Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
varakaanari
profiilit
varakaanari
varakaanari
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
650
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Enemmän+näen+tehokkuuden+kasvavan!
26.11.2019 21:40
Tunnen+hyvin+vähän+vanhusten+hoitoa.+Yhden+vanhuksen+kohdalta+sitä+seurasin+ja+mielestäni+se+meni+aika+hyvin.+Hän+tosin+jättä+maallisen+vaelljuksensa+jo+noin+10+vuotta+sitten.
Kun+velipoika+sairastui+ja+tuli+kyvyttömäksi+huolehtia+itsestään+hän+pääsi+yksityiseen+laitokseen+nkä+lähtisi+siitäkään+valittamaan,+en+ainakaan+sen+kokemuksen+perusteella+jonka+sain+siellä+aika+usein+vieraillessani.
Kaikissa+hommissa+joita+ihmiset+tekevät+on+aina+toivomisen+varaa+mutta+ay:n+toiminnassa+sitä+on+liikaa!
26.11.2019 21:39
Oikeampi+on+se+joka+ansaitaan,+jos+maksetaan+enemmän+niin+opitaan+kohta+jotta+se+oli+lyhytnäköistä!
Vain+ahne+tollo+sanoo+ENEMMÄN+PALKKAA!+Viisas+sanoo+ANSAITTU+PALKKA!
26.11.2019 21:34
Ay+porukat+eivät+tuo+yhtäkään+senttiä+lisää+vaan+kaikki+on+yritysmaailman+tuottamaa.
On+parempi+olla+fiksu+ja+tehdä+omat+sopimuksensa+työnantajan+kanssa,+se+on+parempi+tie+kuin+ay+tie+sillä+se+antaa+suuremmat+mahdollisuudet+eteenpäin+menoon.+Itse+tuota+aikoinaan+kokeilin!
Jotta+saa+hyviä+sopimuksia+pitää+olla+tuottava+ja+kyvykäs+eteen+tulevissa+tilanteissa.
26.11.2019 21:31
Kuvittele+mitä+kuvittelet!
Ne+vielä+siirtyvät+koska+koko+Posti+tulee+uudistumaan+kuten+sen+olisi+pitänyt+tehdä+jo+vuosikymmeniä+sitten.
Te+ja+ay+ette+ilman+yrityksiä+kykene+tekemään+mitään+sillä+teiltä+puuttuu+taito+hoitaa+taloutta+tuloksellisesti.+Jos+tosipaikka+tulee+eteen+ette+kykene+mihinkään+sillä+ainoat+eurot+saa+aikaan+yritysmaailma!
26.11.2019 21:26
Postilaiset+eivät+ansaitse+palkkaansa+ja+heitä+pyrittiin+saada+palkalle+jonka+he+ansaitsevat.+Nyt+tapahtuu+seuraavaa+lähitulevaisuudessa+eli+muutaman+vuoden+kuluessa.+Posti+jaetaan+useammaksi+yhtiöksi,+töitä+organisoidaan+uudelleen+ja+iso+osa+saa+uuden+toimen+kilometritehtaalta.
Noin+siinä+nyt+tulee+käymään!
26.11.2019 20:51
Nyt+veikkasi+varakaanari,+ja+veikkasin+oikein.
Saat+nähdä,+parin+vuoden+sisällä+alkaa+postin+rakenne+muuttumaan+jos+ihmeitä+ei+tapahdu.
Rakennetta+hajautetaan,+porukkaa+pannaan+laitumelle+ja+tehtäviä+organisoidaan+uuteen+malliin.
Ay+sai+Pyrrhoksen+voiton+ja+tulee+sen+huomaamaan.+Ay+liikkeelä+ei+ole+pienintäkään+ajatusta+siitä+miten+pitäisi+toimia+jotta+kokonaisuus+olisi+positiivinen.
26.11.2019 20:48
Olen+aikoinaan+tuntenut+muutaman+noista+paroista,+komujen+uhreistä.+Komujen+joita+pännii+kun+joku+on+heitä+fiksumpi+ja+osaa+tehdä+itse+omat+päätöksensä!
26.11.2019 20:41
Minä+osaan,+sinä+et+ymmärrä!
26.11.2019 20:39
Kyllä+painostusta+esiintyy,+julkisestikin+on+uhottu+miten+niiden+käy+jotka+lakkoilusta+huolimatta+ovat+töissä+koska+eivät+liittoon+kuulu.
Tuo+sinun+vakuuttelusi+ei+tepsi+alkuunkaan+sillä+vaikka+itse+en+ole+moista+kokenut+niin+tiedän+useampia+joille+niin+on+käynyt.
Kas+kun+komun+on+vaikeaa+hyväksyä,+jotta+joku+muu+on+häntä+fiksumpi!
26.11.2019 16:27
Veroja+pitääkin+alentaa+ja+ihmisten+pitää+reipastua+ja+alkaa+elämään+omalla+kustannuksellaan.+Niin+minäkin+olen+kesästä+1960+alkaen+tehnyt.+Se+siis+ei+voi+olla+vaikeaa+jos+minäkin+siihen+olen+kyennyut.
Yrittäjät+hoitavat+ja+heidän+pitääkin+hoitaa+yritystään+jonka+tuotosta+he+ja+muut+siellä+työssä+olevat+saavat+elantoonsa+apua.+Se+tarkoittaa,+että+jokaisen+on+se+oma+osansa+ansaittava.
Jos+olet+yrityksessä+jonka+palkalla+et+selviä+niin+sano+itsesi+irti+ja+katso+löydätkö+yrityksen+joka+sinun+työtäsi+enemmän+arvostaisi+euroina.
Mainitsemasi+700+siirrettiin+vain+hyväksytyn+työehtosopimuksen+mukaiseen+työsuhteeseen.+Jos+ay+pomot+eivät+osaa+hoitaa+sopimuksiaan+siten,+että+samasta+työstä+samaa+palkkaa+niin+vaikeaa+on+sanoa+kunpi+sopimus+on+oikeampi+se+jossa+palkkaa+saa+enemmän+vai+se+toinen.
26.11.2019 16:22
Onko+ay+liikkeeseen+luottamista+jos+samaan+tehtävään+eri+liitoissa+on+erilaisia+maksuperusteita?
Jos+sopimus+on+ay+liikkeen+jonkin+osan+hyväksymä,+niin+kyllä+sen+pitää+kaikille+siitä+tehtävästä+kelvata/riittää.
Ei+ole+shoppailua+vaan+sopeuttamista,+mikä+on+kaiken+järkevän+sopimustoiminnon+pohja.+Pitäkää+itse+huolta+liittojenne+päätöksistä,+jotta+ne+ovat+synkassa.
Ilman+ay+liikkeen+sekoiluahan+koko+tilannetta+ei+olisi+syntynyt,+joten+ay+pomoille+vaan+kaikille+potkut+ja+uutta+tupaan+oikeiston+ja+keskustan+riveistä,+koska+tällä+syrjällä+asioiden+hoito+sujuu+paremmin.+Sosialisteja+ei+kannata+sotkea+mihinkään+rahan+arvoiseen,+ne+kun+eivät+kykene+järkevään+toimintaan.+Näkeehän+sen+nykyisen+hallituksenkin+saavutuksista,+ei+lisää+tuloja+mutta+menoja+reippaasti,+vaikka+ensin+luvattiin+juuri+tloisin+päin!
26.11.2019 15:44
En+katsonut+mutta+joitakin+MOT+ohjelmia+nähneenä+en+lähtisi+sen+enempää+sen+perusteella+ketään+moittimaan.
26.11.2019 12:39
Onko+kasvava+työttömyys+joku+etu+työntekijäpuolelle?
Tuohonhan+ay+porukat+ovat+taas+ajamassa+meitä.+Postin+lakot+ovat+vain+ja+ainoastaanlakon+alkajien+syytä,+niiden+jotka+siitä+päättivät+ja+jotka+sen+toimeen+panivat!
Kaikki+muut+ovat+uhreja!
Halpatyömarkkinat?+Mitähän+nekin+ovat?+Tössä+pitää+ansaita+palkkansa,+jos+katsoo,+ettei+työnantaja+osaa+laskea+sinun+ansioitasi+niin+vaihda+työnantajaa!+Miksi+rettelöidä+kun+se+luontevampi+tapa+on+vaihtaa+työnantajaa?
Tuota+tapaa+käyttäenhän+huonot+työnantajat+vallan+pian+häviävät+olemattomiin.
Lakot+kuten+tukli+sellaisetkin+ovat+hyvä+konsti+mutta+komutyyliin+suunniteltuja.+Niiden+pitäisi+kohdistua+vastapuoleen+eikä+niistä+saisi+olla+haittaa+sivullisille.+Siinä+olisi+mietittävää+ay+porukalle+sillä+tuo+tavoitehan+olisi+hyvä+kaikkien+kannalta!+Lisäksi+lakkojen+aiheuttamat+kustannukset+muille+kuin+lakkoon+osallistuneille+pitäisi+lakon+alkajan+maksaa+korkoineen!
26.11.2019 12:37
Ei+se+aina+siltä+tunnu+vaan+monella+työmaalla+on+painostusta+liittoon+liittymisen+puolesta!+On+lisäksi+kiusaamista+ja+ahdistelua+jos+työntekijä+liittoon+kuulumattomana+on+työssä+kun+liiton+pösilöt+ovat+lakkoa+julistaneet.
Pitäisi+saada+päättää+vapaasti+mutta+kommunismin+perintö+on+sitä+vastaan+suuresti+ainakin+ay+porukan+toimesta!
Homma+tulee+kuntoon+kun+saat+ne+järkiinsä!
26.11.2019 12:25
Uskon+jopa+kannattaneeni+yhteiskunnan+asioita+sinua+enemmän,+olen+jopa+hommannut+aikoinaan+työtä+usealle+henkilölle+joista+osa+vieläkin+työskentelee+samoissa+töissä+tosin+uudessa+komennossa.
On+kuitenkin+jokaisen+meistä+ensisijaisesti+pidettävä+huolta+omasta+ja+perheensä+hyvinvoinnista.+Kun+kaikki+sen+tekevät+niin+ongelmat+loppuvat+suurimmaksi+osaksi.
26.11.2019 12:22
Se+on+todellisuutta,+että+palkka+pitää+ansaita+eli+työn+on+tuotettava+niin+käteen+tuleva+kuin+verot+ja+muut+palkkasidonnaiset+sekä+jotta+olisi+töitä+ensi+vuonnakin+myös+yrityksen+kate.
Jos+joku+työ+ei+tuota+niin+paljoa,+että+oppisi+sen+tuotolla+elämään+ei+ole+muuta+ratkaisua+kuin+irtisanoutua+ja+hommata+uusi+työ+uudessa+yrityksessä,+yrityksessä+joka+osaa+arvostaa+aikaansaannoksiasi+euroina+suuremmin.+SE+on+vanha+ja+hyvä+konsti+joka+aina+on+toiminut+kun+vain+se+työntekijä+on+aikansa+tasalla.
Koska+kuten+sinunkin+arvioin+asiaa+ajattelevan,+yrittäjän+vastuu+on+hänellä+itsellään+niin+miksi+ay+porukat+siihen+sitten+haluavat+puuttua?+Ay+joukot+jotka+eivät+vastaa+mistään+muusta+kuin+siitä,+että+haluavat+olla+Suomen+keisareita?
Kun+saat+ne+kuriin+niin+yrittäjät+ja+yritykset+kyllä+hoitavat+oman+osansa!
26.11.2019 12:19
Arvelen+noin+yleisellä+tasolla+ymmärtäväni+talousasioita+sinua+ja+muita+komuja+enemmän.+Olen+pitänyt+jopa+yritystä+aikoinaan+pystyssä+ilman+isompia+ongelmia.
Se+on+työnantaja+puoli+joka+on+vastuussa,+eikä+tuo+ay+puoli+ole+koskaan+ottanut+vastuuta+kokonaisuudesta+vaan+jättänyt+sen+aina+työnantajien+eli+yritysten+harteille.
Jos+olen+väärässä+niin+voinet+esittää+muutaman+toimen+ay+taholta+jolla+on+oikeasti+parannettu+tuottavuuden+tasoa.+Veikkaan+ettet+montaa+löydä,+minä+en+löydä+yhtäkään.
Kannattaa+ja+pitää+aina+miettiä+kokonaisuutta+jos+haluaa+parasta+kansalle+ja+yhteiskunnalle.
25.11.2019 23:09
NATO+ei+hyökkää,+se+toimii+vain+YK:n+pyynnöstä+tai+jos+sen+jäsenmaahan+hyökätään.+Siksi+meidän+pitäisi+liittyä+siihen.
NATO+on+kaverimme,+siksi+se+jopa+saattaa+auttaa+meitä+vaikka+emme+vielä+ole+jäsenenäkään
Venäjä+on+näillä+nurkilla+ainoa+uhka,+sen+näkee+Georgian+ja+Ukrainan+tapauksista+ja+Krimin+valtauksesta.
NATO+on+Venäjälle+uhkana+vain+jos+se+alkaa+ahdistelemaan+NATO+jäseniä.+Siksi+meidänkin+pitäisi+jo+olla+jäsenten+joukossa.
25.11.2019 22:19
Vaan+mitä+siitä+seuraa?+Veikkaan+lähitulevaisuudessa+Postia+jaettavan+useaksi+yritykseksi,+henkilökuntaa+poistetaan+runsaasti+koska+Postia+aletaan+siirtämään+nykyaikaan+jostain+sen+vanhoilta+ajoilta+ennen+kilpailun+alkua.
Tärkeintähän+on+saada+homma+toimimaan,+jotta+päästään+järjestelemään+postin+toimintoja+uuteen+uskoon,+tähän+päivään.
25.11.2019 22:13
31 / 33