…minulla oli jo villasukat. Oliko sinulla?
Viime yönä
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ollut. Aamulla etsin äidin neulomat kumpparien sisään. Kyllä lämmitti :) Täällä muorit kutoo jälkipolville tuhansia selviytymissukkia. Kyllä oli vara valita selviytymispakista Nokiaan sopivaa
- Anonyymi
Hyvä. Lämmittää jalassa ja sydämessä :)
- Anonyymi
Syksy tulee viikonlopun jälkeen.
- Anonyymi
Ensi viikolla 10 c :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensi viikolla 10 c :(
Mahtavaa. :)
Ei nyt vielä. Ehkä kun lumet tulee maahan. Paljain kintuin vielä.
- Anonyymi
Viittä yötä lukuunottamatta (juhannuksen jälkeinen helleputki) olen nukkunut koko kesän kahden peiton alla. Villasukkia käyttäisin jos voisin, mutta kutinan takia en niitä voi paljaalla iholle laittaa. Talvella tosin saattaa olla puuvillasukkien alla, jos on oikein kovat pakkaset.
L. E oo, etelässä vedellään vielä hellekeleissä ja kaikki räppänät on auki, nukutaan lakanoissa. Onneksi kohta viilenee tääläkin.
- Anonyymi
Oli koko päivän, kun teen etätöitä kotoa käsin. Sen verran viileää on kodissani ja jalat palelee helposti. Öisin ei voi kyllä villasukkia pitää, mahdollisimman vähissä vaatteissa on paras nukkua.
- Anonyymi
Koko kesän on ollut tuuletin yöpöydällä viilentämässä sänkyä. Vain bokserit jalassa ja peitto mytyssä sängynpäädyssä.
T. mitä on villasukat kun sisällä on 28 astetta - Anonyymi
Juu on. Hänen (naisen) lahjoittamat tummanpunaiset, harmaaraitaiset villasukat laitoin aamulla jalkaani. Lämmittävät ihanasti kuten hänkin silloin, kun vielä tapailtiin. Kiitos hänelle lahjasta.
Mies N:lle - Anonyymi
Nukuin ilman peittoa ikkuna auki kerrostalossa. Sää näyttää olevan 20 joka ilta joten eipä tässä hättää.
- Anonyymi
Minunkin villasukkien lahjoittaja asustelee kerrostalossa. Liekö samassa kuin missä sinäkin?
- Anonyymi
Viime yönä oli ..na kädess. Oliko sulla?
- Anonyymi
Ei. Olisiko pitänyt olla?
Ihan alasti ilman peittoa ja lakanaa. Aivoverenvuodosta lähtien minulla on melkein aina kuuma. 🌹👀
- Anonyymi
Ei. Ensi viikolla voi laittaa ehkä jo ikkunan yöksi kiinni.
- Anonyymi
Jos näit unesa jonkun a uppreerin ei ollut hippiheikiki oli joku NATON A hiusleikkauksetastkin unessa jovoi tunnasaa ja ellei pe3rä joku Kuku Klan Komentajakin samalla=
Mulla ei sukat ole jalassa yöllä, kuin äärimmäisessä paleltumatapauksessa.
Muutenkin koetan selvitä mahdollisimman vähillä vaatteilla yön. Mielummin ei mitään.- Anonyymi
Nyt kannattaa laittaa lämpöä talteen, niin säästyy talvella sähköä.
- Anonyymi
Hiostavat. Verenkierto kunnossa, joten en tarvitse.
Mulla on villasukat ympäri vuoden, kun nukun. Ja sisällä myös ympäri vuoden muutenkin, kun lattia on niin kylmä.
- Anonyymi
Lapaset oli käsissä ja kaulahuivi kaulassa, ensi viikolla on villamyssy päässä, sellainen Sulo Vileen tyylinen tyylikkään vihreä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3387466Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss774839- 2083235
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243127- 762026
- 1541921
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2211844Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661607Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201568- 891488