Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

650

  1. Jos+nimitys+työväenpuolue+on+jonkinlainen+arvio+siitä,+onko+ja+paljonko+on+työläisten+määrä+puolueen+jäsenistössä+ja+kannattajissa+niin+veikkaan+PerusS+puolueen+olevan+tiukempi+työväenpuolue+kuin+SKP!Kun+PerusS+kannatus+ainakin+galluppien+mukaan+on+yli+20%+ja+muistaakseni+SKP:n+(ei+taida+olla+edes+puolue+tänään)+kannatus+on+ollut+viime+aikoina+luokkaa+0,2%+niin+kun+yhtä+SKP:läistä+kohden+on+100+persukannattajaa+niin+kyllä+PerusS+on+varmuudella+suuremman+työläisjoukon+suosiossa+kuin+SKP!+Mitä+muuta+kansaa+meillä+on+kuin+työläisiä?+Vain+työtehtäväthän+vaihtelevat+mutta+työläisiä+kaikki+ovat+porttivahdista+ylipääjohtajaan!Työtaistelut+ja+lakot+eivät+ole+työläisten+etua+vaan+komut+elävät+siinä+harhassa+ja+oman+kannatuksenne+muutos+kyllä+kertoo+minun+olevan+oikeassa.+Aikoinaanhan+SKDL+eli+SKP:n+esiliina,+kun+se+ei+omalla+lipullaan+kehdannut+esiintyä,+sai+kannatusta+noin+20%+verran+eli+kuten+persut+tänään.+Kun+SKP:n+kannatus+on+nyt+noin+0,2%+niin+se+on+pudonnut+noin+sadasosaan+(1/100)+entisestään.+Kannattaako+teidän+muiden+kannatusta+arvioida+kuin+korkeintaan+ylistäen,+kun+itse+ette+kykene+enää+kansaa+huiputtamaan+kommunismin+kurjuuteen?
  2. Lakko+ei+ole+mahdollisuus+vaan+typeryys.+Parempaan+päästään+kun+pyritään+aina+parempaan+tuottavuuteen.++Varsinkin+pitkien+lakkojen+lopputulos+on+aina+kokonaisnegatiivinen+joka+ei+kovin+järkevältä+vaikuta.+Tunnin+lakon+tappiot+vielä+voi+kiriä+kiinni!Minä+en+ole+päivääkään+lakkoillut,+olen+aina+ollut+työssä+kun+sitä+on+ollut,+vaikka+joku+tollo+olisikin+lakkoillut.+Lakko+lakostani+huolimatta+olen+tyhjästä+lähtuen+nyt+eläkkeellä+kohtuu+eläkkeen+saaja+sekä+vielä+muutakin+varallisuutta+kerännyt+entinen+työläinen+nykyinen+työeläkeläinen.En+usko,+että+lakot,+jos+niihin+olisin+langennut,+olisivat+eurollakaan+kasvattaneet+sen+enempää+eläkettäni+kuin+muutakaan+varallisuuttani.+Miksi+siis+olisin+moiseen+hölmöyteen+alkanut?
  3. Ihan+noin+kansakoulun+laskuopillakin+siinä+sepustuksessasi+oli+enemmän+kuin+yksi+kysymys!+Kannattaisi+pysyä+totuudessa+edes+ensimmäisen+lauseen+ajan!+Muutoin+annat+kuvan+patalaiskasta+kommunistista!Eduskuntavaalien+tuloshan+oli+jotta+enää+ei+ole+"suuria"+puolueita+vaan+vain+keskisuuria+ja+pieniä.+Nythän+gallup+kannatus+on+nostanut+yhden+taas+ISOJEN+joukkoon.Jos+eduskunta+olisi+kuunnellut+kansaa,+niin+sen+valinnan+perusteella+vaalituloksessa+oli+3+tasavahvaa+puoluetta+alle+prosentin+marginaalilla,+joten+kansa+olisi+halunnut+ne+kolme+hallitukseensa.2+promillen+johtokaulalla+sitten+SDP+päätti,+ettei+se+edes+ala+harkitsemaan+kansan+mielipiteen+noudattamista.+SDP+päätyi+silppupuolueisiin+kun+yksi+keskisuurista+alistui+sen+komenneltavaksi+eli+Keskusta.Keskusta+teki+miehen+(naisen)+työn+pullauttaessaan+kansaa+pettäneen+diktaattoriksi+pyrkineen+Antin+syrjään.+Pettymyksekseni+se+kuitenkin+lupasi+jatkaa+samaa+ohjelmaa+vanhojen+kumppaneiden+kanssa+uudessa+hallituksessa.Asian+tietysti+voi+vielä+korjata+muuttamalla+hallitusohjelman+painotusta+työpaikkojen+lisäämisen+mahdollisuuksien+suuntaan.+Työpaikathan+ovat+se+ainoa+ratkaisu+pulmiimme,+valtion+velka+ja+sen+kasvattaminen+etunenässä.Työpaikat+lisäävät+tuloja+ja+vähentävät+menoja,+jolloin+ajan+mittaan+saamme+mahdollisuuksia+myös+muihin+uudistuksiin.+Nyt+uusi+rahaministeri+saisi+alkaa+muuttelemaan+ensivuoden+budjettia+ja+muuttaa+niiden+2+miljardin+lisämenojen+suuntaa+investointeihin+uusien+yritysten+ja+siten+työpaikkojen+luomiseksi.+Pääministerin+pitäisi+alkaa+painostamaan+ay+mafiaa+sopimus+uudistuksiin,+sopimusten++jotka+helpottaisivat+nykyisen+työttömien+armeijan+ainakin+puolittamiseen+jos+ei+enempään.Silloin+voisi+alkaa+taas+luottamaan+niin+SDP:n+kuin+Keskustankin+kykyyn+viedä+maatamme+kohti+hyvinvointia!