Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Natalia__
profiilit
Natalia__
Natalia__
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
On+minulla+toinenkin+ROTUkoira,+mutta+se+on+sitten+uusi+riita+toiselle+kertaa+:D
Ei+tästä+taida+kehkeytyä+oikein+minkään+näköistä+lopputulosta,+vaikka+tämä+ihanan+kiihkeä+kanssakäyminen+jatkuisi+loputtomiin.
Haluan+kuitenkin+kiittää+palavasta+intohimostasi,+jolla+ei+kuitenkaan+faktaa+voida+kumota.
Mutta+tuollaisella+uhoamisella+melkein+jo+pelastetaan+maailma,+jatka+samaan+malliin.
12.02.2019 22:24
Amerikassa+se+on+hyväksytty+rotu+ja+Suomessa+rotu,+jota+ei+hyväksytä.+Siinäpä+se+kaikki+oleellinen+tuleekin.+Jos+Suomi+ei+jotain+rotua+suostu+hyväksymään,+ei+se+tarkoita+sitä,+että+kyseistä+rotua+ei+olisi+olemassa.+Oman+ajattelutavan+laajentaminen+Suomen+rajojen+ulkopuolelle+on+toki+sallittua.+Emme+kuitenkaan+ole+ainoa+valtio+koko+maapallolla,+vaikka+se+hienoa+olisikin.
Lääkkeitä+aijon+syödä,+jos+joskus+on+siihen+tarve.
12.02.2019 21:59
Höh,+juuri+kun+kerkesin+vastata+:D
12.02.2019 21:15
Ei+kannattaisi+ihan+noin+kamalasti+ottaa+itseensä.+Saattaisi+tuottamasi+tekstin+sisältö+olla+myös+hieman+laadukkaampaa.+
Minun+aikeenani+ei+ole+ottaa+kantaa+sinun+henkilökohtaisiin+patoutumiisi+tietynlaisia+koiratyyppejä+kohtaan.+Vaikka+niitä+yrität+kovasti+naamalleni+tyrkyttää.
Koiralla+nyt+sattuu+vain+olemaan+ihan+yhtä+pitävät+paperit.+Toivottavasti+kestät+tämän+faktan+ja+pystyt+elämään+sen+kanssa.
12.02.2019 21:15
Hyvä+yritys,+josta+saat+kymmenen+pistettä.+Koirani+on+paperillinen+Amerikassa.
12.02.2019 20:16
Omanlainen
tai+
osa-aikainen+mulkku,+jos+sääntöjä+saa+rikkoa.
Mutta+hyvällä+tarkotan+kuitenkin.
08.02.2019 17:59
Mä+tiskaan+ja+sinä+kokkaat.
Tai+voidaan+me+riidan+tullessa+käyttää+niitä+frisbeinä.+Ovat+ainakin+valmiina+jo+käden+ulottuvilla.
07.02.2019 17:16
Hinnoissa+on+aina+eroja.+Meidän++berhandilainen+maksoi+vain+tonnin+jokunen+vuosi+taaksepäin.+Erittäin+halpa+hinta+paperit+ja+hyvät+vanhemmat+omaavasta+terveestä+pennusta.+Tosiaan,+meille+taisi+käydä+aikamoinen+tuuri+silloin.
04.02.2019 23:35
Eipä+juu+ole+:D+Tuossa+se+vaan+sängylläni+röhnöttää+kuin+possu.
04.02.2019 23:26
1 / 1