Enemmän viattomuutta

Muistelija

Eikö kukaan voisi kirjoittaa nuoruusaikansa toisen sukupuolen tutkistelusta?

Sukuni suhtautui alastomuuteen hyvin luontevasti.Saunoimme usein yhdessä.Muistan kun kyttäsin vanhempien tätieni, jopa äitini riisuuntumista, koskaan ei taphtunut mitään pidemmälle menoa. Mutta noin 12-14-vuotiaana kiihotuin heidän reisistään, paljaista jaloistaan, rinnoistaan.Huomattuani heidän karvoituksensa erilaisuuden.Vanhin tädeistäni oli erittäin karvainen, äidilläni ei ollut niin paljoa hänen ihonsa loisti tupsun läpi.Kun näin murrosikäisen serkkuni ensi kerran saunassa juuri itsekin murrosikäisenä, hän oli minua vuotta nuorempi,huomasin pikkutytön kehittyneen. Pienenä olimme leikkineet usein alasti. Nyt hänellä oli rinnat ja pieni punainen tupsu jalkojen välissä. Oma kaluni oli mös saanut karvoja ja minun oli vaikeaa istua lauteilla. Menin muka suikuun, ja onanoin.

Tämänlaisia tarinoita haluaisin. Tämä on tosi.Koska te muut lukijat havaitsitte alastomuuden kiihottavana? Kenties häpesitte kiihotustanne? Niin minä tein, mutta muistan lämmöllä näitä viattomia aikoja.

197

67004

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poika

      Hei Muistelija,

      hienosti kirjoitit. Juuri samanlaiset muistot tuli minullekin mieleen. Pikkupoika olin, ja meillä äiti kannusti lapsia alastomuuteen ja luonnollisuuteen. Rantamökki oli, jossa saattoi saunan tienoilla rauhassa olla ilkosillaan. Ei näkynyt naapuriin. Kerran oltiin siellä pyykkihommissa, äiti oli, kun eräs hänen ystävättäristään, rouvashenkilö, souti rantaan. Sen verran iso poika olin, että hieman häpesin alastomuuttani. Mutta ei siihen mitään huomiota kiinnitetty, joten rauhoituin.

      Sauna oli pikkuisen rannasta ylempänä rinteessä ja siitä nurkalta näin suoraan äitini ystävättären hameen alle. Hän oli kyykistynyt rinteeseen, jutteli äitini kanssa eikä huomannut, kun hiivin siihen lähemmäksi nähdäkseni vielä paremmin. Olen minä oikeastaan ihmetellyt, että jospa hän sittenkin huomasi, mutta ei ehkä välittänyt. Leveiden reisien välissä oli valkoiset pikkupöksyt, jotka asennosta johtuen oli herkullisesti kiristyneet sen yhden paikan kohdalta.

      Kyllä minä tiesin sen paikan, ja silloin muistaakseni ensi kertaa tunsin vatsani pohjassa aavistuksen miehisestä himosta.

      Toisen kerran tunsin sen ehkä sinä samana kesänä. Tai olisiko ollut seuraavana. Äiti nukkui mökillä yläkerrassa meidän lasten kanssa, isä alakerrassa. En vieläkään keksi, miksi tämmöinen järjestely oli, ehkä jonkin remontin takia.

      Heräsin kumminkin siihen, että isä keskellä yötä kuiskutteli ja vaati äitiä alakertaan. Se oli niin kummaa se keskustelu, etten uskaltanut liikahtaa. Äiti yritti estellä, mutta isä ei antanut periksi. Lopulta äiti myöntyi ja läksi mukaan.

      Minä meinasin paljastua, kun olin avannut silmäni ja äiti kääntyi. Mutta hän ottikin vaan tyynynsä alta talouspaperin. Se jäi minun mieleeni kaikkein voimakkaimpana. Kesti varmaan pari vuotta, ennen kuin tajusin, että ne oli tietenkin menneet naimaan ja sitä paperia tarvittiin pillun pyyhkimiseen.

      Mutta kyllä se tilanne minua jo silloinkin kiihotti. Jollakin tapaa tajusi, että siinä vaikutti kiima. Lämmöllä minäkin tätä muistelen.

    • “Petteri”

      Hei,

      olisipa tämmöisiä avauksia enemmänkin. Meidän perheessä oltiin häveliäitä, mutta kesäisin pääsin viikoksi, pariksi maalle serkkujen luo, ja siellä oli rannassa semmoinen ruohikon suojaama vyöhyke, missä oltiin aurinkoisina päivinä alasti. Lapset oli, ilman muuta, ja usein aikuisetkin.

      Minä olin varmaan tuommoinen 12-vanha, poika siis, kun aloin kiinnostua siitä, mitä suvun naisilla oli reisien välissä. Kyllä minä tiesin, että ne oli sukulaisia ja että se oli tavallaan kiellettyä kiinnostusta, mutta en voinut mitään. Jotenkin minua kiusasi, että en ollut varma mitä sinne karvojen alle oikeastaan kätkeytyi. Mutta jotakin salaperäistä sen täytyi olla, koska niin kätkeytyi.

      Selvisihän se pikku hiljaa. Kerrankin saunassa alalauteella istuessani satuin vilkaisemaan ylöspäin ja huomasin, että samalla kohtaa istui yksi suvun naisista luontevasti jalat harallaan. Minä en saanut silmiäni irti siitä synkeästä pehkosta. Aivan selvästi erotin pulleat mutruhuulet, ja kuuma tunne läikähti. Vielä tänäkin päivänä ihmettelen, että tämä täti antoi minun tutkiskella. Aivan varmasti hän huomasi, niin kömpelösti minä tarkasteluni tein. Antoiko tahallaan nähdä, oliko leikissä mukana? Olihan se kumminkin vaan luonnollista, viatonta uteliaisuutta. Jos näin oli, niin kiitos.

      Sitten siellä oli vähän isompia serkkutyttöjä, ja niiden koulukavereita. Ne oli hyvin tietoisia orastavasta naiseudestaan ja kovaa äläkkää pitivät, jos miesväkeä oli väärin paikalla. Ne vanhasta muistista otti aurinkoa ilkosillaan, mutta peitti heti pimppinsä, kun tultiin paikalle. Seuraavana kesänä meidät pojat sitten karkotettiin paratiisista lopullisesti. Tytöt katsoi, että ollaan liian aikuisia näkemään niiden äitejä saunassa tai rannassa kelteisillään. Niin me “runkku-petterit” saatiin kyytiä. Mutta sekin vaan lisäsi himoa.

      Sitä minä myöhemmin ihmettelin, että ne suvun miehet siellä pystyi olemaan niin ettei niillä seissyt. Minä luulen, että niillekin jäi niiltä kesiltä muistoja.

    • Myös muistelija

      Olin neljäntoista ja saanut karvoja ja ensimmäiset siemensyöksyt. Olimme maalla tätini luona kesän vietossa. Eräänä lauantai-iltana täti pani saunan lämpiämään. Olimme kaksistaan mökillä. Täti lähetti minut saunaan, ehdin istua lauteilla tovin kun kuulin kolinaa pukuhuoneen puolelta. Olimme toki aiemminkin saunoneet yhdessä koko suku, mutta silloin olin ollut vielä "pikkupoika". Jännityin ja odotin mitä tuleman pitää. Ovi aukesi ja sisään asteli tätini ilkosen alastomana. Ehdin huomioida hänen isot rintansa ja suuret ruskeat nänninympyrät. Täti istui viereeni. Yritin peitellä seisovaa kaluani.

      Kun täti lähti saunasta vilvoittelemaan vedin käteeni ison mällin ja uskaltauduin ulos hänen perässään. Spermat huuhdoin käsistäni saunan lattialle.

      Istuimme alasti saunan eteisessä, nelikymppinen tätini ja minä. Hän vaikutti pitävän minua vieläkin viattomana pikkupoikana. Menimme takaisin löylyyn, nyt olin turvallinen olinhan juuri lauennut.

      Kun täti alkoi peseytyä,minulla oli vaikeaa. Saunassa oli vain yksi huone ja kaikki toimet hoidettiin samassa tilassa, vesi kannettiin ämpärillä. Muistan aina kun täti oli selin minuun päin ja kumartui ottamaan vettä ämpäristä,hän pyllisti jolloin näin hänen karvaisen takapuolensa ja häpyhuulet mustan pusikon lävitse. Minulla alkoi taas seistä. Täti pyysi minua pesemään selkänsä, en voinut kieltäytyä. Pestessäni hepinpääni kosketti vahingosssa hänen pakaraansa mutta täti ei tuntunut huomaavan mitään. Hän kääntyi ympäri, katsahti sesovaa kaluani, huomasin hänen kasvoistaan että hän oli huomioinut tilani, muttei sanonut mitään.

      Kuitenkin tätini käyttäytyi koko kesän hyvin estottomasti, antoi minun seurata riisuutumisiaan pikkumökissä, ehkä hänkin piti tilanteesta. Ei kuitenkaan koskaan maininnut mitään. Tiedän kuitenkin että hän oli huomioinut uteliaisuuteni hänen sulojaan kohtaan. Jatkoimme vielä yhteisiä saunomisia eikä täti koskaan peitellyt karvoitustaan, istui usein jalat levällään ja antoi minun nähdä kaiken. Runkkasin kuitenkin hyvissä ajoin ennen saunaan menoa vanhassa puuseessä välttääkseni seisokkeja.

      Nämä runkkuhetket muistan vieläkin ja vedän vieläkin joskus käteeni muistot mielessäni.

      • Nautin lukea tätä. Tirkistelin tätiäni 12 vuotiaana kun hän oli saunassa ja runkkasin. Hän huomasi minut ja käski saunaan kanssaan. Hän oli kolmekymppinen upea blondi. Hän halusi jalka hieronnan ja sen jälkeen opin hänen kanssaan paljon seksistä.


      • Anonyymi
        7lokakuu kirjoitti:

        Nautin lukea tätä. Tirkistelin tätiäni 12 vuotiaana kun hän oli saunassa ja runkkasin. Hän huomasi minut ja käski saunaan kanssaan. Hän oli kolmekymppinen upea blondi. Hän halusi jalka hieronnan ja sen jälkeen opin hänen kanssaan paljon seksistä.

        Nautin myös näistä 🥰 lisää näitä kiitos.


      • Anonyymi
        7lokakuu kirjoitti:

        Nautin lukea tätä. Tirkistelin tätiäni 12 vuotiaana kun hän oli saunassa ja runkkasin. Hän huomasi minut ja käski saunaan kanssaan. Hän oli kolmekymppinen upea blondi. Hän halusi jalka hieronnan ja sen jälkeen opin hänen kanssaan paljon seksistä.

        Menin yhtäaikaa äidin kanssa saunaa, äiti hymyil ikun kalu oli kaarella ja lauteella seisoi kunnolla, äiti meni pesemään menin jäljessä äit kumartu pesemään varpaita menin taakse ja panin pilluun äiti väpsähti et saa mutta panin jo kovaa vauhtia äiti nousi sen verran vain että otti kiinni lavuaarista jalat leveni ja sanoi nai sitten en kestänyt pitkään vaan laukesin, käännyin lauteiden puolelle. Äiti liikkui pesupuolella ja tuli lauteille posket vähän punaisena istui viereen kysyi miksi noin? Sanoin nykyään haluttaa kok o ajan, äiti sanoi pitää olla varovainen ei tuo läy ja lähti.
        Makasin illalla omassa sängyssä äiti tuli istui viereen, sanoi että ei tehdä isoa numeroa eihän?Siirsin peittoa kalu seisoi kovana äiti katsoi ja sanoi no on totta haluat aina tuli viereen nousin päälle ja naitiin välillä makoiltiin ja taas naitiin, kun komannen kerran halusin kuiskas olet panokone anna tulla vaan.
        Siitä lähti meidän rakastelu usein kolmesti molemmat haluaa koko ajan.


      • Anonyymi
        7lokakuu kirjoitti:

        Nautin lukea tätä. Tirkistelin tätiäni 12 vuotiaana kun hän oli saunassa ja runkkasin. Hän huomasi minut ja käski saunaan kanssaan. Hän oli kolmekymppinen upea blondi. Hän halusi jalka hieronnan ja sen jälkeen opin hänen kanssaan paljon seksistä.

        Serkkuni on mua noin 10v vanhempi ja hän oli jo täysi-ikäinen siinä vaiheessa, kun murrosikäni alkoi.
        Ja kyllä mä häntä tirkistelin saunassa myöskin, joskus jos käytiin samaan aikaan ja joskus jos hän kävi mua ennen. Oli tuolloin reilu 20v pimu, blondi myöskin ja aikas hyvännäköinen.
        Oli vissiin huomannut mun vilkuilun joskus ja tiedä vaikka oli tietoinen siitäkin, että runkkasin joskus häntä ajatellen ja katsellenkin pari kertaa.
        Kerran, kun oltiin samaan aikaan saunassa, hän teki mulle aikas ihanasti...
        Ensin oli oikein esillä mulle "vaivihkaa" ja sitten yhdessä vaiheessa, kun olimme lähdössä jäähylle, hän sanoi että tules tähän.
        Menin lähemmäs häntä, niin hän painautui mua vasten ja hieroi alapäätään mun etumusta vasten ja mulla alkoi väkisinkin seisomaan ja todella kovaa. Tuntui että olisin melkein saanut nostettua hänet ilmaan seisokillani. Sitten kun oli hieronut pilluaan tarpeeksi mua vasten, hän otti kaluni käteensä ja alkoi pitämään mua hyvänä ja hän teki sen niin taitavasti, ettei mennyt kauaakaan, kun sain orkun ja sperma lensi.
        Painautui vielä sen jälkeen mua vasten ja totesi vain, että toivottavasti tykkäsit...
        Oli ihana kokemus.


    • Serkunserkku

      Hei,

      mielenkiinnolla luin noita lämpöisennihkeitä muisteluksia poikavuosilta. Poika minäkin olen, mutta minulla asetelma meni aikanaan toisin päin. Olen maalta kotoisin, ja tämä tapahtui kauan sitten, 1960-luvulla. Meillä kävi, muuan serkkupoika, äitini veljenpoika, kesäisin sekä joulu- ja hiihtolomilla. Hän oli muutaman päivän, kesällä pitempään, ja hiihtelimme, seikkailimme rannoilla ja teimme yksissä kaikki mahdolliset kolttoset.

      Serkkupoika oli kuin perheen jäsen, ja kun hän oli minua paria, kolmea vuotta vanhempi, johtaja leikeissämme, minä kovasti häneen kiinnyin.

      Ystävyys on jatkunut senkin jälkeen, ja niinpä kerran, kun tuli puheeksi nämä menneet kesät varsinkin, serkkupoika tunnusti, että hän oli aikanaan ihastunut äitiini. Meillä yhdessä saunottiin koko perheen kesken, niin kuin maalla tapana oli, ja serkkupoika sanoi, että jossain vaiheessa hänelle tuli vaikeuksia erektion kanssa. Lauteiden nurkassa oli kuulemma pitänyt istua jököttää polvet koukussa ja odottaa, että kovetus asettuisi ja pääsisi livahtamaan pukuhuoneen puolelle.

      Minä olin niin lapsellinen, etten hoksannut mitään. Serkkupoika kertoi vanhempieni kyllä oivaltaneen, mistä kiikastaa, mutta olleen hienotunteisesti huomaamatta. Serkkupoika sanoi olevansa siitä ikuisesti kiitollinen, sillä itse hän oli perin juurin järkyttynyt, luullut ettei kellään muulla koko maailmassa voisi olla samanlaista vikaa.

      Äitini jakoi siihen aikaan aamuisin lehteä. Kerran serkkupoika kertoi heränneensä, kun äitini tuli kierrokseltaan. Äiti oli mennyt takaisin nukkumaan, mutta äänistä päätellen makuukamarissa olikin ruvettu naimaan. Se oli serkun lopullisesti herättänyt. Ensin oli oltu ilman kumia, lopuksi kumin kanssa.

      Meni vuosikymmeniä ennen kuin serkkuni saattoi tästä minulle kertoa.

    • Muistelija minäkin

      Näistä äiti-poika jutuista sen verran että olen itse ollut kiihottunut äitini siskosta. Kävimme saunassa usein äitini, pikkusiskoni joka silloin oli 9 v, itse olin 13. Omista perheenjäsenistä en osannut kiihottua, he olivat jotenkin liian tavallisia. Kerran kun tätini oli meillä pantiin taas sauna lämpiämään. Hän oli toki saunonut kanssamme aiemmin mutta vuosia takaperin. Alastomuuteen suhtauduttiin perheessämme aika luonnollisesti.

      Nyt kun olimme samassa pukuhuoneessa katselin tätini riiisuutumista vähän uusin silmin. Hänelä oli isot rinnat jotka valahtivat ulos rintaliiveistä ja kun hän riisui alushousunsa hämmästyin, sillä täti oli ajeltu aivan paljaaksi, aikuisilla naisilla luonnossa olin nähnyt vain äitini tummantuuhean pusikon.

      Saunan puolella en voinut olla tiirailematta tätiäni joka istui ylemmällä lauteella jalat avoimesti levällään, yhtä paljaana kuin pikkusiskoni.
      Äitinikään ei voinut olla kommentoimatta asiaa ja kyseli ajelusta. Täti väitti tuntevansa itsensä puhtaammaksi ja kehoitti äitiänikin kokeilemaan. En pystynyt olemaan enää paikalla vaan menin suihkuun ja runkkasin.

      Kukaan ei ainakaan näyttänyt huomaavansa mitään, ja ilta kului tavalliseen tapaan.

      Seuraavana lauantaina olimme taas perheen kanssa kolmistaan, ja nyt huomasin että äitikin oli ajellut alapäänsä paljaaksi.

      Onko muilla samantapaisia muisteloja?

      • UjoPoikaSaunassa

        Hei Muistelija. Tuli tuosta mieleen oma muistoni kesämökiltä, lienen ollut sellainen 12-13 vuotias poika minäkin, kun isäni työkaveri toi avioeronsa jälkeen löytämänsä naisystävän näytille. Tämä oli hehkeä ja muodokas vaaleaverikkö, josta saunoessa paljastui sellainen ihmeellinen seikka, että hän oli ajellut häpynsä paljaaksi. Se oli siihen aikaan todella uusia asia, ja huomasin, että se aiheutti jonkinlaista hämminkiä vanhemmissani. Kyllä siinä minunkin ajatukseni karkasivat. Naisella oli ruskeiksi pigmentoituneet häpyhuulet, ja kun tästä sitten kerroin kavereilleni, joku heistä tiesi, että ne on sellaiset kun naista on paljon naitu.


      • Anonyymi

        Mukava tarina 😊


      • Anonyymi

        Kerran kun olin kusella, ohi kaveli hyvannakoinen blondi joka katto mun mulkkua ja sano etta haluaa munan perseeseen, Mina nussin sita sitten


    • Kertokaa onko serkun, tädin kanssa saunoessa tullut myös tehtyä jotain muutakin? Paria serkkua olen itse yhteis saunan jälkeen kokeillut ja mahtavaa oli. Junnuna tädistä sain kyllä runkut.

      • wxw

        Oikeastaan nuoruudenaikaisten tapahtumien muistaminen on kyllä helppoa vaikka aikaa on mennyt noin puolivuosisadan. Se johtuu kai siitä että nämä kyseiset tapahtumat olivat sielua hivelevän kauniita. Minun naapurissa oli tyttökaarti jonka nuorimmant noin 12 tai 13 vuotiaina kärkkivät mukaan uimaan lähinpään lampeen jossa kävin itse usein helteellä. Se oli rannoilta syvä joten uida piti osata, minun siis piti olla hengenpelastajana varmistamassa nämä vilvoitteluretket, toisaalta siskokset karkasivat minun perään. No minä olin jo 15 v. tai noilla main pidin uimahousuja mutta siskokset riisuivat ittensä nakuiksi ja veteen , kattele niitä nyt sitten pysyykö pinnalla. vanhemmalla kasvoi sinä kesänä rinnat muttei karvoitusta, miksikän se tahtoi pistellä kroppaa moinen, tosin minulla oli heihin ja on edelleen hyvä henkinen suhde eikä se ole häirinnyt meitä mitenkään. Tosin kerran maintsin menneitä nuoremmalle hän muisti edelleen sen, nauroimme yhdessä , ihanaa kun naiset halii .


      • Anonyymi

        Kyllä mäkin paria serkkutyttöä pääsin kokeilemaan ja oli kanssa mahtavaa.
        Mutta paras kokemus taitaa olla silti enon vaimo...
        Niin helkkarin haluttava nainen, vieläkin aika timmi, vaikka ikää nyt tietty on jo, mutta tuolloin varsinkin.
        Lanteikas, rintava ja aika hyväpeppuinen nainen ja mitä kaunein karvakolmio siellä haaroissa, mitä naisella voikaan olla.
        Kyllä mä häntä silloin joskus teininä tiirailin aika tarkkaankin saunakerroilla ja runkkasinkin kyllä hyvin ahkerasti häntä ajatellen ja joitain kertoja ihan hänen takiaankin. Varmaan litran verran tuli jo tuolloin ejakuloitua hänen ansiostaan...
        Ei mua nyt ehkä tuolloin vielä kukaan ajatellut seksuaalisena tyyppinä lähipiiristä, vaikka nyt olinkin jo ihan hyvin kehittynyt ja kykenevä asioihin. Sillä varmaan enon vaimonkin kanssa oltiin saunassa ihan niin kuin aina ennenkin.
        Erään kerran jäätiin vielä kahdestaan hänen kanssaan saunan löylyihin, kun muut lähtivät jo pois ja jotenkin jäin vain katselemaan häntä turhan keskittyneesti ja totta kai sain seisokin.
        Vielä kun hän oli aika hyvissä "asemissa" lauteilla haarat näkyvillä.
        Kaluni alkoi vaan hitaasti nousemaan päätyen kivikovaksi seipääksi ylöspäin sojottaen.
        Ei kyllä mitenkään ollut negatiivinen, taisi enempikin punastua ja hymyilikin vielä, mutta ei peitellyt itseään tai mitään, taisi itseasiassa vaihtaa parempaan asentoon mun näkökulmasta katsoen.
        Ja sitä molemmin puolista katsomista kesti oman aikansa, kunnes en kestänyt enää, vaan kysyin että saanko mä koskea sun haarojasi?
        Siinä vaiheessa punastui kyllä oikein kunnolla, mutta vastasi kuitenkin että no jos mielesi tekee..
        Kiipesin ylälauteelle koskemaan häntä ja tilanne päätyikin loppuviimeksi seksiin.
        Samalla, kun silittelin hänen pilluaan, aloin suutelemaan häntä ja sitten oltiinkin jo päällekkäin makaamassa ja ohjasin kaluani hänen huulilleen, mitä hän auttoi levittämällä jalkojaan lisää ja nostamalla alapäätään siten, että pääsin sisään.
        Ja hitto kun hän kietoi jalkansa ympärilleni ja alkoi huohottamaan ja pitämään muutakin seksiääntelyä korvaani samalla, kun tunsin hänen kuuman ja limaisen liukkaan pillunsa kaluni ympärillä ja aloitin aika himokkaat työntelyt.
        Loppuvaiheessa tahtini vielä vain kiihtyi ja työnnöt voimistuivat ja hän vähän kuin työnsi lanteillaan vastaan, että sain paremman tuntemuksen työnnöille.
        Ja siemensyöksy kun alkoi, tuntui että taju lähtee... Vielä kun hän voihki hiljaa mutta vahvasti samalla mun korvaan..
        Hetken päästä, kun olin jo hieman rauhoittunut, tohdin katsoa häntä ja hän vastasi katseeseen hymyillen ja kysyi että no mitäs tykkäsit?
        Nyt oli mun vuoroni punastua kunnolla ja sain vaan vastattua että no tykkäsin kyllä.
        Häntä alkoi vähän naurattamaan ja totesi että no siltä vähän vaikuttikin.
        Sitten hän hoputtikin mut päältään pois ja pesulle.
        Katselin samalla, kun hän pesi itseään ja kuinka hän pesi vielä pilluaan erityisesti. Lähinnä kai spermoja pois, mitä valui hänestä varmaan ulos.
        Sekin oli jotenkin niin ihanan rivon näköistä, kun oli nostanut toisen jalkansa jakkaralle ja jalat levällään sienen kanssa hieroi alapäätään ja huulten välistäkin kunnolla.
        Tuli vähän mieleen jotain rivoa, lähinnä siihen sieneen liittyen ajattelin, että tekisi mieli ottaa se vielä mukaan myöhempiä aikoja varten.. Mutta se olisi nyt ollut jo vähän liikaa.


    • UjoPoikanen

      Ihan suoraan tämä muisto ei tuohon alkuperäiseen liity, mutta kokeillaan osaanko edes kertoa. Olen perheemme vanhin poika, silloin ehkä kymmenen vanha. Oli kesä, vanhempani olivat kotona, me lapset pihalla leikkimässä. Tiesin että meillä oli hieroja, mutta olin sen unohtanut, kun menin sisälle, ehkä vettä juomaan. Eteisessä huomasin, että makuuhuoneen ovi oli kiinni. Sinne ei saanut mennä silloin kuin hierottiin, mutta ehkä siksi juuri sinne meninkin, mitään sen kummempaa siinä ajattelematta.

      Siellä oli hieroja, istui sängyn laidalla, ja äiti oli vuoteella pyyhkeen päällä vatsallaan. Molemmat hätkähtivät, hieroja yritti hamuta pyyhettä, jolla peittää äitini, mutta vallan hyvin ehdin nähdä, että hän olisi siinä hierottavana ilkosillaan.

      Peräännyin, poistuin ja palasin pihalle. Mutta olin minä sen hartaan tunnelman siinä aistinut, sen tunnelman jonka siinä rikoin. Jälkeenpäin olen ajatellut, että olihan se aika herkkää, intiimiä. Että oliko hierojan kanssa varta vasten sovittu joistakin eroottisista jutuista, ja oliko näitä ollut ennenkin. Että äiti ei olisi vain ollut siinä vatsallaan vaan kääntynyt ympäri ja näyttänyt hierojalle pillunsa. Että siksikö sinne ei saanut mennä, oli jyrkästi kielletty.

      Hieroja oli viisikymppinen, äitiäni hieman vanhempi mies, joka silloin tällöin kävi, hieroi aina vain äidin. Siitä sitten yritin mielikuvaa jatkaa, mutta enpä juuri tainnut uskaltaa ajatella.

      • Anonyymi

        pahottelen kuplan pokstauttamista mutta yleensä (riippuu toki) hierojalla ollaan melko lailla alasti. ei mitää seksuaalista.


    • Anonyymi

      Kävimme veljeni kanssa nuorina poikina serkkujen luona maalaistalossa. Siellä oli kaksi vähän meitä nuorempaa serkkutyttöä. Sitten eräänä iltapäivänä mentiin tyttöjen kanssa aittaan ja sovittiin, että otetaan vaatteet pois. Muistan, että seisoi niin kuin seinäkello katsellessani serkkutyttöjen paljaita, silloin vielä karvattomia pimppejä. Silloin en kuitenkaan saanut orgasmia, vaikka tuntui niin hyvältä.

    • Anonyymi

      Oliko se viatonta vai syntistä, vai pikemminkin molempia. Pariskunta oli Vantaalta, ja minun - puolivälissä kolmeakymmentä oleva opiskelijapoika - piti sopimuksen mukaan auttaa mökin kuistin paneloinnissa. Luontevaa oli, vaikkei urakka mitenkään hikinen ollut eikä siinä apumiestäkään olisi varsinaisesti tarvittu, että sen päälle saunottiin. Eikä yhteissaunominen ole minusta lainkaan vastenmielistä, päinvastoin. Panin merkille, että rouvalla oli pehmeät, seksikkäät, naiselliset muodot, häpykarvoituskin oli sillä tavalla ajeltu että vain pieni tuuhea tupsu oli jätettu vaon ympärille. Mutta että rouva sitä, ja itseään muutenkin, ikään kuin minulle esitteli, oli hämmentävää. Saunomisen aikana mies alkoi raottaa vielä yhtä salaisuuden verhoa. He olivat vaimon kanssa jo pitkään fantasioineet diskereetistä asiasta, kuten mies sanoin, johon he tarvitsisivat apua. Kiinnostaisiko sellainen minua? Rouvan häpykin oli sitä varten ajeltu sellaiseksi, että se olisi ikään kuin tarjolla, ehdottaisi rakastelua. - Jotenkin näin mies asian ilmaisi, ja rouva hymyili vieressä, uhkeana, saunomisesta punoittaen. Rouva sanoi pitöneensä yhteissaunoja aina eroottisesti kiihottavina., miehiä ja naisia toisiinsa lähentävinä. Luulen, rouva jatkoi naurahtaen, että jokaisen aikuisen naisen alkaa siinä tehdä mieli munaa. - Niin siirryimme saunan jälkeen mökkiin, jossa mies ehdotti, että öljyäisimme hänen rouvansa yltä päältä, jonka jälkeen häntä olisi liukasta naida. Niin rouva asettui sängyn päälle pyyhkeelle nelinkontin, nosti tukkansa ylös ettei se rasvaantuisi, ja niin aloitimme hatioista, selästä ja pakaroista. Kohta käteni lipsahti pakaroiden alle puristelemaan, jolloin rouvan hengitys alkoi kulkea raskaana ja kuuluvana. - Naimisissa olevan nainen on jokaisen nuoren miehen unelma, mies kuiski vaimonsa korvaan, tuijottaen samalla pöyheää kaluani. Haluaisinko ottaa hänen vaimonsa paljaaltaan, mies kysyi, ja sanoin sen olevan mitä suurin kunnia ja ilo. Rouva kävi vielä leveämpään asentoon nelinkontin, ja asetuin hänen taakseen. Rouvan käsi etsi reisien välistä kivekseni, tarttui sitten terskan alta kaluni varteen ja ohjasi sen liukkaan, turpeaksi hierotun häpynsä suulle.

    • Anonyymi

      Hienoa että tällainen vanha viattomuusketju vielä elää, tällaisia lukisi enemmänkin!

      Itse muistan kun muutimme kaupunkiin ätitini kanssa, asuntoon jossa ei ollut saunaa. Olin silloin yhdeksän. Kesäisin olimme maalla tätini luona jossa saunoimme, talvisin emme lainkaan.
      Maalla järjestely meni niin että tätini saunoi yksin ja minä ja äiti kaksistaan. En pitänyt mitenkään kummallisena nähdä äitiäni alasti pienenä, olin joskus ehkä 6-7-vuotiaana nähnyt myös tätini ja katselin mielenkiinnolla sisarusten tissejä ja karvapehkoja. Muistan että tädilläni oli isommat tissit mutta harva karvoitus, äidilläni taas tuuhea iso musta pusikko jalkojen välissä.

      En tiedä miksi tätini jäi tästä alastonkuviosta täysin pois, olinhan vasta yhdeksän mutta tämä järjestely jatkui kunnes täytin 14. Olin tuon talven aikana kehittynyt, kyrpäni oli aika iso ikäisekseni ja karvoitus yhtä suuri ja musta kuin äidillä. Olin alkanut tyydyttää itseäni ja joskus myös vertaillut kaluja kaverini kanssa samalla kun hyväilimme niitä kunnes laukesimme.

      Nyt oli tämän kesän ensimmäinen yhteissauna. Pelkäsin hieman sillä äitini ei ollut nähnyt kehitystäni. Ja kuten tapana oli, saimme äiti ja minä mennä ensimmäisinä saunaan. Pukuhuoneessa epäröin ja katselin kun äiti riisuutui ilkosilleen. Kun hän laittoi vaatteensa penkille, hän kääntyi minuun päin, haarat hieman levällään joten näin tuon suuren karvapensaan ja hieman rakoa jalkojen välissä.
      - No alahan riiisua että siskonikin kerkiää ennen iltamyöhää.
      Äiti meni saunan puolelle ja minä riisuuduin. Kun astuin sisään saunaan minulla seisoi! Yritin olla kun en huomaisi mitään mutta näin äidin ilmeestä että hän ei ollut odottanut että olisin vuodessa kehittynyt kypsäksi ja että saatoin saada jopa seisokin omasta äidistäni!

      Saunominen ja peseytyminen meni hyvin mutta seuraavalla saunavuorolla sain mennä yksin ja äiti ja täti minun jälkeeni. Olisi mukava tietää mitä he olivat keskenään jutelleet tästä vuorojen järjestelystä...

    • Anonyymi

      Samantyyppisiä muistoja täälläkin. Muistan teinipoikana kun saunottiin yhdessä vanhempien kanssa ja jotenkin se riisuutuminen ym alkoi kiinnostaa aivan eri tavalla. Äitini oli siihen aikaan hyvin uhkea ja viehättävä nainen. Kiinteät reilunkokoiset ryhdikkäät rinnat, iso muodokas takapuoli ja kaiken kukkuraksi siististi trimmattu karvakolmio. Yhtään karvoja ei rehottanut sivuilla. Aina kun hän alkoi pestä haaroväliään, en voinut olla katsomatta sitä toimenpidettä. Siinä oli näkemistä kerraksi kun hän sormilla raotti häpyhuulia ja pesi oikein huolella pimppansa. Lauteilla hän istui aina sillä tavalla että kaikki näkyi peräkamariin asti 😄 Tämmöstä muistelmia ja aivan tosijuttuja.

      • Anonyymi

        Täällä hyviä kiihoittavia kertomuksia lukiessa alkaa ympärileik, patukka paisumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä hyviä kiihoittavia kertomuksia lukiessa alkaa ympärileik, patukka paisumaan.

        Sama juttu. Ei ympäri leikattu. Ex ukm


    • Anonyymi

      Ihanan kiihottavia,lisää kiitos :)

      • Anonyymi

        Samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Tuossa ylempänä kirjoitin tuon yhden kommentin, niin tuli mieleen vielä toinen muisto. Meillä oli videokamera aikoinaan ja sillä kuvattiinkin aika paljon kaikenlaisia juttuja. Muistan kerran kun tutkiskelin näitä kotivideoita, niin eteen tuli aivan vahingossa isäni kuvaama video, jossa äitini tuli saunasta saunatakki päällä. Äiti otti hieman keikistellen takin solmun auki ja tiputti sen päältään. Siinä oli jälleen tuo trimmattu kolmio kutsuvasti esillä. Meillä oli siihen aikaan lankapuhelin ja puhelintuolina emännän jatko. Äitini istuutui siihen emännän jatkolle ja otti puhelimen luurin käteensä. Soitti jollekin siinä puhelua ja samalla levitteli haarojansa kameralle vekkulisti hymyillen 😅 Siinä ei yhtään ujosteltu vaan näytettiin pillua rohkeasti! 😄 Muistan vieläkin kun puhelimen lanka oli hänen mehevien rintojen välissä ja haarat täysin levällään. Tapahtui 80 ja 90 lukujen vaihteessa.

      • Anonyymi

        Kyllä tämä sai kaluni nyt mielettömän kovaksi 😋😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tämä sai kaluni nyt mielettömän kovaksi 😋😍

        Joo kyllä se saa itsellänikin kun vielä sitä muistelenkin. Harmi kun sitä videoa ei ole enää tallessa... olen etsinyt joka paikasta ja katsonut kaikki nuo kotivideot läpi.
        Kyllä siinä näki oikein ensi kertaa miltä pillu näyttää täysin levitettynä. Oli se hurja löytö :D


      • Anonyymi

        Varmasti mahtava löytö.


    • Anonyymi

      🥰😍

    • Anonyymi

      Lisää näitä 🤗

    • Anonyymi

      Tuttu nainen oli pikkuteininä kiinostuksen vuoksi kiusannut isilleen seisokin.
      Hän oli tuolloin hyvin kehittynyt, isot tissit jne. Aikuisen vartalo, mutta pikkutytön kasvot ja pituus.
      Hän oli saunan jälkeen pyytänyt isäänsä pesemään selkänsä ja siinä selkää pestessä alkanut painamaan peppuaan isänsä kullia vasten. Tämähän oli toki saanut seisokin ja tyttö sai haluamansa. Siis kiusattua isäänsä.
      Isä juoksi naama punaisena ja kulli täydessä seisokissa ulos suihkuhuoneesta. Oli kuulemma mennyt pitemmän aikaa ennenkuin hän seuraavan kerran oli tyttösensä kanssa yhdessä saunonut.
      Ja onhan noita tiedossa enemmänkin tositarinoita pikkuteinityttösten kiinnostumisesta...

      • Anonyymi

        Lisää pikkuteineistä aikuisten äijien kanssa !


    • Anonyymi

      Mielettömän hyviä kirjoituksia 🤤

    • Anonyymi

      Meillä oli täti joskus suihkussa kun heillä oli oma kylppäri remontissa. Tirkistelin pesuhuoneen avaimenreistä kun tätini istui kylpyammeen reunalla haarat leviällä ja pesi pilluaan. Vieläkin muistan kun hän levitti häppäreitään sormilla ja päästi vettä sinne kaikessa rauhassa. Tälle muistolle olen runkannut varmasti satoja kertoja 🤩

      • Anonyymi

        Ooohhh... vautsi 🤩


      • Anonyymi

        Onnenpoika kertakaikkiaan


      • Anonyymi

        Itse oltiin joskus naapuriperheemme kanssa saunassa, olin jo murrosikäinen, ehkä 13-vuotias.
        Naapurin rouva oli ainakin omasta mielestäni ihan kivan näköinen, vaikka eipä sitä nyt kauheasti tuolloin ollutkaan vertailukohtaa.
        Mutta erään kerran sitten jäimme vielä kahdestaan löylytiloihin ja hän istui ylimmällä lauteella jalat levällään, itse olin jo lähtemässä pois, kun katsoin vielä häntä ja näin hänen karvaisen pillunsa, missä häpyhuulet ja -viiva erottuivat selvästi ja jäin sitä katsomaan.
        Ja mulla nousi oikein kunnon seisokki.
        Mutta hän ei ollut mitenkään negatiivinen, lähinnä kait yllättyi, että pystyin jo saamaan erektion. Niinpä hän yllättikin mut ja levitti haarojaan vielä enemmän ja nosti jalat vielä samalle lauteelle, missä hän istui.
        Sanoi, että katsele vaan rauhassa ja jos haluat masturboida, niin masturboi vaan vapaasti, kyllä hän voi olla mallina. Samalla hän vielä levitti sorin huulia leveämmälle, jotta näin myös pillun sisään paremmin.
        No muuta ei sitten tarvittukaan, nojauduin vielä hieman lähemmäksi katsomaan ja aloin samalla runkkaamaan ja hän katsoi taas runkkaamistani hyvinkin tarkkaan. En nyt muista, sormettiko itseään samalla, mutta levitteli kyllä pillunhuuliaan mulle.
        Sitten kun spermat lensi ja aloin vähän rauhoittumaan, niin totesi vain että nyt pesulle.
        Suihkuun mennessämme antoi mulle vielä aikas miellyttävän pusun ja kysyi kiusoitellen, että "Tykkäsitkö? Näytti ainakin että tykkäsit.." Ja lupaili vielä, että ehkä seuraavalla kerralla antaa mulle pillua ja antaa laueta sisäänsä. Mutta sitä seuraavaa kertaa ei ikävä kyllä tullut sitten.


    • Anonyymi

      Muistelin tuossa erästä illanviettoa jostain 90-luvun alusta. Meillä suku vietti uudenvuoden juhlia eräällä kelomökillä silloin. Oltiin serkkupojan kanssa silloin ihan kakaroita vielä, mutta jotenkin nuo alastomat naiset jo silloin vähän kiinnosti, ainakin minua. Oli sitten sauna lämpiämässä ja saatiin serkun kans valita mennäänkö miesten vai naisten kans yhtäaikaa. Jotenkin viattomina sanottiin että naisten kanssa. Kyllä siinä pukuhuoneessa oli jännät paikat kun naiset alkoivat riisua 😝 Siinä oli lopuksi neljä naista ilkosen alasti. Sitä sitten katse vaelteli kaikkien rinnoissa ja pilluissa vuoron perään. Yhtäkään posliinia ei ollut mutta siistitty karvainen pillu oli kaikilla. Voi niitäkin aikoja 😄

    • Anonyymi

      Olin 15v kun perheemme tuttava nainen Satu otti minut kesäviikonlopuksi mökilleen jossa myös hänen ystävätär Kaisa. He molemmat olivat just alta 30v. Tuttava sinkku, ystävätär kihloissa. Pe mentiin ja ihan normi mökkeilyä. Illalla oli vuorossa sauna. Minua jännitti että miten, uikkari vai naku sauna, ketkä menevät? Satu sanoi että mennään vaan kaikki yhtäaikaa jos Kaisalle ja minulle sopii. Kaisa ei ensin vastannut mitään, selvästi empi, minä rohkeasti sanoin että mulle on OK mennä yhdessä. Johon Kaisakin myöntyi. Kiihotus nousi kun ajattelin että pian pääsen näkemään molemmat naiset ilman rihman kiertämää. En ollut koskaan nähnyt Satua alasti, toisin kuin isäni joka oli äitini ja Sadun kanssa sekasaunoneet useasti. Siinä kaikki rohkeasti riisui sen enempää peittelemättä, minulla kalu heräili kun näin Sadun ja Kaisan riisuvan. Kun pikkarit lähtivät näin ensimmäistä kertaa aikuisen naisen posliinipillun, itseasiassa kaksi sillä molemmilla oli ihan paljas pillu, Sadulla enemmän outie ja Kaisallakin vähän näkyi.

      • Anonyymi

        Mukava tarina 🥰


      • Anonyymi

        🥰😍🤩


      • Kerro lisää😊


      • Anonyymi
        7lokakuu kirjoitti:

        Kerro lisää😊

        Mitä haluaisit kuulla?


    • Anonyymi

      Tuossa ylempänä kirjoitin tuon yhden kommentin, niin tuli mieleen vielä toinen muisto. Meillä oli videokamera aikoinaan ja sillä kuvattiinkin aika paljon kaikenlaisia juttuja. Muistan kerran kun tutkiskelin näitä kotivideoita, niin eteen tuli aivan vahingossa isäni kuvaama video, jossa äitini tuli saunasta saunatakki päällä. Äiti otti hieman keikistellen takin solmun auki ja tiputti sen päältään. Siinä oli jälleen tuo trimmattu kolmio kutsuvasti esillä. Meillä oli siihen aikaan lankapuhelin ja puhelintuolina emännän jatko. Äitini istuutui siihen emännän jatkolle ja otti puhelimen luurin käteensä. Soitti jollekin siinä puhelua ja samalla levitteli haarojansa kameralle vekkulisti hymyillen 😅 Siinä ei yhtään ujosteltu vaan näytettiin pillua rohkeasti! 😄 Muistan vieläkin kun puhelimen lanka oli hänen mehevien rintojen välissä ja haarat täysin levällään. Tapahtui 80 ja 90 lukujen vaihteessa.

      Voi valtavaa! Saisinpa nähdä tuon videon 😍😍😋

      • Anonyymi

        🥰🥰🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🥰🥰🥰

        Aah mikä video 🤩


      • Anonyymi

        No eipä sitä nyt sentään kaikille näytettäisi.


    • Anonyymi

      Ihanan kiihottava tuo videojuttu.

    • Anonyymi

      Serkkupojalleni kerroin tuosta videosta ja hänkin tuli siitä aika villiksi 😃 hän iski silmänsä äitiini silloin ja poikkesi meillä usein iltaisin siinä toivossa että näkisi äitini vähissä vaatteissa. Äiti usein tulikin suihkusta saunatakki päällä ja serkku seurasi silmä kovana jos jotain vilahtaisi. Äitini huomasi tämän aikojen saatossa ja sanoi kerran että mä otan ny tämän saunatakin pois, älä sitten katso tänne päin, varmasti pyörtyisit kun näkisit mun kikit ja pillun! Sitten naurahti ja laittoi vaatehuoneen oven kiinni 😃

      • Anonyymi

        Ohh, mitä kiusoittelua 😍😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohh, mitä kiusoittelua 😍😄

        Jep. Serkkuni oli aivan punainen naamasta 😅


    • Anonyymi

      Kyllä aikuisen naisen posliinipillu on upea näky.

      • Anonyymi

        On on... Se on kertakaikkisen upea.


    • Anonyymi

      Äitini oli nuorempana suht hyväkroppainen nainen. Rinnat oli kokoa 85b. Ei siis isot, mutta ne oli kiinteät ja siten hyvän malliset ja ne antoi muhkean vaikutelman. Pituus oli 164 cm ja leveä lantio ja iso muodokas takapuoli. Muistan kerran kun tirkistelin häntä kun ennen saunaa hän mittaili mittanauhalla muotojaan. Rinnan ympärystä jne. Oli mielettömän kiihottava näky. Ja äidilläni oli myös hyvin siistityt pillunkarvat. Sellainen tasainen kolmio. Samaa tyyliä kuin 80 luvun leffoissa.

    • Anonyymi

      Kuulostaa kiihottavalta 🥰

      • Anonyymi

        No sitä se oli.


    • Anonyymi

      Olin kolmetoista, tiskistelinnaapurin emäntää usein kun kävi ulkosaunassa. Kerran sillä oli koira irti ja se alkoi haukkumaan olin ikkunan alla naapuri tuli katsomaan olin kalu esillä, käski saunaan että koira ei syö. Istuin saunassa alasti ja emäntä pesi katsoi välillä minua voi raukkaa tuli eteen ja otti munasta kiinni katseli ja sanoi on tämä kyllä nätti ja liikutti sievästi nahkaa tunsin heti että on erilaistakun itse, yritin estää kun tuntui oudolta en ole uskaltanut ites jatkaa.
      Emäntä jatkoi vaan ja kohta tuntui että pissaan tuli valkoista ja emäntä imaisi suuhun kaikki. Kertoi et saa kertoa kellekkään. Kun kävin myöhemmin, koputin saunaan katsoi ympärille ja otti sisälle saunassa otti heti kalun suuhun sanoi että joskus pitää näin tehdä ja et kerro kellekkään. Olin jo kuusitoista kun oleskelin kotona ja satui katsomaan naapuriin, emäntä lämmitti saunaa. Siellä oli myös joku mies. Hiippailin kuuntelemaan, oli vähän hämärää katsoin sievästi ikkunasta emäntä imi paksua kalua innoissaan sitten meni lauteen reunalle mies työnsi paksua kalua sisäänemäntä käänsi päätä taakse kun teki niin hyvää, läksin pois ja ajattelin saankohan minäkin joskus.
      Meni joku viikko kun huomasin saunomisen kävelin talon kautta ei näkynyt ketään koputin oveen, Emäntä avasi oven ja oli mielissään, veti sisään ja vähän päästä hyväil kalua sanoin haluan sitäkin, katseli minua oletko koskaan puistin päätä, jännitti pirusti kun nojasi lauteeseen ja levitti jalkoja emäntä ohjasi sisään imin samalla laillakun mies nännejä katsoi silmiin ja sanoi vai ensimmäistä kertaa kuiskasi tehdään hitaasti niin nautit pitkään pillu oli märkä Emäntä hoki ihana nuori kalu työntelin sisään kun yritin hidastaa hoki pane pane panin lujaa ja silloin laukesin tuntu paljon paremmalta kuin käteen veto.
      Emäntä kysyi onko kiire sanoin ei kotona ole ketään, antoi märän pusun sitten tulet tupaan. Emäntä lukitsi ovet ja sammutti valot nyt saadaan olla rauhassa, mentiin makkariin. Emäntä antoi imeä nännejä kuiskas on niin pitkä aika taas kun viimmeksi. Piti sitten kontata niin että imi kalua tunsin hyväili kunnolla pyllynreikää sormi kävi vähän sisällä, emantä kääntyi pane takaa pane kuin ottaisit väkisin, pidin ranteista kiinni ja pidin sivulla, kerroin korvaan nyt vieras iso mies panee sinua väkisin pillu tuli heti märäksi, emäntä kysyi missä vieras panee sanoin tulee väkisin saunaan et voi mitään iso kyrpä painuu sisään pelkäät että tulet raskaaksi mies vaan nai ja sanoo ei tässä kumia tarvi paljas kyrpä painuu syvälle.
      Emäntä oli aivan kuumissaan nosteli pyllyä, vaikka oli vanha noin 64 pakarat oli kiinteät painelin kunnolla sanoin nyt siitän sinut emäntä huusi ja painoi pään petiin laskin sisään rojahdin emännän viereen. Sain suukkoja ole ihana, sanoin sinä olet opettanut otti halaukseen senkin kiimakyrpä. Jatkoimme pitkin yötä ja opin lisää.

    • Anonyymi

      Olin neljätoista ja olin sedän ja hänen vaimon kanssa heidän mökillä usein meillä ei ollut mökkiä. Kuljin sedän kanssa kalalla, kerran tultiin aika myöhään ja sauna oli riittynyt kun sedän vaimo oli nukkumassa, Kalervo sanoi humalassa ja nukahtanut.
      Laittoi puita saunaan oli 40 ast, sanoi että menee lämmittelemään kun vähän kastuttiin, huusin ovelta voinko tulla lämmittelemään, tule vaan.
      Istuttiin alasti, istuin lauteilla vähän kyysyssä, katseli ja sanoi et ole vissiin nykyään ollut miespuolisen kanssa saunassa,sanoin en ole ilennyt.
      Kari sanoi älä ujostele sinusta on tullut seksikäs nainen ja kasvat koko ajan lisää.
      Istuin oikeastti selkä suorana rinnat oli jo mandariinin kokoiset olin vähän ylpeä niistä, ja pillussa karvoja. Käytiin jäähyttelemässä ja sain sedältä väkevän paukun tunsin että vaikuttaa. kun mentiin saunaan istuin päässä jalt koukussa, tiesin että pillu näkyy hyvin, ajattelin että saan nähdä sedän kalun kunnolla.
      Kari sanoi et ole vissiin nähnyt miehen kalua oikein kunnolla sanoin hiljaa en ole, näytätkö. Kari tuli viereen istumaan , kalu roikkui pitkänä ja pehmeänä.
      Haluatko tuntea miten se kasvaa ota kiinni.
      Otin kalusta kiinni se oli pehmyt Kari kertoi että siihen tulee verta pallien alta olevasta lihaksesta, tunsin kuinka se alkaa pidetä ja nousta, Kari piti kättä jalan päällä kohta käsi ei yltänyt sen ympäri Kari kokeili pieniä pillun huulia siveli sievästi, tuli tunne voin enemmän koskea pidin ensikertaa kalusta kunnolla kiinni, ihailin sen komeutta ja kovuutta, sormi kävi sisällä sentin pari teki mieli sanoa enemmän.
      Kari nousi ja rupesi pesemään sai pestyä kysy pitääkö hiukset pestä, seisoin kun Kari pesi hiuksia tunsin hivelyä pyllyssä se oli kova kalu, Kari kuiskasi tunnetko ja laittoi kalun jalkojen väliin työnsi niin että näkyi etupuolelta puristin jalkoja yhteen sain sen pillua vasten , silloin tunsin ekakertaa miten miehen kalu vaikuttaa. Kari virutti itsensä ja meni mökin puolelle. Syötiin iltapalaa sauna takin pidin löysästi että Kari näkee rinnat. Kari meni nukkumaan vaimonsa viereen itse olin ylä parvella.
      Ritva kuului kuiskaavan nukkuuko Sonja sanoi on nukkunut pitkään, Ritva otti peittoa pois jalaitto kortongin, nousi päälle, sormetin itseäni olin huutaa kun sain niin ison orgasmin, kuulin pitkää kun Ritva huokaili ja äänteli.
      Seuraavana päivänä Ritva sanoi lähden samalla kotiin siivoamaan kun käyt kaupassa. Lähtö meni iltapäivälle kun Kari tuli kysyi mennäänkö huommenna kalalle. Kari opetti laittamaan liharuokaa , paistamaan ja kypsyttämään kattilassa.
      Sain Karilta mietoa viinaa istuttiin terassilla ja nautittiin auringosta. Kari sanoi oliko eilen väärin siellä saunassa , sanoin eihän siinä mitään tapahtunut sain tutustua rauhassa parempi näin kun ulkona poikain kanssa, olen minä työntänyt äidin dildon sisään se on iso teki aika kipeään ensi kerran, Kari nauroi ensikerran taidat olla aika tyttö. Illalla kun oli nukkumaan meno aika sanoin Karille voinko nukkua alhaalla, mietti ja sanoi voit kai.
      Odtin innolla, menin etuosaan makuulle että voidaan katsoa televisiota, sieltä ei tullut mitään kunnollista kysyin katsotaanko netistä Katsoin kun Kari laittoi tietokonetta aloin jo haluta ainakin koskea.
      Katseli tietokoneesta sellaisen että on noin 18v eroottinen. otettiin alussa juomia, Katsottiin vähän aikaa Kari tuli lähemmäs en ollut tietävinään käsi tuli kyljelle, Kari sanoi on aika eroottinen saanko tulla lähelle ? Tunsin ihanasti kalun lähellä ja kiinni pyllyssä nostin jalkaa huh tunsin paljaan kalun jalkojen välissä pikkarit painui pillun huulien väliin. Katsottiin aika pitkään laskin pikkarit halusin tuntea paljaan kalun se oli kiinni pillun huulissa en aina katsonut kuvaa vaan olin silmät kiinni.Käännyin Karin suuntaan sanoin halua nyt koskea kunnolla, Karilla oli jo tosi kovana, kysyi saanko ja imaisi rinnoista sanoin kukaan ei koskaan ole koskenut, annoin kunnolla suukotella ja imeä nännejä mieletön tunne samalla sormet kosketteli sanoin Karille
      Haluan sisään, Kari nousi ja laittoi kumin kysyi oletko valmis, olin ollut koko päivän valmis sanoin Karille kokeile olin niin märkä kuin olen koskaan ollut Kari oli seljällään, saat tulla omaan tahtiin jännitin pirusti kalu oli suulla istuin se meni yllättävin hyvin sisään tuntui että halkean mutta tunne oli ihana kari antoi tunnustella, aloin liikkua se oli eriä kun dildo liikuin vähän suutelin hulluna Karia muistan hoin vain olet ihana olet ihana tuntui että olen ihan täynnä mutta halusin lisää sanoin Karille nyt tulee jotain huusin ja tärisin sain eka orgasmin kalusta Karin kalu oli vielä kovana Kari pani sievästi huusin koko ajan Kari lasku kumiin tunsin ekakerran mltä tuntuu makasin pitkkän Karin päällä. Yöllä menin kainaloon Kari nukkui eikä herännyt itse mietin tämä oli ensimmäinen. aamulla heräsin kaikki oli valmista aamupalat ja kaikki. Istuin Karin syliin ja suutelin, olit ihana mun eka. syötiin ja levähdettiin, Olin Karin kainalossa kun Ritva soitti, kyseli kaikkea Kari sanoi tullaan puolilta päuivin

      • Anonyymi

        Minut kutsuttiin Karin veljen luo lapsen vahdiksi, olin jo silloin 17v . Pojat 13v kaksoset oli vähän villejä illalla menin nukkumaan vanhempoien sänkyyn, olin vain pikkarit jalassa peiton alla. Pojat halusi myöhemmin tulla samaan sänkyyn. Huomasin että yrittävät muka nukkua peiton alla, tiesin haluavat nähdä rinnat. Muistin miten minä halusin nähdä Karin kalun silloin jännitti. Jouni ja Jarno olivat jo aivan kiinni kyljessä, olin silmät kiinni tunsin kuinka peitto laskeutui hiljaa se hiveli nännejä jotka oli räjähdyspisteessä ne oikein kipristeli tunsin sen.
        Toinen pojista kokeili rintoja ja toinen perässä. Heräsin ja kysyin nämäkö kiinnostaa kumpikin nyökkäsi. Sanoin kokeilkaa ja imekää tissiä jos haluatte. Mieletön ilotulitus pillussa kun kaksi kokematonta imee tissiä. Kokeilin käsillä kummallakin seisoi, kalu noin käristemakkaran kokoinen, Pojat halusi kokeilla pillua molempien sormet seikkaili siellä, mietin en minä voi mitenkään laskeuduin alas imin kummankin kalua vuoroin kohta sai kalun räjähtämään ja siirryin toiseen ja se räjähti kans , olin poikain keskellä, sanoivat sinulla on parempi suu kuin meillä kummallakaan. Eikä ette kai ole, nauroivat ollaan.
        Jonkin ajan päästä tunsin keviän kosketuksen posliini pillun päällä. Katsoin sivulle nappisilmät katsoi minua ja laskeutui alas tuli sievästi jalkojen väliib ja alkoi nuolla, opetin käätä liikuttamalla mistä nuollaan ja halusi imeä, siirsin siihen missä tuntuu hyvältä.
        Toinen nousi ja suuteli ja imi nännejä yhtä äkkiä tunsin kalu painuu sisään ensin yritin estää mutta muistin minkälaine mun eke kerta oli ja mitkä halutannoin pillua alkoi aika heti haluttaa itselläkin kunnolla poika tikkasi tuntui hyvältä painelin käsillä pyllyä kohta jäykisty ja ruikki sisään toinen tuli tilallesamallainen kalu se että oli kaksi sai minut laukeamaan kohta sain lisää spermaa pyyhin paperilla nauroin tehän paljon laskitte. Yöllä aina jompi kumpi nousi ja nai, olin aina valmis ensi pistosta lähtien halusin aina heti. Aamulla keräsin paperia lattialta niitä oli kuusi kappaletta, nauratti sain kalua ja pojat sai pillua eka kerran.
        Seuraavana iltana kuljin pikkarit päällä, sain vähän väliä koskettelua, vähän minä keimailinkin. seisoin sängyn vieressä pojat nousi ja kaatoi minut toine oli heti rinnoissa kiinni huokailin kuin kiimapillu jalat nousi ja sain sisään yritin muka estellä pojat kiihottu lisää kumpikin nai kahdesti kun tilanne oli mikä oli seisoi heti kun oli lauennut.
        Sanoin tästä ei sitten puhuta, tiesin kyllä että oltiin alaikäisiä linnaa ei tule.
        Meni aikaa kun Kari soitti Ritva on äidillään kylässä ajoi skootterilla heti paikalle.
        Oli taas elämys saada kunnon isoa naitatin itseäni kolme kertaa kun sain paljaalla se oli vielä kiimsempaa kuin ennen, lähdin pois hyräilin ajaessa, pysähdyi kokeili pillun kohdalta se oli märkä haistelin spermaa, kotona menin heti suihkuun runkkasin limasta pillua tulin melkein heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minut kutsuttiin Karin veljen luo lapsen vahdiksi, olin jo silloin 17v . Pojat 13v kaksoset oli vähän villejä illalla menin nukkumaan vanhempoien sänkyyn, olin vain pikkarit jalassa peiton alla. Pojat halusi myöhemmin tulla samaan sänkyyn. Huomasin että yrittävät muka nukkua peiton alla, tiesin haluavat nähdä rinnat. Muistin miten minä halusin nähdä Karin kalun silloin jännitti. Jouni ja Jarno olivat jo aivan kiinni kyljessä, olin silmät kiinni tunsin kuinka peitto laskeutui hiljaa se hiveli nännejä jotka oli räjähdyspisteessä ne oikein kipristeli tunsin sen.
        Toinen pojista kokeili rintoja ja toinen perässä. Heräsin ja kysyin nämäkö kiinnostaa kumpikin nyökkäsi. Sanoin kokeilkaa ja imekää tissiä jos haluatte. Mieletön ilotulitus pillussa kun kaksi kokematonta imee tissiä. Kokeilin käsillä kummallakin seisoi, kalu noin käristemakkaran kokoinen, Pojat halusi kokeilla pillua molempien sormet seikkaili siellä, mietin en minä voi mitenkään laskeuduin alas imin kummankin kalua vuoroin kohta sai kalun räjähtämään ja siirryin toiseen ja se räjähti kans , olin poikain keskellä, sanoivat sinulla on parempi suu kuin meillä kummallakaan. Eikä ette kai ole, nauroivat ollaan.
        Jonkin ajan päästä tunsin keviän kosketuksen posliini pillun päällä. Katsoin sivulle nappisilmät katsoi minua ja laskeutui alas tuli sievästi jalkojen väliib ja alkoi nuolla, opetin käätä liikuttamalla mistä nuollaan ja halusi imeä, siirsin siihen missä tuntuu hyvältä.
        Toinen nousi ja suuteli ja imi nännejä yhtä äkkiä tunsin kalu painuu sisään ensin yritin estää mutta muistin minkälaine mun eke kerta oli ja mitkä halutannoin pillua alkoi aika heti haluttaa itselläkin kunnolla poika tikkasi tuntui hyvältä painelin käsillä pyllyä kohta jäykisty ja ruikki sisään toinen tuli tilallesamallainen kalu se että oli kaksi sai minut laukeamaan kohta sain lisää spermaa pyyhin paperilla nauroin tehän paljon laskitte. Yöllä aina jompi kumpi nousi ja nai, olin aina valmis ensi pistosta lähtien halusin aina heti. Aamulla keräsin paperia lattialta niitä oli kuusi kappaletta, nauratti sain kalua ja pojat sai pillua eka kerran.
        Seuraavana iltana kuljin pikkarit päällä, sain vähän väliä koskettelua, vähän minä keimailinkin. seisoin sängyn vieressä pojat nousi ja kaatoi minut toine oli heti rinnoissa kiinni huokailin kuin kiimapillu jalat nousi ja sain sisään yritin muka estellä pojat kiihottu lisää kumpikin nai kahdesti kun tilanne oli mikä oli seisoi heti kun oli lauennut.
        Sanoin tästä ei sitten puhuta, tiesin kyllä että oltiin alaikäisiä linnaa ei tule.
        Meni aikaa kun Kari soitti Ritva on äidillään kylässä ajoi skootterilla heti paikalle.
        Oli taas elämys saada kunnon isoa naitatin itseäni kolme kertaa kun sain paljaalla se oli vielä kiimsempaa kuin ennen, lähdin pois hyräilin ajaessa, pysähdyi kokeili pillun kohdalta se oli märkä haistelin spermaa, kotona menin heti suihkuun runkkasin limasta pillua tulin melkein heti.

        Ja säkin sekopää esität sekä miestä että naista. Runkkaisit normaaleille asioille tai menisit terapiaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minut kutsuttiin Karin veljen luo lapsen vahdiksi, olin jo silloin 17v . Pojat 13v kaksoset oli vähän villejä illalla menin nukkumaan vanhempoien sänkyyn, olin vain pikkarit jalassa peiton alla. Pojat halusi myöhemmin tulla samaan sänkyyn. Huomasin että yrittävät muka nukkua peiton alla, tiesin haluavat nähdä rinnat. Muistin miten minä halusin nähdä Karin kalun silloin jännitti. Jouni ja Jarno olivat jo aivan kiinni kyljessä, olin silmät kiinni tunsin kuinka peitto laskeutui hiljaa se hiveli nännejä jotka oli räjähdyspisteessä ne oikein kipristeli tunsin sen.
        Toinen pojista kokeili rintoja ja toinen perässä. Heräsin ja kysyin nämäkö kiinnostaa kumpikin nyökkäsi. Sanoin kokeilkaa ja imekää tissiä jos haluatte. Mieletön ilotulitus pillussa kun kaksi kokematonta imee tissiä. Kokeilin käsillä kummallakin seisoi, kalu noin käristemakkaran kokoinen, Pojat halusi kokeilla pillua molempien sormet seikkaili siellä, mietin en minä voi mitenkään laskeuduin alas imin kummankin kalua vuoroin kohta sai kalun räjähtämään ja siirryin toiseen ja se räjähti kans , olin poikain keskellä, sanoivat sinulla on parempi suu kuin meillä kummallakaan. Eikä ette kai ole, nauroivat ollaan.
        Jonkin ajan päästä tunsin keviän kosketuksen posliini pillun päällä. Katsoin sivulle nappisilmät katsoi minua ja laskeutui alas tuli sievästi jalkojen väliib ja alkoi nuolla, opetin käätä liikuttamalla mistä nuollaan ja halusi imeä, siirsin siihen missä tuntuu hyvältä.
        Toinen nousi ja suuteli ja imi nännejä yhtä äkkiä tunsin kalu painuu sisään ensin yritin estää mutta muistin minkälaine mun eke kerta oli ja mitkä halutannoin pillua alkoi aika heti haluttaa itselläkin kunnolla poika tikkasi tuntui hyvältä painelin käsillä pyllyä kohta jäykisty ja ruikki sisään toinen tuli tilallesamallainen kalu se että oli kaksi sai minut laukeamaan kohta sain lisää spermaa pyyhin paperilla nauroin tehän paljon laskitte. Yöllä aina jompi kumpi nousi ja nai, olin aina valmis ensi pistosta lähtien halusin aina heti. Aamulla keräsin paperia lattialta niitä oli kuusi kappaletta, nauratti sain kalua ja pojat sai pillua eka kerran.
        Seuraavana iltana kuljin pikkarit päällä, sain vähän väliä koskettelua, vähän minä keimailinkin. seisoin sängyn vieressä pojat nousi ja kaatoi minut toine oli heti rinnoissa kiinni huokailin kuin kiimapillu jalat nousi ja sain sisään yritin muka estellä pojat kiihottu lisää kumpikin nai kahdesti kun tilanne oli mikä oli seisoi heti kun oli lauennut.
        Sanoin tästä ei sitten puhuta, tiesin kyllä että oltiin alaikäisiä linnaa ei tule.
        Meni aikaa kun Kari soitti Ritva on äidillään kylässä ajoi skootterilla heti paikalle.
        Oli taas elämys saada kunnon isoa naitatin itseäni kolme kertaa kun sain paljaalla se oli vielä kiimsempaa kuin ennen, lähdin pois hyräilin ajaessa, pysähdyi kokeili pillun kohdalta se oli märkä haistelin spermaa, kotona menin heti suihkuun runkkasin limasta pillua tulin melkein heti.

        Wau👍


    • Anonyymi

      Pääsimme maalle joka kesäksi. Nukuimme serkkujen kanssa aitassa ,missä meillä oli patjoja laitettu seinän viereen .
      Serkku likat olivat mua minua hieman vanhempia,itse olin käynyt sinä vuonna riparin .saavuin mummolaan hieman jälkeen juhannuksen .
      Olin runkkaillut jo talven mittaan ja huomasin kuinka herkästi minulla alkoi seisomaan tyttöjen läheisyydessä. Ja seisokkia oli vaikeaa peittää kullin koon takia.
      Tytöt huomasivat ja tekivät kaikkensa että minulla olis seisonut ,kikattivat ja kiusasivat.
      Kun menimme nukkumaan ,päällä oli vaan pienet pikkuhousut ja Topin tapaiset jotka peittivät huonosti kasvaneet rinnat.
      Punastelin .
      Huomasin että he olivat kiinnostuneet mitä minulla oli boksereissa ,ja olivat päättäneet ottaa selvää mitä pidän piilossa.
      Kyselivät ja kiusasivat minkä ehtivät.
      Yhtenä iltana kun menimme nukkumaan,minut laitettiin nukkumaan heidän väliin,
      Ja hetken kuluttua toinen tytöistä löysi muka omat likaiset pikkarinsa mun tyynyn alta. Heti mua kiusattiin ,ja toinenkin muka löysi omat pikkarinsa mun tyynyn alta. Tiesin heti että mua vedätettiin.
      Mulle sanottiin että nyt saat luvan kanssa haistella
      Pikkareita jos runkkaan heidän nähden.
      Laitoin leikin eteenpäin ja sanoin että he saavat runkata minua jos saan nähdä ja kokeilla heidän pillua. Niin lähti tosi ihan leikki liikkeelle
      Se oli ihanaa ja opettavaista,saimme tutustua toisiimme ja opetella mitä kivaa saimme aikaan leikillämme. Sain eka kerran nähdä kun nainen saa orkun ja mille nuori nainen tuoksuu ja maistuu.
      Siitä kesästä meni monta vuotta kun juttelin kyseisten serkku tyttöjen kanssa. Olemme viettäneet monta ihanaa hetkeä sen jälkeen samaisessa mummolassa ,mikä on muuttunut suvun kesän viettoa paikaksi.

    • Anonyymi

      Hyviä kirjoituksia 🥰

    • Anonyymi

      Onpas outo, autistinen pedarilanka. Mitä vittua

      • Anonyymi

        Just niin! Taisi kuitenkin kiinnostaa.


    • Anonyymi

      Lueskelin tämän keskustelun läpi ja kaikenlaisia muistoja tulvi omaankin mieleeni. Jouduin kulkemaan vanhempieni kanssa saunassa 16 vuotiaaksi asti kun asuimme sellaisessa taloyhtiössä, jossa saunomisaika oli hyvin rajoitettu. Tottakai tuossa iässä seksuaalinen heräämiseni oli jo tapahtunut ja toki aiemminkin. Äiti oli hyvin kaunis ja muodokas nainen tuohon aikaan ja enhän minä mitään vieteilleni voinut kun hän siellä alasti oli. Hänellä kun oli iso ja muhkea takapuoli, kiinteät muhkeat rinnat ja useimmiten siististi trimmattu haarojenväli, taisipa joskus ollu posliinikin mikäli oikein muistan, mutta en ole täysin varma. Olen jälkeenpäin tuntenut syvää häpeää tästä asiasta ja osin vieläkin... Mutta olen yrittänyt perustella asiaa siten itselleni päästäkseni siitä yli että kyllä varmasti jokainen teinipoika olisi samassa tilanteessa käyttäytynyt samoin ja olihan hän vastakkaisen sukupuolen edustaja kuitenkin, vaikka hän äitini olikin.

      • Anonyymi

        No terve.
        Olen47v nainen ja kiinnostaa kovasti lukea näitä juttuja...muutaman kerran olen salaa katellu kun poika ja sen kaveri seisottelevat kyrpiänsä mun läsnäollessa...että selvästi tämmönen vanhempiki noita kiihottaa...onhan se mukavaa kun tuntee olevansa poikien mielestä haluttava❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No terve.
        Olen47v nainen ja kiinnostaa kovasti lukea näitä juttuja...muutaman kerran olen salaa katellu kun poika ja sen kaveri seisottelevat kyrpiänsä mun läsnäollessa...että selvästi tämmönen vanhempiki noita kiihottaa...onhan se mukavaa kun tuntee olevansa poikien mielestä haluttava❤

        Minkälaisissa tilanteissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaisissa tilanteissa?

        No mielestäni ihan normi tilanteita...kuulin vaan tuon poikani kaverin puhuvan...pojalle sano että tuo äitis on hyvän näkönen . Rupiaa kuulemma kulli kovettuun kun sitä kattoo... en tiedä meinaavakko yrittää jotain...❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mielestäni ihan normi tilanteita...kuulin vaan tuon poikani kaverin puhuvan...pojalle sano että tuo äitis on hyvän näkönen . Rupiaa kuulemma kulli kovettuun kun sitä kattoo... en tiedä meinaavakko yrittää jotain...❤

        Äitini ja tätini kiusoittelivat ennen minua ja serkkuani kun heitä vähän sillä silmällä katsottiin 😄 Tätini oli kerran pelkät pikkuhousut jalassa kun heillä kävin ja siivoili kaikessa rauhassa. Minä ihailin kulli kovana. Äitini kiusoitteli serkkuani kun oli meillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitini ja tätini kiusoittelivat ennen minua ja serkkuani kun heitä vähän sillä silmällä katsottiin 😄 Tätini oli kerran pelkät pikkuhousut jalassa kun heillä kävin ja siivoili kaikessa rauhassa. Minä ihailin kulli kovana. Äitini kiusoitteli serkkuani kun oli meillä.

        Lisäystä vielä. Serkkuni tuli kerran meille ja äiti oli laittanut pyykkejä kuivumaan ja siinä oli myös iso osa alushousuja. Ne oli toinen toistaan seksikkäämpiä. Serkkuni niitä otti siitä käsiin ja fantasioi että kun näkisi ne äitini päällä. Ne oli sellaisia edestä täysin läpinäkyviä lähes kaikki. Ei pitsiä, mutta sellaista materiaalia kuin sukkahousut... en osaa tarkemmin selittää :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mielestäni ihan normi tilanteita...kuulin vaan tuon poikani kaverin puhuvan...pojalle sano että tuo äitis on hyvän näkönen . Rupiaa kuulemma kulli kovettuun kun sitä kattoo... en tiedä meinaavakko yrittää jotain...❤

        Oletko koskaan vilautellut tms?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko koskaan vilautellut tms?

        Olen ajatellut kyllä...en vielä uskaltanut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ajatellut kyllä...en vielä uskaltanut

        Teet vain ihan ns.tahattomasti 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ajatellut kyllä...en vielä uskaltanut

        Rohkeasti vaan,voit ottaa vaikka pienen viini lasillisen jännityksen poistoon.😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mielestäni ihan normi tilanteita...kuulin vaan tuon poikani kaverin puhuvan...pojalle sano että tuo äitis on hyvän näkönen . Rupiaa kuulemma kulli kovettuun kun sitä kattoo... en tiedä meinaavakko yrittää jotain...❤

        Minkä kroppainen nainen olet jos saan kysyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä kroppainen nainen olet jos saan kysyä?

        No yhden lapsen synnyttänyt...47v mitä tästä nyt kertois...en mikään supermalli mutta sanotaan katseen kestävä. Yksinhuoltaja. Sen takia täällä halusin kirjottaa anonyymisti...kiihottavaa lukea näitä juttuja...ja salaa katella kun poikien etumus pullottelee...ilmeisesti minusta kiihottuvat...ja sitten hävettää että täälä se tarkoitus lukea...sitten tyydytän itseni ja taukoaa....sitten taas uudestaan tänne ja etsiä kiihottavia tarinoita"tosi" tarinoita toivoen😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No yhden lapsen synnyttänyt...47v mitä tästä nyt kertois...en mikään supermalli mutta sanotaan katseen kestävä. Yksinhuoltaja. Sen takia täällä halusin kirjottaa anonyymisti...kiihottavaa lukea näitä juttuja...ja salaa katella kun poikien etumus pullottelee...ilmeisesti minusta kiihottuvat...ja sitten hävettää että täälä se tarkoitus lukea...sitten tyydytän itseni ja taukoaa....sitten taas uudestaan tänne ja etsiä kiihottavia tarinoita"tosi" tarinoita toivoen😉

        Mukava kuulla 😉 jotain seksikkäitä alusvaatteita voisit kokeilla alkuun ja ns vahingossa kulkea poikien edessä. Yks mitä täti teki joskus meille oli se, että hän meni suihkuun ja "unohti" pyyhkeensä. Sitten sitä pillu paljaana haettiin ja peppua keikutettiin oikein tahallaan 😄 Ai että ku alkaa etumus pullottaa itsellänikin taas kun näitä aikoja muistelen 🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukava kuulla 😉 jotain seksikkäitä alusvaatteita voisit kokeilla alkuun ja ns vahingossa kulkea poikien edessä. Yks mitä täti teki joskus meille oli se, että hän meni suihkuun ja "unohti" pyyhkeensä. Sitten sitä pillu paljaana haettiin ja peppua keikutettiin oikein tahallaan 😄 Ai että ku alkaa etumus pullottaa itsellänikin taas kun näitä aikoja muistelen 🤪

        N47v
        En voi kieltää etteikö kiihottais...rintsikat ja stringit...mustat...tosiaan pitäis sheivata vähän että pystyis stringit laittaa...vähä geimaillen kävellä poikien läheltä...no joo nyt tää menee liiallisuuksiin...tsiisus toisaalta kiihottavaa oikeesti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        N47v
        En voi kieltää etteikö kiihottais...rintsikat ja stringit...mustat...tosiaan pitäis sheivata vähän että pystyis stringit laittaa...vähä geimaillen kävellä poikien läheltä...no joo nyt tää menee liiallisuuksiin...tsiisus toisaalta kiihottavaa oikeesti...

        Just niin 🥵 vaikka en sua tunne, niin muukin alkaa panettaa ihan tautisesti. Jos mahdollista, niin sheivaa kaikki pois tai jätä sellainen sopiva tussu. Sitten sellaiset läpinäkyvät mustat tosi vähän peittävät narustringit sekä stay up sukat. Siihen vielä korkkarit, niin Ai että 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just niin 🥵 vaikka en sua tunne, niin muukin alkaa panettaa ihan tautisesti. Jos mahdollista, niin sheivaa kaikki pois tai jätä sellainen sopiva tussu. Sitten sellaiset läpinäkyvät mustat tosi vähän peittävät narustringit sekä stay up sukat. Siihen vielä korkkarit, niin Ai että 😌

        Oikeestikko? No ei naru stringejä silti...kiihotuikko...minkä ikäinen olet...saiko nämä ajatukset kyrvän kovaksi...olis kiva tietää ...jalkoväli mulla vähän kostui😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeestikko? No ei naru stringejä silti...kiihotuikko...minkä ikäinen olet...saiko nämä ajatukset kyrvän kovaksi...olis kiva tietää ...jalkoväli mulla vähän kostui😉

        35v olen itse. Kyllä kiihotun. Nyt vielä enemmän kun tiedän että sinäkin kastuit 🥵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        35v olen itse. Kyllä kiihotun. Nyt vielä enemmän kun tiedän että sinäkin kastuit 🥵

        Sen verran vielä lisäystä edelliseen että olen kevättalvella eronnut pitkästä 10 vuoden suhteesta ja ajatukset on vähän levottomat välillä 😉😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        35v olen itse. Kyllä kiihotun. Nyt vielä enemmän kun tiedän että sinäkin kastuit 🥵

        Vau...tää on kiihottavaa kun huomaa jonku olevan samalla aaltopituudella...istun tällähetkellä keittiönpöydän äärellä t paita...stringit...toivon että poika ei pääse yllättään...sykkii kyllä kivasti...luultavimmin tää johtaa orkkuun...❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vau...tää on kiihottavaa kun huomaa jonku olevan samalla aaltopituudella...istun tällähetkellä keittiönpöydän äärellä t paita...stringit...toivon että poika ei pääse yllättään...sykkii kyllä kivasti...luultavimmin tää johtaa orkkuun...❤

        Käytätkö Kik messengeriä? Olisi kiva kirjoitella sun kans anonyymisti. Toisiamme viihdyttääksemme ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran vielä lisäystä edelliseen että olen kevättalvella eronnut pitkästä 10 vuoden suhteesta ja ajatukset on vähän levottomat välillä 😉😄

        Ymmärrän...😘 minulla mieli laukkaa kans...välillä tosin hävettää täälä jutella...kiihottuneena jotenki avoimempaa😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän...😘 minulla mieli laukkaa kans...välillä tosin hävettää täälä jutella...kiihottuneena jotenki avoimempaa😉

        Olisi kiva jutella sun kans messengerissä vähän tuhmempiakin ;) Minkälaiset stringit sulla on nyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytätkö Kik messengeriä? Olisi kiva kirjoitella sun kans anonyymisti. Toisiamme viihdyttääksemme ;)

        En käytä semmosia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käytä semmosia...

        Saisiko sinuun yhteyden jollain muulla tavalla. Ja ihan siis anonyymisti aluksi? :) Jos lataat tuo KIK messengerin, niin voisin lähettää tunnukseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisiko sinuun yhteyden jollain muulla tavalla. Ja ihan siis anonyymisti aluksi? :) Jos lataat tuo KIK messengerin, niin voisin lähettää tunnukseni.

        Tää riittää minulle...kiitos kumminki mutta kirjottelen tänne mieluummin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää riittää minulle...kiitos kumminki mutta kirjottelen tänne mieluummin

        Ok. Ymmärrän. Olisi ollut kiva kirjoitella kahden kesken...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Ymmärrän. Olisi ollut kiva kirjoitella kahden kesken...

        Voihan tääläkin kirjoitella mitä haluaa ettei muut tiedä kuka olet😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan tääläkin kirjoitella mitä haluaa ettei muut tiedä kuka olet😘

        Voi toki :) Joko poika tuli koulusta kotiin? ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi toki :) Joko poika tuli koulusta kotiin? ;)

        N47v
        Tuli kotiin mutta eipä siinä mitään tapahtunu...tänään illalla sauna...hmm...jotain vois suunnitella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        N47v
        Tuli kotiin mutta eipä siinä mitään tapahtunu...tänään illalla sauna...hmm...jotain vois suunnitella

        Saunaan ja sielä karvojen ajelua 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saunaan ja sielä karvojen ajelua 😉

        No kuule ajeltu on...😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuule ajeltu on...😉

        Oikeinko kaikkiko? 😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeinko kaikkiko? 😎

        No ei nyt kaikkia silti...😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei nyt kaikkia silti...😉

        Minkäs verran jätit tussua? ;) Kyllä niin vanhat muistot tulee näistä mieleen kun tätini ja äitini pistivät nuorempina parastaan... Olivat kauniita ja seksikkäitä naisia. Muotoja löytyi kummaltakin. Molemmilla pituutta 165 cm ja suht kiinteät kropat. Äidilläni oli 85B kuppikoko, tädilläni vähän pienemmät rinnat. Peppu oli muhkea ja kiinteä molemmilla. Siistityt pillunkarvat muistan myös. He kun olivat yhdessä, niin he puhuivat aina hyvin seksistisiä asioita ja nauroivat viekkaasti. Silloin olin kuumana kun löysin sen videon, jossa äitini esitteli estoitta pilluaan kameralle ja puhui puhelimessa... Vekkulia hymyilyä ensin ja sitten haarat täysin auki...huh huh ja kyseli samalla isältäni joka kuvasi että "Näkyykö mitään"? ja iski silmää ;) Äitini oli tosi tarkka pillustaan aina. Muistan kun meillä oli vesivahinko joskus ja oli lämminvesikin välillä poikki, niin hänen suurin huolensa oli että kuinkas nyt sais pillunsa pestyä :D Voi voi... onnekkaita on ne miehet, jotka heitä saivat naida. En voi muuta sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkäs verran jätit tussua? ;) Kyllä niin vanhat muistot tulee näistä mieleen kun tätini ja äitini pistivät nuorempina parastaan... Olivat kauniita ja seksikkäitä naisia. Muotoja löytyi kummaltakin. Molemmilla pituutta 165 cm ja suht kiinteät kropat. Äidilläni oli 85B kuppikoko, tädilläni vähän pienemmät rinnat. Peppu oli muhkea ja kiinteä molemmilla. Siistityt pillunkarvat muistan myös. He kun olivat yhdessä, niin he puhuivat aina hyvin seksistisiä asioita ja nauroivat viekkaasti. Silloin olin kuumana kun löysin sen videon, jossa äitini esitteli estoitta pilluaan kameralle ja puhui puhelimessa... Vekkulia hymyilyä ensin ja sitten haarat täysin auki...huh huh ja kyseli samalla isältäni joka kuvasi että "Näkyykö mitään"? ja iski silmää ;) Äitini oli tosi tarkka pillustaan aina. Muistan kun meillä oli vesivahinko joskus ja oli lämminvesikin välillä poikki, niin hänen suurin huolensa oli että kuinkas nyt sais pillunsa pestyä :D Voi voi... onnekkaita on ne miehet, jotka heitä saivat naida. En voi muuta sanoa.

        No sen verran että stringit peittää 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sen verran että stringit peittää 😉

        Käytätkö sellaisia edestävä paljastavia stringejä? 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        N47v
        Tuli kotiin mutta eipä siinä mitään tapahtunu...tänään illalla sauna...hmm...jotain vois suunnitella

        Olitteko yhdessä saunassa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäystä vielä. Serkkuni tuli kerran meille ja äiti oli laittanut pyykkejä kuivumaan ja siinä oli myös iso osa alushousuja. Ne oli toinen toistaan seksikkäämpiä. Serkkuni niitä otti siitä käsiin ja fantasioi että kun näkisi ne äitini päällä. Ne oli sellaisia edestä täysin läpinäkyviä lähes kaikki. Ei pitsiä, mutta sellaista materiaalia kuin sukkahousut... en osaa tarkemmin selittää :D

        Niin tuttua oli täälläkin ennen :D


    • Anonyymi

      Tai sitten koko pullon ja otat emännänjatkon. Siihen istut ja haarat leviälle niinkuin tuola ylemmissä viesteissä se yks nainen teki 😅😉 kyllä pojat muistelis lämmöllä.

      • "Tai sitten koko pullon ja otat emännänjatkon."

        En ole maalta, enkä ymmärtänyt, mitä viestissä tarkoitettiin. Onko pullon edellä oleva sana 'koko' painovirhe ja tarkoittaa 'joko'. Mikä on emännänjatko? Kiitos tiedosta. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        "Tai sitten koko pullon ja otat emännänjatkon."

        En ole maalta, enkä ymmärtänyt, mitä viestissä tarkoitettiin. Onko pullon edellä oleva sana 'koko' painovirhe ja tarkoittaa 'joko'. Mikä on emännänjatko? Kiitos tiedosta. 🌹👀

        Porrasjakkara.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Porrasjakkara.

        Kiitos tiedosta! 🌹👀


    • Anonyymi

      Minkä tyyppistä karvoitusta Rva 47 yleensä tykkää pitää? Mietin että laita sauna päälle jos mahdollista ja pyydä poikasi saunomaan. Sitten lähdet edeltä ns. pesulle ja alat sheivata karvojasi. Se jos mikä toimii!

    • Anonyymi

      Onko N47 saanu tilanteita aikaan?

    • Anonyymi

      Kylläpä sai kullin kovaksi kun tämän ketjun luki läpi. Lisää näitä!

    • Anonyymi

      Mielenkiintoisia kirjoituksia täällä näin naisen näkökulmasta. Aivan luonnollistahan tuo nakuilu ja tietynlainen tirkistelykin on saunoessa ym.

      Meillä on tulevana viikonloppuna siskosten ja muutaman työporukan naisten kanssa perinteinen saunailta mökillä. Sielä on puhuttu aina enemmän tai vähemmän tuhmia ja muisteltu kaikkea mahdollista ja jaettu omia kokemuksia seksistä ym.
      Ajattelin tällä kertaa yllättää naiset ja ajella haarovälini täysin posliiniksi ja katsoa minkälaista keskustelua se kirvoittaa, kun olemme sentään kaikki yli 50 vuotiaita :D

      Työkaveri vihjaili että hän kutsuisi paikalle ystävänsä, joka esittelee seksileluja. Saa nähdä mitä tästä vielä tuleekaan ;)

      • Anonyymi

        Pääsisinpä seuraamaan tuollaista sivusta 🤩


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aikoinaan murrosiän kynnyksellä näin televisiosta vanhoja elokuvia, joissa nainen vaihtoi vaatteita sermin takana. Nuo tuntuivat tuhmilta ja pääsivät fantasioihin asti. Kuvittelin, että haluaisin olla sermin takana katsomassa, mutta että se olisi kiellettyä ja sermi olisi vain lisäsuojana.

      Noihin aikoihin näin myös kohtauksia, joissa annetaan selkäsauna, ja nekin pääsivät fantasiamaailmaan. Usein vieläpä niin, että olin katsellut jotain luvatonta, ja siitä pääsi sitten ottamaan peppua paljaaksi.

      Suunnilleen noihin aikoihin tuli myös Nelosen St. Tropez-televisiosarjassa kohtaus, jossa mies ja nainen olivat sylikkäin ns. lapdance-asennossa, eli niin, että mies istui jalat yhdessä ja nainen istui miestä kohti syliin niin, että naisen jalat olivat levällään. He sitten suutelivat tuossa asennossa kiihkeästi ja ensimmäinen reaktio oli vaihtaa kanavaa etten näe kiellettyä, mutta kohtaus kiinnosti kuitenkin sen verran, että vaihdoin takaisin. Myöhemmin olin onnessani kun näin tuon kohtauksen uusintana.

    • Anonyymi

      Olen tässä ihanissa muistoissa viime kesältä. olin lapsen lapsien kanssa saunomassa. Poika 12 v,tyttö 13v,lapset koko ajan nyppii ja hinkkaa toisiaan. Pojalla tosi pitkä pippeli ikäisekseen,tytön rinnat ei vielä kasvaneet,pienet nännit terhakkaana ja niin kiihottava paljas pimppa. Välillä pojan pippeli täysin pystyssä,pitkä pippeli,tiukka esinahka pitää terskan piilossa,joskus tyttö ihan häpeilemättä hieroo paljasta pimppaa jalat täysin auki,aika vaikea olla ettei kulli nouse,tyttö katselee tosi tarkkaan kulliani,mutta ei sano mitään. Kerran kävi niin että seisokki iski,oli pakko lähteä jäähylle,tyttö tuli perässä ja katseli kovaa kulliani. samaan aikaan poika juoksi pukuhuoneeseen pippeli pystyssä ja sanoi kattokaa,aika vaikeeta olla ettei kulli seiso. ihania muistoja.

      • Anonyymi

        Sieluni silmin nään tilanteen,kiihottavaa luettavaa ✌️


      • Anonyymi

        Olet sairas pedari!!


    • Anonyymi

      Olin ihan pikkutyttö sedän ja tädin luona maalla. olin ehkä 12 vuotias. mulla alkoi tissit kasvaa jo tosi aikaisin. näin jälkikäteen setäni oli tosi vaarallinen setä,viinaan menevä. hän katseli mua silmät kiiluen. ja aina piti mennä porukalla saunaan,monta kertaa täti ja muut lähti saunasta pois,ja mä jäin sedän kanssa kahden.Heti kun muut oli lähteneet,setä komensi,tuus tähän polvelle,sedällä oli tosi iso kulli. setä hypiste mun tissejä ja sanoi katotaas tyttöä vähän. en osannut pelätä silloin. setä hinkkas mun pimppaa ja sen kulli kasvoi suureksi,mun piti silitellä kullia,olihan se tavallaan jännää,kuumaa kovaa kullia silitellä,setä huohotti että oot kiltti tyttö,sormi meni mun pimppaan sisälle,joskus setä käski mun puristella kullin vartta ja hieroa sitä,muutaman kerran näin kun kullin päästä lensi kuumaa valkoista töhnää,ja setä kiitteli ja sanoi että antaa vitosen kun mennään sisälle. merkillistä kyllä,tunsin pimpassani oudon mukavan tunteen,sen takia varmaan teinkin sedälle hierontaa. muistan kyllä vieläkin sedän vanhan miehen pitkän kullin ja kuinka kova se oli ja kuinka hassulta se valkoinen pissa näytti kun se lensi kullin päästä ulos.

      • Anonyymi

        "...tunsin pimpassani oudon mukavan tunteen..."

        On miellyttävää kuulla, että tunsit näin. Jokainen mies toivoo, että voisi saada naisen tuntemaan vitussaan ihanan tunteen.


    • Anonyymi

      Olisikohan ollut vuosi 1992 tai 93 kun meille ostettiin videokamera. Äitini sitten yhtenä lauantaina ehdotti että menisin sukulaisten luo yöksi kun heillä ei ollut omia lapsia. No tottakai menin, sillä siellä oli aina tosi mukavaa.

      Meni sitten joku aika siitä kunnes pääsin jyvälle että äitini oli estoitta esiintynyt kun uutta kameraa oli testailtu :D Äiti oli riisunut itsensä täysin alasti ja esitellyt paikkojaan antaumuksella.

      • Anonyymi

        Pääsitkö näkemään videoa koskaan? 😋


    • Anonyymi

      Valitettavasti en. Kuulin vain että sellaista oli tehty :D

    • Anonyymi

      olen käynyt kahdestaan isäpuolen kassa saunassa, kun äidillä on ollut muita kiireitä. olen huomannut että saunassa isäpuoli yrittää peitellä kovana olevaa elintään. on kivaa huomata että vartaloni on miellyttävän näköinen.

      • Anonyymi

        Keulimisreaktio on tahdoton. Olet siis kaunis ja suloinen. 🌹👀


    • Anonyymi

      Lapsuusmuistoja ei juuri ole, mutta aikuisena yhteissaunassa lukuisten naisten kanssa. Selittävät, ettei ole kyse seksistä, vaan peseytymisestä. Käyttäytyminen puhuu toista.

      Naisten halu tuoda esiin seksipuolta on luonnollisen voimakas, mutta se tehdään varmuuden vuoksi selittäen jotakin muuta. Naiset ovat mielialan vaihtelun mukaan välillä enemmän kippurassa, välillä rennosti, jolloin vittukin näkyy upeasti, joskus jopa auki. Tuskin itse huomaavat.

      Tai vitun peseminen on joskus sutaisu, joskus huolellinen ja pitkäkestoinen, ihan samalla naisella.

      Kauniin katsomisessa ei ole mitään pahaa. Olisi kiva, jos suoraan myönnettäisiin naisen halu olla ihailtuna ja miehen halu ihailla. Kaunista.

    • Anonyymi

      Mina vertailen toisen munia kun olen saunas sa, mulla on Isot Munat, naurattaa helevetisti kun kun nakee miehelle pienet Munat. Miks pienimunaiset miehet tulee sauna an Jo's on pienet Munat. Tykkaa kayda kusella miesten kanssa, katsele Aina kusella ollessa minkalaisen Munat miehelle on. Tykkaa kusta kun naiset katsele, ne tykkaa katsella isoja munia. Uimahallissa menen Aina naisen puolella Munat paljaana.

    • Anonyymi

      Savonlinnan uimahallissa miehet nauroivat mulle kun oli niin pienet Munat. En voi menna yleisiin saunoihin kun miehet nauravat ja pilkkaavat. Kaikilla skineilla ja mulkvisteilla on niin Isot Munat ja ne vie kaikki naiset. Nykymaailmassa parjaa vain isgomunaiset miehet

    • Anonyymi

      Kyllä tässä muistelen kun pääsin vielä naisten saunaan,serkkuni 14 v tyttö,katselin häntä mielenkiinnolla,pikku tisut,nännit terhakkaana pystyssä,pimmpa karvaton,oli siinä pikkupojan pippeli ihmeissään.....

      • Anonyymi

        No aivan varmasti.


    • Anonyymi

      Mun paras muisto on lapsuudesta kun saunottiin,serkku tyttö oli 12 v,ite vuoden vanhempi.Katselin tyttöä mielenkiinnolla,ihan pienet tisut,nännit törrötti pystyssä,ne tisut oli niin kiihottavat, ja ihan paljas pimppa ja pieni sievä pyllyTytöllä sellainen taoa,istui jalat koukussa,pimppa auki ja hieroi pimppaa ja mä katselin kiihottuneena näytöstä,pikku nännit ihan pystyssä.

    • Anonyymi

      12-14 vuotiaana vietin aina kesällä kuukauden tätini luona. Tätini oli 27 vuotias upea blondi. Ensin pelästyin kun minulle selvisi että saunoisimme yhdessä ja alasti. Tätini sanoi että on luonnollista olla alasti. Hän oli todella seksikäs ja kaunis. Olin jo ehtinyt tutustua pornolehtiin ja runkkailin ahkerasti joten alastoman tädin kanssa saunominen jännitti. Alkaisiko seisomaan, mitä jos hän huomaa.. Menimme ensimmäistä kertaa yhdessä saunaan ja tätini riisui reippaasti ja meni saunaan mitään peittelemättä. Hän kaatoi vettä päällensä ja alkoi pesemään tukkaansa. Livahdin lauteille. Samalla kun hän peseytyi hän sanoi ettei minun tarvitse häpeillä mitään ja jos alkaa seisomaan niin anna seistä älä turhaan peittele. Ja jos haluat jotain kysyä tai nähdä niin kysy vaan. Päivien mittaan aloin rentoutua saunassa ja annoin pippelini sojottaa pystyssä. Tätini makaili lauteilla löylyssä ja näin aivan kaiken. Aloimme puhua seksistä ja miten naista voi hyväillä ja hän pyysi minua välillä hieromaan hänen jalkojaan, niskaansa, selkäänsä. Hän kertoi minulle asioita ja sain kysyä mitä vaan. Kerran hieroin saunassa hänen jalkaansa kun hän kertoi että tykkää jos jalkaa nuollaan ja kysyi haluanko kokeilla? Ja halusin sitten hän ehdotti että suukottelee hänen vartaloaan ja nuolen. Kokeilla saanko hänet nauttimaan. Hän tuntui nauttivan kun suukottelin kaulaa ja nuolin varpaita sitten suukotin nänniä ja aloin nuolla. Hän huokaili ja otti pippelini käteensä ja kysyi saako hän koskea siihen? Annoin tietenkin luvan ja laukesin melkein heti tätini käteen. Seuraavana päivänä saunassa jatkoimme ja tätini sanoi että minulta pitää saada ensin turhat paineet pois ja hyväili pippeliäni ja sitten antoi siihen suukon, nuoli kevyesti ja otti sen suuhunsa ja minä laukesin hyvä etten kaatunut. Sitten sain ohjeita miten pillua nuollaan ja saadaan nainen nauttimaan. Seuraavana päivänä opetus jatkui panemiseen asti. Ensin saunassa aloitimme ja siirryimme sitten sauna tuvan sohvalle jossa sain ensimmäisen kerran pillua. Se oli ihanaa. Siitä päivästä eteenpäin nukuimme aina samassa sängyssä ja tätini opetti minua. Ei siis ihme että vieläkin ihastun blondeihin, kiihotun saunassa herkästi ja paljon, ja minulla on jalka fetissi.

    • Anonyymi

      Kyllähän sitä jo kakarana tuli katseltua ja sillä tavoin tutkittua toisen sukupuolen elimiä aina tilaisuuden tullen. Ja tiesinkin jo tuolloin, että mitä niillä voi tehdä, muutakin siis kuin pissata. Sen verran olin päässyt jo näkemään sen aikaisia pornolehtiäkin. Vaikka enempi se ihmetytti aluksi, että miksi noissa kuvissa esim joku täti piti jonkun sedän pippeliä suussaan tai että kuinka joku setä oli saanut laitettua pippelinsä jonkun tädin pimppiin.
      Kiihotus sitten tuli jossain vaiheessa vasta murrosiän aikaan, kun itsekin sai jo erektioita ja siemensyöksyjä. Eli uteliaisuus muuttui/sai myös himoa mukaan.
      Taisin olla siinä 11-12v ikäinen, kun murrosikäni alkoi kunnolla ja alastomuus alkoi kiihottamaan ja kyllä sitä myös häpesi ainakin hieman, arkaili ainakin.

      • Anonyymi

        Sen verran vielä jatkoa, että tulihan sitä joskus jonkun naapurin tytön kanssa tehtyä näitä tutkimuksiakin, kai se oli niitä ns lääkärileikkejä. Eli koskettiin toisen paikkoihin ja katsottiin muutenkin lähemmin, että miltä se näyttää. Taidettiin joskus kokeilla "aikuisten leikkejäkin", eli laitettiin alapäät vastakkain. Ihan viatonta lasten keskistä uteliaisuutta.
        Mutta tosiaan murrosiässä oli jo vauhti päällä, kävin usein naapureillamme saunassa, kun oli lupa käydä. Naapurin nainen oli aikas hyvä, reilusti alle 30v tuolloin ja mä murrosikäinen jannu, niin kiinnostihan saunominen jo senkin takia. Sain kyllä aika hyvin hillittyä itseni useimmiten ja onanoin/masturboin jälkeenpäin vasta.
        Mutta erään kerran tapahtuikin jotain. Naapurin nainen oli välillä pitkiä aikoja yksin kotonaan, joten senkin vuoksi siellä tuli käytyä usein, oli kai hieman yksinäinen ja luulen, että hän oli jollain tavalla huomioinut mutkin. Ei välttämättä ajatellut vietellä mua tm, mutta totta kai oli varmasti huomannut muutokset mussa ja ehkä oli utelias tietämään, että olinko jo kuinka "pitkällä" murroksessani. Ja ehkä halusi saada jotain huomiota/reaktiota aikaan muutenkin esim, aikeuttamalla mulle erektion. Kun tuntui tuona kesänä jotenkin esittelevän itseään enempi/avoimemmin ylipäätäänkin ja saunassa usein meni niin liki ohitse, että osui muhun tai uidessa tuli vähän turhankin iholle.
        Niin erään kerran, kun istui saunan terassilla kaikki sulot oikein esillä, jäin katselemaan häntä ja jotenkin uppouduin mietteisiin tosissani. Katselin häntä ja mietin, että kuinka hiton haluttavalta hän ja tuo kaikki näyttää, just hänen emättimensäkin, ja sitten ajattelin että miltä tuntuisi työntää kalu hänen sisälleen ja tuli muitakin mielikuvia meistä harrastamassa seksiä.
        Niin totta kai mulla alkoi seisomaan siinä samalla, kun katselin häntä, minkä hän nyt tietysti huomasikin. Siinä vaiheessa heräsin itsekin mietteistäni ja menin hiton noloksi ja yritin peitellä sojottavaa pippeliäni käsin ym, mutta hän sanoikin vaan että anna seistä vapaasti vaan ja katsele mua vaan ihan rauhassa niin paljon kuin haluat. Ja sanoi, että saat koskeakin jos mielesi tekee.
        No ei siinä muuta vaadittu, menin hänen tykönsä ja hän nousi vielä ylös niin, että pääsin koskemaan häneen vapaasti. Kääntyi ympäri ja painautui selkä mua vasten ja levitti vielä haarojaan sen verran, että sain ujutettua käden hänen emättimelleen. Painoi vielä peppuaan mua ja kaluani vasten. Aluksi tuli vähän hyi-reaktio, kun huomasin miten märkä hän oli sisältä, mutta kyllä se kiihottikin sen verran rajusti, että olin vähällä jo laueta häntä vasten jo siinä.
        Hetken aikaa tutkiskeltuani lähdimme menemään saunaan ja tarkoitus oli jatkaa sunomista, mutta saunatuvassa hän kysyikin, että haluaisitko seksiä? Ja että hän olisi valmis, jos haluan kokea, miltä se tuntuu.
        No olin kyllä vähän jähmettynyt, tai siis mulla seisoi muukin sillä hetkellä pippelin lisäksi, minkä hän kai otti myöntymyksenä, jolloin hän asettautui laverille makuulle ja veti samalla mua päälleen. Ja kun olin tarpeeksi hyvin hänen sylissään, hän otti kalustani kiinni ja alkoi ohjaamaan sitä kohdalleen ja tietyssä kohtaa kehotti työntämään kunnolla, jolloin pääsin sisään. Ja hitto miten hyvältä se tuntui, sillä hetkellä tajusin, miksi nainen on niin märkä alapäästään.
        En tosin kestänyt kovinkaan kauaa, kun laukesin. Mutta sain nyt kuitenkin pillua, mikä oli ihan huippua. Maattiin siinä vielä jonkun aikaa minä hänen sisällään, ennen kuin mentiin takaisin löylyihin ja niiden jälkeen hän kysyi, että jaksaisinko uudestaan ja mä jaksoin. Mentiinkin sitten pidemmän kaavan mukaan ja hän opetti esileikkejä ym siinä samalla kaikesta, miten naista miellytetään.
        Harrastimme vielä kerran myöhemmin seksiä uudestaan tuon kerran jälkeen, ennen kuin palasimme vanhaan tuttavuuteen.
        Reilu viikko tuon jälkeen ilmoitin mutsille, että lähden kalaan ja käyn varmaan naapuria moikkaamassa, mihin mutsi vastasi vain että ok ja jos kalaa saat, niin tuo ne tullessasi kotiin.
        Hän oli vielä tottunut siihen, että kalareissut mulla kesällä yleensä venyivät, aika usein olin vielä yönkin pois, joten tiesin, että mulla oli aika hyvin "peliaikaa", ennen kuin kotona ihmeteltäisiin, että missä viivyn.
        Painelin suoraan naapurille yöksi ja koko yö menikin seksin merkeissä, olimme yhdynnässä kaikkinensa 4 kertaa tuona aikana ja seuraavana aamuna kävin sen verran ongella, että sain muutaman kalan kotiin viemisiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran vielä jatkoa, että tulihan sitä joskus jonkun naapurin tytön kanssa tehtyä näitä tutkimuksiakin, kai se oli niitä ns lääkärileikkejä. Eli koskettiin toisen paikkoihin ja katsottiin muutenkin lähemmin, että miltä se näyttää. Taidettiin joskus kokeilla "aikuisten leikkejäkin", eli laitettiin alapäät vastakkain. Ihan viatonta lasten keskistä uteliaisuutta.
        Mutta tosiaan murrosiässä oli jo vauhti päällä, kävin usein naapureillamme saunassa, kun oli lupa käydä. Naapurin nainen oli aikas hyvä, reilusti alle 30v tuolloin ja mä murrosikäinen jannu, niin kiinnostihan saunominen jo senkin takia. Sain kyllä aika hyvin hillittyä itseni useimmiten ja onanoin/masturboin jälkeenpäin vasta.
        Mutta erään kerran tapahtuikin jotain. Naapurin nainen oli välillä pitkiä aikoja yksin kotonaan, joten senkin vuoksi siellä tuli käytyä usein, oli kai hieman yksinäinen ja luulen, että hän oli jollain tavalla huomioinut mutkin. Ei välttämättä ajatellut vietellä mua tm, mutta totta kai oli varmasti huomannut muutokset mussa ja ehkä oli utelias tietämään, että olinko jo kuinka "pitkällä" murroksessani. Ja ehkä halusi saada jotain huomiota/reaktiota aikaan muutenkin esim, aikeuttamalla mulle erektion. Kun tuntui tuona kesänä jotenkin esittelevän itseään enempi/avoimemmin ylipäätäänkin ja saunassa usein meni niin liki ohitse, että osui muhun tai uidessa tuli vähän turhankin iholle.
        Niin erään kerran, kun istui saunan terassilla kaikki sulot oikein esillä, jäin katselemaan häntä ja jotenkin uppouduin mietteisiin tosissani. Katselin häntä ja mietin, että kuinka hiton haluttavalta hän ja tuo kaikki näyttää, just hänen emättimensäkin, ja sitten ajattelin että miltä tuntuisi työntää kalu hänen sisälleen ja tuli muitakin mielikuvia meistä harrastamassa seksiä.
        Niin totta kai mulla alkoi seisomaan siinä samalla, kun katselin häntä, minkä hän nyt tietysti huomasikin. Siinä vaiheessa heräsin itsekin mietteistäni ja menin hiton noloksi ja yritin peitellä sojottavaa pippeliäni käsin ym, mutta hän sanoikin vaan että anna seistä vapaasti vaan ja katsele mua vaan ihan rauhassa niin paljon kuin haluat. Ja sanoi, että saat koskeakin jos mielesi tekee.
        No ei siinä muuta vaadittu, menin hänen tykönsä ja hän nousi vielä ylös niin, että pääsin koskemaan häneen vapaasti. Kääntyi ympäri ja painautui selkä mua vasten ja levitti vielä haarojaan sen verran, että sain ujutettua käden hänen emättimelleen. Painoi vielä peppuaan mua ja kaluani vasten. Aluksi tuli vähän hyi-reaktio, kun huomasin miten märkä hän oli sisältä, mutta kyllä se kiihottikin sen verran rajusti, että olin vähällä jo laueta häntä vasten jo siinä.
        Hetken aikaa tutkiskeltuani lähdimme menemään saunaan ja tarkoitus oli jatkaa sunomista, mutta saunatuvassa hän kysyikin, että haluaisitko seksiä? Ja että hän olisi valmis, jos haluan kokea, miltä se tuntuu.
        No olin kyllä vähän jähmettynyt, tai siis mulla seisoi muukin sillä hetkellä pippelin lisäksi, minkä hän kai otti myöntymyksenä, jolloin hän asettautui laverille makuulle ja veti samalla mua päälleen. Ja kun olin tarpeeksi hyvin hänen sylissään, hän otti kalustani kiinni ja alkoi ohjaamaan sitä kohdalleen ja tietyssä kohtaa kehotti työntämään kunnolla, jolloin pääsin sisään. Ja hitto miten hyvältä se tuntui, sillä hetkellä tajusin, miksi nainen on niin märkä alapäästään.
        En tosin kestänyt kovinkaan kauaa, kun laukesin. Mutta sain nyt kuitenkin pillua, mikä oli ihan huippua. Maattiin siinä vielä jonkun aikaa minä hänen sisällään, ennen kuin mentiin takaisin löylyihin ja niiden jälkeen hän kysyi, että jaksaisinko uudestaan ja mä jaksoin. Mentiinkin sitten pidemmän kaavan mukaan ja hän opetti esileikkejä ym siinä samalla kaikesta, miten naista miellytetään.
        Harrastimme vielä kerran myöhemmin seksiä uudestaan tuon kerran jälkeen, ennen kuin palasimme vanhaan tuttavuuteen.
        Reilu viikko tuon jälkeen ilmoitin mutsille, että lähden kalaan ja käyn varmaan naapuria moikkaamassa, mihin mutsi vastasi vain että ok ja jos kalaa saat, niin tuo ne tullessasi kotiin.
        Hän oli vielä tottunut siihen, että kalareissut mulla kesällä yleensä venyivät, aika usein olin vielä yönkin pois, joten tiesin, että mulla oli aika hyvin "peliaikaa", ennen kuin kotona ihmeteltäisiin, että missä viivyn.
        Painelin suoraan naapurille yöksi ja koko yö menikin seksin merkeissä, olimme yhdynnässä kaikkinensa 4 kertaa tuona aikana ja seuraavana aamuna kävin sen verran ongella, että sain muutaman kalan kotiin viemisiksi.

        Eli ihan hyviä muistoja tuosta kaikesta jäi.
        Se vain huvitti häntä aika paljon tuon saunaseksin tiimoilta, kun olin ekan kerran saanut häntä, niin tajusin sitten vasta ottaa asian puheeksi, eli raskauden. Jotenkin oletin sen olevan automaattinen seksin seuraus, joten kysyin jotain että tuleeko meille nyt lapsi tai tuleeko susta nyt äiti? Tai jotain tällaista aika yksinkertaista. Häntä alkoi hieman naurattamaan, kunnes sitten sai vastattua että ei tule. Kertoi vielä, että hänet on käsitelty niin, ettei hän voi saada lapsia(en muista, oliko steriloitu peräti vai oliko hänellä kierukka) ja totesi muutenkin, että kierron täytyisi olla aika kohdillaan muutenkin, ennen kuin naisen saa raskaaksi ja hänen kuukautisensa olivat hiljattain vasta olleet.


    • Anonyymi

      Muistoissa on eräs syyskesän leiri, jolla olin n.15v ikäisenä. Yövyin kolmistaan puolijoukkueteltassa minua paria vuotta nuoremman tytön ja nelisen vuotta vanhemman naisen alun kanssa kun omasta seurasta oli niin vähän osallistujia.

      Oltiin kolmestaan teltalla kun tämä naisenalku totesi, että rupeaa vaihtamaan vaatteita ja luottaa siihen, että kukaan ei tirkistele. Sanoin makuulla ollessa, että käännyn toiseen suuntaan ja taisin luvata vielä, että voin laittaa silmät kiinni. Vaatteiden vaihtaja käski tätä nuorempaa tyttöä vahtimaan, että silmäni myös pysyvät kiinni ja pysyiväthän ne kunnes sain luvan, olinhan, ja, olen osin vieläkin, liiankin kiltti.

      Tuon kaltaiseen tilanteeseen voisin haluta joskus uudelleen.

      • Anonyymi

        Voikun olisi saanut katsoa :D kyllä itellä ainaki ny lähti fantasiat rullaamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voikun olisi saanut katsoa :D kyllä itellä ainaki ny lähti fantasiat rullaamaan

        Itseen nimenomaan vetosi se, että ei saanut katsoa samalla kun tiesin, että yksityinen tilanne on menossa ja paljasta pintaa oli läsnä.

        Ja se girl power tuossa tilanteessa.


    • Anonyymi

      Utelias olen ollut aina noista jutuista.
      Muistan jo alle kouluikäisenä katselleeni tarkemmin uteliaisuuttani, jos näin jonkun naisen tai tytön alastai ja joskus pihaleikeissä, jos joku tyttö kävi pissalla, niin koitin kurkkia, että jos saisin nähdä tytön pimpin. Eli tällaista uteliaisuutta oli jo lapsena.
      Kiihotusta ym en muista tarkkaan, milloin tuli mukaan, varmaan murrosiän tietämillä, kun tuli kyky seksiinkin. Seisokit, siemensyöksyt ym.
      Meillä myös oli suvun ja muutaman tutun kanssa aika luontevaa saunomista ja tulihan siinä katseltua naisiakin ja heidän fysiikkaansa tarkemmin. en nyt ihan äidin tai muiden, mutta joidenkin sukulaisten ja erityisesti tuttavien.
      Ja kiihottihan ne näkymät.
      Mutta erään serkkuni kanssa, tai pikkuserkun tarkemmin, tuli tutkiskeltua ja tiirailtua asioita tarkemmin.
      Olimme tietysti saunoneet pienestä asti yhdessä ja usein kaksitaankin käytiin löylyissä ja sitä jatkui murros- ja teini-ikään asti.
      Tietysti murrosiässä katselin häntä jo erilailla ja erityisesti, kuten hänkin varmasti minua. Ja masturboinkin usein häntä ajatellen saunassa saatujen muistikuvien varassa.
      Olimme jo kai 14v ja olin huomannut hänen muutokset. Oli jännä, kun hänellä ei ollut vielä tuolloin karvoja alapäässä, niitä tuli vasta myöhemmin. En tiedä, ajoiko hän ne tuolloin pois vai alkoiko niiden kasvu vasta myöhään, mutta hänellä oli jo rinnat. AIka pienet, mutta selvät ja terhakkaat ja kaikinpuolin kauniit, kuten oli hänen pillunsakin jo ja jotenkin se posliini sopi hänelle täydellisesti. Ja kuukautisetkin hänellä oli jo, joten oli jo senkin puolesta kehittynyt.
      Usein kahdestaan saunoessamme istuimme ylälauteella niin, että nojasin toisessa päässä seinään jalat ylälauteella myös ja hän toisessa päässä samalla tavoin, emmekä peitelleet itseämme. Ja tulihan sitä katseltua puolin ja toisin kummankin alapäitäkin.
      Erään kerran katselin hänen pilluaan tarkemmin, minkä hän huomasi ja laittoi jalkojaan enemmän koukkuun ja levitti haara-asentoa vielä enemmän. Tahattomasti kait mutta kuitenkin ja asennosta johtuen huulet ainakin näyttivät pullottavan enemmän ja se vähän kuin aukesi, jolloin näin myös punertavaa huulien välissä, sisemmät häpyhuulet kai tai jotain ja minulla alkoi seisomaan väkisinkin.
      Hänen ilmeensä, katse oikeastaan, oli ihan lyömättön, ällistyi tietenkin ja alkoi tuijottamaan jäykistyvää kaluani, kunnes se oli parhaimmassa seisokissa.
      Siinä oltiin jonkun aikaa tuijotten kumpikin toisen elimiä, kunnes hän kysyi jotain, että kauanko olen pystynyt tuollaiseen tm ja tykkäänkö hänen pillustaan? Hän on aika suorapuheinen, joten.. Siinä juteltiin jotain jonkun aikaa ja vahdattiin toinen toista, kun kysyin yhtäkkiä että saanko koskea häntä, mihin hän ei suostunut, vaikka näytti ainakin olevan myös hieman kiihottunut.
      Ja kun muuta en keksinyt ja halutti niin hitosti, niin aloin runkkaamaan, mistä hän yllättyi enemmän ja jähmettyi tuijottamaan suoritustani.
      Vedin pitkiä, rauhallisia ja melkein takovia vetoliikkeitä tuijottaen samalla vain hänen jalkoväliään ja hänkin alkoi hieman koskettelemaan itseään samalla mua katsoen.
      Kunnes multa tuli, aloin nopeuttamaan tahtia loppua kohden ja siinä vaiheessa hän vain katsoi lumoutuneen näköisenä, kun aloin ääntelemään ja sain ihan mielettömän syöksyn. Kalu nytkähteli aika rajusti ja spermaa tosiaan lensi.
      Hän nyt ei ollut nähnyt vielä tuolloin missään seksiin liittyviä asioita, joten oli varmaan hänellekin aika kokemus, kuten oli mullekin muuten koko tilanne. Tietty kun en ollut edes pussaillut ketään ennen.
      Hävetti kyllä hieman jälkeenpäin, lähinnä sen vuoksi kun oli kuitenkin pikkuserkusta kyse, vaikkei nyt kai laitonta ole kuitenkaan. Mutta hävetys meni pian ohi ja hän seurasi vielä hyvin tarkkaan, kun kaluni löystyi takaisin normaaliksi.
      Hoputti tosin huuhtelemaan roiskeet lauteilta, ettei muut huomaa, jos tulevat meidän jälkeen saunaan. Ja kyseli paljon tuosta "kyvystä" touhuta kikkelini kanssa noita juttuja. Just että kuinka herkästi se kovettuu ja miltä se tuntuu ym. Mihin vastailin rehellisesti ja kyselin häneltä taas vastaavia mm hänen itsetyydytyksestään ja kuukautisista jne.
      Koskea hän ei antanut vieläkään hänen pimpsaansa, vaikka sitä kysyin, mutta sanoi, että voidaan kyllä jatkossakin pitää tuollaisia yhteisiä masturbointihetkiä toista katsellen, jos siltä tuntuu. Kuten sitten pidimmekin, hänkin alkoi hyvinkin innokkaasti sormettamaan itseään myöhemmillä saunakerroilla samalla, kun vedin käteen häntä ja hänen touhuaan katsellen.

      • Anonyymi

        Myöhemmin kylläkin tämä pikkuserkkuni myöntyi ja antoi koskea myös pilluansa ja kosketteli myös mun kaluani ja opetteli myös näitä runkkausliikkeitä. Ja sen verran innostui myöskin, että antoi mun joskus laueta hänen päällensä, kunhan en roiskinut spermojani hänen haaroväliin(pelkäsi kai raskauden mahdollisuutta sen verran).
        Petting kai on se varsinainen termi, mitä harrastettiin serkun kanssa.
        Ja jossain vaiheessa sain pitää kättäni hänen pillullaan koko sen ajan, kun runkkasin tai sitten hän runkkasi samalla mua, kun hieroin kämmenelläni hänen pilluansa ja hän antoi mun laueta käteensä. Hän joskus ihmettelikin, kuinka paljon/kovin kalu "kouristelee" siemensyöksyn aikana, mutta tykkäsi kyllä paljon. Ja onnistuin antamaan hänellekin muutaman kerran orgasmin ihan tuolla pimpsan silittelylläkin ja sormettamalla pilluvakoa.
        Oli myös kiva kokemus, kun häneläytyi koko kropallaan orkkuunsa ja painoi pillunsa kovemmin mun kättä vasten samalla hieroen alapäätään sitä vasten.
        Oli mukavaa aikaa tuo asioiden opettelu tämän serkun kanssa. Ja olemme joskus aikuisenakin vielä muistelleet sitä lämmöllä.
        Seksiä emme ole vieläkään harrastaneet muuten, emmekä harrastakaan, mutta kerran pidettiin "vanhojen hyvien aikojen kunniaksi" yhteisen saunaillan samojen asioiden merkeissä.


    • Anonyymi

      Meillä oli täti mikä saunotti meitä muksuja. Tädillä oli suuret rinnat ja en ymmärtänyt vielä sitä,suuret nännit🥰Olin 12 v ,ja kaikki muksut suht samanikäisiä. Täti tais olla vähän tuhma täti,kun pesi tyttöjä,komensi tyttöjä levittämään jalat auki,ja me pojat katseltiin ihmeissään,täti hankasi tarkkaan,ja sormen upotti pimppaan,sanoi aina että täytyy pestä pissa pois🥰Sit kun poikia pesi,veteli pippeliä edestakaisin,kenellä rupes pippeli seisomaan,tädin ilme muuttui ja ne nännit tuli isoksi,suorastaan runkkasi meitä poikia,tuntui kivalta pippelissä,mukavia muistoja🙏

    • Anonyymi

      Itsekin joskus serkun kanssa tuli hieman opeteltua asioita saunassa murrosikäisenä.
      Tietysti oli tullut jo katseltua häntä(kin) saunassa sillä silmällä, tietysti kun oikeastaan kaikenlainen alastomuus ja kiinnostus vastakkaiseen sukupuoleen jo kiihottikin muun uteliaisuuden lisäksi.
      Omat muutokset jo tiesikin ja oli totta kai huomannut, mutta oli jotenkin jännääkin nähdä vastaavia muutoksia tytöissä sekä miltä aikuiset ja jo täysin kehittyneet naiset näyttivät.
      Erektioitakin olin jo saanut joitakin kertoja saunareissuilla, osan jonkun nähdenkin jopa.
      Erään aikuisen tuttavanaisen nähden kerran, minkä tietysti huomasi ja varmasti tajusi, minkä takia. Kun olin väkisinkin katsellut häntä, minkä huomasikin, ja pian siinä samalla kaluni jäykistyikin.
      Ei nyt alkanut mitään sen enempi mekkaloimaan asiasta, sanoi vaan että tuohan on ihan normaalia jo sinun ikäiselläsi pojalla ja kysyi vaan, että tarvitseeko sinun käydä vessassa? Mikä oli nyt aika korrekti kiertoilmaisu masturboinnille. Kävinkin kyllä sitten vessassa melki samantien ja hän vain hymyili metkasti, kun tulin takaisin. Ei varmaan ollut epäselvää, ketä olin ajatellut oloani helpottaessani. Tai enemmänkin kenen pillua..;)
      Mutta tuon serkun kanssa muutaman kerran tuli tehtyäkin asioille jotain.
      Sain muutaman kerran erektion katselemalla hänen pimppaansa, mikä oli jo hieman alkanut karvoittumaan kuten oli rinnatkin jo alkaneet kehittymään ja kosketeltiinkin jonkun verran toisiamme. Silloin siis, kun olimme kaksistaan saunomassa.
      Erään kerran sitten innostuimme vähän enemmän ja päädyimme makaamaan päällekkäin. Emme olleet yhdynnässä varsinaisesti, mutta hieroimme elimiämme vastakkain ja sain sen verran "uittaa" terskaani hänen pimppivaossaan, että sain vähän tuntumaa siitä, miltä se tuntuu, kun on edes hieman naisen sisässä.
      Ja sitten, kun menimme päällekkäin makoilemaan, asetin kaluni hänen häpykumpuaan vasten, eli se oli vähän kuin puristuksissa hänen kumpunsa ja vatsani välissä. Siinä vaiheessa mulle tuli työntelemisen tarve, kun sekin tuntui tosi hyvältä jo tuntea hänen karvoituksensakin kaluani vasten. Joten mä työntelin ja laukesinkin hyvin pian ja spermat tietysti valuivat hänen haaroihinsa. Tai no kummulle, mistä valuivat sitten mihin nyt valuivatkin.
      Se oli eka seksikokemuksenikin oppimisen lisäksi ja tuntui kyllä kieltämättä aikas hyvältä, vaikka en nyt tosiaan ollutkaan vielä hänen sisällään...

      • Anonyymi

        Se muuten on metka juttu sinänsä, että tuolloin ainakin vielä ajattelin just, että ikäisilläni tytöillä on pimppi/pimpsa ja aikuisilla naisilla on pillu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se muuten on metka juttu sinänsä, että tuolloin ainakin vielä ajattelin just, että ikäisilläni tytöillä on pimppi/pimpsa ja aikuisilla naisilla on pillu.

        Näin se on. Se mikä aikuisella naisella haarojenvälissä on, on pillu. Pimpat ja pimpsat on teinityttöjen värkkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on. Se mikä aikuisella naisella haarojenvälissä on, on pillu. Pimpat ja pimpsat on teinityttöjen värkkiä.

        Juu, metkasti nuo käsitteet menevät puhuttavan iän mukaan.
        Yksi hauska kuulemani sanonta taas on, että vittu on viiden lapsen äidillä.
        Eli kriteeri sekin on, pimppi on nuorella tytöllä, pillu täysi-ikäisellä naisella ja vittu 5 lapsen äidillä:D
        Mutta silti, kummatkin ovat kauniita, niin pimpit kuin pillutkin.
        Pimppejä en kyllä vahtaa enää ikänikin vuoksi, eli muistikuvien varassa niiden suhteen, mutta pillu on kaunis.
        Vittua en ole vielä päässytkään näkemään, kun en ole vehdannut enkä edes saunonut vähintään viisi lasta tehneen naisen kanssa ikinä. Vittu voi olla kyllä jo aika rujo näky, epäilen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, metkasti nuo käsitteet menevät puhuttavan iän mukaan.
        Yksi hauska kuulemani sanonta taas on, että vittu on viiden lapsen äidillä.
        Eli kriteeri sekin on, pimppi on nuorella tytöllä, pillu täysi-ikäisellä naisella ja vittu 5 lapsen äidillä:D
        Mutta silti, kummatkin ovat kauniita, niin pimpit kuin pillutkin.
        Pimppejä en kyllä vahtaa enää ikänikin vuoksi, eli muistikuvien varassa niiden suhteen, mutta pillu on kaunis.
        Vittua en ole vielä päässytkään näkemään, kun en ole vehdannut enkä edes saunonut vähintään viisi lasta tehneen naisen kanssa ikinä. Vittu voi olla kyllä jo aika rujo näky, epäilen...

        Joo niin sitä sanotaan 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo niin sitä sanotaan 😅

        Näinpä. No, siinä voisi ollakin tavoitetta seuraavaksi.
        Treffipalstalle ilmoitus, että etsitään vähintään 5 lasta saanutta naista fyysiseen iloitteluun...


    • Anonyymi

      Aka-asteella siskon kaveri riisui uikkarit ja levitti jalkansa ja pyyti että tule päälle, olisinko ollut 11 ja hän vuoden nuorempi.

      • Anonyymi

        Aika kiihottava muisto😍


      • Anonyymi

        Samanlainen muisto mullakin on ala-asteen ajoilta.
        Eräs naapurin tyttö, kenen kanssa käytiin rinnakkaisluokalla samaa luokkaa, kerran leikkiessämme lähimetsässä huuteli mulle jotain. Olimme piilosilla tai jotain, joten emme olleet toistemme näkyvillä.
        Menin äänen suuntaan ja kun pääsin hänen luokseen, hän seisoikin erään puun vieressä ja oli riisunut alapäänsä paljaaksi. Oli ottanut housuja sen verran tieltä pois, että hänen pimpsansa oli esillä ja hän katsoi vaan mua hymyillen.
        Hetken ajan siinä katseltuamme hän sanoi, että mennään tuonne ja tulet mun päälle makaamaan.
        No ei siinä muu auttanut kuin mennä perässä ja mennä hänen päälleen makaamaan.
        Otin vielä oman pippelini esille, no, vedettiin housut kunnolla kinttuihin kummallakin ja laitoin vielä pilini hänen pimppiään vasten ja makasimme siinä aika hyvänkin aikaa.
        Eihän se mikään yhdyntä tietenkään ollut, mutta sain nyt laitettua sentään terskan hänen vakoonsa sen verran, kun mitä nyt löysänä menikin.
        Oli ihan kutkuttava tunne.


    • Anonyymi

      Olin 18 ja tyttöystävä oli 16, oltiin molemmat ujoja ja molempien ensimmäiset. Pusuja ja pientä kähmintää aluksi, sitten käytiin alussa yhdessä pimeässä suihkussa jossa hän runkkasi tai runkkasin hänen pimppiä vasten.
      Muistan että käytiin ruotsinmatkalla hänen siskon luona jolloin ensimmäistä kertaa näin hänen rintansa.
      Olimme minun huoneessa kun näin hänet ensimmäistä kertaa täysin alasti, hänellä oli blondi pörröinen tukka, B-kupin rinnat pinkeillä nänneillä, ihana lantio ja vaaleat pimppikarvat.
      Meillä oli käsipeliä mutta ei itse yhdyntää ja muutettiin jopa yhteen. Pian kun muutettiin yhteen oli meidän ensimmäinen kerta ja sen jälkeen alkoi ihana ja vilkas seksielämä.

    • Anonyymi

      Tulihan tyttöjä ja naisia tutkiskeltua enempikin aikanaan saunassa ja kiihottumiset tulivat mukaan murrosiän myötä.
      Sain kyllä aina hillittyä yhtä kertaa lukuunottamatta itseni niin, etten saanut erektiota muiden nähden.
      Tuo yksi poikkeus oli sellainen, että satuin katsomaan yhtä tuttua naista hieman liian tarkasti lauteilla ja erektio vain alkoi.
      Poistuin kyllä pikavauhtia löylypuolelta, mutta tuttavanainen taisi ehtiä näkemään siinä vaiheessa puoliseisokissa sojottavan kaluni. Ei ottanut kyllä puheeksi asiaa.
      Ensimmäisiä seksikokemuksianikin sain saunassa.
      Olin menettänyt poikuuteni jo aiemmin toiselle tytölle, mutta toisen tyttöystävän kanssa eka seksikertamme tapahtui saunassa.
      Olimme kahdestaan hänen vanhempien luona saunassa ja aloin väkisinkin kiihottumaan hänestä ihan häntä katselemalla jo, mikä tietysti näkyikin.
      Sitten vähän hiplailtiin ym, joten tottakai halut kasvoivat ja päädyimme panemaan.
      Oli todella kiva ja miellyttävä kokemus, aika rivokin ehkä.
      Yhdyntämme tapahtui siten, että hän asettui selälleen makuulle ja laittoi jalat koukkuun, jolloin hänen pimpsansa pullotti reisien välistä aika rivon näköisesti ja siinä vaiheessa, kun menin "kontaktietäisyydelle", hän nosti jalat mun olkapäille, jolloin näin ja pystyin katselemaan samalla, kuinka menin hänen sisäänsä.
      Aika kiihottavaa nähdä, kuinka kaluni oli hänen pimpsansa sisällä samalla ja liikkui edestakaisin, kun panin häntä.

    • Anonyymi

      Tulihan sitä nuorena tutkiskeltua ja ihan tirkisteltyäkin vastakkaista sukupuolta.
      Ja jossain vaiheessa kiihottuminenkin alkoi. Muistan jo ennen varsinaista murrosikää nähneeni aika vahvoja ja roisejakin seksiunia joko johonkin tyttöön liittyen tai ylipäätään.
      Saatoin jo tuolloin saada ns märkiä uniakin ja erektioitakin, en tosin muista varmaksi. Murrosiässähän niitä kyllä tuli useinkin.
      Saunassa katselin hyvinkin tarkkaan, huomaamattomasti kuitenkin, tuttujen naisten ja tyttöjen sukupuolielimiä ja naisten rintojakin. Rinnatkin kiihottivat jo todella paljon.
      Muutaman kerran pääsin katsomaan, salassa kylläkin, jos joku tyttö tai nainen oli kyykkypissalla. Ja siten vielä, että näin pimpan/pillun ja kuinka pissa suihkusi siitä ulos.
      Ja ala-asteikäisenä parin naapurin tytön kanssa joskus tutkiskeltiinkin juttuja.
      Tytöt antoivat katsella pimppejään lähempää ja koskeakin niihin.
      Ja toisen kanssa tehtiinkin vähän "tuhmia". Yhdyntään ei tietenkään pystytty, mutta juuri tuota elimien koskemista ym tehtiin, taisin josku saada "maistaakin torttua", vaikka se maistaminen olikin vain pusu häpykummulle.
      Ja pari kertaa leikittiin panemistakin, mistä oltiin kuultu ja nähty ehkä jostain pornolehdestä, mikä oli jäänyt meidän saataville, vaikka ko lehtien omistajat pitivät ne yleensä visusti piilossa.
      Tämä leikkipaneminen oli sitä, että molemmat riisuivat housunsa pois ja minä menin selälleni makaamaan ja tyttö istui päälleni niin, että pimppi oli pilini kohdalla.
      Ja sitten aseteltiin vielä pili niin, että oli tätä tytön pimppiä vasten. Sitten vain istuttiin jonkun aikaa siten.
      Että sellaista "panemista". Aika viatonta.
      Murrosiässähän asiat sitten muuttuivat.
      Varsinaista seksiä sainkinvasta siinä 15-16v ollessani, mutta kyllähän masturboitua tuli usein, erityisesti, jos olin nähnyt jonkun naispuolisen ei perheenjäsenen alasti vaikka saunassa.

    • Anonyymi

      Olin 14v kun aikanaan perheemme kummitytön joka oli myös 14v kanssa aloitettiin ns lääkärileikit. Aluksi ihan vaatteet päällä mutta vuosien saatossa pääsimme tutkimaan toistemme alastomat kehot.

      • Anonyymi

        Jatkoa….
        Muistan kun ihan ensimmäisen kerran koskin kummityttöni Sadun tisuihin paidan päältä. Kivat pysty tisut olivat paljaana T-paidan alla. Ne tuntuivat ihmeellisen ihanalta, olihan se ensimmäinen kerta ikinä kun koskin tisuihin.


    • Anonyymi

      Mitäs näitä perus lääkärileikkejä. Ite olin ehkä 12-15 ja sisko sit neljä vuotta nuorempi. Hän tökki mun värkkiä ja leikittiinki aina välillä hiirenloukkoa, jossa sit hänen piti napata se. Mä taas sain tutkia hänen reikäänsä, tungin sinne aika sormia tai jotain muuta. En tiedä miten löysä pillu hänellä nyt sitte aikuisena on ku muksuna tungin sinne kaiken maailman pullonkauloja ja kurkkuja.

      Kerran vaa tuli vähä tukala tilanne, ku en tiedä minkä älynväläyksen olin saanu, mut halusin täyttää sen pimpin jollaa shampoolla tai hoitoaineella ja sit työntää sinne jotaan. Kuulemma vähä tuntu oudolta aluks mut oli ihan ok jos vielä sinne työnnän jotaa. Jotaan hiusharjaa taisin sinne olla änkemässä ku yhtäkkiä se alkaa itkeä et pimppii kirvelee. Soitettii sitte vanhemmille jotka jokseenkin vihasena kyseli että miten sinne pimppiin oli joutunu kasa shampoota. Ihan älyvapaa idea nyt ku miettii, olin varmaan kattonu liikaa pornolehtiä.

      • Anonyymi

        Itsekin touhusin erään naapuritalossa asuneen tytön kanssa, kai niitä voi sanoa lääkärileikeiksi, vaikka ei siinä nyt lääkäriasiat pyöirineet mielessä.
        Taloyhtiöön, missä asuttiin tuolloin, kuului 3 kerrostaloa ja sen alueella oli myös pieni metsikkö, missä vietettiin paljon aikaa. Alueella oli muutenkin hyvät ulkoilumahdollisuudet ja rauhallset puitteet erinäisille leikeille.
        Niin totta kai nämä alapääasiatkin kiinnostivat tuolloin ja niitä sitten tehtiinkin ja tutkiskeltiin aina tilaisuuden tullen.
        Joskus tämä naapurin tyttö teki "aloitteen" ja saattoi avata farkkujensa etumuksen auki ja laskea housujaan sen verran, että hänen pimppinsä tuli esiin ja samalla katsoi minuun hymyillen. Joskus levitti vielä sormin pimppiään.
        Ja mä nyt tietysti sillä sekunnilla laskin housut kinttuun ja aloin esittelemään pippeliäni hänelle. Pyörittelin sitä edes takaisin ja vedin esinahankin taakse, että hän näki terskankin.
        Leikittiin myös panemista, eli sama juttu. Hän levitti pimppiään niin leveälle kuin pystyi ja laitoin kikkelini sinne sen verran syvälle, kuin mitä se menikään ja painoin vielä muutenkin alapääni mahdollisimman tiukasti häntä vasten ja sitten oltiin vain.
        Tuntui kyllä hyvältä, mitä muistan, vielä kun laitoin kikkelini sitä vasten aina terska esillä.
        Kerran taisin saadakin orkun siinä tilanteessa. Muistan ainakin, että painoin mahdollisimman tukevasti itseäni häntä vasten ja sitten tulikin sellaisia sykäyksiä, mitkä tuntuivat hyvältä. En muista, tuliko kikkelistäni mitään eritteitä ulos, mutta kuitenkin.
        Ja sitten tosiaan nuo koskettelut. Molemmat kosketeltiin toistemme elimiä ja maisteltiinkin.
        Pussailin hänen pimppiään ja hän otti joskus pippelini suuhunsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin touhusin erään naapuritalossa asuneen tytön kanssa, kai niitä voi sanoa lääkärileikeiksi, vaikka ei siinä nyt lääkäriasiat pyöirineet mielessä.
        Taloyhtiöön, missä asuttiin tuolloin, kuului 3 kerrostaloa ja sen alueella oli myös pieni metsikkö, missä vietettiin paljon aikaa. Alueella oli muutenkin hyvät ulkoilumahdollisuudet ja rauhallset puitteet erinäisille leikeille.
        Niin totta kai nämä alapääasiatkin kiinnostivat tuolloin ja niitä sitten tehtiinkin ja tutkiskeltiin aina tilaisuuden tullen.
        Joskus tämä naapurin tyttö teki "aloitteen" ja saattoi avata farkkujensa etumuksen auki ja laskea housujaan sen verran, että hänen pimppinsä tuli esiin ja samalla katsoi minuun hymyillen. Joskus levitti vielä sormin pimppiään.
        Ja mä nyt tietysti sillä sekunnilla laskin housut kinttuun ja aloin esittelemään pippeliäni hänelle. Pyörittelin sitä edes takaisin ja vedin esinahankin taakse, että hän näki terskankin.
        Leikittiin myös panemista, eli sama juttu. Hän levitti pimppiään niin leveälle kuin pystyi ja laitoin kikkelini sinne sen verran syvälle, kuin mitä se menikään ja painoin vielä muutenkin alapääni mahdollisimman tiukasti häntä vasten ja sitten oltiin vain.
        Tuntui kyllä hyvältä, mitä muistan, vielä kun laitoin kikkelini sitä vasten aina terska esillä.
        Kerran taisin saadakin orkun siinä tilanteessa. Muistan ainakin, että painoin mahdollisimman tukevasti itseäni häntä vasten ja sitten tulikin sellaisia sykäyksiä, mitkä tuntuivat hyvältä. En muista, tuliko kikkelistäni mitään eritteitä ulos, mutta kuitenkin.
        Ja sitten tosiaan nuo koskettelut. Molemmat kosketeltiin toistemme elimiä ja maisteltiinkin.
        Pussailin hänen pimppiään ja hän otti joskus pippelini suuhunsa.

        Jatkoa:
        Oltiin tosiaan tuon naapurin tytön kanssa ala-asteikäisiä, kun touhuttiin noita lääkärileikkejä ja ylipäätään tutustuttiin vastakkaisen sukupuolen kroppaan.
        Oli kivoja juttuja ja sain itsekin kyllä katsella sieluni kyllyydestä.
        Joskus pissattiinkin toisen nähden ihan sillä, että haluttiin kumpikin tietää, miltä toisen pissaaminen näyttää.
        Joskus vielä murrosikämme alettuakin touhusimme vähän jotain, kummallakin kun se sattui alkamaan aika samaan aikaan siinä ala-asteen loppuvaiheessa. Oltiin joko viidennellä tai kuudennella. Hänellä alkoi kuukautiset ja rinnat kehittyivät sekä karvankasvu tietysti alapäähän.
        Ja mulle tuli äänenmurros, karvat ja erektiot alkoivat siemensyöksyineen.
        Ja olihan se touhu ihan erilaista kuin ennen murrosikää.
        Hänen ilmeensäkin oli jo ihan lyömätön, kun ekan kerran riisuttiin alapäät paljaaksi toisen nähden ja kun hän näki, miten mun kaluni alkoi jäykistymään ja kasvamaan muutenkin kokoa, kun katselin ja kosketin hänen pimpsaansa. Tai no pilluksi sitä kai voi jo tuossa vaiheessa sanoa..
        Vielä kun mun kaluni on suht pieni lepotilassa, mutta kasvaa kokoa ihan tolkuttomaksi kiihottuessa.
        Opeteltiin vähän kaikkea, oli kiva katsella hänen masturbointiaan ja hän tykkäsi katsella runkkaamistani, varsinkin siemensyöksystä oli aika kovastikin tohkeissaan.
        Ja kyllähän me sitä toisillemmekin tehtiin, samassa metsikössä kun ne ekat kerrat näiden leikkien tiimoilta.
        Makoiltiin kyljellämme, minä tyydytin häntä kädelläni ja hän veteli mua käteen samalla siihen saakka, kun saatiin kumpikin orkut. Ja myöskin nuolin häntä ja hän otti multa suihin.
        Kerran vielä laukesin hänen suuhunsa, kun orkku vain tuli niin nopeasti, ettei meistä kumpikaan ehtinyt reagoimaan siihen ennen kuin spermat olivat hänen suussaan. Silloin hän kyllä oli vähän yök-fiiliksissä ja taisi kakoakin hieman:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkoa:
        Oltiin tosiaan tuon naapurin tytön kanssa ala-asteikäisiä, kun touhuttiin noita lääkärileikkejä ja ylipäätään tutustuttiin vastakkaisen sukupuolen kroppaan.
        Oli kivoja juttuja ja sain itsekin kyllä katsella sieluni kyllyydestä.
        Joskus pissattiinkin toisen nähden ihan sillä, että haluttiin kumpikin tietää, miltä toisen pissaaminen näyttää.
        Joskus vielä murrosikämme alettuakin touhusimme vähän jotain, kummallakin kun se sattui alkamaan aika samaan aikaan siinä ala-asteen loppuvaiheessa. Oltiin joko viidennellä tai kuudennella. Hänellä alkoi kuukautiset ja rinnat kehittyivät sekä karvankasvu tietysti alapäähän.
        Ja mulle tuli äänenmurros, karvat ja erektiot alkoivat siemensyöksyineen.
        Ja olihan se touhu ihan erilaista kuin ennen murrosikää.
        Hänen ilmeensäkin oli jo ihan lyömätön, kun ekan kerran riisuttiin alapäät paljaaksi toisen nähden ja kun hän näki, miten mun kaluni alkoi jäykistymään ja kasvamaan muutenkin kokoa, kun katselin ja kosketin hänen pimpsaansa. Tai no pilluksi sitä kai voi jo tuossa vaiheessa sanoa..
        Vielä kun mun kaluni on suht pieni lepotilassa, mutta kasvaa kokoa ihan tolkuttomaksi kiihottuessa.
        Opeteltiin vähän kaikkea, oli kiva katsella hänen masturbointiaan ja hän tykkäsi katsella runkkaamistani, varsinkin siemensyöksystä oli aika kovastikin tohkeissaan.
        Ja kyllähän me sitä toisillemmekin tehtiin, samassa metsikössä kun ne ekat kerrat näiden leikkien tiimoilta.
        Makoiltiin kyljellämme, minä tyydytin häntä kädelläni ja hän veteli mua käteen samalla siihen saakka, kun saatiin kumpikin orkut. Ja myöskin nuolin häntä ja hän otti multa suihin.
        Kerran vielä laukesin hänen suuhunsa, kun orkku vain tuli niin nopeasti, ettei meistä kumpikaan ehtinyt reagoimaan siihen ennen kuin spermat olivat hänen suussaan. Silloin hän kyllä oli vähän yök-fiiliksissä ja taisi kakoakin hieman:D

        Eli oli kyllä kivaa aikaa.


    • Anonyymi

      Oli lämmin tai kuuma kesäpäivä joskus 70 luvun puolivälissä. Itse olin jotain 8 tai 9 ikäinen. Sisko sitten 12 tai 13. Lähdettiin iltapäivästä pyörillä läheiselle lammelle uimaan. Siellä oli muutamia muita nuoria. Yksi oli siskon luokkakaveri. Olkoon nimi tässä kohtaa vaikka Anne. Uitiin jonkun aikaa ja lähdettiin kotiin. Anne tuli samaa matkaa ja jäikin sitten meille. Tytöt menivät suoraa majaan, joka oli rakennettu tontin nurkalle etäämmäs talosta ja naapureista. Itse menin huoneeseeni vaihtamaan uimahousut pois sortseihin. Jonkin ajan kuluttua sisko huusi majasta että, tulisin sinne käymään. Ihmettelin kun yleensä minulla ei ollut mitään menemistä likikään jos siskolla kaveria. Tytöt oli jonkin verran punaisia kasvoiltaan, hihittelivät ja tirskuivat. Sisko sitten sanoi että, Anne ei ole koskaan nähnyt pojan piliä ja kiveksiä, koska asuu äitinsä ja pikkusiskonsa kanssa. Voisitko näyttää? No minä olin ihan jumissa, kun pikkupoikana en mokomasta oikein käsittänyt mitä ihmeellistä siinä on nähtävää. Mutta sen verran pelimies että aloin tinkiä että näkisin tyttöjen pimpsat myös. Siskon vaon tai raon olin nähnyt monesti saunassa. Että siinä ei uutta. Aikansa väiteltyä lupautuivat näyttämään myös omansa. Sisko näytti ensin omansa. Että jäin tavallaan velkaa. Polvet oli levällään ja jalkapohjat yhdessä niin oli vähän raollaan kun uimapuvun haara osaa siirsi sivuun. Sitten oli minun vuoro. Laskin housut alas niin tytöt alkoi tutkia paikkoja. Nostivat kiveksiä, ja käänsivät ylös ja sivuille piliä ja katselivat likiltä miltä näyttää. Ei siinä ikää mitään seisokkia ollut. Ehkä vähä kovettui mutta ei paljon. Kun olivat nähneet riitävästi niin nostin housut. Sitten olikin Annen vuoro näyttää. Aikansa teeteltyään ja hihiteltyään otti saman asennon mikä siskolla, eli polvet erillään ja jalkapohjat yhdessä. Hänellä oli kaksiosainen uimapuku, niin sai siirrettyä haaraosaa ihan sivuun. Siinä se oli sitten ensimmäinen vieras pillu minkä näin. Ja se mitä näkyi onkin jäänyt silmiin ja muistiin vahvasti. Annen pillu oli auki, pienet häpyhuulet näkyi turpeina reijän ympärillä. Koko limakalvo alue mitä näkyi, oli tumman punainen, ja se märkyys. Se ei ollut mistään märästä uimapuvusta lähtöisin. Kyllä se oli pillusta. Ja sitä oli paljon. Sitten esitys oli molemmin puolin ohi. Ja niin kun normaalisti, sisko ajoi minut muualle. Noin nuorena ei ollut niin paljoa asialla että olisi kokeillut miltä se märkä pillu tuntuu kun tarjolla oli. Mutta tuonlainen tutkiva muisto siitä jäi

    • Anonyymi

      Naapurin tytön kanssa joskus innostuttiin saunassa pelehtimään, kun jäimme kaksistaan löylyttelemään.
      Olin nyt katsellut häntä aiemminkin hyvinkin tarkkaan, kuten hänen äitiäänkin, joka oli tuolloin 35v ja tosi hottis. Naapurin tyttö oli tuolloin 13-14v kuten minäkin.
      Kaksi niin erilaista pimua ja molemmat silti niin hiton haluttavan näköisiä ainakin tuollaisen murrosikäisen silmin katseltuna, olin runkannut lukemattomat kerrat jo aiemmin heitä kumpaakin ajatellen.
      Mutta tosiaan tuo kerta olikin sitten jo ihan jotain muuta kuin viatonta saunomista.
      En tiedä, tekikö hän sen tarkoituksella, mutta hän istahti haarat reilusti levällään ylimmälle lauteelle ja just niin, että näin suoraan hänen pimppaansa, mikä oli esillä huulet pullottaen hänen reisiensä välissä. Olin itse vielä vasta tulossa lauteille, mutta jäin katsomaan vaan hänen sulojaan ja sanoinkin jotain siitä samalla, kun mulla alkoi seisomaan. Jotain että saanko mä katsoa sun pillua lähempää ja ehkä koskettaakin sitä, mihin hän sanoi vaan että no joo, tule sitten vain lähemmäksi... Sitten lisäsi että mä haluan pitää sun kalua kädessäni, mihin tietysti suostuin mukisematta.
      Loppuviimeksi olimme sitten 69-asennossa ylimmällä lauteella ja mä tutkin hänen pilluaan oikein kunnolla, silittelin sitä ja levitin huuliakin ja kaikkea, taisin nuollakin sitä. Ja hän tutki mun kaluani myöskin tarkkaan, sitä ihmetteli, että kuinka se voikin olla noin kova ja ihasteli kaikkea siihen liittyvää. Terska oli hänelle myös aika mielenkiintoinen tuttavuus ja se, miten "nätisti" se sujahteli esinahan alle piiloon, kun hän teki runkkausliikettä. Ei tehnyt sitä niin nopeasti, että olisin lauennut tai mitään, mutta sen verran, ett ä sai katsella sitä "nyt esillä ja nyt piilossa"-juttua.
      Yhtäkkiä sitten sanoikin, että kokeillaanko panemista? Ja ei siinä tarvinnut enempää, kiireesti vaihdettiin asento lähetyssaarnaajaan ja alettiin pussailemaan. Samalla yritin ohjata kaluani oikealle kohtaa, enkä tajunnut yhtään, että missä kohtaa pitää painaa sisään. Hän sitten opasti että ei siihen, painuu klittaa vasten, ota vähän alemmas. Vähän vielä alemmas, nyt meni liian alas ja on virtarakon kohdalla jne jne. Ja sitten, kun sain terskan oikeaan kohtaan, niin hihkaisi heti et just siinä kohdassa on oikein, nyt työnnät.
      Ja minähän työnsin. Ensin tuntui, ettei mene millään sisään vaikka kuinka yritin, mutta sitten olikin just oikeassa kohdassa ja upposi hyvän matkaa sisään ja sitten, kun hänen kalvonsa puhkesi, niin upposikin kokonaan sisään.
      Sitten tulikin kiire alkaa työntelemään, vaiokka eisiinä sitten loppuviimeksi kovin montaa työntöä tarvittukaan, kun tilanne oli jo ohi.
      Mutta kiva ylläri tuo kaikkinensa oli. Niin usein kun olin katsellut häntä ja miettinyt häntä runkatessani ja fantasioinut olevani hänen sisällään samalla kun tulee. Vaikka nyt en olisi ikinä uskonut, että ne haaveet tulee tapahtumaan, mutta silti.
      En tiedä, arvasivatko hänen vanhempansa, mitä oli tapahtunut, kun palasimme saunasta yhdessä, mutta katsoivat kyllä hymyillen ja ilmeet ehkä paljastivat, etteivät ainakaan olisi yllättyneet asiasta. Ja jälkeen päin kyllä kävi sekin mielessä, että ehkä jättivätkin meidät saunomaan kahdestaan sillä oletuksella, että nuoret saavat oppia jotain rauhassa jos haluavat..

    • Anonyymi

      Rakastan tätä ketjua :D lukenu mont kertaa:P

      • Anonyymi

        m/n?


      • Anonyymi

        Tää on hyvä ketju ja hyviä muistoja monen kokemuksista, niistä ensimmäisistäkin.
        Ja tosi moni on saanut ekat kokemuksensa juurikin saunassa.
        Tietty siellähän ollaan valmiiksi jo alasti, jolloin tietysti voi katsella jo muiden alapäitä ym kehon juttuja ja sitten alkaa toimintaan suoraan, jos siltä tuntuu ja siihen tulee mahdollisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on hyvä ketju ja hyviä muistoja monen kokemuksista, niistä ensimmäisistäkin.
        Ja tosi moni on saanut ekat kokemuksensa juurikin saunassa.
        Tietty siellähän ollaan valmiiksi jo alasti, jolloin tietysti voi katsella jo muiden alapäitä ym kehon juttuja ja sitten alkaa toimintaan suoraan, jos siltä tuntuu ja siihen tulee mahdollisuus.

        Muistelen tässä saunareissuja,12 vuotiaana kun vielä pääsi yhteis saunaan,ne pikkutytöt,toisilla ei rintoja,toisilla pelkästään pikkasen pullotti ja ne pikku nännit,ja ne pienet pimpat,niin sieviä katsella ja oma pippeli pystyssä🥰🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistelen tässä saunareissuja,12 vuotiaana kun vielä pääsi yhteis saunaan,ne pikkutytöt,toisilla ei rintoja,toisilla pelkästään pikkasen pullotti ja ne pikku nännit,ja ne pienet pimpat,niin sieviä katsella ja oma pippeli pystyssä🥰🥰

        Toi on totta,eri ikäisiä,toisilla pikku tisut,toisilla ei ollenkaan.. ja ne pienet pimpat,niin erinäköisiä,oli kiihottavaa pikkupojan katsella🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on totta,eri ikäisiä,toisilla pikku tisut,toisilla ei ollenkaan.. ja ne pienet pimpat,niin erinäköisiä,oli kiihottavaa pikkupojan katsella🥰

        Muistan kanssa maalla kasvaneena yhteiset uimareissut muutamasta kaverista koostuneen porukan kanssa, oli tyttöjä ja poikia sekaisin. Tietty kun oli aika "pienet kuviot", niin oltiin sen tietyn pikkualueen kakarat kavereita keskenään.
        Ja oltiin tosiaan ehkä sellaisia 8-9v ikäisiä ja uitiin aina alasti.
        Kyllä mäkin katselin kavereiden siskojen pimppejä hyvinkin tarkkaan ja rannassa pääsi aikas hitonkin läheltä katselemaan niitä.
        Kiihotuinkin niistä, vaikka ei tietenkään ollut samanlaista, kuin murrosiän alettua.
        Tosin kyllä silloinkin pippeli jo jäykistyi silti.
        Muistan yhden kerran, kun sain kokeillakin yhden tytön pimppaa.
        Olin jo itse vedessä ja uinutkin pienen lenkin ja palasin rantaveteen, missä makoilin ja katselin tätä tyttöä, joka seisoi ihan vesirajassa tai taisi olla jo hieman vedessäkin.
        Mutta seisoi paikallaan, kun vesi taisi olla hänen mielestään vähän liian kylmää ainakin pienenstä hytinästä päätellen.
        Katselin ylöspäin ja suoraan hänen pimppiänsä, mikä oli kohtisuoraan esillä mun katseltavana.
        Kysyin yhtäkkiä vain, että saanko koskea sun pimppiin?
        Hän taisi yllättyä vähän mutta nyökkäsi sitten nopeasti muutaman kerran, jolloin nousin polvilleni, menin lähemmäksi ja koskin häneen.
        Maistoinkin sitä, tai nuolaisin pimppaviivaa pitkin ja tällaista.
        En tiedä oliko itse kosketus vai olisiko se mahtanut peräti tuntua hänestä jollain tapaa hyvältäkin, mutta värähti maistelustani johtuen.


    • Anonyymi

      Itselläni on myös kokemuksia nuorempana sukulaisten kanssa saunomisesta. Monesti mökillä saunottiin ja uitiin porukalla. Varsinkin äitini sisko jäi mieleen. Jo aika nuorena poikana ihailin häntä ja kun itselle tuli ikää lisää koitin aina päästä saunomaan samaan aikaan hänen kanssaan. Täti ei myöskään mitenkään erityisemmin peitellyt itseään vaan saunoi aina alastomana oli saunassa keitä tahansa. Osa sukulaisnaisista saattoi olla pyyhkeisiin kääriytyneenä saunassa.

      Joskus ollessani 16vuotias ja istuessani saunassa on jäänyt elävästi mieleeni kun tätini tuli uimasta ja riisui uimapukinsa. Muistan miten hänen pyöreät ja kiinteät rintansa tulivat esiin ja siinä vaiheessa jo tunsin kuinka alapäässä alkaa kovettua. Hän oli myös siistinyt alapäätänsä, siellä oli hyvin ohut ja siisti karvoitus jonka läpi kyllä näki "kaiken".

      Täti tuli ostamaan viereeni ja samalla minulla oli jo kunnon seisokki. Voin sanoa, että nolotti todella paljon mutta samalla myös kiihotti. Täti katseli muutaman kerran minua ja vähän hymyili. "Onpa sulla mukavan kokoinen seisokki" hän sanoi hymyillen. Siinä vaiheessa olisi tehnyt mieli painua lauteiden alle. Sitten tätini otti ködestäni kiinni ja vei sen rinnoilleen. "Kokeile nyt kun kuitenkin haluat". Hän pyöritti kättäni rintansa päällä ja tunsin nännin kovettuvan. "Tästä naiset tykkäävät".. sitten hän käski minun suudella rintojaan. Sanoi että nuolee nännien ympäriltä hyvin hellästi ja koskee rintoja samalla.. Seuraavaksi hän vei käteni jalkojensa väliin ja sanoi, että täällä pitää olla hyvin hellä ja varovainen. Pyöritti sormeani hiljaa jalkojensa välissä ja tunsin pikku hiljaa sormillani kosteutta enemmän ja enemmän. Täti huokaili muutaman kerran samaan tahtiin miten sormi liikkui. Lopuksi hän otti kovana seisovasta kullistani kiinni ja veti muutaman kerran ja sanoi että saat varmaan hoidettua tämän loppuun itsekin. Tässä oli sinulle lyhyt oppimäärä naisen tyydyttämiseen. Sitten hän meni pesuille ja lähti saunasta.

      • Lisää kiitos


      • Toivottavasti ei jäänyt ainoaksi kokemukseksi tätisi kanssa?


    • Anonyymi

      Olin 11 vuotias, kun kokoonnuimme viettämään pääsiäistä sukulaisten uuteen isoon taloon. Sukulaisperhe oli aika varakas ja heillä oli saunan yhteydessä poreallas, mikä oli tuohon aikaan erittäin harvinaista. Tarkoitus olikin saunoa ja nauttia porealtaasta joka päivä.

      Asuin kahdestaan äitini kanssa kerrostalossa, eikä meillä ollut saunaa. Äitini ei ollut nähnyt minua alasti pitkään aikaan ei siis varmaankaan tiennyt, että en ollut enää ihan pikkupoikakaan. Olin koulussa huomannut, että mulla oli isompi penis ja kivekset kun muilla luokan pojilla, ja vasta olin huomannut ensimmäiset hennot vaaleat häpykarvat peniksen juuressa vaikkeivat ne kauempaa katsoessa varmastikaan vielä erottunet.

      Jotain oli pikkuhiljaa herännyt myös sisälläni. Anttilan yms postimyyntikuvastot oli alkaneet kiinnostaa ihan eritavalla, ja sain "oikeita" erektioita niitä katsellessani. En vielä tietoisesti masturboinut, mutta noiden lukuhetkien aikana nähdessäni penikseni erektiossa tunsin tarvetta kosketella ja puristella sitä, ja se tuntui hyvältä.

      Paikalla oli siis neljä sukulaisperhettä. Kun enimmät tavarat oli saatu purettua, kaikilla oli kiire kokeilemaan poreallasta. Päätettiin että "lapset" saisivat mennä ensin, kun kello alkoi olla jo sen verran, että pienimpien pitää sitten mennä nukkumaan. Me lapset olimme ennenkin saunoneet yhdessä, joten siinä ei sinäänsä ollut mitään erikoista. Minä olin lapsista vanhin, serkkutyttöni oli 9 tai 10, ja muut kaksi 6 ja 7 tyttöjä.

      Riisuduttuamme huomasin melkein heti, että serkullani oli paljon suuremmat nännit kuin pienemmillä tytöillä ja rintojen alkujen ääriviivat erottuivat varjoina rintakehästä, vaikka se vielä käytännössä melkein litteä olikin. Näky oli suorastaan hypnotisoiva, ja sitä katsellessa muu todellisuus jotenkin katosi ympäriltä.

      Palasin tähän todellisuuteen saunan ylälautella, kun muut olivat jääneet keskilauteelle, ja nuo niin kiehtovat rinnanalut olivat poistuneet näköpiiristäni. Silloin huomasin, että penikseni oli erektiossa, ja menin äkkiä kyyryyn ettei kukaan huomaisi.

      Poreammeessa oli laidoilla muotoiltuna kaksi makuupaikkaa. Pienemmät lapset olivat jo siellä käyneet ja lähteneet syömään iltapalaa. Olin mennyt jo altaseen, kun serkkuni tuli perässä ja pulahti nopeasti vastakkaiselle puolelle. Istuimme siinä hiljaa, ja huomasin että serkkuni katsoi minua jotenkin eritavalla. Poreilevan veden läpi ei nähnyt.

      Näin jälkeenpäin ajateltuna oli varmaankin niin, että olin saanut erektion heti pukuhuoneessa sitä huomaamatta, ja se oli varmaankin hänelle samalla tavalla kiinnostava kun hänen rintojensa alut minulle. Yllätäen serkkuni nousi istumaan niin että hänen rintansa näkyivät. Sitten hän laskeutui takaisin alas ja katsoi minua. En ymmärtänyt mitään, mutta tunsin painetta ja kuplat jalkojeni välissä. Pienen hetken jälkeen hän nousi uudelleen istumaan paljastaen taas rintansa minulle. Kun hän laskeutui takasin, hän katsoi minua silmiin ja siirsi sitten katseensa lantioni luota nouseviin kupliin.

      Oivalsin että hänkin haluaa nähdä. Teki hirveästi mieli näyttää, ja samaan aikaan hävetti kamalasti. Halu vei voiton ja nostin lantiotani ylöspäin. Näin miten erektiossa oleva penikseni tuli vedenpinnan yläpuolelle, ja jatkoin liikettä niin että se näkyi kokonaan. Katseeni siirtyi peniksestäni serkkuuni ja näin että hän katsoi penistäni silmät pyöreinä. Silloin alkoi hävettää, ja menin nopeasti takaisin veteen. Kohta oven takaa huudeltiin että pitäisi tulla jo iltapalalle, ja serkkuni nousi nopeasti ja lähti peseytymään.

      Seuraavana iltana saunottiin taas. Menimme suoraan porealtaaseen ja serkkuni näytti minulle rintojaan ja minä hänelle erektiossa olevaa penistäni useamman kerran. Jossain vaiheessa serkkuni lähti pois ja jäin yksin. Päätin mennä vielä saunaan. Erektio ei mennyt pois, ja olo oli jotenkin hankala ja rauhaton. Käsi hakeutui penikselle ja alkoi puristella sitä, se tuntui hyvältä. Jossain vaiheessa puristelu muuttui edestakaiseksi liikkeeksi ja huomasin että se tuntui vielä paremmalta. Laitoin silmät kiinni ja jatkoin liikettä serkkuni rintoja kuvitellen.

      Yhtäkkiä tunsin miten varpaat alkoivat mennä väkisin koukkuun. Aika tuntui hidastuvan, ja tunsin miten nilkat alkoivat väkisin ojentua suoriksi vaikka yritin laittaa vastaan, sama tapahtui polville ja sitten lonkille. En pystynyt liikuttamaan jalkojani, en ymmärtänyt mitä tapahtuu ja pelotti. Lämmin kihelmöinti alkoi nousta kylkiäni pitkin ylöspäin, saavutti kainalot, hartiat ja niskan. Tunsin kun tuo tunne nousi niskaa pitkin ylöspäin, koko vartalo suoristui enkä pystynyt enää liikuttamaan mitää osaa itsestäni. Kun tuo lämmin kihelmöivä tunne saavutti takaraivoni, silmissäni sumeni ja hengitys salpaantui.

      En tiedä kuinka kauan aikaa oli kulunut, kun tajusin olevani edelleen saunassa ja näkeväni taas. Käteni olivat tippuneet sivuillani, ja näin edelleen erektiossa olevan penikseni nytkähtelevän samaan tahtiin kun tunsin lantioni lihasten supistelevan vielä muutaman kerran.

    • Anonyymi

      Kyllä saunaretket oli parhaita,serkkutytöt,toisilla paljas pikkupillu auki saunan lauteilla,muistan vielä miltä vaaleen punainen pimppa näytti,pikku tissit,vaan nännit pystyssä,yhdellä serkulla oli kasvanut isot rinnat ja vähän karvaa pimppaan,oma pippeli aina kovana

    • Anonyymi

      Mulla oli naapurissa kaveri, jonka isällä oli joku firma ja se oli paljon poissa kotoa ja niiden äiti hoiti firman paperitöitä niiden kotona. Mä asuin kahdestaan mun äidin kanssa, ja meillä oli semmonen järjestely, et kun äidillä oli iltavuoro töissä, mä sain mennä koulusta tuonne kaverille syömään välipalaa ja tekemään läksyjä ettei tarvinnu olla koko iltaa yksin. Mun kaveri meni kolmosella musiikki luokalle, ja meillä oli siis eri lukujärjestykset, eli joskus mä menin tonne kaveriin kotiin tuntia tai kahta ennen kun mun kaveri tuli.

      Mun seksuaalisuus heräs aika aikasin, ja runkkasin jo viidennellä luokalla. Tällä mun kaverin äidillä oli tosi isot tissit ja nehän tietysti kiinnostivat. Kerran sitten kaverin äidillä oli aika avonainen pusero, ja näin pari kertaa sen kaula-aukosta sen isot tissit rintaliiveissä. Alkoi seisomaan ihan kauheasti ja oli pakko päästä runkkaamaan, joten menin niiden vessaan. Siellä oli pyykit narulla, ja siinä seassa rintsikat. Vastustin kiusausta jonkun aikaa, mut sitten otin rintsikat narulta ja runkkasin niiden kanssa. Vasta kotona sitten tajusin, että unohdin laittaa ne takaisin narulle.

      Tietenkään en sitä silloin älynnyt, mutta tää mun kaverin äiti oli tietysti tajunnut mitä oli tapahtunut. Näin jälkeen päin olen tajunnut, että mun kaverin äiti alkoi sitten kiusoitella mua. Sillä oli aina tosi tiukkoja tai avonaisia puseroita, ja joskus se saattoi "näyttäytyä" pelkissä rintsikoissa. Vietin paljon aikaa niiden vessassa, ja siellä oli aina rinsikat narulla, vaikkei mitään muita vaatteita oliskaan ollu.

      Taidettiin molemmat saada mitä haluttiin, minä runkata rauhassa rintsikoiden kanssa ja kaverin äiti tuntea itsensä haluttavaksi, kun se sai mut kiihotettua masturboimaan. Ei jäänyt mitään traumoja :)

      • Anonyymi

        Tuskinpa se äiti haaveili pikkulapsesta, aika epätoivoisia fantasioita.


    • Anonyymi

      No alastomuutta en hävennyt pahemmin ainakaan, mutta sitä tosiaan kyllä arkailin, jos huomataan että katson tarkkaan toista ja jos kiihottuu toisen nähden. Tai siis väärään aikaan väärässä seurassa, eli "kaikkien nähden".
      Saunoimme erään tuttavaperheen kanssa, olimme tuolloin todella hyvissä väleissä koko poppoo. Olimme tuttavillemme kuin omia muksuja ja heidän muksut olivat mun vanhemmille kuin omia.
      Olimme heidän tyttären kanssa samanikäiset ja olisikohan ollut siinä 12-13v tietämillä, kun huomasin muutokset hänessä ja aloin kiihottumaankin hänestä. Kiihotuin kyllä naapurin rouvastakin, ei sen puoleen...;)
      Ja hänkin joskus katsoi mua, siisi ihan silmiinkin ja hymyili. Oliko sitten ihastunut, ehkä, vai oliko huomannut mussa vastaavat muutokset kuin minä hänessä ja sillä joskus katseli mua hymyillen.
      Hänellä oli jo aikas hyvät rinnat ja kaunis karvoitus haarovälissään sekä pimppi oli muutenkin kaunis ja haluttava mielestäni.
      Eräällä saunakerralla jäimme vielä kahdestaan saunaan ja aloimme peseytymään, hän katseli mua välillä hymyillen, mihin vastasin.
      Saunassa ei ollut suihkua, vaan peseytyminen tehtiin siten, että ämpäriin laitettiin pesuvesi ja toiseen huuhteluvesi.
      Hän nosti toisen jalkansa saunajakkaran päälle ja alkoi pestä jalkaansa sekä alapäätään, mitä katsoin aikas...krhm.. lumoutuneena. Varsinkin kun pesi sienellä pimpsaansa. Yhtäkkiä hän kysyi, että voisinko pestä hänen selkänsä, mihin suostuin ja aloin selänpesun, missä vaiheessa mulla alkoi seisomaan.
      Loppuviimeksi en kestänyt enää, vaan menin hänen lähelleen, painaudin häntä vasten ja aloin "pesemään" häntä muualtakin ja tilanne päätyi siihen, että pesusieni tipahti jonnekin ja hyväilin hänen jalkoväliään ja painoin kaluani hänen peppuansa vasten ja tein jonkinlaisa työntöliikettäkin. Sekin tuntui jo ihan hiton hyvältä kun sain painaa kaluani häntä vasten. Hän vielä painoi itseään mua vasten ja asetti alapäätään paremmin mun kädelle ja voihki ja äänteli muutenkin, sanoi jotain vielä että just noin, teet sen just oikein, kun hyväilin häntä häpyhuulien välistäkin.
      Halusin kyllä pannakin häntä, mutta tuo tilanne vei jo mennessään ja ennen kuin ehdinkään ajatella edes mitään muuta, niin laukesinkin häntä vasten. Ehdin painaa kaluni kovemmin hänen peppuaan vasten ja sitten aloinkin paikoilleni jähmettyen ejakuloida ja hitto, kun sitä tuntui tulevankin niin hitosti. Ajattelin ettei roiskiminen lopu lainkaan. Koko ajan pidin kättäni hänen pimpsallaan ja sain kai vielä tehtyä jotain hyväilyjäkin hänelle, kun hänkin yhtäkkiä sitten alkoi huohottamaan kovemmin ja sitten oikein "ulahti" kovempaa väristen samalla. Ja pimpsa tuntui huomattavasti kosteammalta vielä kättäni vasten, kuin mitä se oli vielä siinä hyväilyvaiheessa, vaikka oli kostea jo muutenkin.
      Oltin siinä asennossa vielä jonkin aikaa, hän mun sylissä mun kalu tiukasti medän välissä "puristuksissa" ja mun käsi hänen haarovälissään, kunnes sitten hengityksen tasaannuttua vetäydyimme erilleen kasvot punaisina ja vilkuiltiin vähän ujoina toinen toisiamme.
      Hän vilkuili vielä hymyillen mun puolijäykkää, alaviistoon sojottavaa kaluani, mistä nyt valui vielä hieman spermaa.
      Ei nyt puhuttu varsinaisesti mitään sen enempää, paitsi että kai tässä täytyy peseytyä uudelleen.
      Vaikka kysyin sitten hetken päästä, että oliko tykännyt, mihin vastasi tykänneensä.
      Ja miettineensä joskus, että pystynkö jo saamaan seisokin ja siemensyöksyn, mutta ei ollut kehdannut kysyä. Mutta ei kysynyt multa, että olinko tykännyt tästä meidän tilanteesta. Tosin ei tarvinnutkaan, kyllähän sen nyt näkikin ja oli varmaan tuntenutkin ne mun kalun nytkähtelyt ja sperman peppuansa vasten.

      • Anonyymi

        Olipas erittäin huonosti kirjoitettu ja selvää että kyseessä on pelkästään sinun fantasiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas erittäin huonosti kirjoitettu ja selvää että kyseessä on pelkästään sinun fantasiaa.

        Olipas erittäin huonosti peiteltyä kateutta tuo sinun kommenttisi.
        Mitä luulet saavuttaneesi tuolla kommentillasi?


      • Anonyymi

        Jos harrastaisit seksiä oikeasti, sinun ei tarvitsisi olla lueskelemassa kenenkään kirjoituksista kokemuksistaan Suomi24:n seksipalstoilla.
        Voit väittää vastaan, haukkua ja vittuillakin, mutta tämä on tosiasia.
        Olet itse plajastanut itsesi ja oman surkeutesi. Olet itse juuri sellainen idiootti, jollaiseksi toisia leimaat.
        Säälittää tuollaiset luuserit runkkarit, jotka esittävä naistenmiehiä ynnä muita panomestareita. Ja joiden ainoa OIKEA seksikumppani on omat kädet.


    • Anonyymi

      Aikanaan asuttiin maalla ja olin eräänä kesänä uimassa serkkutytön kanssa.
      Olimme vielä omassa rannassa uimassa kahdestaan, joten uima-asuja ei käytetty, vaikka mä olin jo 13v murrosikäinen ja serkkuni on reilu vuoden mua nuorempi.
      Hänellä ei ehkä ollut vielä murrosikä alkanut ainakaan ihan täydellä teholla, ainakaan hänellä ei ollut vielä häpykarvoja juurikaan ainakaan, rinnat olivat jo sentään hieman alkaneet saamaan muotoa.
      Mutta katselin häntä jo siinä samalla mahdollisimman tarkasti, ihan jo sillä, että saisi mietittävää myöhemmin masturboidessani. Vielä kun hänen pillunsa(jos tuon ikäisen elintä voi jo sanoa pilluksi..) oli tosi haluttavan näköinen. Kauniit, muodokkaat huulet, joiden välistä välillä pilkahti punertavaa herkkua.
      Ja kyllä hänkin vilkuili välillä mun kaluani ja kasseja ylipäätäänkin. Huomasin sen, vaikka yritti tehdä sitä salassa.
      Jotenkin ajauduin hieman liian pitkälle ajatuksissani ja mulla alkoi jäykistymään, minkä serkkulikka huomasikin. Ampaisi heti lähemmäksi ja kysyi ihan silkkaa yllättynyttä utelaisuuttaan, että mitä sun kikkelille tapahtuu/mitä sun kikkelisi tekee, näytä mulle? ja veti mun käsiä edestä pois, kun yritin peitellä alkavaa erektiotani.
      Loppuviimeksi annoin periksi ja ajattelin että katsokoot, jos nyt väkisin haluaa katsella ja otin kädet edestä pois. Siinä vaiheessa kaluni sojottikin jo täysin kovana ylöspäin.
      Sanoin hänelle, että mulla alkoi seisomaan, mikä tapahtuu melkeinpä aina, kun näen naisen tai tytön pimpsan ja joskus se tulee muutenkin.
      Hän oli vielä ihmeenkin ummikko seksin suhteen tai ainakin esitti aika hyvin tietämätöntä, kun hän katsoi kaluani ihan kuin jotain isompaakin ihmettä.
      Tosin tuohon aikaan ainakaan ala-asteikäisille ei juuri kerrottu mitään sen tarkempia seksistä, ei koulussa sen enempää kuin kai kotonakaan. Ainakaan omien kokemuksieni perusteella, itsellänikin ekat terveystiedon tunnit olivat vasta yläasteella, missä käsiteltiin lastentekoa ym juttuja.
      Sanoin vielä, että katselin hänen pimpsaansa, minkä takia sain seisokin ja sitten heitin ihan pokkana, että mä saan sen poiskin halutessani.
      Hän sanoi että näytä, miten se tehdään. Siinä vaiheessa ajattelin vain että no hitto, käytän tilaisuuden hyväkseni ja sanoin, että voin näyttääkin. Mutta hänen täytyy näyttää mulle koko sen ajan jalkoväliään, kun teen sitä, muuten seisokkia ei saa pois.
      Hän katsoi mua vähän aikaa metkasti, iahn kuin olisi miettinyt että olenko tosissani, kunnes sitten sanoi että sopii hänelle.
      No muuta ei tarvittu, hän meni istumaan sopivan matkan päähän jalat levällään ja mä aloin runkkaamaan katsellen samalla hänen pilluansa. Näytti siltä, että hän olisi hieman kostunut samalla, kun katseli mun runkkaamista, mutta saatoin kuvitellakin sen.
      Hän vain katseli, kun vemputin kättäni edes takaisin ja kuinka kaluni liikkui sen sisällä, kunnes orkkuni alkoi ja sperma rupesi roiskumaan. Siinä vaiheessa vähän kai kiljaisemalla kysyi että mitä toi nyt tekee? En nyt heti tietenkään pystynyt vastaamaan, tuijotin vain hänen pilluaan ja kuvittelin päästäväni spermojani sinne sisään, mutta sitten rauhoituttuani sain sanotuksi, että sain orkun. Ja että se ulosroiskunut neste oli spermaa.
      Olin kyllä vähän ihmeissäni, että kuinka "pihalla" hän oli tällaisesta, kun oli sitä nyt kuitenkin muuta kautta itse ainakin saanut tietää näistä seksijutuista, mutta ei se nyt mua haitannut.
      Kyseli vielä kaikkea siihen liittyvää, juuri että teenkö useinkin tuota käsihommaa ja miltä se tuntuu ja mitä nyt kyselikään.
      Kysyinkin puolestani taas, että eikö hän ole ikinä kuullutkaan näistä jutuista, johon vastasi että ei ole.
      Sanoi jotain, että ei heillä ole koulussa mitään tällaista selitetty eikä hänen vanhemmat olleet pukahtaneetkaan mitään, kun hän oli joskus kysynyt, että mistä lapset tulee tms.
      Kertoi kyllä joskus nähneensä ovenraosta, kun hänen vanhemmat olivat puuhanneet jotain metkan näköistä makuuhuoneessa, mutta ei ollut kysynyt mitään.
      Sanoin siihen, että varmaankin harrastivat seksiä ja sanoin että sillä tavalla lapsetkin saa alkunsa.
      Tajusikin sitten heti pointin, vielä kun selitin, että lapsia tehdessä miehelle käy samanlailla, paitsi että seksin aikana mies laittaa kikkelinsä naisen sisään ja päästää sperman sinne ja siitä tulee sitten lapsi myöhemmin, jos tulee.
      Selitin vielä senkin varmuuden vuoksi, että miehet/jätkät ainakin tekee sitä hommaa itsekseen joskus muutenkin ihan sen vuoksi, kun se on kivaa ja tuntuu kivalta.
      Oli vähän huvittavakin tilanne, kun 13v jätkä joutui selittämään 11-12v tytölle seksistä.
      Mutta ei kai siinä mitään, kun toinen ei tiennyt edes sitä vähää noista touhuista kuin mitä itse tiesi.
      Ei me sen jälkeen mitään enää puuhattu, mutta olihan tuokin jo kokemus.
      Enkä mä tiedä, olisinko ihan uskaltanut pannakaan häntä, jos vaikka hän olisi sitä pyytänyt.
      Ihan sillä, kun ajattelin sen menevän jo liian pitkälle, että serkkuaan panee ja sitäkin mietin, että olisiko hän malttanut olla puhumatta siitä esim kotonaan tai ylipäätään kenellekään. Mutta muuten oli mukava kokemus.

      • Anonyymi

        Kirjoittelet usein noita typeriä fantasioitasi tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittelet usein noita typeriä fantasioitasi tänne.

        Yhtä usein sinä luet ja vedät kätees.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittelet usein noita typeriä fantasioitasi tänne.

        Ja sinä idiootti luet kirjoituksia toisten kokemuksista ja runkkaat samalla kuvitellen olevasi sen kokemuksen saaneen paikalla.
        Kannattaisiko sinun hakeutua jo hoitoon ja kiireesti, vai tykkäätkö olla mielenvikainen?


    • Anonyymi

      Ensinkin täytyy sanoa, että onpas näitä kirjoituksia ollut erittäin kiihottava lukea. Ja samalla tullut mieleen omia lapsena kokemia ja tekemiä asioita. Kyllä sitä tuli monen laista koettua ja moni asia liittyy tosiaan tuonne saunomiseen ja uimiseen.
      Yksi erittäin mieleen painuvat kesämuisto on, kun olin noin 14 ja olimme vanhempieni ja serkkutytön kanssa mummolassa. Serkku oli minua vuoden nuorempi.
      Menimme äidin ja serkun kanssa uimaan mummolan rantasaunalle. Ja jälkeen päin on tullut mieleen, että mitäköhän äiti oikein ajoi takaa kun sanoi meille, että tällä porukalla ei tarvitse uimapukuja käyttää. Serkkuni vähän empi alastomana uintia, mutta ei varmaan kehdannut olla äitini kanssa eri mieltä.
      Niinpä riisuiduimme ja menimme uimaan. Se oli ensimmäinen kerta, kun näin kehittyvän nuoren naisen alasti. Serkulleni oli jo kasvanut kivat noin a kupin terhakkaat rinnat ja jalkovälissä oli tumma karvakolmio. Äitini ollessa mukana, siinä ei mitään erityisempää tapahtunut. Menimme myös serkkuni kanssa kahdestaan uimaan ja sanoin, että ei kait me nytkään uimapukuja tarvita. Hän sanoi että ei niin.
      Nyt kun kahdestaan olimme ja saunatuvassa riisuimme, niin olihan se tunnelma ihan erilainen. Hän oli aika lähellä ja kun häntä katsoin, niin kyllähän se teinimuna pystyyn pyrki. Hän katsoi pystyssä jököttävää munaani ja kysyi pysyykö siinä pyyhe roikkumassa kun on niin kovan näköinen. Ja pysyihän se. Mitään hipelöintiä en hänen kanssaan saanut tehdä. Se oli vain sellaista katselua, mutta erittäin kiihottavaa ja sitä näkyä tuli monesti runkattua.
      Ja siellä mummolassa tuli kyllä paljon muitakin kokemuksia.

      • Anonyymi

        Itse muistelen myös vieläkin ajoittain omaa serkkutyttöä.
        Olimme suurinpiirtein samanikäisiä, murrosikäisiä yläastelaisia kumpikin, hänen rinnat oli siinä A:n ja B:n tietämillä, karvoitus oli kauniin vaalea, kuten kaikki muukin hänessä.
        Katselin häntä usein porukalla uidessamme ja saunoessamme sen, mitä pystyi, mutta ei silloin tosiaan mitään myöskään tapahtunut. Masturboin kyllä usein jälkeenpäin häntä ja hänen sulojaan ajatellen.
        Joitakin kertoja kahden ollessamme vähän tapahtui jotain.
        Erään kerran, oli eka kerta kun sain erektion kenenkään nähden, olimme kahdestaan saunan terassilla.
        Hän istui penkillä jalat sopivasti hieman levällään, kun olin tullut juuri uimasta.
        Jäin katselemaan häntä ja vähän niinkuin vaivihkaa luontevasti munani jäykistyi täyteen erektioon. Tietty kun hänen häpyviivansakin erottui karvoituksen seasta ja hänen häpyhuulet olivat myös kauniin "pulleat", eikä sieltä sisältä kuitenkaan roikkunut mitään ulkona.
        Mun kaluni oli jo silloin vielä sellainen, että on löysänä aika pieni/pienen näköinen, mutta kasvaa aika reilustikin pituutta ja paksuutta jäykistyessään. Mitä serkkutyttö jäi katselemaan hieman "monttu auki" yllättyneenä.
        Totesikin, että hiton iso siitä tuli ja kysyi, tuntuuko toi hyvältä, kun se jäykistyy.
        Sen verran meillä tapahtui, että totesin sen tuntuvan mukavalta ja sanoin että saat koskea jos haluat.
        Hän otti sen hetkeksi käteensä ja piti myös kassejakin kädessään hetken aikaa, tuntui niin hiton hyvältä ettei tosikaan, vaikka hän ei edes hyväillyt mitenkään mua.
        Kietoi vain kätensä mun kalun ympärille ja otti kassit käteensä kuin, no.., munat kuppiin ja piti niitä hetken aikaa niin. Oli todella miellyttävää tuntea lämpimät ja pehmeät kädet mun elimillä.
        Ei kyllä antanut koskea pimpsaansa, vaikka sitä pyysin. Oli vähän epistä.
        Siinä vaiheessa en kyllä malttanut enää odottaa, vaan kysyin että saanko tehdä yhden jutun?
        Saatuani luvan pyysin häntä vain istumaan paikallaan samalla tavoin haarat levällään ja aloitin masturboimaan häntä katsellen.
        Oli hieman ihmeissään, ennen kuin hoksasi, mitä teen.
        Oli kyllä posket aika hiton punaisina siinä vaiheessa, kun tumputin, mutta seurasi silti hyvinkin tarkkaan ja piti jalkojaan kiltisti levällään sen verran, että sain katsella hänen pimpsaansa, kunnes tulin.
        Spermaa kyllä lensi aikalailla vähän sinne ja tänne, mutta ei ollut siitä moksiskaan. En nyt onnistunut sotkemaan häntä kuitenkaan, paljoa ainakaan.
        Totesi vain, että on joskus miettinytkin, miten jätkät masturboi ja nyt selvisi sekin asia.
        Kyllä me monesti vielä tuonkin jälkeen uitiin myös kahdestaan ja ihasteltiinkin toistemme elimiä ym.


      • Kerro vaan lisää😊


    • Anonyymi

      Menin uimahalliin ja tietysti saunaan ja suhkuun ensin. Saunassa oli lisäkseni pari muuta miestä, hetken isä ja tytär. Tytär lähti ensin suihkun puolelle. Katseesta näki että siinä lähtiessään katsoi kaikkien miesten kalustusta. Hetken kuluttua isä lähti myös. Olin ehkä 15 min saunomassa ja lähdin myös suihkuun. Suihkun puolella tämä tyttö seisoi niin että näki kaikki jotka siellä alasti liikkui, ja nimenomaan katsoi alastomien miesten munia. Isä huuteli pukkarin puolelta ja kiiruhti tyttöä missä hidastelee. Tytöllä ei mitää kiirettä pois. Ikää en tiedä. Mutta sen verran kumminkin että toinen sukupuoli alkanut selvästi kiinnostaa

      • Anonyymi

        Kyllä aika monet muksut vilkuilevat saunassa miesten munia ja naisten puolella varmasti pilluja katsotaan yhtä lailla.
        Pienimmät katsovat varmasti ihan vain ueliaisuuttaan, mutta en tiedä, missä vaiheessa seksuaalisuus tulee mukaan.
        Voihan jollakin olla ainakin jotain seksifantasioitakin jo ennen kuin murrosikä alkaa kaiketi, mutta murrosikähän muuttaa asioita aikalaillakin.


    • Anonyymi

      Joskus nuorena katselin serkkutyttöä saunassa, kun vielä murrosikäisinä käytiin usein saunomassa yhdessä.
      Toki muitakin tuttuja naisia tuli katseltua, tätejä ym ei niinkään, mutta joitain naapurinaisia jne.
      Mutta serkkua nyt ehkä eniten, olimmehan saman ikäisiä yläastelaisia tuolloin.
      Jotenkin kiehtoi ja kiihottikin hänen rinnat ja vaaleakarvainen pillu.
      Kerran sain kyllä erektionkin hänen nähdensä, kun olimme kahdestaan löylypuolella.
      Hänkin kyllä katseli mua ja mun vehkeitä myöskin, tuon erektioepisodin jälkeen varsinkin.
      Erään kerran myöhemmin eräänä kesänä olimme serkkulikan kanssa ulkona, maaseutumökillä lomareissulaa "vanhusten" kanssa ja olimme lähteneet kahdestaan ulos luontoon. Olime tehneet hieman evästä mukaan ja meillä oli vilttikin mukana, juuri ruokataukoa varten.
      Tuli puhetta kaikesta viltillä istuskellessa, myös seksistä, haluista ja näistä saunajutuistakin.
      Ennen kuin oikein tajusinkaan, aloimme puuhastella. Siis hän asettui yhtäkkiä selinmakuulle ja veti mut viereensä aloittaen pussailun.
      Samalla hetkellä käteni alkoi vaeltamaan hänen vartalollaan sitä hyväillen mekon läpi ja totta kai käteni päätyi hänen mekkonsa helman alle jalkoväliä tutkiskelemaan.
      EI kestänyt kauaakaan, kun hän veti mekkonsa helman ylös paljastaen herkkunsa ottaen pikkarit pois ja siinä vaiheessa vedin kiireesti shortsit pois jalastani ja nousin hänen päälleen työntyen hänen sisäänsä. Vaati hieman yritystä, mutta onnistuin lopulta ja aloin työntelyt.
      Ja hitto kuinka ihanalta se tuntui, vieläkin muistan sen konkreettisen fyysisen tunteen, miltä tuntui olla emättimen sisällä ja ne fiilikset, kun vielä tajusi että nyt oikeasti saa seksiä.
      Ja hänkin taisi ääntelystä päätellen nauttia tai tykätä ainakin kovasti, vaikkakin aluksi taisi kivusta kiljaista, kun puhkaisin hänen immenkalvonsa.
      Olimme molemmat vielä niin huumassa ettei nyt tullut edes ajateltua mitään ehkäisyä, tai siis että sitä ei ollut lainkaan, vaan hetki vei todella mukanaan ja laukesinkin hänen sisäänsä.
      No, onneksi ei tullut mitään raskautta kuitenkaan, olisihan se ollut aika pommi....
      Mutta ihana kokemus kaikkinensa ja jotenkin niin viatonta ja spontaani tuo meidän metsäretken huipentuma.
      Vielä kun makasimme hyvänkin aikaa päällekkäin ja olin vielä hänen sisällään ja nautimme vain hetkestä. Mietinkin samalla häntä katsellen, että tältä se siis tuntuu, kun saa naista... Vaikka nyt mukuloita kuitenkin oltiinkin vielä.
      En olisi millään malttanut vetäytyä hänestä pois, mutta aika riensi ja oli kotiinlähdön aika.
      Tuo kerta jäi meidän ainoaksi kerraksi, saunottiin kyllä vielä usein yhdessä ja tutkiskelu jatkui edelleenkin. Ja masturbointi...

      • Anonyymi

        Aika seksikästä...:)
        Vaikka aika riskillä kyllä menitte, minkä nyt itsekin myönnät.
        Siis raskauden suhteen, se pelkästään olisi ollut jo iso juttu nuorilla, mutta varsinkin oma serkku..
        Mutta seksikäs ja kiihottava tilanne teillä oli.


    • Anonyymi

      H­e­­i! Ku­­ts­­um­me sinu­t kä­­­ymään uude­­ss­a cha­tis­sa! Mei­­tä on yli mil­­­jo­­­ona! 👉 http://aesthetist.com/H/E2x0Z0

    • Anonyymi

      75A ketunnenätissit. Isot turpeet nänninpihat ja isot nännit. Tissit muuten pikkuset. Pillun päällä vaan luonnollien pikkunen tupsu karvaa...14v Semmosen kanssa oon Vääksyssä saunonut...
      Meitä oli kaks kaverusta kolmikymppisinä, ja naapurin pikkuvanha tyttö tuli mökkeileimään seuraksi

      • Anonyymi

        Kerro lisää:D


    • Anonyymi

      Joskus oltiin sekasaunassa eräiden tuttavien kanssa, olin jotain teini-iässä ja porukassa oli niin varttuneempaa väkeä kuin teinejäkin.
      Olin nyt tietysti katsellut salaa tuttavaperheen äitiä sekä heidän kahta tytärtäkin, jotka olivat jo hyvinkin kehittyneitä, vaikkakaan toisella ei ollut vielä häpykarvoitusta alapäässään. Mutta se oli senkin vuoksi niin ihana näky, kun näin selvästi, miltä pillu näyttää..
      Erään kerran mua alkoi himottamaan lauteilla aika lailla, enkä arvannut lähteä sieltä pois, kun jotenkin oli sellainen olo, että jos laskeudun alas ja lähden kävelemään, niin seisokki vaan ihan varmasti tulee.
      Joten sanoin jääväni vielä hetkeksi aikaa löylyttelemään, kun perheen äiti ja toinen tytöistä lähtivät uimaan ja jäin yksin lauteille.
      Sillä sekunnilla, kun he laittoivat oven kiinni perässään ja kuulin heidän menevän saunaterassille, annoin kaluni jäykistyä ja rupesin kiireesti masturboimaan. Ja ajattelin kyllä kiihkeästi kumpaakin, niin tätä äitiä kuin toista tyttöäkin, joiden emättimiä olin katsellut vielä minuuttia aiemmin.
      Mutta kuinka ollakaan, olin jo aika hiton kiihottunut, etten välittänyt enää mistään ja tunsinkin orkun olevan suht lähellä, niin lisäsin vain vauhtia. Niin eikös perheen äiti ollut tulossa löylyihin takaisin..
      Veti oven auki vauhdilla ja vain jähmettyi ovelle katsomaan mun tumputusta.
      Enkä mä kestänyt enää siinä vaiheessa lopettaa, vaan jatkoin kiivaasti ja jotenkin katseeni kääntyi katsomaan hänen jalkoväliään, mitä tuijotinkin vielä siihen asti, kun siemensyöksyni alkoi 3-4 vetoliikkeen jälkeen.
      Ja hän vain katsoi mua vielä siinäkin vaiheessa kuin patsaana, kun aloin huohottaen ja ähkien ruikkimaan spermojani lauteille hänen haarojaan katsellen ja kuvittelin samalla päästäväni niitä hänen sisäänsä.
      Nolous tulikin vasta sitten, kun aloin rauhoittumaan ja hän tuli kiireesti löylyhuoneen sisäpuolelle vetäen oven perässään kiinni.
      Aloin änkyttämään jotain että siivoan kyllä sotkun minkä tein jne.
      Mutta ei hän nyt mitenkään pahana ollut, sanoi vain asian olevan ihan normaalia, vaikka hän ei hoksannut, että tuon takia halusin jäädä vielä löylyihin...
      Kysyi vielä, että ketä mietin tuolla hetkellä, kun tumputin menolle ja vastasin että kaikkia teitä kolmea viitaten häneen ja hänen tyttäriin. Tosin siitä nyt ei ollut epäselvää, kuka oli siinä siemensyöksyni hetkellä ajatuksissani;)
      Olisin kyllä tehnyt ihan mitä vaan, että olisin saanut päästää spermani tuohon tuttavanaisen pilluun, mutta eipä sitä päässyt tekemään. Tiedä sitten, olisiko päässyt, jos hän olisi tullut aikaisemmin saunaan takaisin enkä olisi ehtinyt ihan noin pitkälle oman kivan kanssa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Joskus mietin sitä että olenkohan mä ollu jotenkin "kypsä" seksuaalisesti jo lapsena. Äitin kanssa kuljin ennen paljon suihkussa ja tuijotin intensiivisesti hänen rintojaan ja tietenkin pilluaan aina kun se oli mahdollista. Se kiihotti mielettömän kovasti. Samoin kerran olin äidin ja tädin kanssa saunassa. Sama homma sielläkin.

      • Anonyymi

        Lisää näitä.


    Ketjusta on poistettu 468 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1914
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1756
    7. 124
      1722
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe