Viime yönä

Anonyymi

…minulla oli jo villasukat. Oliko sinulla?

23

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ollut. Aamulla etsin äidin neulomat kumpparien sisään. Kyllä lämmitti :) Täällä muorit kutoo jälkipolville tuhansia selviytymissukkia. Kyllä oli vara valita selviytymispakista Nokiaan sopivaa

• Anonyymi

Hyvä. Lämmittää jalassa ja sydämessä :)

• Anonyymi

Syksy tulee viikonlopun jälkeen.

• Anonyymi

Ensi viikolla 10 c :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensi viikolla 10 c :(

Mahtavaa. :)

• Ei nyt vielä. Ehkä kun lumet tulee maahan. Paljain kintuin vielä.

• Anonyymi

Viittä yötä lukuunottamatta (juhannuksen jälkeinen helleputki) olen nukkunut koko kesän kahden peiton alla. Villasukkia käyttäisin jos voisin, mutta kutinan takia en niitä voi paljaalla iholle laittaa. Talvella tosin saattaa olla puuvillasukkien alla, jos on oikein kovat pakkaset.

L.

• E oo, etelässä vedellään vielä hellekeleissä ja kaikki räppänät on auki, nukutaan lakanoissa. Onneksi kohta viilenee tääläkin.

• Anonyymi

Oli koko päivän, kun teen etätöitä kotoa käsin. Sen verran viileää on kodissani ja jalat palelee helposti. Öisin ei voi kyllä villasukkia pitää, mahdollisimman vähissä vaatteissa on paras nukkua.

• Anonyymi

Koko kesän on ollut tuuletin yöpöydällä viilentämässä sänkyä. Vain bokserit jalassa ja peitto mytyssä sängynpäädyssä.

T. mitä on villasukat kun sisällä on 28 astetta

• Anonyymi

Juu on. Hänen (naisen) lahjoittamat tummanpunaiset, harmaaraitaiset villasukat laitoin aamulla jalkaani. Lämmittävät ihanasti kuten hänkin silloin, kun vielä tapailtiin. Kiitos hänelle lahjasta.

Mies N:lle

• Anonyymi

Nukuin ilman peittoa ikkuna auki kerrostalossa. Sää näyttää olevan 20 joka ilta joten eipä tässä hättää.

• Anonyymi

Minunkin villasukkien lahjoittaja asustelee kerrostalossa. Liekö samassa kuin missä sinäkin?

• Anonyymi

Viime yönä oli ..na kädess. Oliko sulla?

• Anonyymi

Ei. Olisiko pitänyt olla?

• Ihan alasti ilman peittoa ja lakanaa. Aivoverenvuodosta lähtien minulla on melkein aina kuuma. 🌹👀

• Anonyymi

Ei. Ensi viikolla voi laittaa ehkä jo ikkunan yöksi kiinni.

• Anonyymi

Jos näit unesa jonkun a uppreerin ei ollut hippiheikiki oli joku NATON A hiusleikkauksetastkin unessa jovoi tunnasaa ja ellei pe3rä joku Kuku Klan Komentajakin samalla=

• Mulla ei sukat ole jalassa yöllä, kuin äärimmäisessä paleltumatapauksessa.

Muutenkin koetan selvitä mahdollisimman vähillä vaatteilla yön. Mielummin ei mitään.

• Anonyymi

Nyt kannattaa laittaa lämpöä talteen, niin säästyy talvella sähköä.

• Anonyymi

Hiostavat. Verenkierto kunnossa, joten en tarvitse.

• Mulla on villasukat ympäri vuoden, kun nukun. Ja sisällä myös ympäri vuoden muutenkin, kun lattia on niin kylmä.

• Anonyymi

Lapaset oli käsissä ja kaulahuivi kaulassa, ensi viikolla on villamyssy päässä, sellainen Sulo Vileen tyylinen tyylikkään vihreä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      338
      7466
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      77
      4839
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3235
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3127
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      76
      2026
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      154
      1921
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      221
      1844
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1607
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1568
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1488
    Aihe