Kaikki pakettilajittelijat postiliittoon.

Anonyymi

Mitäpä jos kaikki pakettilajittelijat kaikissa yhtiöissä kuuluisivat postiliittoon? Kilpailu olisi reilua eikä halvemmilla työehtosopimuksilla saa kilpailuetua. Palkat olisivat ehkä parempia mutta samat pohjapalkat olisivat joka työnantajalla. Rinne voisi ajaa lakimuutoksen viikossa, mikäli olisi tahtoa. Vanhaselta kului tuo viikko orjuuttaa aikoinaan irtisanoutuneet sairaanhoitajat pakkotöihin. Luulisi ”vasemmistolaisen” pääministerin kieltävän työehtoshoppailun etenkin kun on jo julkisuudessa valehdellut näin tekevän. ”Porvareille” taas varmaankin sopisi tasa-arvoinen markkinatalous.
Todellisuudessa Suomen vasemmistolaiset sekä porvarit haluavat yhtä ja samaa. Halpatyövoiman ja epäreilua kilpailua.

12

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lähetä ehdotuksesi valtioneuvostoon, onnea!

    • Anonyymi

      Tottakai tuo on mahdollista, jos palkoista vaan sovitaan.

      • Anonyymi

        Jesp kaikille 1500 kuukaudessa työn vaativuuden mukaisesti.


    • Anonyymi

      Riku ei vain taitaisi hyväksyä, kun haluaa postiväen teollisuusliittoon.

      • Anonyymi

        Demarien Paksut Pojat haluaa palkanpolkemista maan rakoon ne tulee siitä entistäkin paksummiksi


    • Suomi on vapaa maa, ei mihinkään liittoon tarvitse kuulua tai liittyä!

      Nuo ay liitot vain haittaavat hyvinvoinnin kasvua, nytkin taisi muutama miljoona lipsahtaa ohi verohaavin!

      Ay pösilöiden pitää kyetä uudistumaan nykyaikaan johon lakot eivät nykymuodossaan kuulu!

      • Anonyymi

        Onneksi saa vapaasti päättää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi saa vapaasti päättää.

        Ei se aina siltä tunnu vaan monella työmaalla on painostusta liittoon liittymisen puolesta! On lisäksi kiusaamista ja ahdistelua jos työntekijä liittoon kuulumattomana on työssä kun liiton pösilöt ovat lakkoa julistaneet.

        Pitäisi saada päättää vapaasti mutta kommunismin perintö on sitä vastaan suuresti ainakin ay porukan toimesta!

        Homma tulee kuntoon kun saat ne järkiinsä!


      • Anonyymi
        varakaanari kirjoitti:

        Ei se aina siltä tunnu vaan monella työmaalla on painostusta liittoon liittymisen puolesta! On lisäksi kiusaamista ja ahdistelua jos työntekijä liittoon kuulumattomana on työssä kun liiton pösilöt ovat lakkoa julistaneet.

        Pitäisi saada päättää vapaasti mutta kommunismin perintö on sitä vastaan suuresti ainakin ay porukan toimesta!

        Homma tulee kuntoon kun saat ne järkiinsä!

        Ei asioista tietoa antaminen ole "painostamista".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei asioista tietoa antaminen ole "painostamista".

        Kyllä painostusta esiintyy, julkisestikin on uhottu miten niiden käy jotka lakkoilusta huolimatta ovat töissä koska eivät liittoon kuulu.

        Tuo sinun vakuuttelusi ei tepsi alkuunkaan sillä vaikka itse en ole moista kokenut niin tiedän useampia joille niin on käynyt.

        Kas kun komun on vaikeaa hyväksyä, jotta joku muu on häntä fiksumpi!


      • Anonyymi
        varakaanari kirjoitti:

        Kyllä painostusta esiintyy, julkisestikin on uhottu miten niiden käy jotka lakkoilusta huolimatta ovat töissä koska eivät liittoon kuulu.

        Tuo sinun vakuuttelusi ei tepsi alkuunkaan sillä vaikka itse en ole moista kokenut niin tiedän useampia joille niin on käynyt.

        Kas kun komun on vaikeaa hyväksyä, jotta joku muu on häntä fiksumpi!

        Kirjoitat kuten kirjoittaa sellainen, joka uskoo kuulemmajuttuja, huhuja yms. Epäviisasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat kuten kirjoittaa sellainen, joka uskoo kuulemmajuttuja, huhuja yms. Epäviisasta.

        Olen aikoinaan tuntenut muutaman noista paroista, komujen uhreistä. Komujen joita pännii kun joku on heitä fiksumpi ja osaa tehdä itse omat päätöksensä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe