Suhde ilman läheisyyttä

Anonyymi

Vajaa pari vuotta tapailtu naisystävän kanssa, ollaan reilu kolmekymppisiä. Hänellä muutaman vuoden ikäinen lapsi, itsellä ei lapsia. Alussa oli jonkun verran "kipinää" ja seksiä viikottain. Sitten sänkyhommat jäi, ihan kokonaan, reilu vuosi sitten. Ei kuulemma kiinnosta, itseäni kiinnostaisi kyllä vaikka viikottain. Ei hänen mielestään kuulu normaaliin tämänikäisen elämään. "Ei kukaan tällä ikää enää harrasta seksiä" on vakiovastaus. Mitään muutakaan läheisyyttä ei ole, ei pussailua, halailua, kun ei kuulemma kiinnosta ja olen kuulemma vanhanaikainen kun moisia edes odotan. Suuttuu jos tulen edes lähelle, oikeasti. Lapsensa on melko vaativa tapaus ja ilmeisesti pääsyy tähän tilanteeseen, äidillä hermot kireällä jatkuvasti. Olen toiminut lapsenvahtina että hän saa vapaailtoja ja pääsee harrastuksiin yms. mutta mitään kiitosta ei ole herunut, ei sanallista eikä fyysistä. Lähinnä haukut aina jostain pienestäkin asiasta, jonka olen tehnyt vaan eri tavalla kuin hän tekisi. Ihmeellistä on/off touhua, välillä saattaa olla hauskaa hetken mutta sitten yhtäkkiä taas mikään ei käy ja nalkutetaan ihan kaikesta. Aika monta mahdollisuutta tälle jutulle olen antanut (oon varsin pitkäpinnainen) mutta nyt ei taida olla mitään muuta tehtävissä kuin jatkaa eri teillä. Silti hän puhuu yhteen muuttamisesta, auton ostosta ym. ja samalla kehuu kuinka ei tarvitse kenenkään apua kun pärjää (aina pärjännyt) omillaan. Minun tosin pitää auttaa kun ei ole lapsia ja olen yrittäjä (minun ei tarvitse "käydä töissä")......

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuota, kuules nyt aisuri, kamat kasaan ja karkuun....heti!!!

    • Anonyymi

      Kannattaa jättää jos ei normaali muhinointi kiinnosta, ei kai sitä kukaan normaali seurustele jääkaapin kanssa. Minäkin jätin aikoinaan naisystäväni koska seksi ei napannut eikä juuri läheisyyskään ja oli vielä nuorempi ja pistin suhteen poikki.

    • Anonyymi

      Hmm.. miksi edes olet suhteessa, jossa sinulla on paha olla?!

    • Anonyymi

      Vastaukset oli odotetut :) Itse asiassa vajaa vuosi sitten varsinaisesti pistettiin juttu poikki, oltu "ystäviä" siitä asti. Mutta hän silti pysyy lähietäisyydellä niinsanotusti, vaatii apua joka käänteessä ja soittelee niinkuin oltaisiin yhdessä. Olen ihan tietoisesti ja ikäänkuin testimielessä antanut ajan kulua että mitä tässä tapahtuu. Mutta kun homma alkaa mennä nyt siihen suuntaan että alkaa olla avioliiton velvoitteet ilman mitään vastakaikua niin tosiaan alkaa mitta täyttyä. Eiköhän tämä ole nähty.

      • Sinunhan ne rajat on laitettava omalla kohdallasi.
        Oletko ajatellut, että on vähän kurjaa roikottaa toista löysässä hirressä, jos ei sitten kuitenkaan asiasta tule mitään?
        Kun olette poikki laittaneet, oletko kuitenkaan laittanut silloin poikki, jos hän edelleen ajattelee sinua "aviomiehenä"?


      • Samoja neuvoja olisi minullakin tarjolla kuin Kaskenpolttajalla. Sen lisäksi neuvoisin teitä puhumaan kunnolla asioista. Kerro miltä sinusta tuntuu ja millaisen suhteen haluaisit. Jos toiveet eivät tosiaan osu yhteen tai jos ette pysty edes puhua asioista, suosittelen, että kerrot tarvitsevasi nyt etäisyyttä tai lopullisen päätöksen suhteelle. Tsemppiä sinulle!


      • Anonyymi

        " vaatii apua joka käänteessä ja soittelee niinkuin oltaisiin yhdessä."

        Kannattaisiko naiselle mainita asiasta? Vähän silleen, että kuule hei - autat mielelläsi joskus, mutta et suinkaan aina. Ja vaatiminen kuulostaa niin ikävältä, että se tappaa kaikki ihmisen luonnolliset halut auttaa.


      • Anonyymi

        Jos olette eronneet, niin miksi teillä pitäisikään olla seksiä tai läheisyyttä? Jos olette eronneet, niin miksi kutsut tilannettanne "tapailuksi"? Jos taas vain tapailette, ettekä ole edes oikeassa parisuhteessa, niin miksi siedät tilannetta? Sinulla ole mitään velvoitetta auttaa, eikä hänellä oikeutta pyytää. Jos taas vapaaehtoisesti autat, niin miksi valitat asiasta. Päätä nyt hyvä ihminen mitä haluat ja sitten ilmoitat naiselle mikä tilanteenne on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olette eronneet, niin miksi teillä pitäisikään olla seksiä tai läheisyyttä? Jos olette eronneet, niin miksi kutsut tilannettanne "tapailuksi"? Jos taas vain tapailette, ettekä ole edes oikeassa parisuhteessa, niin miksi siedät tilannetta? Sinulla ole mitään velvoitetta auttaa, eikä hänellä oikeutta pyytää. Jos taas vapaaehtoisesti autat, niin miksi valitat asiasta. Päätä nyt hyvä ihminen mitä haluat ja sitten ilmoitat naiselle mikä tilanteenne on.

        Niin seksi loppui jo silloin kun oltiin vielä "virallisesti" yhdessä, nähtiin päivittäin ja nukuttiin yhdessä. Läheisyyttä ei oikein ole ikinä ollutkaan. En enää pitkään aikaan ole sitä vaatinutkaan, paitsi kun hän oikein vaatii jotain minulta niin voin heittää vastineeksi että koskas minä saan jotain... Siedän tilannetta kai hyvää hyvyyttäni, onpahan edes joku. Ja tälle naiselle olen hyvin tehnyt selväksi mitä haluan ja mikä tilanne on muttei häntä pahemmin kiinnosta minun mielipiteet.


    • Anonyymi

      Mulla on samankaltainen tilanne, olen seurustellut yhden naisen kanssa jo reilun vuoden ajan ja hän vaatii minulta elatusapua elämäänsä vaikka ei kuulemma muuten halua olla missään tekemisissä minun kanssa

    • Anonyymi

      "Ei kukaan tällä ikää enää harrasta seksiä" on vakiovastaus."

      Haha, vai niin ja jopas jotakin. Kuuluuko nainen johonkin lahkoon?

      Tosiasia on, että seksiä voi harrastaa vaikka 80-vuotiaaksi - joskus sitä pidempäänkin.

    • Anonyymi

      Miks haluat, sitten tuhlata elämäsi tuollaisen naisen kanssa, joka käyttää vaan sinua hyväkseen? Oletko jonkinlainen hätävara? Seksi ja läheisyys kuuluu suhteeseen ja toisen kunnioittaminen.. ja seksiä voi harrastaa vaikkan70v, eikä se ikää katsoa ja sehän on parisuhteen liima.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1658
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      110
      1254
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1192
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      86
      1097
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      912
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      835
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      819
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      798
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      748
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      682
    Aihe