Itämaisten uskontojen peruskuvio on, että ajatellaan ihmisen emanoituneen eli virranneen pois täydellisyydestä, ykseydestä tai jumalasta, ja saaneen erillisen minätietoisuutensa kiteytyessään ihmiseksi.
Pelastuksena nähdään niin täydellinen sulautuminen takaisin, että minätietoisuus lopullisesti katoaa ja jäljelle jää vain alkuprinsiippi. Jos tutkii länsimaisiakin uskontoja ja mystisiä filosofioita, ei tällainen hurmoksellinen sulautumisen tunne suinkaan ole vieras.
Ihminen voi kuvitella vain, mitä aivot tuottavat. Meillä on siis aivoissa valmiit mekanismit, jotka vain odottavat käyttöönottoa.
Sulautumisen tunne näkyy myös voimakkaana seksissä ja rakkaudessa. Se ei selvästikään ole 'totta' siinä mielessä, että niin todella tapahtuisi, mutta se on 'totta' siinä mielessä, että aivomme tuottavat sellaisen tunteen. Tunne on ihana.
Kun on yhdynnässä rakkaansa kanssa, voi tuntea täydellisen sulautumisen. Sen voi tuntea myös muunlaisessa seksissä, vastavuoroisessa sukupuolielinten hyväilyssä eli pettingissä tai vuorottaisessa haaveiluttamisessa, josta olen aikaisemmin kirjoittanut.
Kaikki eivät voi tuntea sulautumista yhtä voimakkaasti ja yhtä ihanana, koska aivojen nämä hermoradat toimivat heikosti, mutta tuskin on montakaan, jotka eivät tuntisi sitä ollenkaan. 🌹👀
Sulautumisesta
10
51
Vastaukset
Tuollasta tunnetta toista kohtaan voi tuntea ilman seksiäkin. Se on jotain henkisen energian kohtaamista ja sulautumista.
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Tai sielujen yhteen sulamista, sielujen kuten henkistä olemusta usein kuvataan.
Ihmiselle on ominaista myös maaginen ajattelu: joku on yhteydessä toisen kanssa, koska toinen edustaa toista. Esimerkiksi ikoni edustaessaan taivaallista maailmaa on yhteydessä siihen. Siten ikoni on ikkuna taivaaseen ja rukoilu tapahtuu ikonin edessä.
Samoin naisen sukupuolielimet eivät pelkästään edusta vain kokonaista naista, vaan vieläpä naispuolista ihmiskuntaa, kaikkea naisellista. Vastaavasti nainen on kuin vain yksi, ja lopulta koko naiskunta kuin, yhdet sukupuolielimet. Hurmioituessaan naisen elimistä, näkee koko naiseuden yhtenä suunnattomana ja täydellisenä vittuna, ja tuntiessaan kuinka sulautuu ja uppoaa siihen, tuntee sulautuvansa kaikkeen naiselliseen.
Ei ole enää yksilöitä, on vain yksi. Tässä tulemme nyt siihen, kun oma rakas hyväilee miehen siitintä, mies ajattelee kaikkia mahdollisia naisia tekemättä enää eroa oman ja vieraan välillä. Se on sulautumista kaikkeen naiselliseen.
Vastaavasti tietysti, kun mies haaveiluttaa naista, nainen samalla tavalla sulautuu kaikkeen miehiseen.
Nämä kokee tunne-elämässä niin ihanana, ettei sanoja ole sitä ilmaisemaan. Tällaiset ajatukset syntyivät jo ennen, kuin rationaalinen ajattelu asettui niitä särkemään. Edelleen niihin tarvittavat hermoradat ja toiminnot löytyvät aivoistamme.
Iskusana on, pars pro toto, osa edustaa kokonaisuutta. Sulautumalla edustajaan sulautuu edustettavaan. 🌹👀kynä..mi kirjoitti:
Ihmiselle on ominaista myös maaginen ajattelu: joku on yhteydessä toisen kanssa, koska toinen edustaa toista. Esimerkiksi ikoni edustaessaan taivaallista maailmaa on yhteydessä siihen. Siten ikoni on ikkuna taivaaseen ja rukoilu tapahtuu ikonin edessä.
Samoin naisen sukupuolielimet eivät pelkästään edusta vain kokonaista naista, vaan vieläpä naispuolista ihmiskuntaa, kaikkea naisellista. Vastaavasti nainen on kuin vain yksi, ja lopulta koko naiskunta kuin, yhdet sukupuolielimet. Hurmioituessaan naisen elimistä, näkee koko naiseuden yhtenä suunnattomana ja täydellisenä vittuna, ja tuntiessaan kuinka sulautuu ja uppoaa siihen, tuntee sulautuvansa kaikkeen naiselliseen.
Ei ole enää yksilöitä, on vain yksi. Tässä tulemme nyt siihen, kun oma rakas hyväilee miehen siitintä, mies ajattelee kaikkia mahdollisia naisia tekemättä enää eroa oman ja vieraan välillä. Se on sulautumista kaikkeen naiselliseen.
Vastaavasti tietysti, kun mies haaveiluttaa naista, nainen samalla tavalla sulautuu kaikkeen miehiseen.
Nämä kokee tunne-elämässä niin ihanana, ettei sanoja ole sitä ilmaisemaan. Tällaiset ajatukset syntyivät jo ennen, kuin rationaalinen ajattelu asettui niitä särkemään. Edelleen niihin tarvittavat hermoradat ja toiminnot löytyvät aivoistamme.
Iskusana on, pars pro toto, osa edustaa kokonaisuutta. Sulautumalla edustajaan sulautuu edustettavaan. 🌹👀Minulla on epäilys, että lahkolaiset hurmoskokemukset muistuttavat läheisesti seksuaalisen sulautumisen kokemuksia. Siksi ne ovat niin ihania. Munkit ja nunnat ovat myös käyttäneet suoraa seksisanastoa kuvatessaan hengellisiä kokemuksia. 🌹👀
Sulautumisen kokemukseen hakeutuminen on aika yleistä.
Itse pystyn sulautumaan jopa elottomaan materiaan. Laittamalla käteni pöydälle, pöydästä tulee osa minua.
Yllätyin kun eräällä toisella naisella oli samanlaisia pöytäkokemuksia.
Myös käyttämäni käsite "ihon kuuntelu käsillä" on sulautumista.>>...eräällä toisella naisella...>> Tarkoittaako tämä sitä, että oletkin nainen? Ennen käyttämäsi nicki Carl-Gustaf oli yksiselitteisesti maskuliini, nykyinen Gattino voi italiassa olla yksikössä kumpi tahansa.
kynä..mi kirjoitti:
>>...eräällä toisella naisella...>> Tarkoittaako tämä sitä, että oletkin nainen? Ennen käyttämäsi nicki Carl-Gustaf oli yksiselitteisesti maskuliini, nykyinen Gattino voi italiassa olla yksikössä kumpi tahansa.
Mies olen, huomasin huolimattoman kielenkäytön myös itse, mutta luotin siihen, että minut ymmärretään oikein. Aina ei jaksa viilata.
Oletan myös että Gattinon oletusarvo on maskuliini, koska on olemassa sana Gattina femiinille.Gattino kirjoitti:
Mies olen, huomasin huolimattoman kielenkäytön myös itse, mutta luotin siihen, että minut ymmärretään oikein. Aina ei jaksa viilata.
Oletan myös että Gattinon oletusarvo on maskuliini, koska on olemassa sana Gattina femiinille.Ei siis ole syytä korjata entistä arviotani.
Suuri ongelma on, että mystisiin kokemuksiin ja seksuaaliseen sulautumiseen tarvittavat hermoradat saavat buustia myös huumeista, samalla kun tunteet ovat erittäin miellyttäviä. Siksi ne, joilla on geneettinen taipumus jäädä koukkuun, myös jäävät. Meikäläisessä väestössä koukkuun jääviä on noin 10 % kokeilijoista.
Seuraukset ovat traagiset. 🌹👀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510172
- 816743
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon424847- 614497
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella684191Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313789- 472868
- 362635
- 402290
- 2161902