Kaikki pakettilajittelijat postiliittoon.

Anonyymi

Mitäpä jos kaikki pakettilajittelijat kaikissa yhtiöissä kuuluisivat postiliittoon? Kilpailu olisi reilua eikä halvemmilla työehtosopimuksilla saa kilpailuetua. Palkat olisivat ehkä parempia mutta samat pohjapalkat olisivat joka työnantajalla. Rinne voisi ajaa lakimuutoksen viikossa, mikäli olisi tahtoa. Vanhaselta kului tuo viikko orjuuttaa aikoinaan irtisanoutuneet sairaanhoitajat pakkotöihin. Luulisi ”vasemmistolaisen” pääministerin kieltävän työehtoshoppailun etenkin kun on jo julkisuudessa valehdellut näin tekevän. ”Porvareille” taas varmaankin sopisi tasa-arvoinen markkinatalous.
Todellisuudessa Suomen vasemmistolaiset sekä porvarit haluavat yhtä ja samaa. Halpatyövoiman ja epäreilua kilpailua.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lähetä ehdotuksesi valtioneuvostoon, onnea!

    • Anonyymi

      Tottakai tuo on mahdollista, jos palkoista vaan sovitaan.

      • Anonyymi

        Jesp kaikille 1500 kuukaudessa työn vaativuuden mukaisesti.


    • Anonyymi

      Riku ei vain taitaisi hyväksyä, kun haluaa postiväen teollisuusliittoon.

      • Anonyymi

        Demarien Paksut Pojat haluaa palkanpolkemista maan rakoon ne tulee siitä entistäkin paksummiksi


    • Suomi on vapaa maa, ei mihinkään liittoon tarvitse kuulua tai liittyä!

      Nuo ay liitot vain haittaavat hyvinvoinnin kasvua, nytkin taisi muutama miljoona lipsahtaa ohi verohaavin!

      Ay pösilöiden pitää kyetä uudistumaan nykyaikaan johon lakot eivät nykymuodossaan kuulu!

      • Anonyymi

        Onneksi saa vapaasti päättää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi saa vapaasti päättää.

        Ei se aina siltä tunnu vaan monella työmaalla on painostusta liittoon liittymisen puolesta! On lisäksi kiusaamista ja ahdistelua jos työntekijä liittoon kuulumattomana on työssä kun liiton pösilöt ovat lakkoa julistaneet.

        Pitäisi saada päättää vapaasti mutta kommunismin perintö on sitä vastaan suuresti ainakin ay porukan toimesta!

        Homma tulee kuntoon kun saat ne järkiinsä!


      • Anonyymi
        varakaanari kirjoitti:

        Ei se aina siltä tunnu vaan monella työmaalla on painostusta liittoon liittymisen puolesta! On lisäksi kiusaamista ja ahdistelua jos työntekijä liittoon kuulumattomana on työssä kun liiton pösilöt ovat lakkoa julistaneet.

        Pitäisi saada päättää vapaasti mutta kommunismin perintö on sitä vastaan suuresti ainakin ay porukan toimesta!

        Homma tulee kuntoon kun saat ne järkiinsä!

        Ei asioista tietoa antaminen ole "painostamista".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei asioista tietoa antaminen ole "painostamista".

        Kyllä painostusta esiintyy, julkisestikin on uhottu miten niiden käy jotka lakkoilusta huolimatta ovat töissä koska eivät liittoon kuulu.

        Tuo sinun vakuuttelusi ei tepsi alkuunkaan sillä vaikka itse en ole moista kokenut niin tiedän useampia joille niin on käynyt.

        Kas kun komun on vaikeaa hyväksyä, jotta joku muu on häntä fiksumpi!


      • Anonyymi
        varakaanari kirjoitti:

        Kyllä painostusta esiintyy, julkisestikin on uhottu miten niiden käy jotka lakkoilusta huolimatta ovat töissä koska eivät liittoon kuulu.

        Tuo sinun vakuuttelusi ei tepsi alkuunkaan sillä vaikka itse en ole moista kokenut niin tiedän useampia joille niin on käynyt.

        Kas kun komun on vaikeaa hyväksyä, jotta joku muu on häntä fiksumpi!

        Kirjoitat kuten kirjoittaa sellainen, joka uskoo kuulemmajuttuja, huhuja yms. Epäviisasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat kuten kirjoittaa sellainen, joka uskoo kuulemmajuttuja, huhuja yms. Epäviisasta.

        Olen aikoinaan tuntenut muutaman noista paroista, komujen uhreistä. Komujen joita pännii kun joku on heitä fiksumpi ja osaa tehdä itse omat päätöksensä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      348
      4634
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      30
      2912
    3. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      95
      1979
    4. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      134
      1945
    5. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      31
      1835
    6. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      41
      1757
    7. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      31
      1643
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      114
      1438
    9. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1319
    10. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      177
      1302
    Aihe