Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

650

  1. Miten+perustelet+untien+alijäämän+olevan+kokoomuspolitiikan+syytä?Olisikohan+syynä+kuitenkin,+etteivät+kunnan+"isät"+oikein+osaa+hoitaa+kuntansa+taloputta?Miten+sinä+väitteeisi+perustelet?+Minä+kun+aina+olen+ollut+sitä+mieltä,+että+aina+on+tultava+toimeen+olemassa+olevilla+tuloilla!+Sitä+olen+omassamkin+elämässäni+aina+noudattanut+enkä+millään+ilveellä+ryhtyisi+pikavippien+kanssa+pelaamaan!
  2. Se+mikä+yrityksessä+oikeasti+tuottaa+on+yritysidea+ja+ne+jotka+ovat+sen+yrityksen+pystyyn+laittaneet+ja+siihen+sijoittaneet+sillä+ilman+heitä+siinä+olisi+vain+puskia,+nurmikkoa+tai+muuta+luonnon+aikaansaamaaDuunarithan+vain+tekevät,+toivottavasti,+sen+minkä+yritys+antaa+heille+tehtäväksi+olkoon+se+mitä+hyvänsä+ojan+kaivuusta+avaruusraketin+valmistamiseen,+kunhan+se+vain+kuuluu+yrityksen+toimialaan.Yritys+ei+ole+paperia+ja+eri+värisiä+merkkejä+vaan+se+on+toimiva+organisaatio+jossa+sen+pää+ja+ohjaus+kuuluu+yrityksen+johdolle+joka+taas+vastaa+siitä+hallitukselle+(yrityksen)+joka+taas+on+omistajien+valitsema.Ay+liike+ei+veronmaksuun+vaikuta+vaan+yritysten+tuottavuus+josta+sitten+palkkoja+ja+niiden+vero-osuuttakin+maksetaan.+Veroja+maksetaan+menestyksestä+ei+ay+järjestöjen+ansiosta,+vaan+niistä+huolimatta.Sipilä+lähti+oikeaan+suuntaan+mutta+liian+varovasti.+Jos+kiky+olisi+ollut+15+-20%+niin+olisimme+paremmassa+tilanteessa.+Nyt+olisimme+edelleen+markkinakelpoisempi+ja+työllisyys+olisi+korkeammalla.Meillä+demokratiassa+ei+voi+olla+laillista+yleissitovuutta+jos+haluamme+pitää+demokratiamme.+Siinä+ei+voida+muutoin+kuin+lain+voimalla+määrätä+yritysten+toiminnasta+jos+ne+eivät+kuulu+liittoihin.+Tuo+yleissitovuus+on+yksi+asia+joka+jarruttaa+kehitystä!En+tiedä+mitä+sinun+pääomapiirisi+ovat+sillä+ne+hyvin+vähän+vaikuttavat+tavallisten+pienten+ja+keskisuurten+yritysten+toimintaan+mikroyrityksiä+unohtamatta.+Noitahan+valtaosa+yrityksistä+on.