Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kynä..mi
profiilit
kynä..mi
kynä..mi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
96
Kommenttia
1743
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
N43v,+linkit+eivät+aina+toimi+(kokeilin+nytkin),+koska+firmat+tekevät+kiusaa+toisilleen,+ettei+ohjattaisi+vain+toisen+mainosreviirille.+Jälkimmäinen+viestisikin,+josta+on+vain+alku+vellikellossani,+on+hävinnyt.+Ainakin+minun+koneella+kuitenkin+edelleen+näkyy+minun+lähettämäni+viesti,+jossa+on+videon+nimi.+Suutelen+vittuasi.+++🌹👀
02.09.2022 09:09
Ei+ole+ihme+jos+hävettää,+kun+Raamattu+ja+kirkko+pitivät+naista+saastaisena+kuukautisten+aikana.+Vielä+opiskeluaikanani+kuukautiset+olivat+niin+salattu+tabu,+että+MONET+tytöt+joutuivat+kamaloitumaan,+kun+ensimmäisen+kerran+sukupuolielimistä+rupesi+vuotamaan+verta.
Eräs+opiskelutoverini+kertoi,+missä+piinaavassa+pelossa+joutui+olemaan,+kun+toisaalta+vuoto+tällaisesta+paikasta+oli+ollut+aivan+hirveä+asia,+mutta+koska+se+oli+vitusta,+se+oli+tiukan+seksitabun+alainen,+josta+ei+voinut+puhua.
Lopulta+hän+puhui+isollesiskolleen,+joka+selitti+sen,+ja+sen+kuulumisen+asiaan.+Vaikka+isosisko+oli+joutunut+kokemaan+saman+kauheuden,+hän+ei+ollut+kuitenkaan+pystynyt+puhumaan+etukäteen+nuoremmalle.
Kouluopetuksessa+näköjään+pitää+vielä+puhua+myös+kuukautisten+epäsäännöllisyyden+tavallisuudesta,+ettei+sekin+aiheuttaisi+kamaloitusta.
Olemme+kuitenkin+ottaneet+kukonaskeleen.+Tabut+poistuvat,+mutta+hitaasti.+🌹👀
02.09.2022 08:26
Ei+ole+ihme+jos+hävettää,+kun+Raamattu+ja+kirkko+pitivät+naista+saastaisena+kuukautisten+aikana.+Vielä+opiskeluaikanani+kuukautiset+olivat+niin+salattu+tabu,+että+MONET+tytöt+joutuivat+kamaloitumaan,+kun+ensimmäisen+kerran+sukupuolielimistä+rupesi+vuotamaan+verta.
Eräs+opiskelutoverini+kertoi,+missä+piinaavassa+pelossa+joutui+olemaan,+kun+toisaalta+vuoto+tällaisesta+paikasta+oli+ollut+aivan+hirveä+asia,+mutta+koska+se+oli+vitusta,+se+oli+tiukan+seksitabun+alainen,+josta+ei+voinut+puhua.
Lopulta+hän+puhui+isollesiskolleen,+joka+selitti+sen,+ja+sen+kuulumisen+asiaan.+Vaikka+isosisko+oli+joutunut+kokemaan+saman+kauheuden,+hän+ei+ollut+kuitenkaan+pystynyt+puhumaan+etukäteen+nuoremmalle.
Kouluopetuksessa+näköjään+pitää+vielä+puhua+myös+kuukautisten+epäsäännöllisyyden+tavallisuudesta,+ettei+sekin+aiheuttaisi+kamaloitusta.
Olemme+kuitenkin+ottaneet+kukonaskeleen.+Tabut+poistuvat,+mutta+hitaasti.++++🌹👀
02.09.2022 08:21
Olen+pappi+ja+eläkkeellä.
Netin+ilkeilyongelma+johtuu+itse+tekniikasta.+Ennen+aikaan+ilkeilijät+karistettiin+seurasta+ja+lehdet+sensuroivat+rajusti+heidän+kirjoituksiaan.+He+olivat+olemassa,+mutta+heillä+ei+ollut+ilmaisukanavia.
Netti+taas+on+tehnyt+mahdolliseksi,+että+ilkeilijät+voivat+pakkosyöttää+ilkeyksiään+rajattomasti,+ja+ne+pääsevät+läpi,+koska+1.+klikkauksien+ja+kirjoitusten+määrä+tuo+nettialustaa+pitävälle+firmalle+runsaimmat+mainostulot,+ja+2.+sensurointi+on+erittäin+kallista.
Vastuulliset+tahot+ovat+yrittäneet+vähentää+ilkeilyä,+mutta+ainakin+toistaiseksi+se+on+vain+lisääntynyt.+Se+taas+on+johtanut+siihen,+että+yhä+useampi+asiallinen+on+saanut+tarpeekseen+ja+poistunut.+Vanhimmat+nettikirjoitukset+olivat+vielä+huomattavasti+asiallisemmat+kuin+nykyiset.+
En+näe+mitään+keinoa+tilanteen+korjaamiseksi,+koska+se+pohjimmiltaan+johtuu+tekniikan+muuttumisesta,+eli+netin+tulosta.++
Hyvää+jatkoa+,+nättiä+syksyä.+++🌹👀
02.09.2022 07:53
Ihmiset+harrastavat+runsasta+itsetyydytystä,+vaikka+on+myös+yhdyntää.+MOLEMPIA+tarvitaan.+Muuallakin+luonnossa+itsetyydytys+on+yleistä.+Arvellaan+itsetyydytyksen+välttämättömyyden+johtuvan+sperman+tuoreutuksesta,+sillä+spermaan+tulee+melko+pian+epämuodostumia+ja+hedelmöittämisen+heikkoutta.+
Runsas+itsetyydytys+pitää+siis+sperman+laadukkaana+poistamalla+laaduttoman.+++🌹👀
02.09.2022 07:22
N43v,+olen+useammankin+kerran+puhunut+emättimen+supistelulla+herttailemisesta.+Olen+myös+kertonut+japanilaisesta+videosta,+jossa+sellainen+näkyy+parhaiten.+Hakukoneet+keljuilevat+kuitenkin+nykyisin+eri+tavoilla+riippuen+siitä,+mitä+konetta+käyttää.+Myöhemmin+palstalle+tulleena+et+ole+ehkä+viittaustani+videoon+nähnytkään.
Video+on+kuitenkin+msg+sixis+part+6.++Noin+kohdassa+9:45+on+aivan+äärettömän+suloinen+tyttö,+joka+herttailee+emättimellään.
Ei+pysty+sanoin+kuvaamaan,+miltä+se+näyttää+miehen+silmissä.+Video+kannattaa+katsoa+kokonaankin,+sillä+muutkin+sulottaret+herttailevat+samoin.+🌹👀
01.09.2022 17:29
Joka+kerran+lyö,+lyö+taatusti+uudestaan,+jos+saa+tilaisuuden.+Yhteiselo+puolison+kanssa+pitää+lopettaa+heti+ensimmäisen+lyönnin+jälkeen.+Puolisolla+tämä+mahdollisuus+on,+mutta+harvoin+lapsella.++🌹👀
01.09.2022 11:14
Asiat+oikenivat+huomattavasti,+kun+lähdin+opiskelemaan,+ja+erittäin+paljon+kun+isärovasti+kuoli.+Nyt+olen+saanut+olla+rauhassa+jo+43+vuotta.+
Aivan+ihana+on+suloinen+vaimoni,+vapaamielinen+ja+rento.+Nykyperheeni+olot+ovat+erinomaiset.+Tuskin+isärovastista+näkemäni+painajaisunet+kuitenkaan+loppuvat.+Ne+loppuvat+kuollessani,+niin+kuin+sadisti-isäni+pääsi+kuollessaan+rauhaan+kamalasta+itsestään.+Kun+minä+kuolen,+pääsen+rauhaan+unistakin+ja+geeniperintönä+saamastani+ahdistuneisuudesta.+++🌹👀
01.09.2022 10:30
Tasa-arvoisuus+ei+ole+luonnon+reaalinen+olotila,+vaan+ideologinen+ja+moraalinen+tavoite.+Tuskin+on+ketään,+joka+pystyy+suhtautumaan+kaikkiin+sen+mukaisesti,+mutta+silti+yritämme.++++🌹👀
01.09.2022 08:37
Itsekin+jouduin+kokemaan+lapsena+väkivallan+kaikissa+muodoissaan.+Isärovasti+kiivastui+silmittömästi+ja+sydämettömästi+liki+joka+päivä,+karjui+mielensä+menettäneenä+ja+uhkaili+hakata+makkaroiksi,+pahoinpiteli+hakkaamalla+millä+tahansa+esineellä,+minkä+käsiinsä+sai.+Uhkasi+hakata+lisää,+jos+en+lopeta+itkua.+Kymmenvuotiasta+veljeäni+potki.
Naapurit,+jo+ollessani+aikuinen+ja+asuessani+toisaalla,+kertoivat+olleensa+kauhuissaan+ja+miettineensä+yhteydenottoa+lastensuojeluun,+mutta+eivät+kuitenkaan+olleet+uskaltaneet+pelätessään+naapurien+välien+poikkimenoa.+Olivat+kuitenkin+soittaneet+nimettömästi+isälleni+ja+kertoneet+ottavansa+yhteyttä+lastensuojeluun,+jos+meno+jatkuu.+Jatkui+kuitenkin.+Muuttivat+sen+sijaan+pois.+Samoin+kesämökin+naapurit+kertoivat+kamaluudesta.
Vajaamielistä+siskoni+pahoinpiteli+myös+usein.+Myös+äitini+yritti+riistää+siskoltani+hengen+tukehduttamalla+hänet,+mutta+sen+pystyin+voimaa+käyttäen+jo+estämään,+silla+olin+jo+sen+verran+varttunut.+En+kuitenkaan+lyönyt+äitiäni.
Isäni+pahoinpiteli+meitä+jo+niin+pieninä,+etten+muista+sitä,+mutta+sain+siitä+selvän,+kun+hän+kauhistuneille+vieraille+kehui,+kuinka+oli+pieksänyt+meitä,+kun+olimme+leikelleet+joitakin+nahkapaloja.
Koko+lapsuuteni+oli+JATKUVAA+ja+ankaraa+kauhua+ja+pelkoa.+Sen+kauheutta+ei+pysty+kuvaamaan.+Kauhusta+pääsin+muuten+vapaaksi,+mutta+edelleen+korkeallakin+iälläni+näen+USEIN+painajaisia+isärovastista.++++🌹👀
01.09.2022 08:24
Vain+välttämättömän+väkivallan+käyttö+puolustustarkoituksessa+on+sallittu.+Muu+on+rikollista+ja+rangaistavaa.++++🌹👀
01.09.2022 07:44
Kummallista.+Olen+jo+korkealla+iällä,+liki+80,+mutta+en+vielä+ole+ennen+törmännyt+tällaiseen+fantasiointiin.+Siis+joku+MIES+kiihottuu+siitä,+kun+fantasioi+saaneensa+rökityksen+TYTÖLTÄ+painiessaan.+Minulle+uusi+genre,+vai+onko+kuitenkin+kyse+jostakin+masokismin+alalajista?++++🌹👀
01.09.2022 00:50
"Tai+sitten+koko+pullon+ja+otat+emännänjatkon."
En+ole+maalta,+enkä+ymmärtänyt,+mitä+viestissä+tarkoitettiin.+Onko+pullon+edellä+oleva+sana+'koko'+painovirhe+ja+tarkoittaa+'joko'.+Mikä+on+emännänjatko?+Kiitos+tiedosta.++++🌹👀
01.09.2022 00:06
Olipa+parempi+tai+ei,+miehet+tarvitsevat+KUMPAAKIN,+niin+kuin+naisetkin.+++🌹👀
31.08.2022 18:20
Kulttuurimme+pohjaa+toteutumattomiin+IHANTEISIIN.+Tällaisia+ovat+heterous,+yksiavioisuus+ja+uskollisuus.+Eivät+ihanteet+tarvitse+suojakseen+juhlia+ja+kansanliikkeitä.++🌹👀
31.08.2022 18:14
'Eheytyshoito'+perustuu+luuloon,+että+rikollisuus+johtuu+'rikkinäisyydestä'.+Psykologistista+kuvittelua.+Ei+mitään+hoitotuloksia.+Oikeakaan+tieto+ei+johda+hoitotuloksiin.++++🌹👀
31.08.2022 18:05
Voi+aiheuttaa+korkeintaan+joitakin+sukupuuttoja.+Jos+ekolokeroita+vapautuu,+ne+täyttyvät+uusilla+lajeilla.+Ja+taas+ralli+jatkuu.
Viime+sukupuutossa+65+miljoonaa+vuotta+sitten+kuoli+90+%+lajeista.+Nyt+ekolokerot+ovat+jo+täydempiä+kuin+silloin.+++🌹👀
31.08.2022 17:56
Ja+sit+must+äänioikeus+on+pelleilyy,+ku+vaaleis+saa+vaan+ilmottaa+kannattavansa+jotain+poliitikkoo.+Sen+pitäs+olla+just+päinvastoin,+niet+ääni+annettais+sille,+jota+kaiken+enämpi+inhoo,+ja+valituks+tulis+ne,+jotka+on+saanu+kaiken+vähempi+niiku+äänii.+Terveisin+Kyöpeli+++👻
31.08.2022 17:28
1.++herttainen+luonne
2.++sydämen+sivistys
3.+sivistys++
4.+naisen+ihanat+sukupuolielimet,+kauniit+KAIKILLA+naisilla
5.+yleinen+kauneus++++🌹👀
31.08.2022 16:36
Siis+viruksen+muuntuneiden+kopioiden+linjat+kokonaan+syrjäyttivät+alkuperäiset+kopioitumislinjat.+Jänskiä.++++🌹👀
31.08.2022 13:15
76 / 88