Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

47

1. Ai,+kiitos.+😊+Pahoittelut+vastauksen+viivästymisestä.+En+ole+ollut+täällä+kirjautuneena+vähään+aikaan.+Mukavaa+alkanutta+vuotta!+😊
  2. Mukavaa+kuulla,+että+on+muitakin,+jotka+ovat+mieluummin+yksin,+kun+tyytyvät+vähempään+kuin+aitoon+rakkauteen.+Yksin+ollessa+oppii+aidosti+sinuksi+itsensä+kanssa+ja+olemaan+onnellinen+myös+yksin.+Monet+odottavat+toisen+ihmisen+tekevän+heidät+onnelliseksi+ja+hakevat+sen+vuoksi+parisuhdetta.+Kuitenkaan,+jos+ihminen+ei+ole+käsitellyt+vanhoja+sisäisiä+haavojaan+ja+kokee+itsensä+onnettomaksi,+nousevat+ne+väistämättä+pintaan+hyvässäkin+parisuhteessa.+Tällöin+syytä+haetaan+usein+siitä+toisesta,+vaikka+jokaisen+täytyisi+oma+sisäinen+työnsä+itsensä+kanssa.+Olen+rakastanut+elämässäni+yhtä+ihmistä+enemmän+kuin+ketään+muuta.+Seurustelin+aikanaan+hänen+kanssaan.+Olimme+tuolloin+molemmat+kuitenkin+"rikki",+eikä+suhde+toiminut.+Ero+hänestä+oli+minulle+niin+kova+paikka,+että+se+pakotti+minut+lopulta+tarkastelemaan+omia+vanhoja+haavojani+ja+tekemään+vaadittava+työ+niiden+paikkaamiseksi+ja+itseni+eheyttämiseksi.+Rakastan+häntä+edelleen,+mutta+tiedän+hänen+haluavan+erilaisen+elämän+kuin+itse+haluan.+Itse+haluan+parisuhteen,+jossa+on+syvää+molemminpuolista+rakkautta.+Haluan+kuitenkin+myös+vahvan+henkisen+yhteyden+tuohon+ihmiseen.+Haluan+molemminpuolista,+kunnioitusta+ja+arvostamista.+Haluan,+että+kaikesta+voidaan+puhua.+Haluan+kuitenkin+myös+saman+kiihkon+ja+nautinnon,+jonka+koin+hänen+kanssaan.+Tiedän+hänen+haluavan+myös+tuota+viimeistä+asiaa,+mutta+muutoin+hän+haluaa+päästä+siitä+mistä+aita+on+matalin.+En+tiedä+onko+se+hän,+jota+minun+on+tarkoitus+odottaa,+vai+onko+minua+varten+joku+toinen+henkilö.+Silti+sisimmässäni+on+varma+tunne+siitä,+että+tulen+kohtaamaan+minulle+tarkoitetun+ihmisen.+Senkin+vuoksi+minun+on+helppo+olla+yksin.+😊
  3. Hei+kaikille!+En+ole+yleensä+kommentoinut+muuta+kuin+tuonne+Tunteet-palstalle+ja+sinnekin+vain+muutamiin+viesteihin.+Päädyin+lukemaan+koko+tämän+ketjun,+sillä+aloitus+on+mielestäni+hyvä+ja+tärkeä.+Itseäni+on+vaivannut+jo+pidempään+palstan+asiattomat,+vihamieliset+ja+jopa+välillä+todella+loukkaavat+viestit.+Myöskään+huumeisiin+liittyvät+viestit+eivät+mielestäni+kuulu+tänne.+Välillä+teen+asiattomista+viesteistä+ilmoituksia.+Aiemmin+ne+yleensä+poistettiinkin,+nykyään+niitä+poistetaan+harvoin.+Sen+sijaan+näen+hyvinkin+asiallisten+viestien+poistuvan.+Palstalla+on+kirjoittajia+moneen+lähtöön.+Niinkuin+joku+ylempänä+totesi,+suurin+osa+lienee+ihan+fiksuja+ja+hyväntahoisia+ihmisiä,+jotka+kirjoittelevat+tänne+asiallisia+viestejä.+Mukaan+mahtuu+kuitenkin+myös+niitä,+joka+anonyyminä+tekevät+täysin+asiattomia+ja+loukkaavia+aloituksia+tai+jotka+pilaavat+ilkeillä+kirjoituksillaan+hyvät+ja+mielenkiintoiset+viestiketjut.Olen+(ehkä+hiukan+naiivistikin)+ajatellut,+että+rekisteröityä+nimimerkkiä+kirjoittaviin+käyttäjiin+voi+ns.+luottaa.+Olen+nähnyt+tässäkin+ketjussa+kaikkien+teidän+kirjoituksia+joissain+viestiketjussa.+Ne+mitä+olen+nähnyt,+ovat+olleet+mielestäni+ihan+asiallisia.+Jos+palstalla+on+oikeasti+joku,+joka+haluaa+tänne+riitaa+ja+eripuraa,+niin+älkää+nyt+antako+sille+ihmiselle+tuota+mahdollisuutta.+Älkää+kääntykö+toisianne+vastaan!!!+Jos+jokin+kaihertaa+mieltä+tai+epäilyttää,+laittakaa++kyseiselle+nimimerkille+yksityisviesti+ja+selvittäkää+asia.+Yleensä+kaksi+järkevää+aikuista+saa+asian+ratkaistua.+Keskitytään+tässä+ketjussa+löytämään+ratkaisu+alkuperäiseen+ongelmaan,+vai+mitä?+😊Mukavaa+päivää+kaikille!+😊
  4. Tiedän+tunteen...+😊
  5. Kiitos!+😊Ihana+päivä+olla+saaristossa.+😊