Naiselle kauneimmalle. Sisäinen kauneuteusi kiehtoo minua aivan liikaa. Olet jotenkin vain liian vastustamaton ja kiinnostava. Tässä on jotakin, mitä ei maailma tunnusta todeksi. Olet varmaan itsekin sen aistinut ja tuntenut. Kohtalonpyörä on pyörähtänyt ja tuoneet meidät toistemme luokse. Näin itse kaiken tämän jälkeen uskon, yhä vain entistä enemmän.
Järjellä ajatellen minulla ei pitäisi olla mitään hätää. Jostakin syystä paha olo silloin tällöin kaivelee rintaani ja tulet mieleeni noin vain. Ehkä sinä ajattelet silloin myös minua? Kuin myös minä sinua ja kaikkia epäkohtia ja esteitä, joita on tullut esille...
Olen kovasti miettinyt sinua ja näitä asioita, joita on viime kuukausien aikana tapahtunut. Ymmärrän nytten mikset silloin sanonut asioita suoraan. Liikaa mutkia. Rehellisesti ja sydämestäni sanon, että olen sinusta huolissani. Inhottava tunne kun noinkin tärkeä ihminen kärsii! Mutta mitä minä voin tehdä? Tunnen että eniten nyt tarvitset vain luotettavaa henkilöä tueksesi. Itse haluaisin sinusta vaan vielä enemmän... Ehkä sinäkin haluat, mutta esteitä on matkalla paljon. Joku viisas sanoi että ne ovat kompastuskiviä, eivät seiniä.
Tämä on ollut minulle todella raskasta. Ehkä reaktioni silloin kerran puhui puolestaan. Olisinpa voinut silloin hallita tunteitani sen verran, että en olisi niin vain lähtenytkään.
Se sattui niin paljon. Eräs menneisyyteni kovimmista peloistanikin palasi luokseni pian sen jälkeen. Se tunne siitä vuosien ja vuosien takaisesta palasi ainakin hetkeksi luokseni. Sinä et voinut tietää, mitä minulle lopulta päädyit tekemään. Revit yhden kivuliaimmista arvistani auki...
Järkeni pyytää lopettamaan tämän. Pysymään poissa ja antamaan aikaa. Se paha olo jonka olemme toisissamme aiheuttaneet, onko se tarpeellista? Valvotut tunnit ja jatkuva stressi johtaa meidät vielä turmioon.
Sydämeni kehoittaa taas uskomaan unelmiini. Se muistaa sen kosketuksen, joka varovaisesti, mutta tehokkaasti sai minut tuntemaan iloa ja onnea. Tuntuu kuin kehoni pakottaisi minut uskomaan ja jaksamaan? Mutta tämä epätietoisuus ja luottamuspula... kannattaako minun? Tahdonko minä ja haluanko? Mitä sinä tahdot ja haluat?
Kyllä minä tahdon. Minä tahdon että saan rakastaa sinua ja sinä minua. Ilman mitään välillämme! Se vaatii vain kovasti töitä ja ennen kaikkea kovasti luottamusta...
Ristiriita syntyy todellisuuden ja tämän paikan välillä. Luulen vahvasti että tunnistan sinut ja tiedän tilanteesi. En kaikkea mutta paljon huomioon otettavia asioita. Meidän täytyy siirtää tämä yhteys oikeaan elämään. Mitään takeita tai rautaista faktaa ei ole esittää, että sinä olisit minulle kirjottanut. Tästä syystä en voi toimia, niinkuin haluaisin... En haluaisi kävellä suoraan taas ansaan. Sinä satutit minua, se on vain nyt pakko myöntää.
Ehkä pian taas näemme? Mitä silloin tapahtuu? Erotaan kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaan? Kun kaikki yritykseni torppasit silloin, niin miksi enää yrittäisin? Valitettavasti vaikuttaa, ettet halua tarpeeksi. Ehkä rajoitat itseäsi niin paljon, että eväät kaikki mahdollisuudet meiltä? Vai päättyykö se tapaaminen luottoon paremmasta ja halaukseen? Minä olen sinulle tunteeni ilmaissut ja ollut aloitteellinen. Se on sinun vuorosi laittaa itseäsi likoon. Tulen kyllä vastaan silloin parhaani mukaan...
Olisi kiva kun voitaisiin luotettavasti viestitellä. Ymmärrän kyllä ettei se sinulle sovi, ainakaan "perinteisillä" tavoilla. Mutta ehkä me jotain keksitään, jos päästään siihen asti. Siihen asti että keskustelemme kahden ja täydellä luottamuksella.
Toivon sinulle kaikkea hyvää ja varsinkin rauhaa. Tiedän kokemuksesta kun keho on stressaantunut ja virittäytynyt ylikieroksille. Unta pitää saada tarpeeksi, sitä en voi enempää toitottaa. Rauhallisia hetkiä sinun päivääsi ja koita saada levättyä ja puuhattua askareita ilman raskaita ajatuksia. Olet minulle niin tärkeä ja rakas... <3
Näkyillään. Vaikka tällä palstalla vielä siihen asti, kunnes kohtaamme taas...
Hyvää sunnuntai päivän jatkoa! Näyttää aurinkokin paistavan pitkästä aikaa! :)
Hänelle kirjoitan...
99
1246
Vastaukset
- Anonyymi
Eli teillä oli jotain konkreettista keskenänne (kosketus ym. muu puhe tunteista)?
- Anonyymi
No ei ollut, ainakaan tällä naisella, jos nyt edes minulle oli tuskin. Ihan diipadaapaa en tunnista. Eikä kannata lähestyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ollut, ainakaan tällä naisella, jos nyt edes minulle oli tuskin. Ihan diipadaapaa en tunnista. Eikä kannata lähestyä.
Mikä sun ongelma on? Miksi puutut toisen kirjoitukseen, se on jokaisen oma asia jos lähestyy kaipaamaansa ihmistä.
- Anonyymi
Siinä sitä taas sanoitetaan sen toisen tunteita. Aika uskaliasta sanoa, että toinen tuntee sua kohtaan sitä ja tätä, jos ei ole mitään faktaa sen asian suhteen. Kovin pakkomielteinen purkaus mieshenkilöltä. Ei varmaan karkaa oletukseni kovin kauas, kun väitän että seurailet sitä naista, ahdistelet, ja pysyttelet koko ajan välimatkan päässä, jotta näet onko naisella jo mies elämässään. Tuskin tiedät kuitenkaan ja se syö sua rotan lailla. Voin melkein taata, että nainen elää elämäänsä onnellisena, tapaillen miehiä/ miestä, ehkä työssä tapaamaansa, tai jossain muualla.Sä olet omien tunteidesi reppana vanki, ja ilmeisen sekaisin. Lopeta, ennen kuin saat jonkun syytteen sen naisen taholta. Esim ahdistelustasi.
- Anonyymi
Mitään faktaa ei ole ja kuten sanoit, tunteiden purkaus. Mutta onko sillä väliä anonyymilla palstalla, anonyymien nimimerkkien takaa? Ei taida olla. Mitään väliä ei ole millään ja tosi elämän tapahtumat kyllä puhuu puolestaan.
- Anonyymi
Mikä sinäkin olet kommentoimaan aloitusta noin ilkeästi?? Tai ehkä kommentointisi perustuukin juuri sinun omaan negatiiviseen kokemukseen epämiellyttävästä tunteesta jostain ihmisestä.
Itseni tämä aloitus jollain tapaa yllätti koska on samanlaisia ajatuksia eräästä miehestä..
Mietin juuri omia tunteitani häntä kohtaan ja onko mahdollista että näin voimakkaat tunteet voisi olla vain yksipuolisia. Kun kokee syvästi että meidän kuuluisi olla yhdessä. Miksi tällaisia tunteita sitten on jos niillä ei ole merkitystä..
Esteitäkin on mutta muistan hänen sanoneen etten ole hänen tyyppiään. Silti koen että hän ei ole aina ollut rehellinen tunteistaan minua kohtaan. Silmät ja suu puhui eri kieltä..
Mutta minun on elettävä näiden tunteiden kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään faktaa ei ole ja kuten sanoit, tunteiden purkaus. Mutta onko sillä väliä anonyymilla palstalla, anonyymien nimimerkkien takaa? Ei taida olla. Mitään väliä ei ole millään ja tosi elämän tapahtumat kyllä puhuu puolestaan.
Tosielämän tapahtumiinhan tuo aloittajakin tuossa viittasi, mutta vahvasti tuli esille myös tosiasia, ettei aloittajalla ole oikeasti mitään todellista tietoa sen naisen tunteista häneen. Aloittaja vain olettaa, ja sanoittelee itse sen naisen tunnepuolta itseensä oman mieltymyksensä mukaisesti. Aika spookya, tulee mieleen tosiaan joku pahasti heilahtanut stalkkeri, joka väijyy sitä naista joka hetki jossain pusikoissa, ja seurailee autolla......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosielämän tapahtumiinhan tuo aloittajakin tuossa viittasi, mutta vahvasti tuli esille myös tosiasia, ettei aloittajalla ole oikeasti mitään todellista tietoa sen naisen tunteista häneen. Aloittaja vain olettaa, ja sanoittelee itse sen naisen tunnepuolta itseensä oman mieltymyksensä mukaisesti. Aika spookya, tulee mieleen tosiaan joku pahasti heilahtanut stalkkeri, joka väijyy sitä naista joka hetki jossain pusikoissa, ja seurailee autolla......
Ei taida nyt päteä tähän tapaukseen, ei niin tuntematon varmaankaan kyseessä.
- Anonyymi
Eiköhän ole naiselta naiselle -juttu tämä, tekstistä päätellen. Mutta porukka tyypillisesti lukee tekstistä vain ensimmäisen rivin, ja jos siinä on kehuja, ne omitaan lukematta sen enempää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän ole naiselta naiselle -juttu tämä, tekstistä päätellen. Mutta porukka tyypillisesti lukee tekstistä vain ensimmäisen rivin, ja jos siinä on kehuja, ne omitaan lukematta sen enempää.
No mitäs hittoo siitä sitten, siinä tapauksessa onnea naiselle ja naiselle jos tilanteet kohtaa?
- Anonyymi
Sain tästä kirjoituksesta täysin samanlaisen fiilarin.
Surkuttelua ja tsemppailua.
Kirjoittaja antaa minulle vaikutelman ihmisestä, joka on profiloinut kohteensa täysin alakanttiin ja samalla itse ikävöi tuota reppanaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitäs hittoo siitä sitten, siinä tapauksessa onnea naiselle ja naiselle jos tilanteet kohtaa?
No eihän siinä mitään ongelmaa olekaan. Mutta esim. kommentoija 11.07 haukkuu "pakkomielteisen mieshenkilön" lyttyyn, vaikka mikään ap:n tekstissä ei viittaa hänen mieheyteensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida nyt päteä tähän tapaukseen, ei niin tuntematon varmaankaan kyseessä.
Aloittaja elättelee toivita, että sen naisen tuneet ovat edelleen samat häntä kohtaan, kuin ennen naisen antamia pakkeja aloittajalle. Aika harvinaista, että nainen antaa pakit, ja kuitenkin rakastaisi aloittajaa. Todella harhaista aloittajalta elätellä tuollaisia toiveita naisen suhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittaja antaa minulle vaikutelman ihmisestä, joka on profiloinut kohteensa täysin alakanttiin ja samalla itse ikävöi tuota reppanaa.No tuo ränttäys taas on aika läpinäkyvää, siis sinun kommentti oot tainnu tykittää suurimman osan kommenteista, mikä lie ahdistaa ihan noin massiivisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittaja antaa minulle vaikutelman ihmisestä, joka on profiloinut kohteensa täysin alakanttiin ja samalla itse ikävöi tuota reppanaa.Aloittaja on oikeasti joku todellisen elämän luuseri, joka yrittää nostattaa itseään sen naisen yläpuolelle olemalla mukamas henkisesti vahvempi, kun on tuntevinaan väkevästi naista kohtaan. Aloittaja myös mitätöi naisen antamat pakit ( tulee selväksi tekstissä, ettei naisen puolelta oikeasti ole mitään tunteita tuollaista paskakasaa kohtaan), vaan yrittää nekin kääntää itselleen edulliseen valoon, että mukamas nainen kokee tilanteen hankalaksi ja joutuu siksi jäävään omat tunteensa. Hah! viddu mitä aivopieruilua aloittajalta.
- Anonyymi
Langan aloittaja on oikeassa aloittajamiehen pakkomielteestä. Johan tuo näkyy timbuktuun saakka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on oikeasti joku todellisen elämän luuseri, joka yrittää nostattaa itseään sen naisen yläpuolelle olemalla mukamas henkisesti vahvempi, kun on tuntevinaan väkevästi naista kohtaan. Aloittaja myös mitätöi naisen antamat pakit ( tulee selväksi tekstissä, ettei naisen puolelta oikeasti ole mitään tunteita tuollaista paskakasaa kohtaan), vaan yrittää nekin kääntää itselleen edulliseen valoon, että mukamas nainen kokee tilanteen hankalaksi ja joutuu siksi jäävään omat tunteensa. Hah! viddu mitä aivopieruilua aloittajalta.
No äläpä, ei ihme että tuollaiselle hyypiölle ei löydy muita vaihtoehtoja kuin lässyttää skeidaa ja selostaa itselleen parhain päin netissä.
- Anonyymi
Tässä kirjoituksessa omi paljon tuttuja ajatuksia, mutta mies ei ole koskaan halannut minua. 🤔
- Anonyymi
Juu mä olen samaa mieltä. Kyllä me vielä kohdataan.
Kaunis aloitus, saa minut hehkumaan🥰
- Anonyymi
Et voi tietää mitä toinen tuntee, ajattelee tai tarvitsee. Tosi järkyttävää, että koet tarvetta ajatella ja päättää toisen puolesta.
- Anonyymi
Niinpä. Näitä pakkomielteisiä ihmisiä on, joilla on pakonomainen tarve todistella, että kun omat tunteet on niin vahvat, niin täytyyhän sen toisenkin siinä tapauksessa rakastaa häntä vaikka väkisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Näitä pakkomielteisiä ihmisiä on, joilla on pakonomainen tarve todistella, että kun omat tunteet on niin vahvat, niin täytyyhän sen toisenkin siinä tapauksessa rakastaa häntä vaikka väkisin.
Sä oot tahallaan ymmärtänyt minua väärin!!!! enhän minä koskaan ole sanonut että sun pitää rakastaa minua!!!!! silloin alussa sanoin omista tunteista ja kysyin voidaanko jutella kahdestaan!!ni sä sanoit että haluat mun kanssa pysyvästi suhteeseen!!!!!!no nyt on neljä kk mennyt ja sanoin että en ole mikään pakkomielle tai esimerkiksi stalkannu sinua enkä vainonnut!!!!! tuntematon ihminen voi olla stalkkeriks mutta minä en ole mikään tuntematon ihminen!!!! olen sanonut että kun lähdit mukaan leikkiin niin koita kestää!!!!!!me emme eroa koskaan!!!!!!!! rakastan sinua aina vilpittömästi ja aidosti!!!!!!!!!!!! ja kyllä myönnän että olen sairaalloisen mustatukkainen sinusta!!!!olet maailman kaunein ja seksikkäin nainen ja en edes halua kuvitella että olet jonkun muun kanssa sillein!!! tietenkin minä tuhoan sinun suhteet!!!!! Jos minä en sinua saa niin ei saa ne muutkaan sinua!!!!!
- Anonyymi
Tosi järkyttävää shittii. Selvä provo poistoon
- Anonyymi
Hmm, trolli poissa tolaltaan, mielenkiintoista
- Anonyymi
Stalkkaatko sä jostain näitä tietoja henkilöstäsi? Kai ymmärrät ettet voi päätellä mitään sen, tai muiden mielipiteiden tai kertomusten perusteella. Ei arvostusta tällaista kohtaan.
- Anonyymi
Niin, kieltämättä tulee tuollainen vaikutelma että antaantuu tuollaisen toiminnan vaikutuspiiriin ja toimii kuten tuossa ylläolevassa viestissä todetaan profiloi ylenkatseisesti ihmisen.
Kuinka vanhojen tietojen, stalkkauksella tai ei perusteella hahmotellaan asioiden laitoja? Useamman vuoden takaisia vai akuutteja, luoko stalkkausmateriaali vuosien takaa illuusio nykyhetkestä esim tubemainen salanauhoitus valeprofiilin kautta, sen olevan relevantti muistutus tällä hetkellä? Muistuttaa siitä vuosien takaisesta tunkeiluun vastaamisesta ja ottaen sen vain ilolla vastaan, kuin keräten palasia toisen ihmisen elämästä ymmärtämättä suurempaa kontekstia, helvetellisyyttä, Uskotellen pinnallisten tyydytysten saamisen asioiden äärellä olevan riittävä vastaus/vastine ko toimintaan, sallien ko toiminnan jatkuvuuden jossa häiriintyneet tarvitsevat elämäänsä sisältöä pyörittämällä muiden elämän paloja rikosten myötä? Ihmetellen lauseita?
Mistä ja keiden kanssa hahmotelmia tehdään sivuuttaen todellisen ihmisen someharhojen myötä kuvioista, joihin ei enää uskalla vaikuttaa jouduttuaan someharhojen myötä suhtautumaan toiseen ihmiseen arveluttavalla tavalla, kiertoteitse? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kieltämättä tulee tuollainen vaikutelma että antaantuu tuollaisen toiminnan vaikutuspiiriin ja toimii kuten tuossa ylläolevassa viestissä todetaan profiloi ylenkatseisesti ihmisen.
Kuinka vanhojen tietojen, stalkkauksella tai ei perusteella hahmotellaan asioiden laitoja? Useamman vuoden takaisia vai akuutteja, luoko stalkkausmateriaali vuosien takaa illuusio nykyhetkestä esim tubemainen salanauhoitus valeprofiilin kautta, sen olevan relevantti muistutus tällä hetkellä? Muistuttaa siitä vuosien takaisesta tunkeiluun vastaamisesta ja ottaen sen vain ilolla vastaan, kuin keräten palasia toisen ihmisen elämästä ymmärtämättä suurempaa kontekstia, helvetellisyyttä, Uskotellen pinnallisten tyydytysten saamisen asioiden äärellä olevan riittävä vastaus/vastine ko toimintaan, sallien ko toiminnan jatkuvuuden jossa häiriintyneet tarvitsevat elämäänsä sisältöä pyörittämällä muiden elämän paloja rikosten myötä? Ihmetellen lauseita?
Mistä ja keiden kanssa hahmotelmia tehdään sivuuttaen todellisen ihmisen someharhojen myötä kuvioista, joihin ei enää uskalla vaikuttaa jouduttuaan someharhojen myötä suhtautumaan toiseen ihmiseen arveluttavalla tavalla, kiertoteitse?Osoittavat ymmärryksen tasonsa olevan ala-ikäisten tasoa, kuvitellen katsovansa relevantteja asioita ihmisestä "vuorovaikutuksessa" ja "läsnä" seoten someharhavaikutelmiin, "kiistellen" vain siitä kenellä on oman elämänsä suhteen puheoikeus.
Muut oikeudet eivät tavoita ymmärryksen tasoa, kertoen ko tason ihmisten älykkyydestä, moraalisesta tasosta, hyvyyden käsityksistä, alentaen muita kevyesti rikosten kohteiksi puutteidensa ja vajavaisen suoraselkäisyyden, rohkeuden puutteen takia.
Ihmiset esittävät toisaalla "arvojaan", hyvyyttään, periaatteitaan pystymättä näyttämään niitä testattuna mitenkään toteen, vain vajoten milloin minkin lauma aatteen taakse. Kun kuulee sanan toiston hyvyydensä oletuksesta, arvopohjasta johon väittävät nojaavana, poistetaan aseesta varmennin..
- Anonyymi
Pistäkää ilmoitusta tuosta laidasta. Provoja ihan liikaa tällä palstalla.
- Anonyymi
”Inhottava tunne kun noinkin tärkeä ihminen kärsii! Mutta mitä minä voin tehdä? Tunnen että eniten nyt tarvitset vain luotettavaa henkilöä tueksesi. Itse haluaisin sinusta vaan vielä enemmän...” miiiiksiiiiiiii? Tosi järkkyä tekstiä. Lisäksi noi maininnat esiin tulleista asioista... mitä kautta ne on tulleet esiin? Kyllä tässä apua alkaa kohta tarvita kun tällaista lukee.
- Anonyymi
Kaikki pitkään palstailleet tietää aloittajan. Vakitrolli ollut jo yli vuoden ajan. Joka kerta onnistuu saamaan kaipaamansa huomion. Todella sairas tyyppi kyseessä.
- Anonyymi
Palstapsykoosin auttaa ihan perus mieliala lääkkeet. Kummasti maailma kirkastuu ja harhat lähtevät kun niitä käyttää lääkärin ohjeiden mukaan.
- Anonyymi
Olen mielisairas ja haen hoitoa heti apuuni. Kiitos kaikille järkeville postaajille kun herätitte minut tästä harhasta. -ap
- Anonyymi
Ei kannata välittää typeristä vastauksista. Uskon että olet tosissasi naisen suhteen, sen vaikutelman kirjoituksestasi sai. Jotkut ihmiset ikävä kyllä ovat vaan niin loputtoman kyynisiä. Toivottavasti asiasi lopulta selkenevät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata välittää typeristä vastauksista. Uskon että olet tosissasi naisen suhteen, sen vaikutelman kirjoituksestasi sai. Jotkut ihmiset ikävä kyllä ovat vaan niin loputtoman kyynisiä. Toivottavasti asiasi lopulta selkenevät.
Se ei kuule riitä, että aloittaja sekopää on tosissaan asiansa kanssa, jos nainen on sitä mieltä, että heitä ei tule. Tuo aloittajan teksti on kaikessa sairaalloisuudessaankin karmeaa luettavaa. Ilmeisen harhaisen, naista ahdistelevan skitsoilijan päästä koko teksti. Hyi vittu. Tuon on jo melkein poliisiasia!!!!!
- Anonyymi
Saat kirjoittaa ihan mitä lystäät. Ne ovat sinun tunteitasi, eikä kukaan voi niitä torpata.
Jos nainen on olemassa elävästi, kerro toki hänelle. Luulen, että hän tuntee myös sinut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat kirjoittaa ihan mitä lystäät. Ne ovat sinun tunteitasi, eikä kukaan voi niitä torpata.
Jos nainen on olemassa elävästi, kerro toki hänelle. Luulen, että hän tuntee myös sinut.Luulen, että kukaan ei halua tuntea tuollaista kusipäätä.
- Anonyymi
Sen verran palstaa selanneena ja eri kirjoitustyyliä nähneenä, tunnistan minäkin jotakin. Tämän kirjoittaja on se reppana mies, joka kaipaa varattua naista. Lähtökohdat jo aika heikot mihinkään oikeaan tutustumiseen.
- Anonyymi
Ai se joka kyselee teekupposen ääreltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai se joka kyselee teekupposen ääreltä?
Taitaa olla just se sama. Kaikki täällä kyllä yhtä onnettomia on, jos on aikaa käydä näitä lukemassa. Ja keskustelemassa jopa, kuten minä nyt 😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla just se sama. Kaikki täällä kyllä yhtä onnettomia on, jos on aikaa käydä näitä lukemassa. Ja keskustelemassa jopa, kuten minä nyt 😬
Niin no miten sen nyt ottaa, mitkä on motiivit ja yms mikäpä siinä jos joku muukin välillä kuin provoilu kolahtaa jollekin (toiset käy vain niistä kiihottumassa ja neverneverland olisi voinut tapahtua) Joo, teekupposmies taitaa elää deniaalissa, mielenkiintoinen ilmiö oli kyllä tuo palstahäirikön totaalinen kilahtaminen, kuin olisi kilpailu elintilasta tai jotain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no miten sen nyt ottaa, mitkä on motiivit ja yms mikäpä siinä jos joku muukin välillä kuin provoilu kolahtaa jollekin (toiset käy vain niistä kiihottumassa ja neverneverland olisi voinut tapahtua) Joo, teekupposmies taitaa elää deniaalissa, mielenkiintoinen ilmiö oli kyllä tuo palstahäirikön totaalinen kilahtaminen, kuin olisi kilpailu elintilasta tai jotain
Niin mitenkähän pystyykin tekemään noin pitkälle vietyjä päätelmiä teekupposmiehen koko elämästä ja pakkomielteiden toteuttamisesta 😲
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mitenkähän pystyykin tekemään noin pitkälle vietyjä päätelmiä teekupposmiehen koko elämästä ja pakkomielteiden toteuttamisesta 😲
Ihan tavasta käsitellä asiaa, rivien väleistä luettuna, ei millään pahalla hänelle, kärsimys saattaisi lievittyä siirtymällä eteenpäin ja miettiä ylipäätään sen toisen ihmisen sijaa uusiksi kokonaan, ei oman minuuden täydentäjänä ym mielikuvana, vaan kasvaen yhtä matkaa. Se ei tekstistä välity, hyvin paljon puhetta itsestään ja valitettavasti vähän sellaista muokkausvibaa näkyy myös, toisesta ei saa muovattua sitä mitä haluaa, terveissä kuvioissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tavasta käsitellä asiaa, rivien väleistä luettuna, ei millään pahalla hänelle, kärsimys saattaisi lievittyä siirtymällä eteenpäin ja miettiä ylipäätään sen toisen ihmisen sijaa uusiksi kokonaan, ei oman minuuden täydentäjänä ym mielikuvana, vaan kasvaen yhtä matkaa. Se ei tekstistä välity, hyvin paljon puhetta itsestään ja valitettavasti vähän sellaista muokkausvibaa näkyy myös, toisesta ei saa muovattua sitä mitä haluaa, terveissä kuvioissa
Niin, ei pitäisi etäältä, kiertoteitse synnyttää toisesta toisille mielikuvaa, hypetystä tarkoituksena manipulatiivisesti muovata oletusarvoja, joiden rajojen sisässä toisen sitten oletetaan toimivan tai muuten saa arvostelua, muiden taholta "kiistelyä" onko millä asteikolla oikeutettu omaan ääneensä ja mistä he sen kuulevat? Vai onko vain oletuksia oletuksien perään kun aletaan toista ihmistä vähättelevällä ja väheksyvällä tavalla ns "käsittelemään" muiden kanssa, kuvitellen "lähestyvänsä" ihmistä ko tavalla mikä ei ole lähelläkään hyviä tarkoitusperiä.
"Lähentymistä" tekevät vain jos saavat kuvitelman mukautumista luotuihin asianlaitoihin, vähätellen ihmistä, luoden hybristä milloin minkin lähteen myötä vaikka rikoksilla saadun, mikä rikkoo jo toisen ihmisarvoa perustavanlaatuisesti. Menee mukaan "kiistelemään" kiertoteitse", etäällä ihmisestä siten ettei toinen pääse suoraan vaikuttamaan asianlaitoihin, jotta saisi pidettyä mukautumiskuvitelmansa raukkamaisuutensa takia, koska ymmärryksen tason myötä haluavat säilyttää naivin maailmankuvansa alaikäistasolla, välttäen vakavia asioita ihmisen suhteen. Pidättäytyen mieluummin itsepetoksessa.
kaiken vastaansanomiset, mielipiteet tyrmäävät martyyrimaisesti, kieltäytyen näkemästä taustoituksia, vaan alkavat demonisoimaan kaveri/laumassa, sinussa on kaikki pahaa nyt, sinä teet väärin, "kiistelevät" epäsuorasti kohtaamatta ihmistä, ymmärtämättä mikä on kellekin tärkeää, välittämättä omista toimistaan toista kohtaan todellisuuden tasolla eikä someverhon harhaisessa valetodeölisuudessa minkä turvin luulevat saavansa väheksyä todellisuuden tason pintaa ja vaikutuksia toisen ihmisen elämään. Lähentyminen loppuu hybriksen hävittyä, mikä alkaa ja syntyy vaikutelmista, ei aidoista kohtaamisista, lähentymisistä, ihmisen arvostamisesta, halusta kohdata todellisuuden tason kautta toista ihmistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ei pitäisi etäältä, kiertoteitse synnyttää toisesta toisille mielikuvaa, hypetystä tarkoituksena manipulatiivisesti muovata oletusarvoja, joiden rajojen sisässä toisen sitten oletetaan toimivan tai muuten saa arvostelua, muiden taholta "kiistelyä" onko millä asteikolla oikeutettu omaan ääneensä ja mistä he sen kuulevat? Vai onko vain oletuksia oletuksien perään kun aletaan toista ihmistä vähättelevällä ja väheksyvällä tavalla ns "käsittelemään" muiden kanssa, kuvitellen "lähestyvänsä" ihmistä ko tavalla mikä ei ole lähelläkään hyviä tarkoitusperiä.
"Lähentymistä" tekevät vain jos saavat kuvitelman mukautumista luotuihin asianlaitoihin, vähätellen ihmistä, luoden hybristä milloin minkin lähteen myötä vaikka rikoksilla saadun, mikä rikkoo jo toisen ihmisarvoa perustavanlaatuisesti. Menee mukaan "kiistelemään" kiertoteitse", etäällä ihmisestä siten ettei toinen pääse suoraan vaikuttamaan asianlaitoihin, jotta saisi pidettyä mukautumiskuvitelmansa raukkamaisuutensa takia, koska ymmärryksen tason myötä haluavat säilyttää naivin maailmankuvansa alaikäistasolla, välttäen vakavia asioita ihmisen suhteen. Pidättäytyen mieluummin itsepetoksessa.
kaiken vastaansanomiset, mielipiteet tyrmäävät martyyrimaisesti, kieltäytyen näkemästä taustoituksia, vaan alkavat demonisoimaan kaveri/laumassa, sinussa on kaikki pahaa nyt, sinä teet väärin, "kiistelevät" epäsuorasti kohtaamatta ihmistä, ymmärtämättä mikä on kellekin tärkeää, välittämättä omista toimistaan toista kohtaan todellisuuden tasolla eikä someverhon harhaisessa valetodeölisuudessa minkä turvin luulevat saavansa väheksyä todellisuuden tason pintaa ja vaikutuksia toisen ihmisen elämään. Lähentyminen loppuu hybriksen hävittyä, mikä alkaa ja syntyy vaikutelmista, ei aidoista kohtaamisista, lähentymisistä, ihmisen arvostamisesta, halusta kohdata todellisuuden tason kautta toista ihmistä.Löytävät rikoksilla saatujen materiaalien seasta itselleen vaikutelmia, mikä ajaa hybrikseen, vähätellen lähdemateriaalin rikosasteita, Uskotellen naiviisti kyllä kaverit tietää kertoessaan mikä on hyväksi. Sulkee todellisuudentason päästään liian vaikeiden asioiden äärellä mihin ymmärryksen taso ei riitä, mieluummin esittää ala-asteikäisen tasoa, vähätellen mittakaavoja ja todellisia tapahtumia toisen ihmisen elämässä, kokemuksia, Uskotellen oman pienen mielensä kuvitelmat olevan riittäviä, peitellen asioita ja vaikutusmahdollisuuksia toiselta uppoutuen kuvitelmiin someverhon takaa ja harhaisuudessa, nähden ja käsitellen "kiistellen" pintapuolisesti itseensä ottaen tuntemattoman hlön mielipiteet johon ei ole todellisuuden tasolla muuta kosketuspintaa kuin harhaiset "lähentymishybrikset" mukautumisvaikutelmien myötä, minkä saa sekaantuen rikoksilla saatujen asioiden vaikutuspiiriin. Välittämättä siitä, väheksyen sairaalla tavalla toisen olemassaolon perusteita, oikeuksia. Tuntematon. Luullen tosissaan sen olevan riittävää millään tasolla, oikeutettua tuntematonta kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytävät rikoksilla saatujen materiaalien seasta itselleen vaikutelmia, mikä ajaa hybrikseen, vähätellen lähdemateriaalin rikosasteita, Uskotellen naiviisti kyllä kaverit tietää kertoessaan mikä on hyväksi. Sulkee todellisuudentason päästään liian vaikeiden asioiden äärellä mihin ymmärryksen taso ei riitä, mieluummin esittää ala-asteikäisen tasoa, vähätellen mittakaavoja ja todellisia tapahtumia toisen ihmisen elämässä, kokemuksia, Uskotellen oman pienen mielensä kuvitelmat olevan riittäviä, peitellen asioita ja vaikutusmahdollisuuksia toiselta uppoutuen kuvitelmiin someverhon takaa ja harhaisuudessa, nähden ja käsitellen "kiistellen" pintapuolisesti itseensä ottaen tuntemattoman hlön mielipiteet johon ei ole todellisuuden tasolla muuta kosketuspintaa kuin harhaiset "lähentymishybrikset" mukautumisvaikutelmien myötä, minkä saa sekaantuen rikoksilla saatujen asioiden vaikutuspiiriin. Välittämättä siitä, väheksyen sairaalla tavalla toisen olemassaolon perusteita, oikeuksia. Tuntematon. Luullen tosissaan sen olevan riittävää millään tasolla, oikeutettua tuntematonta kohtaan.
Hybristason ihmiset hakevat ja saavat vaikutelmia kaverijoukoissaan yksittäisistä sivulauseista, asiayhteydestä irrotetuista lauseista, mistä tahansa mikä antaa heille mahdollisuuden liittää se heidän tarpeista käsin synnytettyyn tunnelmaan, mikä luo vaikutelmaa, luovat hybriskierteen, mitä ruokkiakseen menevät sairaalloisiin pisteisiin antaantuen vaikutuspiireihin, minkä turvin voivat jatkaa hybriskierrettään, lopulta aina törmäten johonkin lausahdukseen mikä "pilaa" harhaisesti synnytetyn vaikutelmatunnelman, kaikki tuo etäällä toisesta ihmisestä, sitä edes heidän tajuten tunkeillessaan sairaalloisella tavalla kiertoteitse ja arveluttavien vaikutuspiirien turvin, minkä turvin voivat väheksyä ja vähätellä ihmistä mielin määrin, esittäen vastaväitteiden edessä marttyyreja, viattomia hybriksensä edessä, oikeutettuja vaatimaan, repimään toista muiden edessä, kanssa, kohtaamatta, olematta tekemisissä todellisuuden tasolla ihmisen kanssa, mikä on täysin sairasta. Täysin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hybristason ihmiset hakevat ja saavat vaikutelmia kaverijoukoissaan yksittäisistä sivulauseista, asiayhteydestä irrotetuista lauseista, mistä tahansa mikä antaa heille mahdollisuuden liittää se heidän tarpeista käsin synnytettyyn tunnelmaan, mikä luo vaikutelmaa, luovat hybriskierteen, mitä ruokkiakseen menevät sairaalloisiin pisteisiin antaantuen vaikutuspiireihin, minkä turvin voivat jatkaa hybriskierrettään, lopulta aina törmäten johonkin lausahdukseen mikä "pilaa" harhaisesti synnytetyn vaikutelmatunnelman, kaikki tuo etäällä toisesta ihmisestä, sitä edes heidän tajuten tunkeillessaan sairaalloisella tavalla kiertoteitse ja arveluttavien vaikutuspiirien turvin, minkä turvin voivat väheksyä ja vähätellä ihmistä mielin määrin, esittäen vastaväitteiden edessä marttyyreja, viattomia hybriksensä edessä, oikeutettuja vaatimaan, repimään toista muiden edessä, kanssa, kohtaamatta, olematta tekemisissä todellisuuden tasolla ihmisen kanssa, mikä on täysin sairasta. Täysin.
Uppoutueissaan someharhoihin ja niiden kuvitelmiin "läsnä" olosta, vaikutelmien korostamisiin, minkä turvin pyrkivät oikeuttamaan tunkeilunsa, rääppimisensä someverhon turvin, olettaen sen suovan turvan tehdä toiselle ko tavalla, pyrkien alentamaan toisen omiin vaikutustunnelma tarpeisiin, välittämättä muusta, kuin todellisuutta ei olisi olemassa. Todellisuuden tasolla piilottelevat tekemisiiän, häivyttäen näe, estäen todellisuuden tason käsittelyt, kun vaikutelmahybrikset eivät todellisuuden tasolla kannakaan, muokkaukset muiden turvin toista kohtaan. Kieltäytyvät itsepetostasonsa takia todellisuuden tason aidoista kohtaamisista, koska heidän ymmärryksen ja rohkeuden taso ei riitä tapahtumien ja toisen ihmisen rinnalle, sen takia jatkavat soneverhon takaa toisen alentamis, vähättely toimia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uppoutueissaan someharhoihin ja niiden kuvitelmiin "läsnä" olosta, vaikutelmien korostamisiin, minkä turvin pyrkivät oikeuttamaan tunkeilunsa, rääppimisensä someverhon turvin, olettaen sen suovan turvan tehdä toiselle ko tavalla, pyrkien alentamaan toisen omiin vaikutustunnelma tarpeisiin, välittämättä muusta, kuin todellisuutta ei olisi olemassa. Todellisuuden tasolla piilottelevat tekemisiiän, häivyttäen näe, estäen todellisuuden tason käsittelyt, kun vaikutelmahybrikset eivät todellisuuden tasolla kannakaan, muokkaukset muiden turvin toista kohtaan. Kieltäytyvät itsepetostasonsa takia todellisuuden tason aidoista kohtaamisista, koska heidän ymmärryksen ja rohkeuden taso ei riitä tapahtumien ja toisen ihmisen rinnalle, sen takia jatkavat soneverhon takaa toisen alentamis, vähättely toimia.
Tarkoituksella levittävät toisesta ihmisestä juttuja kavereidensa välityksellä /kanssa jotta luovat itselleen oikeutuksen tunteen, jotta saavat tuen tunteen omille vaikutelmatunnelma hybrikselleen, mikä sivuuttaa heillä ymmärryksen tasolla kaiken muun, mikä oikeuttaa heidän mielestä osoittelut, mitkä tahansa kuvitellessaan tunkeilun oikeutusta halpamaisella tavalla pyrkien jopa hyötymään luoduista sairaalloisista tapahtumista ihmisen ympärillä, mihin vaikutuspiirin alentuu rohkeuden ja ymmärryksen puutteen takia, itsepetosmaisesti voi ne esittää jonain muuna mitä ne toiselle ihmiselle faktisesti ovat.
Kietoutuvat valheellisuuteen ja painottavat vaikutelmatunnelma hybriksiä jotta toinen(kin) alentuisi, mukautuisi luotuihin vaikutelmatunnelma tarpeisiin, käsittämättä juurikaan mitään muuta, kuvitelmat "läsnä" olosta, tunkeilun oikeutuksista mitä pyrkii hyödyntämään, on väärä lähtökohta mille tahansa asialle.
- Anonyymi
Höpö,. Höpö.. puhu pukille manipuloida horo. Olet sie kyllä naurettava.
- Anonyymi
Huolimatta näistä kaikista negatiivisista vastauksista, toivottavaati näet tämän. Luulisin, että sulle on selvää, etten voi sua unohtaa ja että kaikesta huolimatta tunteita on, ihan liikaa tiöanteeseen nähden.
- Anonyymi
Ehkä kannattaisi vaikka naisen nimen ensimmäinen kirjain laittaa? Muutenhan tämä on täysin tuuleen huutelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä kannattaisi vaikka naisen nimen ensimmäinen kirjain laittaa? Muutenhan tämä on täysin tuuleen huutelua.
Tuo oli naiselta aloittajalle
- Anonyymi
Tämä naiselta aloittajalle.
- Anonyymi
Kannattaisi ihan itse hänelle se kertoa, jos hän ei lue näitä. Ehkä keksit millä tavoin. Tai ainankin joku mistä hän tietää varmasti kuka olet, pieni vihje
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisi ihan itse hänelle se kertoa, jos hän ei lue näitä. Ehkä keksit millä tavoin. Tai ainankin joku mistä hän tietää varmasti kuka olet, pieni vihje
Viimeksi näin hänet, kun kävelin vahingossa hänen perässään.
- Anonyymi
No sehän on voi voi jos toinen ei tunne samoin.
- Anonyymi
Miksi trollaat?
- Anonyymi
Näin on marjat.
- Anonyymi
Kun joku kirjoittaa tänne harvinaisen syvällisesti ja pitkästi, niin miksi se kerää vain tuollaista negaa? Aloittajan viesti on hienosti kirjoitettu, ovat se lähtökohdat ja tarkoitusperät sitten aidot tai ei.
Itse toivoisin erään miehen lähestyvän minua tuohon tapaan. Satutimme kumpikin toisiamme ja vielä tietämättämme ja en tiedä miten voisin korjata tilanteen. Tunteet eivät ole muuttuneet, vain vahvistuneet ja selkiytyneet, ja toivon, että hän voisi olla puolisoni, paras ystäväni, rakastajani ja kivijalkani, ja minä tekisin parhaani ollakseni sama myös hänelle, mutta luulen, että toiveeni ja tunteeni ovat tässä tilanteessa turhia. KA - Anonyymi
ei kiehdo. uusi muijasi kiehtoo, jos ei kiehdo pane kiehtomaan
En ymmärrä suurinta osaa kommenteista tähän ketjuun. Minusta aloittajan viesti on raadollisen kaunis viesti kummuten aidoista tunteista.
Mietin miksi niin moni tällä palstalla on niin negatiivinen ja kyyninen. Miksi ihmisten on vaikea nähdä, että negatiivisuus ruokkii aina negatiivisuutta ja pahaa oloa. Sen sijaan, jos vastoinkäymistenkin keskellä jaksaa löytää elämästä ja ympäriltään positiivisia asioita, alkaa positiivisten ja hyvien asioiden kierre elämässä kasvaa ja vallata alaa kaikelta negatiiviselta ja huonolta. Kaikesta pimeydestäkin löytyy aina pieni valonsäde, epätoivosta ripaus toivoa ja umpikujasta uusi alku. Tämän sanon omasta kokemuksestani. Tsemppiä kaikille erilaisten vaikeuksien kanssa kamppaileville ja erityisesti aloittajalle.- Anonyymi
Ajatukset voi olla kauniita mutta kuka näitä uskoo se on kokonaan toinen juttu.
Olkoonpa trollin aloitus tai totuuksia ne helposti häviää tänne näiden kaikenkarvaisten mielipiteiden sekaan. Tässäkin ketjussa on silmiinpistävää se miten ihmiset reagoi sättimällä. Mikä ihmisiä vaivaa, onko noin paha olla? Kai asioita voi aina käsitellä sättimättäkin, olipa niissä totuuden perää tai ei.
Koskaan ei näistä kirjoitelmista saa koko kuvaa, usein ne ovat vain pieniä osa-alueita ihmisten elämästä ja silti niihin reagoidaan kuin tiedettäisiin rivien välistä enemmänkin. - Anonyymi
Olethan ap mies? Jotain pientä tunnistetta naisesta, kiitos.
- Anonyymi
Ap, milloin olet viimeksi nähnyt hänet?
- Anonyymi
Noin tunti sitten... jos sillä on mitään väliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin tunti sitten... jos sillä on mitään väliä.
Ai tää onkin työpaikan vonkaajamies..
- Anonyymi
Kerro mihin kohtaan "se kosketus" osui. Minäkin tunsin ihanan kosketuksenm mutta onkohan sama.
- Anonyymi
Osui Siihen. On sama,
- Anonyymi
Voisi sopia osittain elämääni ja hänen kirjoittamaksi, mutta tuskin kuitenkaan. Ainakin otin yhteyttä minun häneen IRL somen kautta (parikin kertaa). Eipä vastannut, joten se siitä sitten. Kaunis ja rehellinen kirjoitus.
- Anonyymi
Kaunis kirjoitus. Toivottavasti ei ollut minulle, kuitenkin sopii valitettavan monelta osaa omaan elämääni. Kohdallani on jo liian myöhäistä, olen jo luovuttanut. En jaksa enää yrittää. Valitettavasti ajattelen itsemurhaa jo päivittäin. Todennäköisesti siihen vielä ajaudun, enkä ole pessimisti vaan realisti.
- Anonyymi
Mies olet narsisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies olet narsisti
AP on narsisti
- Anonyymi
Aloittajan teksti on typeryydessään naurettava.
Miten joku jaksaa kirjoittaa trollausmielessä noin pitkän kirjoituksen? Siellä on typeriä sanamuotoja, puhumattakaan ajatuksesta.
Kirjoitus on trollaukseksi todella huono ja aidoksi aloitukseksi idioottimainen.
Ei jatkoon. - Anonyymi
Aloittaja, kerrotko mikä olisi sellainen teko, joka täyttää tuon kriteerin ”likoon?” Mitä haluat hänen tekevän? Oletko itse esim. ottanut häneen yhteyttä somessa?
- Anonyymi
Tuskinpa.
Aivan käsittämätöntä, että aistii jonkun ihmisen kärsivän, ja lirkuttelee siitä tänne!?!?
Jos aloittaja kirjoittaisi minulle, niin jokainen uusi palstalässytys kyllä erkaannuttaa, ja lopulta täysin tavoittamattomiin. Siinä ei iskelmät auta.
- Anonyymi
Olisipa kaipaamani mies tuon tekstin takana, vaan eipä niin taida olla... 😐
Meillä ei ole yhteyttä, ei ole koskaan ollutkaan. Harmillisesti ei päästy koskaan vauhtiin, vaan se tyssäsi omaan ujouteeni ja hämmennykseen hänen lähestyessä ehkä vähän hätäisesti 😄
Noh, sellaista se elämä välillä on... - Anonyymi
Ei v1ttu mitä hulluja menkää hoitoon jokaikinen !
- Anonyymi
Voi voi...
- Anonyymi
Mitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä
Vanha niin vanha...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha niin vanha...
Tässä iässä puolivuotta ei ole mitään.
En ollut aiemmin lukenut, ajatuksia herättävä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä iässä puolivuotta ei ole mitään.
En ollut aiemmin lukenut, ajatuksia herättävä.Apko tämän nosti ja miksi?
Sama kuin 21:39💜 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apko tämän nosti ja miksi?
Sama kuin 21:39💜Trollit ne vaan trollaa.
- Anonyymi
Tämä oli kaunis kirjoitus. Mitenköhän heidän kävi?
- Anonyymi
Nainen jatkoi onnellisena elämäänsä ja mies hirtti itsensä. :)
TM - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen jatkoi onnellisena elämäänsä ja mies hirtti itsensä. :)
TMMiten kukaan voi edes keksiä tuollaisia juttuja. Hyi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten kukaan voi edes keksiä tuollaisia juttuja. Hyi.
Sätki kuin kala kuivalla maalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten kukaan voi edes keksiä tuollaisia juttuja. Hyi.
Se kirjoitti tuon kommentin itse. Eikö narsistin alemmuuskompleksi ja superiorkäsitys naisesta näy tuossa pyrkimyksessa halventaa ja laittaa ajatuksia sekä heikkouksia hänen persoonalleen. Todellisuudessa alistunut, sairasta kilpailua ja sukupuolisotaa käyvä yksinäinen reppana se on
- Anonyymi
Kannattaisi aloittajan kertoa tuollaiset tunteet suoraan kohteelle IRL
- Anonyymi
Kuolleet eivät kerro enää mitään.
TM
- Anonyymi
Älä välitä näistä sekopäistä jotka täällä valittavat. Sun tunteet on ihania! Jos olisit mun mies niin ❤️ ehkä oot ehkä et.
- Anonyymi
Voi käydä haudalla kyselemässä.
- Anonyymi
Tuo alkuperäisen viestin päivämäärä pistää ajattelemaan. Voisiko olla? Noilla main olisin voinut aiheuttaa hänelle tunteiden purkamisen tarvetta.
Ensiksikin, jos olen sinua satuttanut, pyydän syvästi anteeksi. Se ei ole ollut tarkoituksellista. Onko joku pettänyt sinua tilanteessa jossa rakastat? Onko joku leikkinyt tunteillasi sinun ollessa itse syvästi rakastunut?
Silloin kun kerroit vai vihkaa sivulauseessa, toivovasi vaimoa ja lasta. Silloin kun sanoit, että tunnu tutulta kuin perheen jäsen. Silloin kun kysyit pitäisikö sinun adoptoida minun lapseni. Silloin kun sanoit leikilläni pyytämäni minut kahville, jos... Jo SILLOIN olin korvia myöten rakastanut. Kuitenkin olin parisuhteessa oleva pienen lapsen äiti, koin vastuuni vahvana, en ollut koskaan pettänyt tai vaihtanut suhteesta toiseen lennosta. Nyt jo päättynyt suhteeni vie väliaikaisesti kykyni koe itseni naisena ja seksikkäänä ja haluttavana. Herätit minut harmaata ahdistavasta arjesta. Löysin itseni uudestaan. Kaikista eniten olisin halunnut vastata vihjailuusi ja sisäinen tuleni roihusi sinulle kovaa, mutta olin liian kiltti mikä näkyi pidättyväisyytenä ja välillä tilanteista ”pakoon juoksemisen”. Minun piti opetella uudestaan, että saan tavoitella myös omaa onnea.
Joskus kuvittelin, että ihan kuin olisit jossain kauan sitten tapahtuneissa tilanteissa kokenut murtasukkaisuutta. Kyse ei ollut kuin juttelusta, huumorista, kivojen ihmisten seurasta tykkämisestä ja hymyistä omalta puoleltani. Tunne mustasukkaisuuden.olemassa olosta ei perustu mihinkään todelliseen, vaan vain tiukkaan ilmeeseen ja paikalta poistumiseen. Jos olet tullut petetyksi joskus, olen pahoillani. Voin luvata, että jos päädymme suhteeseen, en sinua petä. Olen ollut vuosia niin p*skoissa suhteissa ettet voi edes arvata mitä se on ollut pahimmillaan, ja silti en pettänyt. Miksi pettäisin ihmistä, jonka koen elämäni suureksi rakkaudeksi esteistä huolimatta. Näen, että esteet on tehty ylitettäväksi. Suuret asiat tulee harvoin ilmaiseksi ja ilman omaa työtä. Olen kyllä valmis siihen työhön, jos sinäkin olet. ♥️ Olen varmempi tästä kuin mistään asiasta aiemmin elämässäni, Minun ei tarvitse miettiä. Silti en uskaltanut täysillä latoa tunteitani eteesi. Jos et haluat kiitä kuulla, se voisi olla aika pommi ilman ennakkovaroitusta.
Pyydän anteeksi kaikkea aiheuttamaani. Se ei ole missään kohtaa tarkoituksellista. Minä olen rakkaudessa vielä keskeneräinen ihminen, ja siksi olen tarvinnut aikaa.- Anonyymi
Viestisi ei valitettavasti tavoita kohdettaan. Olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.
- Anonyymi
Olen huomannut itsestäni että en osaa rakastaa.
Sinä olet ainoa mies joka niin on minulle sanonut.
Ja rakastan sitä sanomista.
Mutta koska entinen rakkaus päätyi tyhjyyteen,on vaikea luottoo ja minuun ei luoteta
Olen epävarma itsekkin omasta piästäni
En haluaisi sanoa että olen luovuttanut mutta en halua tuottoo sinulle pettymystä oman epävarman piäni takia.
Ja kyllä,olen stressaantunut kehosta ja luulen että tai tiedänkin että se muuttuu LÄHES kuukausittain.
En pidä tästä.
Kehoani on loukattu.
Monta kertoo.
Joskus haluaisin vain piiloutua mutta sitten vaikka alkoholin voimalla lähden liikkumaan ulos.
Viärin kai sekin mutta näin vain on.
En halua seksisuhteita vaan oikeaa välittämistä ja rakkauden tunnetta kun kaksi toisilleen ihanaa ja rakasta saavat tuntea kuuluvansayhteen.
Mutta kuten itsekkin sanoit,välillämme on joitakin esteitä.
Ehkä ne eivät ole poistettavissa....????....,,,
Olosuhteista johtuen.
Silti tiedän ja rakastan että sinä ymmärrät minua.
On vaikea piästää sinuakaan lähelle koska pelkeen sisintäni.
Se on vaikeaa.
Ehkä sinullakin on jotain sammoo....???
Me voidaan rakastoo toistemme tukea tai ymmärrystä tai sanoja mutta kun kohtaamme ....
Ääh...
Ne muuttuu vaikeaksi koska sisimpämme ovat EHKÄ niin samanlaisia?
Siinä on tuskaa,välittämistä ....
Eikö olekkin jotain tämmöistä.
Myö puhutaan tiällä kuten aikuiset toisillemme mutta sitten puretaan nämä kasvukivut toisiin naisiin.
Näin ajattelen,,,,
Mutta koska olet miulle ihanin ja rakkain vaikka näin välityksellä,en pysty sinua saamaan johtuen nuista asioista.
Mitä kirjoitin.
Rakastan sinua aina ja loppuun asti.
Muista se aina.😙😌🤕- Anonyymi
Minusta tuntuu, että rakastat vain itseäsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tärkeintä elämässäsi on, ettet menetä kasvojasi. Pidät siitä kynsin hampain kiinni.
Minä olen menettänyt jo monta kertaa.
Etkä sinä oikeasti minun tunteista välitä. Kuinka tämä minua syö sisältä. Täytyy irtautua, jos aikoo elää. Läheisyyttä haluan kunnon ihmiseltä, oikealta. Ymmärräthän, ja annat minun elää rauhassa. Älä kiusaa minua. Ethän halua muuta kuin kirjoitteluseuraa, annat vain muuta ymmärtää.
Minulle ei kirjoittelut riitä. Haluan terveen suhteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko niin ääliö, että kuvittelet jonkun naisrn oikeasti kirjoittavan noin? AP se tässä jatkaa mielikuvitusmatkaa... olette te tyhmiä. Kun kirjoittaa naisena esiintyen ties mitä paskaa, niin se menee läpi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282025Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571279Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89954TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46915
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804