Vapaa kuvaus

Aloituksia

96

Kommenttia

1743

1. Niinhän+se+on.+Minulle+taas+ainoa+oikea+on+alkuperäinen+latviankielinen.+Suoritin+yliopistossa+latviasta+opintokokonaisuudenkin.+Näissä+opinnoissa+oli+materiaalina+myös+Dāvāja+Māriņa.+Latvia+on+suuri+rakkauteni+Ranskan+ja+Islannin+kanssa,+mutta+kaikkein+eniten+rakastan+herttaista+vaimoani.+++🌹👀
  2. N43v,+tämä+ei+ole+alkujaan+minun+kirjoittamani,+vaan+kerron,+kun+luin+latvialaisesta+miestenlehdestä+lyhyen,+mutta+herkkiä+tunteita+sytyttävän+kertomuksen.+Kerroin+sen+palstalla+Seksinovellit/Koulussa+nimimerkillä+Latviešu+stāsts,+'Latvialainen+kertomus',+jota+ohjelma+ei+enää+ottaisi+vastaan,+koska+siinä+on+sanaväli.x+x+x+x+Kertoja+Jānis+muisteli+kouluaikojaan,+jolloin+hän+oli+noin+kymmenen.+Poikien+urheilutunnilla+hän+oli+jäänyt+viimeiseksi+vaatteita+vaihtamaan.+Ovi+kävi+ja+koska+hän+arveli+olevansa+yksin,+kysyi,+kuka+siellä.+"Ai+sinäkö+Ilze?+Mitä+asiaa+sinulla+on?"Ilze+oli+Jāniksen+luokkatoveri.+Hän+selitti+aivan+luonnollisesti+ja+punastumatta:+"Minulla+ei+ole+veljeä,+enkä+muutenkaan+ole+voinut+saada+selville,+millaiset+pojan+sukupuolielimet+ovat.+Ajattelin,+että+sinä+voisit+näyttää.+Sopiiko?"Jānis+sanoi,+että+kyllä+se+hyvin+sopii,+ja+olisi+kiva,+jos+Ilze+sitten+näyttäisi+omansa.+"Minäkään+en+tiedä+millaiset+ovat+naisen+vitun+yksityiskohdat.+Olen+kyllä+nähnyt+joskus+alastoman+naisen,+mutta+kaikki+oli+karvojen+peitossa.""Totta+kai."+sanoi+Ilze+ja+hymyili+herttaisesti.+Jānis+otti+housunsa+pois,+jolloin+näkyi,+että+kalu+oli+seisokissa.+Hän+kertoi,+että+se+herkästi+nousee+pystyyn,+kun+ajattelee+tyttöjä,+mutta+ihan+muutenkin.+Ilze+otti+kalun+käteen+ja+katseli+sitä+huolellisesti+eri+puolilta.+Hän+veti+esinahan+taka-asentoon.+"Ahaa,+näin+siis+tapahtuu,+kun+sen+panee+sisään."Hän+tutki+selvästi+huolella,+että+asiat+muistuisivat+mieleen+myöhemminkin.+Ilze+otti+myös+kivekset+käteensä,+tutki+ja+tunnusteli+niitä+pitkään+ja+totesi:+"Eiköhän+ne+nyt+ole+nähty."Jānis+sanonoi+Ilzelle,+että+nyt+on+hänen+vuoronsa.+Ilze+otti+pois+hameensa+ja+paljasti+vittunsa+ottamalla+vielä+pikkuhousutkin+pois.+Hän+näytti+ensin+vittuansa+näin,+myös+seisten+haara-asennossa,+mutta+sitten+levitti+häpyhuulet+käsillään.-++"Siellä+on+sisällä+pienemmät+huulet,+kuten+näet,+ja+tuossa+niiden+yhtymäkohdassa+on+klitoris,+jota+usein+hyväilen.+Se+tuntuu+aivan+ihanalta.+Pienten+häpyhuulten+välissä+on+emättimen+aukko,+jonne+poika+sitten+työntää+kyrpänsä.+Kun+ajattelen+poikia,+vittuni+kostuu,+niin+että+pikkaritkin+ovat+märät.+Voit+kokeilla."Jānis+tunnusteli+Ilzen+elimiä,+ne+olivat+tosiaan+läpimärät.+Hän+työnsi+myös+sormensa+Ilzen+emättimeen.+"Aika+tiukka.+Miten+sinne+mahtuu+pojan+vehje?"+"En+oikein+tiedä,"++Ilze+vastasi,+"mutta+kai+se+venyy."Jānis+katseli+ja+tunnusteli+huolellisesti+hänen+vittuaan+ja+sanoi:+"Enköhän+minä+nyt+jo+tiedä."+Molemmat+pukivat+päällensä+ja+lähtivät+eri+suuntiin,+Jānis+poikajoukkoon+ja+Ilze+tyttöjen+luo.Asiasta+ei+koskaan+tullut+enempää+puhetta,+vaan+molemmat+jatkoivat+kouluansa+kuin+mitään+erikoista+ei+olisi+tapahtunut.+Jānis+tunsi+selvää+kiitollisuutta+Ilzeä+kohtaan,+mutta+niin+Ilzekin,+koska+Jānis+oli+empimättä+vastannut+hänen+uteliaisuuteensa.x+x+x+xKertomus+herkisti+mieleni,+sillä+olen+samaa+vanhempaa+ikäluokkaa,+jolla+ei+ollut+riittävää+mahdollisuutta+saada+tietoa+toisen+elimistä.+Kirjoissa+oli+vain+ns.+kaavakuva+tytön+vitusta+sivusta+päin,+josta+ei+mitenkään+voinut+saada+käsitystä.Miestenlehdet+eivät+voineet+esittää+paljaita+tytön+sukupuolielimiä,+ei+ollut+nettiä.+Valokuva+olisi+selventänyt+paljon,+mutta+sellaista+ei+saanut+mistään.+Siis+ei+saanut+tietoa,+vaikka+etsi.Nykyisin+on+aivan+toisin.+Tietoa+on.+Nykyaika+on+parempi+kuin+entinen.Minäkin+olisin+halunnut+nähdä+yksityiskohtaisesti+tytön+vitun.+Minulla+oli+useampia+tyttökavereita+parikymppisenä,+muttei+yhtään+seurustelusuhdetta.+Ajattelin+usein,+että+rohkenisinko+kysyä+joltakin+tytöltä,+että+hän+sekä+näyttäisi+vittuansa+että+kertoisi+yksityiskohdista+ja+sen+toiminnasta.Varsinkin+usein+olin+tekemisissä+erään+luokkatoverini+kanssa.+Oli+aivan+kielen+päällä,+että+pyytäisin+häntä+näyttämään+vittunsa,+mutta+en+sittenkään+uskaltanut.+Ajattelin+noloa+tilannetta,+jos+hän+kieltäytyy.Jälkeenpäin+ajatellen+pidän+todennäköisenä,+että+hän+olisi+näyttänyt,+mutta+vaikka+hän+olisi+kieltäytynyt,+ei+se+enää+tunnu+yhtään+nololta.+Olen+huomannut,+että+monet+tytöt+näyttävät+mielellään+vittuansa,+kun+se+vain+on+turvallista.+Se+vastannee+ihan+miehistä+tarvetta+nähdä.Kun+olin+hyväillyt+tytön,+josta+tuli+sitten+vaimoni,+sukupuolielimiä,+ja+kysyin,+saako+myös+katsoa,+hän+vastasi+herttaisesti,+että+tottakai.+Tajusin+heti,+että+mikäli+minusta+riippuu,+hänestä+tulee+vaimoni,+ja+niin+on+tullut.+Luulen,+että+kukaan+ei+ole+löytänyt+niin+suloista+vaimoa.+Rakastamme+toisiamme+syvästi.Nykyväen+lienee+enää+mahdotonta+kuvitella,+millaista+oli+elää+yhteiskunnassa,+jossa+TIETO+saattoi+olla+tabu,+jota+pyrittiin+salaamaan.++🌹👀
  3. Emme+me+salaa+MITÄÄN+toisiltamme.+Emme+kumpikaan+ole+mustasukkaisia.+Vaimoni+haaveiluttaa+minua+toisista+naisista+ja+minä+vaimoani+toisista+miehistä.+En+ollut+kuullut,+että+kukaan+tekisi+näin,+mutta+kun+jouduin+aikoinaan+olemaan+viikon+sairaalassa,+naiset+pyörivät+päässäni+niin,+että+aivan+rääkkääntyneenä+lopulta+soitin+hänelle+ja+kysyin+häneltä+pelokkaasti,+olisiko+mitenkään+mahdollista,+että+vaimoni+haaveiluttaisi+runkkaamalla+kyrpääni,+samalla+kun+juttelisimme+toisista+naisista+ja+heidän+ihanasta+vitustaan.Vaimoni+vastasi+suoralta+kädeltä+ja+aivan+miettimättä:+"Tietysti!"+Valtava+paino+putosi,+sillä+olin+luullut,+että+muitten+naisten+ajattelukin+olisi+ollut+vaimoni+mielestä+kielletty.Kun+vaimoni+istui+saunan+rappusilla+vilvoittelemassa,+pani+merkille,+että+muuan+hyvin+miellyttävä+mies+kiinnitti+katseensa+hänen+vittuunsa.+Vaimoni+ei+suinkaan+peitellyt+kauneintaan,+vaan+kun+vielä+havaitsi,+että+miehen+kyrpä+kovettui,+avasi+jalkojaan+vielä+avoimemmiksi.+Myöhemmin+vaimoni+vielä+usein+näytti+hänelle+vittuaan+käsin+avaten+ja+emättimellään+herttaillen+supistaen+ja+rentouttaen.+Mies+osoitti+ikikiitollisuutta+sekä+saunassa+kahdenkesken+vaimoni+kanssa+kyrpää+seisottaen,+että+siviilissä+kaikin+tavoin.+Vaimoni+herttaili+samoin+muutamalle+muullekin+valitsemalleen+miehelle.+Tietenkin+näistä+tuli+materiaalia,+kun+haaveillutin+vaimoani+vittua+hyväillen.+Et+varmaan+usko,+miten+ihanaa+VAPAA+molemminpuolinen+haaveiluttaminen+on.++Se+on+oikeasti+mahdollista+RAKKAUDEN+takia.+++🌹👀
  4. Pidin+kuutisen+leiriä+vuodessa+kymmenkunnan+vuoden+ajan.+Kaikilla+leireillä+tytöt+olivat+yhtä+avoimia+ja+keskustelivat+romansseistakin+kuin+leivästä.+Pojat+olivat+pidättyvämpiä,+ehkä+arempiakin.+Johtuiko+iästä+vai+sukupuolesta?+Varmaan+minullakin+oli+oma+vaikutukseni,+koska+en+koskaan+lausunut+seurusteluasioista+mitään+moralistista,+kerroin+vain+miten+on.+Varmaan+tämä+loi+ilmapiirin,+jossa+uskalsivat+kysellä+oikeasti,+eikä+vain+niin,+että+asettelivat+sanojaan+sen+mukaan,+mitä+arvelivat+olevan+moralistipapille+miellyttävää+kuultavaa.+++🌹👀