen duudsoneita keksitty ja toimivaksi testattu.

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

No en tiedä. Moni tykkää sovintoseksistäkin. Jos seksi on tosi hyvää, niin seksiä voi harrastaa ja jatkaa murjottamista taas sen jälkeen xD

Moni, vaan minäpä sastan olla hyvin ilmankin, jos toinen kohtelee mua tyhmästi. Minä kun en hajoa, vaikka oisin 100 vuotta ilman miestä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja siis tietenkin, on pihtaaminen osalle vallankäyttöäkin. En mä sitä kiellä. Vaan jos seksistä tykkää ja se on hyvää, niin ei se pihtaaminen sillon kauhean järkevältä vallankäytöltä tunnu.

Nojoo. Vallankäyttö on not, haluttomuus toisen tylyyden tms. takia taas ymmärrettävää.

• Anonyymi

Moni, vaan minäpä sastan olla hyvin ilmankin, jos toinen kohtelee mua tyhmästi. Minä kun en hajoa, vaikka oisin 100 vuotta ilman miestä.

Niin no en mä tiedä onko kyse hajoamisvaarasta. Itsellä enemmän siitä, että tykkään seksistä (silloin kun se on hyvää). Siinä kohtaa, jos mä siitä kieltäydyn, niin suhde vetelee viimesiään. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se venyy sinunkin päähän.

https://youtu.be/wFhA75ILlMg

Temppu on ikivanha. Jo ennen duudsoneita keksitty ja toimivaksi testattu.

-keinovaginamies-

Voi ristus. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se voi olla noinkin, tai sitten halut ovat iän myötä vähentyneet ja siksi on ehkä vaikeampaa löytää uutta kumppania. Monen asian pitäisi todella osua yhteen, että halut heräisivät, jos kyseessä on sellainen henkilö, joka ei voi sietää pelkkiä yhden illan juttuja. Mieluummin loppuelämä yksin kuin huonossa parisuhteessa.

• Anonyymi

Mä voin ihan hyvin "pistää sen miehen siihen alleni" ja "kostaa" sille kun olen niin vittuuntunut. Sekin auttaa purkamaan vitutusta. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se voi olla noinkin, tai sitten halut ovat iän myötä vähentyneet ja siksi on ehkä vaikeampaa löytää uutta kumppania. Monen asian pitäisi todella osua yhteen, että halut heräisivät, jos kyseessä on sellainen henkilö, joka ei voi sietää pelkkiä yhden illan juttuja. Mieluummin loppuelämä yksin kuin huonossa parisuhteessa.

Miksi harrastaa satunnaista seksiä, jos ei ole haluja? Mitä ihmeen järkeä siinä on?

• Anonyymi kirjoitti:

Niin no en mä tiedä onko kyse hajoamisvaarasta. Itsellä enemmän siitä, että tykkään seksistä (silloin kun se on hyvää). Siinä kohtaa, jos mä siitä kieltäydyn, niin suhde vetelee viimesiään. :)

No mulle se taas on eka asia mistä voin luopua ja viiminen asia mitä ilman en pärjäis. Toisaalta mulla varmasti vaikuttaa alunperinkin se, etten ole miehistä niin innostunut seksuaalisesti. Ei tuu mielihaluja, vaikka sytynkin sitten kun mua koskettelee oikein oikeista paikoista. Mutta sen tekee kosketus, ei mieskeho mikä aiheuttaa sen syttymisen.

No mulle se taas on eka asia mistä voin luopua ja viiminen asia mitä ilman en pärjäis. Toisaalta mulla varmasti vaikuttaa alunperinkin se, etten ole miehistä niin innostunut seksuaalisesti. Ei tuu mielihaluja, vaikka sytynkin sitten kun mua koskettelee oikein oikeista paikoista. Mutta sen tekee kosketus, ei mieskeho mikä aiheuttaa sen syttymisen.

Syttymisen syyt voi olla erit, kun umpiheteroilla voi jo rinnakaisen sukupuolen keho virittää. Mulla taas naiskeho on se minkä näkeminen eroottisella silmällä saa syttymään ihan ilman kosketuksiakin.

• Anonyymi

Niin no mut sytyttää ihan se seksi itsessään. En tarvitse sen kummempia sytyttimiä. Mä olen "hyvin helppo", kun sille päälle satun. Eli siis lähes aina parisuhteessa ollessani.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä voin ihan hyvin "pistää sen miehen siihen alleni" ja "kostaa" sille kun olen niin vittuuntunut. Sekin auttaa purkamaan vitutusta. :D

Okei. 😬

• Anonyymi

Okei. 😬

Ei niitä ole satutettu. Älä huolestu. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Niin no mut sytyttää ihan se seksi itsessään. En tarvitse sen kummempia sytyttimiä. Mä olen "hyvin helppo", kun sille päälle satun. Eli siis lähes aina parisuhteessa ollessani.

No tavallaan minutkin, oikeanlainen kosketus. Mutta kosketukseen piisaa oma käsikin. Näinpä kun oon vittuuntunut mietin niin että en halua ihmistä iholleni joka loukkaa mua. Painukoot vaikka vittuun. Kunhan pysyy loitolla.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei niitä ole satutettu. Älä huolestu. :)

Huh. 😅

• Anonyymi

No tavallaan minutkin, oikeanlainen kosketus. Mutta kosketukseen piisaa oma käsikin. Näinpä kun oon vittuuntunut mietin niin että en halua ihmistä iholleni joka loukkaa mua. Painukoot vaikka vittuun. Kunhan pysyy loitolla.

Ainoat sellaset tilanteet, joissa mä muistan kieltäytyneeni, oli sellasia, joissa mun olis pitnyt jotenkin "palvella" ja tyydyttää toista. Nimenomaan noihin tilanteisiin se mun vitutus osuu kyllä ja kiinnostus on nolla. Tunne on, että käytä kuule ihan kättä.

Toisaalta mä en muista tollasia tilanteita, kui vaan yhden miehen kanssa. Se suhde oli muutenkin sellanen, että mä tajusin jälkeenpäin, etten mä ollu sitä kai ikinä oikeasti rakastanu.

Sen sijaan viimesin eksä oli sellanen, jonka kanssa en muista koskaan sanoneeni ei. Niin suurta riitaa ei ollukaan, etteikö sitä olis voinut lopettaa seksiin tai jatkaa myöhemmin.

Ajattelin niinkin, että tavallaan sovintoseksiinkin voi taipua helpommin sen kanssa joka sytyttää, kun sille on helpompi olla torjuva joka ei edes sytytä. Olkoon seksi miten kivaa tahansa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ainoat sellaset tilanteet, joissa mä muistan kieltäytyneeni, oli sellasia, joissa mun olis pitnyt jotenkin "palvella" ja tyydyttää toista. Nimenomaan noihin tilanteisiin se mun vitutus osuu kyllä ja kiinnostus on nolla. Tunne on, että käytä kuule ihan kättä.

Toisaalta mä en muista tollasia tilanteita, kui vaan yhden miehen kanssa. Se suhde oli muutenkin sellanen, että mä tajusin jälkeenpäin, etten mä ollu sitä kai ikinä oikeasti rakastanu.

Sen sijaan viimesin eksä oli sellanen, jonka kanssa en muista koskaan sanoneeni ei. Niin suurta riitaa ei ollukaan, etteikö sitä olis voinut lopettaa seksiin tai jatkaa myöhemmin.

Okei. Nojoo, kuulostaa dominoivalta kaverilta.

Niinno exäsi oli kuitenkin jotenkin inspiroiva. 😛

Ajattelin niinkin, että tavallaan sovintoseksiinkin voi taipua helpommin sen kanssa joka sytyttää, kun sille on helpompi olla torjuva joka ei edes sytytä. Olkoon seksi miten kivaa tahansa.

Alitajuista, viettiin perustuvaa? Ei ehkä tietoista.

• Anonyymi

Okei. Nojoo, kuulostaa dominoivalta kaverilta.

Niinno exäsi oli kuitenkin jotenkin inspiroiva. 😛

Ei hän ollut lainkaan dominoiva. Pikemmin totaalisen passiivinen ja oikeasti varsin haluton koko seksin suhteen.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei hän ollut lainkaan dominoiva. Pikemmin totaalisen passiivinen ja oikeasti varsin haluton koko seksin suhteen.

Aa, erikoinen. Meitä on moneksi, kaikkiin ole ehtinyt törmäämäänkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellanen, jota ei itteensä juuri kiinnostanu, mutta kyllä häntä saa "käyttää" jos kerta haluat. Jos mua ei haluttanut, niin ei hänellä ollut ongelmaa olla vaikka paria kuukautta ilman. Noi tollaset mistä puhuin oli jotain satunnaisten krapula-aamujen panetuksia, joissa olis muka pitänyt jotain tehdä. No thanks.

• Anonyymi kirjoitti:

Sellanen, jota ei itteensä juuri kiinnostanu, mutta kyllä häntä saa "käyttää" jos kerta haluat. Jos mua ei haluttanut, niin ei hänellä ollut ongelmaa olla vaikka paria kuukautta ilman. Noi tollaset mistä puhuin oli jotain satunnaisten krapula-aamujen panetuksia, joissa olis muka pitänyt jotain tehdä. No thanks.

Passiivinen heppuli. Mä olen itseasiassa ollut vähän samanlainen miessuhteissani sen jälkeen, kun olen huomannut etten saa seksistä mitään miehen kanssa kuin antamisen ilon. Muakin sai käyttää, mutten erityisemmin sitä kaivannut, etenkään niiden kanssa joita en edes rakastanut.

Passiivinen heppuli. Mä olen itseasiassa ollut vähän samanlainen miessuhteissani sen jälkeen, kun olen huomannut etten saa seksistä mitään miehen kanssa kuin antamisen ilon. Muakin sai käyttää, mutten erityisemmin sitä kaivannut, etenkään niiden kanssa joita en edes rakastanut.

Selkee ero nykyiseen. En niin nytkään ehdottele, mutta tiedän tykkääväni kun alkuun päästään, joten lähden messiin.

• Anonyymi

Niin sitä mä olen miettinyt, että mahtokohan siinä lopulta kumpikaan toistaan rakastaan. Itsestäni voin sanoa, että en. Se on aika selvä, kun vertaa siihen, kun olen rakastanut. Vaan enhän mä toisen tunteita voi tietää. Epäilenpähän vaan, että mahtoiko hänkään. Hän tosin olis halunnut sitä suhdetta edelleen jatkaa, mutta ehkä se oli jotain tottumusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä hän oli bi, homo tai koki ettei saa seksistä kanssasi mitä halusi? 🤷🏼‍♂️

Siksi passiivinen?

• Anonyymi kirjoitti:

Niin sitä mä olen miettinyt, että mahtokohan siinä lopulta kumpikaan toistaan rakastaan. Itsestäni voin sanoa, että en. Se on aika selvä, kun vertaa siihen, kun olen rakastanut. Vaan enhän mä toisen tunteita voi tietää. Epäilenpähän vaan, että mahtoiko hänkään. Hän tosin olis halunnut sitä suhdetta edelleen jatkaa, mutta ehkä se oli jotain tottumusta.

Niin, aina ei osu oikeet kohdikkain. Ei natsaa. On niitä mullakin ollut alkuaikoina etenkin kun aloitteli parisuhteita. Meni vikaan helposti.

• Anonyymi

Ehkä hän oli bi, homo tai koki ettei saa seksistä kanssasi mitä halusi? 🤷🏼‍♂️

Siksi passiivinen?

En usko. Ei hän ollut ylipäänsä suuremmin kiinnostunut seksistä. Siitä on liikaa vaivaa.

• Anonyymi

Niin, aina ei osu oikeet kohdikkain. Ei natsaa. On niitä mullakin ollut alkuaikoina etenkin kun aloitteli parisuhteita. Meni vikaan helposti.

Juu ja tuokin oli niin, että kyllä mä jälkikäteen tajusin, että merkit oli jo alunperin selvät. Meillä nyt vaan oli sen miehen kanssa jo ihan alusta aivan erilaiset lipidot, mutta alussa sitä seksiä kuitenkin oli mullekin suht tarpeeksi. Jälkikäteen on niin helppo tajuta asioita, mutta etukäteen se ei ole niin helppoa.

• Anonyymi kirjoitti:

En usko. Ei hän ollut ylipäänsä suuremmin kiinnostunut seksistä. Siitä on liikaa vaivaa.

Aseksuaali, joka miellyttää kumppania? Vähän kun mä miesten kanssa helposti oon. Unohtuu seksi. Senpä tähden mun olis ihan turha enää miehiä katsellakkaan kumppaniksi. Muitten kanssa ei ole ollu yhtä hyvä tuuri kuin nykyisen, siksi koen että hän on viimeinen mies mun artikkelissa. Meillä on kuitenkin ihan jees suhde, vaikka jotain sais olla toisinkin.

Oisko se mies aseksuaalin kanssa onnellisin?

• Anonyymi kirjoitti:

Juu ja tuokin oli niin, että kyllä mä jälkikäteen tajusin, että merkit oli jo alunperin selvät. Meillä nyt vaan oli sen miehen kanssa jo ihan alusta aivan erilaiset lipidot, mutta alussa sitä seksiä kuitenkin oli mullekin suht tarpeeksi. Jälkikäteen on niin helppo tajuta asioita, mutta etukäteen se ei ole niin helppoa.

No niinhän se jälkiviisaus onkin helppoa itsekullekkin, mikä ei siinä heti valkene. Valkenee myöhemmin.

• Anonyymi

Aseksuaali, joka miellyttää kumppania? Vähän kun mä miesten kanssa helposti oon. Unohtuu seksi. Senpä tähden mun olis ihan turha enää miehiä katsellakkaan kumppaniksi. Muitten kanssa ei ole ollu yhtä hyvä tuuri kuin nykyisen, siksi koen että hän on viimeinen mies mun artikkelissa. Meillä on kuitenkin ihan jees suhde, vaikka jotain sais olla toisinkin.

Oisko se mies aseksuaalin kanssa onnellisin?

En mä tiedä. Mä olen jälkikäteen miettinyt, että hänellä saattoi olla suht matalat testotkin. Hän oli varsinkin siinä loppuaikoina aika usein väsynyt ja kaikin muinkin tavoin melko haluton.

Tai voihan hän tietysti olla jollain tasolla aseksuaalikin. En mä ehkä ihan täydelliseen aseksuaalisuuteen usko, koska kyllä niitä hänenkin aloitteitaan joskus harvoin oli. Hän vain tosiaan itse halusi hyvin harvoin.

• Anonyymi kirjoitti:

En mä tiedä. Mä olen jälkikäteen miettinyt, että hänellä saattoi olla suht matalat testotkin. Hän oli varsinkin siinä loppuaikoina aika usein väsynyt ja kaikin muinkin tavoin melko haluton.

Tai voihan hän tietysti olla jollain tasolla aseksuaalikin. En mä ehkä ihan täydelliseen aseksuaalisuuteen usko, koska kyllä niitä hänenkin aloitteitaan joskus harvoin oli. Hän vain tosiaan itse halusi hyvin harvoin.

Aseksuaalisuuttakin on eri asteista. Mut voihan terveyskin reistata ja tehdä haluttomuutta. Tuttua sekin.

No mutta, jospa löytys seuraava kanneksi vakalle? 😄

Aseksuaalisuuttakin on eri asteista. Mut voihan terveyskin reistata ja tehdä haluttomuutta. Tuttua sekin.

No mutta, jospa löytys seuraava kanneksi vakalle? 😄

Tämä tästä kömpäsee kärsälleen. Tuli väsymys viimein. Hyvät yöt. 😴

• Anonyymi

Tämä tästä kömpäsee kärsälleen. Tuli väsymys viimein. Hyvät yöt. 😴

Hyvää yötä

Ryyppää suruunsa ja kikkeli kutistuu lisää vaan.

Meni haukkuminen vähän liian pitkälle. Ylipäänsä parasta rehellisyyttä on puolin ja toisin, ettei kumpikaan hauku ollenkaan. 🌹👀

• kynä..mi kirjoitti:

Meni haukkuminen vähän liian pitkälle. Ylipäänsä parasta rehellisyyttä on puolin ja toisin, ettei kumpikaan hauku ollenkaan. 🌹👀

Haukkumista vaan faktaa.

Haukkumista vaan faktaa.

Kunnianloukkauksestakin rangaistaan, vaikka olisi levittänyt vain totta, mutta se olisi omiaan halventamaan toista. 🌹👀

• Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

Kyllä, ryyppääminen heikentää erektiota = pienentää ja pehmentää juhlakunnossa olevaa miehistä elintä. Se nyt on vaan fakta, vaikka se kuinka sinuun sattuisi. Tietenkin vaikutus yleensä katoaa, kun ryyppäämisen lopettaa.

• PALSTANVALTAAJA
        kynä..mi kirjoitti:

Kunnianloukkauksestakin rangaistaan, vaikka olisi levittänyt vain totta, mutta se olisi omiaan halventamaan toista. 🌹👀

Kuka tässä nyt oli se loukattu, kikkeli vai?

Johan virkavalta nauraa itsensä hengiltä, jos menee nostamaan juttua kunnianloukkauksesta kikkelin herjaamisesta.

Henkilö. 🌹👀

• kynä..mi kirjoitti:

Henkilö. 🌹👀

No kuka oli henkilö?

• Anonyymi

🤣🤣 jo on ollu h…vetti

• Anonyymi

😂😂😂😂😂😆🥲

• Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣 jo on ollu h…vetti

Se oli herkällä päällä jotenkin silloin. En tiiä mikä oli. Miesmenkat vissiin. 🤷🏼‍♂️😅

En ole nähnyt kun sen kerran tuommosena kiukkuperseenä.

• Anonyymi

Se oli herkällä päällä jotenkin silloin. En tiiä mikä oli. Miesmenkat vissiin. 🤷🏼‍♂️😅

En ole nähnyt kun sen kerran tuommosena kiukkuperseenä.

En saa naurua loppumaan, kyllähän tuommoinen tempaus jää verkkokalvoille elämään, ei miehet yleensä tolleen 😂🤣

Tsiisus….

• Anonyymi kirjoitti:

En saa naurua loppumaan, kyllähän tuommoinen tempaus jää verkkokalvoille elämään, ei miehet yleensä tolleen 😂🤣

Tsiisus….

Kyllä se jäi mieleen. Lähti niin kähvelään sängystä äristen ja kävi pamaus.. Mänolin vaan yliväsynyt ja nauruherkkä. En ilkkunut mitään en vaan saanut naurua loppumaan, se riitti sillä kertaa suututtamaan. 😁

Kyllä se jäi mieleen. Lähti niin kähvelään sängystä äristen ja kävi pamaus.. Mänolin vaan yliväsynyt ja nauruherkkä. En ilkkunut mitään en vaan saanut naurua loppumaan, se riitti sillä kertaa suututtamaan. 😁

Väsyneenä voi joskus menmä naurukohtaus ihan yli ja ei tuu loppua, naurattaa vaan. Ei mitään kummosta syytäkään kun naurattaa. Joku sanoo vaikka pöö, niin nauraa katketakseen.

• Anonyymi

Aamen

• Totakai koolla on väliä...

Mietihän vaikka Erkkiä...jos koolla ei olisi mitään väliä, Erkkikin vois olla vaikka vaan Eri...

Markku ois Maru, Kirsi Irsi... Kekkonen ois Eonrn....

Ei helkatti, kyllä koo on tärkeä ja sillä on väliä...aina. 😁

• Anonyymi

Eikä ieli ole sitten kieli, vaikka olishan sekin.

• Anonyymi kirjoitti:

Meinaa iulia?

• Anonyymi kirjoitti:

Pitää mennä nuumaan muuten tästä...väsy
        ttää niin pereleesti jo. 😁

Auniita unia. 🥱😴

• Anonyymi

No, mitäs hyvää tästä valehtelusta on koitunut?
      Miten ajattelit jatkaa? Ollaan pussissa loppuelämä?

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Miksi olet valehdellut? Eikö olisi ollut järkevämpää opettaa miehelle heti alussa miten hän kuitenkin pystyisi tyydyttämään sinut?

• Anonyymi

Hiljaa parempi tulee.

• Anonyymi

Persu ei kestä totuutta.

• Anonyymi

Minkä kokoinen se? Ei tarvitse kertoa.

• Anonyymi

Niin olen mäkin valehdellut ettei pillu ole liian löysä eikä perse liian läski eikä tissit olemattomat . Yksikään nainen ei ole osannut mitään sängyssä vaikka luulot on kovat omista taidoista . Ihan perusasioita ei hallita vaikka harjoitteluun on mahdollisuudet suuremmat kuin miehillä . Ehkä teidän naistenkin kannattaa opetella vähän perusasioita edes ennenkuin valitatte miehille . Sitten on turha valittaa kun mies pettää . Ihan omaa syytä kun ette kehtaa nähdä yhtään vaivaa . Ei kukaan jaksa sellaista löysä peräistä akkaa katsella joka ei osaa tyydyttää miestään .

• Anonyymi

Sovitte ilmeisen hyvin yhteen❤️

• Anonyymi

Jep , löysäpilluisen pikkutissin kirjoittelua . Itse varmaan on huikea ilmestys 😂😂🤮🤮

• Anonyymi

Nytpä kolahti!

• Anonyymi

Te olette heikompi astia. On selvää että valehtelette. Aivan kuin Sinuhe Egyptiläisessä Waltari kirjoitti : "Orjan tehtävä on varastaa isännältä, mutta hänen on tiedettävä kuinka paljon on soveliasta varastaa" - niin naisen viisaus on se paljonko ja missä asiassa valehtelee.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ai pitäiskö muka uskoa että joku mies tuollaista kyselee.

• Anonyymi

Vain isomunainen jännämies kelpaa naisille.

• Anonyymi

Oisko ihan sama toisinkin päin? Veikkaan että joku mies on joskus saattanut kehua ylipainoista ja tavalisen näköistä seksikumppaniaan kauniiksi ja vartaloa viehättäväksi.

Joku kysyi minulta joskus, miksi minulla ei ole vaimoa tai tyttöystävää? Olenhan sentään 40-vuotias, korkeasti koulutettu mies, liksa brutto satatuhatta vuodessa. Minulla ei ole naisia, koska olen rehellinen. En voisi koskaan valehdella ja kehua jotakin naista kauniiksi tai ihanaksi, jos hän oikeasti olisi. Ja sellaiset naiset ovat aika harvassa. Jos on TÄYSIN rehellinen, niin ei 90 %:ssa naisista juuri ole kehumisen paikkaa missään asiassa.

Sama tietysti myös toisinkin päin. Yli 90 % miehistä on täyttä ***kaa. Sellaiset miehet kannattaa jättää ihan omaan arvoonsa. Ihmettelenkin usein, miksi juuri tällaisilla ihan tavallisilla miehillä on naisia? Valehtelevat kilpaa toinen toisilleen kumppanin ihanuudesta?

• Anonyymi

Ei tarvi kenenkään ihmetellä, että olet yksin, koska olet itse sitä alinta paskasakkia.

• Anonyymi

Koko aloituksessa 94 vastausta, joista 44 PALSTANVALTAAJAN.

On se erinomainen, ei voi mitään.

• Anonyymi

On vai?????? Huoh

• Inhoan juutalais- ja talonpoikaisvastaista Lutheria kuin saastaista tautia, mutta joskus sokeakin kana voi löytää jyvän.

Kirjoittaessaan käskystä, joka kieltää lausumasta 'väärää todistusta' hän suoraan neuvoo VALEHTELEMAAN POSITIIVISESTI: "... selitämme kaiken parhain päin." 🌹👀

• Anonyymi

Miesten kannattaisi vertailla vehkeessä kokoa kaupan olevien dildojen kokoon ja tehdä asiasta tarvittavat johtoptökset. Lisäksi kannattaa ottaa huomioon, että harva mies on varusteltu värisevällä peniksellä.

• Anonyymi

Kun tietäisi minkä kokoisia dildoja naiset sieltä ostavat. Hyllyssähän on vaikka mitä kokoa.

• Anonyymi

Jaa, mitäpä jos se miehen vehje ei olekaan pieni vaan se naisen ”värkki” onkin löysä. Tämähän on tietysti mahdoton ajatus koska vika aina vehkeessä, huoh!

• Miesten peniksen keskikoko noudattaa EVOLUTIIVISTA HYÖDYLLISYYTTÄ. Se noudattaa parhaassa hedelmällisyysiässä olevan naisen emättimen kokoa.

Lisäksi peniksen koko noudattaa myös NORMAALIJAKAUMAA. Pienemmät penikset sopivat sellaistenkin nuorten naisten emättimeen, johon iso ei mahdu. 🌹👀

• Anonyymi

Tarvitaan aika monta maahanmuuttajaa jos suomalaisten miesten normaalijakaumaa halutaan nostaa...😁

• Anonyymi

Naisen alapään on oltava sitä kokoluokkaa, josta vauvoja on mahdollista synnyttää. Eipä siis ihme, että juurikin ne sujrikokoisimmat dildot tuntuvat parhailta. Jelly Jortikka taisi olla jokunen vuosi sitten myyntitilastojen kärjessä.

• Anonyymi

Ei savua ilman tulta. Jos mies epäilet kuuluvasi liian pieneen kokoluokkaan "pippeliluokkaan", saatat olla oikeassa! 😁

• Anonyymi

Summa summarum, jos olet jo suomalaisen pippelijengiin kuuluvan kanssa peruuttamattomasti suhteessa, osta Jelly jortikka ja valehtele!

• Anonyymi

Taitaa aloitus olla iltapäivälehdestä kopsattu lukijan juttu ;)

• Anonyymi

No joskus valkoiset valeet on paikallaan, mutta väärin ajoitetut naureskelut ilman toteutunutta komiikkaa ovat jo sitten sillä puolen rajaa mitä tuskin kukaan arvostaa suuremmin. Ja se joka luulee että joka miehen itsetunto on betonista valettu ja tunnoton siinä suhteessa ja tavoitteena on pelkkä tunteeton tökkiminen on pahasti väärillä jäljillä. Mutta yleistäkää toki jos mieli tekee, se jos jokin tuntuu olevan tämän palstan suurin suola voivottelujen lisäksi, mukaanlukien tulokseton omaan napaan tuijottelu ilman suurtakaan mielenkiintoa asioitten tilan korjaamiseksi.

• Anonyymi

En valehdeltu eilen mistään 😏

• Anonyymi

Suomipojalle kannattaa valehdella sitten uskottavasti, vaikka tähän tyyliin...
      - on se kauhean iso, oikea murha-ase...
      - varmaan tukehtuisin jos suuhun se edes mahtuisikaan
      - sinähän ihan kertakaikkiaan halkaiset naisen tuolla kahtia
      On se niin puupäinen ettei muuten usko!

• Voihan sitä valehdella mutta itse en nyt noita valheita uskoisi.

Epäilen että minun kanssa pidemmässä suhteessa olleet voivat allekirjoittaa ajatuksen että usein seksi on ollut hyvää tai vähemmän hyvää; toisinaan sitten jos ei nyt ihan tajunnan räjäyttävää mutta siihen suuntaan ja toisinaan olisi mieluimmin vaikka kirjoittanut kauppalistaa. Jos toisella on exän kanssa mennyt samoin niin vaikea uskoa että minun kanssa huonoa seksiä osakseen saanut kokisi että exän kanssa tajunnan räjäyttävä olisi sen alapuolella.

Jos mainoksiin on uskomista niin nykyään kehitetään vain kahta asiaa. Sähköautojen toimintasädettä sekä eri kokoja, muotoja tai pinnoitteita kaikenlaisiin härpäkkeisiin joita ihmiset sitten tunkevat eri kehonsa aukkoihin. Sen perusteella sanoisin että koolla on väliä.

Ainakin itselle jäisi mietintään ajatus siitä että jos valehteli tästä niin mistä muusta on valehdellut tai tulee valehtelemaan.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      97
      4812
    2. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      170
      4425
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      86
      4207
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      116
      2678
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      137
      2658
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2197
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2097
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1880
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1759
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1747
    Aihe