Voiko olla niin

Anonyymi

Että miehen koulutus on kovaa hommaa parisuhteessa?

20

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riippuu miehestä. Kannattaa valita sellainen helposti sopeutuva, oppivainen ja älykäs yksilö. Itseltä vaaditaan pitkäjännitteisyyttä ja johdonmukaisuutta kaikissa asioissa, jotta mies ei hämmenny ja opetukset menevät varmasti perille. Tämä opettaminen on kyllä useamman vuoden projekti ja siihen pitää vahvasti sitoutua. Hätäiset ei pärjää. Tämä on taitolaji.

    • Anonyymi

      Ei saa olla. En suostu aikuista ihmistä kouluttamaan. Homman pitää toimia luonnostaan ja kouluttamatta, tai mies on väärä.

    • Jos jotakuta pitää kouluttaa saadakseen toimivan kumppanin on tullu valittua väärä ihminen kumppaniksi.

    • Anonyymi

      En osaisi varmaankaan miestä kouluttaa..

      • Anonyymi

        Entä naista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä naista

        Suhteeseen naista juu eioo mun juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suhteeseen naista juu eioo mun juttu.

        Oletko varma kun jos et tiedä miten miehen tai miesten kanssa ollaan ja jutellaan niin ehkä naiset on sinun juttusi ja niiden kanssa osaat olla ja kouluttaa heistä ns mies itsellesi vai kouluttaisiko nainen sinusta ns miehen itselleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varma kun jos et tiedä miten miehen tai miesten kanssa ollaan ja jutellaan niin ehkä naiset on sinun juttusi ja niiden kanssa osaat olla ja kouluttaa heistä ns mies itsellesi vai kouluttaisiko nainen sinusta ns miehen itselleen

        Täytyy miettiä...


    • Täällä mies voi etäopiskella hyväksi mieheksi. Ei tarvitse enää naisen kouluttaa.

      Palstalta löytyy listattuna kaikki ne ominaisuudet, mitä mieheltä odotetaan. Täällä on myös runsaati keskusteluharjoittelua erilaisten persoonien kanssa.

      Oma avioliittoni puhkesi uudelleen kukkaan kuunneltuani, herkällä korvalla, palstanaisten tuntemuksia.

    • Anonyymi

      Riippuu rodusta. Sekarotuiset oppii parhaiten.

      • Anonyymi

        Tuo on totta. Sisäsiittoisuus näkyy jähmeytenä ja uppiniskaisuutena.


    • Anonyymi

      Ei parisuhde toimi, eikä tule toimimaan, jos lähtee suhteeseen aikeenaan kouluttaa toisesta mieleisensä.
      Jos haluaa täysin tottelevan ja kiltin elävän olennon kotiin, niin kannattaa harkita vaikka koiran hankkimista.
      Hheheh

    • Kyllä se on totta, että koulutus on kova sana parisuhteessa, mutta kova sana se on myös miehen suhteessa naiseen. Nainen vain joutuu usein tekemään valinnan perhe-elämän ja koulutuksen välillä. Siksi korkeasti koulutetut naiset eivät usein edes ole avioliittomarkkinoilla. 🌹👀

    • Anonyymi

      Miehen kouluttaminen on helppoa. Mutta kokeilepa kouluttaa naista.

      • Anonyymi

        Totta, mun exsä yrittivissiin kouluttaa...toi alistamiskoulutus ei taida toimia edes oikeisiin eläimiin!eikä sitten tähän naiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, mun exsä yrittivissiin kouluttaa...toi alistamiskoulutus ei taida toimia edes oikeisiin eläimiin!eikä sitten tähän naiseen.

        auktoriteetti ongelmainen 😄 kuria vaan😜


    • Anonyymi

      On se, ja kun valmista tulee niin jo kiva ois ihan sinkkuilla

    • Anonyymi

      Turhaa ja mahdoton. Nimimerkillä. Vietät yksin hääpäivän kun toinen ottaa " pikku" päiväunet. 🤬

    • Anonyymi

      Naisen kouluttaminen se vasta kovaa hommaa Onkin . Että oppii tekemään kaiken juuri oikealla tavalla kuten isäntä haluaa. Jotkut naiset oppii paremmin kuin toiset .

    • Anonyymi

      Ehdottomasti on kovaa hommaa. Ensin pitää löytää kehityskelpoinen yksilö, sitten tehdään tasokartoitus, jotta tiedetään, miten ison haasteen kanssa ollaan tekemisissä. Sitten laaditaan koulutussuunnitelma budjetteineen ja aikatauluineen. Tavoitteiden asetanta on tärkeää, eihän sitä muuten tiedä mihin koulutuksella pyritään. Sen jälkeen edistymistä seurataan välikokein ja lopulta koko päivän kestävä päättökoe määrittää tuliko miehestä kelpo yksilö vai pitääkö siirtyä toiseen yksilöön ja aloittaa alusta. Kovaa hommaa on, hiki tulee jo pelkästä ajatuksesta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe